Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

<<Toukokuiset 2014>>

28.07.2013 |

Heippa!

Aloittelen uutta ketjua toukovauvasta kuumeileville :) Olen 32v, neljättä yritän. Mieheni kanssa olisi toinen yhteinen. Putosin tuolta maaliskuisista korkeelta ja kovaa, olin jotenkin niin varma että tärppi kävi. Mutta ovis oli kaiketi myöhempään, koska kierto venyi normaalia pidemmäks. Nyt tälle kierrolle hirmuisesti plussapuhureita, tästä se lähtee :)

-namihiiri- kp 4/28-30. Yk 3.

Kommentit (484)

241/484 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Min3, samaa mietin itsekin että millä dpo:illa voisi jotain näkyä. Pettymysten välttämiseksihän suositellaan että testaisi vasta sitten kun oletetut kuukautiset ovat jääneet tulematta. Tämä siksi että mahdollinen kemiallinen raskaus voi näkyä herkillä testeillä mutta päättyy sitten nopeasti niin että menkat alkavat vain pari päivää myöhässä.

Itse vähän mietin testaisinko ennen mahdollista r-testiä ovistestillä. Se ilmeisesti näyttäisi plussaa jo ennen kuin r-testit reagoivat jos ei ole muita häiritseviä tekijöitä kuten esim. PCO. Jollain jo dpo7-9 on siis tullut vahva plussa ovistestillä. Lisää kannattaa googlata sanoilla "ovulaatiotesti raskaustestinä". Haluaisin kokeilla tätä ihan mielenkiinnosta :)

Kysyit onko kuukautisten eka päivä kp1. Kyllä, ja tästä taisi aiemmin olla keskusteluakin että lasketaanko jo kuukautiset mahdollisesti aloittava "tuhrupäivä" uuden kierron ekaksi päiväksi. Itse olen aina alkanut laskea ekasta päivästä kun ylipäänsä vuotaa jotain mutta jälkeenpäin luin esim. lapsettomuushoidoissa suositeltavan että jos vuoto alkaa klo 18 jälkeen niin vasta seuraava päivä lasketaan kp1:ksi. Laskeeko joku tällä tyylillä?

Raskausviikothan lasketaan niin että kuukautisten eka päivä olisi 0+0 ja jokainen viikko päättyy aina x+6. Mutta jos kierto (lue ovis) heittää paljon keskiarvosta 14/28 (ovispv/kierron pituus) niin silloin jostain luin että oikeampi olisi laskea ovispäivä raskausviikoksi 2+0. Itse olen sen verran laskeskellut että jos tästä kierrosta tärppäisi niin laskettu aika saattaisi hyvinkin olla äitienpäivänä. <3 Mites teillä muilla?

242/484 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas kaikille... ja onnea plussanneille! <3

Marjana: Tervetuloa takasin! Toivottavasti lääkeet kalvon ohennusta varten toimii. Ja niinkuin täällä muutkin sanoi, kannattaa ehdottomasti jatkaa sitä luomuilua... you never know. Luonto on ihmeellinen asia.

Marjamiini: Mulla tulee usein kanssa ennen menkkoja ehkä yksi päivä tuhrua. Lasken kp1:n aina siitä, kun alkaa kunnolla tulemaan sitä verta ja mulla ne kivutkin tulee vasta siinä vaiheessa. Laskin, että jos nyt olleesta ovulaatiosta raskauduin, niin mun laskettuaika oli 14.5.2013, eli kans lähellä sitä äitienpäivää. :]

).( Mulla on ollut nyt vähän hiljaiseloa täällä palstalla, koska olin juuri kaksi viikkoa lomalla ja tekniikan ulottumattomissa. Loma-aikana oli ovis, minkä tikutin ja mun "Monthly Tracker" App näytti ovulaation ihan samalle päivälle kuin tikutkin. Olin yllättynyt! Peittoja heiluteltiin joka päivä, eli talletuksia tuli kyllä kerrakseen. Mulla oli tosiaan se keskenmeno raskausviikolla 7+0, joka todettiin 1.8.2013 sairaalassa kun vuoto alkoi ja saatiin poikkeuslupa kättärin lääkäriltä yrittää heti uutta raskautta jo tässä kierrossa. Tilasin siis gelee royalet ja niitä yrittänyt muistaa joka päivä ottaa. Olo on ollut tosi hyvä. Sain lomalla itkettyä viimeiset itkut keskenmenoon liittyen ja teki tosi hyvää. Nyt oviksesta on melkein viikko ja olo on aika hyvä... paitsi, että kauhea akne on iskenyt. Taitaa olla lomaherkuttelujen syytä. Tuntuis oudolta, mutta tietysti myös mahtavalta, jos uusi raskaus onnistuisi heti km:n jälkeisestä kierrosta. Toivotaan parasta!

Jonsteri kp 26/~32 yk 1v 8kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
243/484 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi.

neuvoa kysyisin.viime kierto oli 24pv ja sitä edelliset ollu 28 pv. nyt menossa 22kiertopäivä,et millon kannattais kokeilla raskaustestin tekoa?

244/484 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Onnee plussanneille!!!! :)

Marjana: aika jännä, että sulla on toi clomifen ohentamaan limakalvoa, kun minä sain sitä paksuntamaan sitä.. :0 kaipa samalla lääkkeellä voidaan hoitaa montaa asiaa..

ON: tänää oli pienoisia menkkajuileja ohimenevästi, menkkojen kuuluisi alkaa ens viikon perjantaina. Tässä kierrossa ei ole enää jaksanu ressata tätä vauvahommaa, vaikka kovasti haluais sen vauvan. Jotenkin on semmonen fiilis että ei sitä luomusti tule (vaikka salaa toivon että nyt onnistuis, koska laskettu ois omalle syntymäpäivälle ja plussa näkyis todennäkösesti ukon synttäreillä :) jospa onni potkaisisi kerrankin ;) )

245/484 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea hirmuisesti kaikille plussanneille!

Itse vannottelin, että en varmasti ala mitään ovistestejä hommaamaan ja nyt sitten laitoin nekin tilaukseen ja sitten tilasin jotain foolihappotabletteja.

Kuitenkin turhauttaa jos suhraa ihan väärään aikaan ja sen vuoksi hommasta ei ala tulla mitään. Tällähetkellä en hirveesti luota omaan arvostelukykyyni ja oman kropan tuntemuksiin joten kai se on parempi kun sen oviksen voi todentaa :)

246/484 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa taas!

Täällä alkoi vihdoin tuon oudon "tiputteluvuodon" seurauksena kuukautiset! Eli kaikki siltä osin kunnossa, kierto on normalisoitumassa. :) Tästä sitten uuteen nousuun, MUTTA...taidan tipahtaa kesäkuisiin! Jos kierto on tuo 28 (lasken kierron alkavaksi ensimmäisestä kunnon vuotopäivästä), laskettu aika olisi 2.6 mikäli ensi kierrosta nappaa!

Kiitän ja kumarran, puhallan lopuille toukokuisille suuria plussatuulia ja jään taustalle jännäämään teidän muiden puolesta! Plussanneille paljon onnea matkaan! Odottelen myös, joskos jossain vaiheessa joku alkaa pyörittää kesäkuisten porukkaa ja liityn mahdollisesti taas sinne! :)

Ihanaa kesän loppua/alkavaa syksyä kaikille ihanille "äipille" ja "äipiksi yrittäville" :)

Nipa87 kp 1/28 yk 3

247/484 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea plussanneille! :D

Eikö yleensä pari päivää ennen laskettuja kuukautisia olis hyvä mahdollisuus saada testiin plussa, jos onnistanut? Dposta en niinkään tiedä...

Mäkin olen laskenut kp1, kun kunnon vuoto alkaa, mutta toisaalta, mulla harvoin tuhruaa kuin muutama tunti. Nyt vaan ihme juttu, kun tuhrua on tullut jo monta päivää! Eikä todellakaan niin, että vois sanoa miksikään kuukautisiksi... Pelästyin jo viime viikolla, että kierto jää todella lyhyeksi, mutta ei mitään ole alkanut. Ja välillä muutamaan tuntiin ei pisaraakaan. En ymmärrä. Kai tää on vaan, että vielä pillereiden lopettamisen jälkeen pitää totutella kaikkeen uuteen. Kai se täti sieltä pian porhaltaa paikalle :(

248/484 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitähän mä täs oon miettiny et jos 24 kiertopäivän mukaan laskee(joka oli viimekierron pituus),niin ois 2 päivää menkkojen alkuun ja vois periaatteessa jo kokeilla testata,mut jos laskee normaalin kierron 28pv:n mukaan,niin sit on viel 6päivää menkkojen alkuun......et jos jollaki on ollu samanlainen heitto kierrossa niin mite on testailtu.Mut kaipa mä ootan ensviikon puoleen väliin ja jos ei oo menkat alkanu ni sit testiä.

249/484 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitähän mä täs oon miettiny et jos 24 kiertopäivän mukaan laskee(joka oli viimekierron pituus),niin ois 2 päivää menkkojen alkuun ja vois periaatteessa jo kokeilla testata,mut jos laskee normaalin kierron 28pv:n mukaan,niin sit on viel 6päivää menkkojen alkuun......et jos jollaki on ollu samanlainen heitto kierrossa niin mite on testailtu.Mut kaipa mä ootan ensviikon puoleen väliin ja jos ei oo menkat alkanu ni sit testiä.

250/484 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! 

Raskausoireet on joko naurettavan ilmiselviä tai sitten olen kajahtanut kun olen miettinyt että mikä mulla on.. Myöhäinen ovulaatio? Menkat alkamassa jo nyt? (kutakuinkin kp 27/30-32) Monta päivää vatsa- ja selkäkipua (niinkuin menkkakipua), nivusia VIHLOO (häh, ei ekassa odotuksessa ollu tällaista, vai enkö vaan muista..?) ja vähän etoo koko ajan. Ja nää tissit. Ihanku maitoa ois nousemassa. Tänään aiemmin olin hassusta tuntemuksesta johtuen ihan varma että jaaha, nyt tuli sit takuulla verta, mutta se jossain mainittu "vetinen valkovuoto" tuli ihan hulauksella. Sitten luen näitä ketjuja ja mietin että jos mun postissa tilaamani raskaustesti jo tulisi huomenna, niin onko siitä päivällä tehtynä mitään hyötyä vai odotanko loppuviikkoon ja jos nää oireet on näin vahvoja niin kai siellä nyt jotain jo pitäisi näkyä.. 

Hengästyttää! Ootte ihania ku jaksatte, vaikkei se jaksaminen niin ihanaa aina olisikaan!

Näppis84: Kyllähän joillain on näkynyt se jo tosi aikaisin se plussa. Koko ajan tulee laskettua päiviä ja viikkoja ja kohta varmaan tuntejakin, mutta kai sitä jaksaa mitä vaan kun on motivoitunut - itsestä ainaki tuntuu siltä vaikken oo ehtinyt ajatella ku pienen murto-osan siitä mitä monet ovat jo reippaasti ynnäilleet ja tikuttaneet ja jaksaneet.  Jos mulla ois rahaa just nyt ns. ylimääräistä laittaa viä testeihin, testailisin varmaan joka päivä, mutta yritän hillitä tonne menkkojen oletettuun alkamispäivään.. Nyt jos ois testi niin pissaisin HETI. :D

Onnea plussista ja tsemppiä kaikille! 

251/484 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjamiini: Minä lasken juuri noin, että jos vuoto alkaa illalla, niin kp 1 on vasta seuraava päivä. Olen kyllä tehnyt poikkeuksen silloin, jos alkava vuoto on jo illalla heti klo 18 todella runsasta. Ensimmäinen varsinainen kunnon vuotopäivä on kp 1. Tuhruja ei lasketa mukaan. Toki, jos vuodon alkua ei saa tarkalleen selville, niin sittenhän ne on pakko tuhrutkin laskea.

P.S. Minä olen tuote ovistestiä kokeillut loppukierrosta ja se antaa kyllä plussaa ihan ilman raskauttakin... En kovin luotettavana siis pitäisi.

Jonsteri: Mukavaa kuulla, että olet saanut käsiteltyä keskenmenoasiaa loman aikana. Vaikka raskaita asioita ovat, niin jossain vaiheessa ne vaan on käsiteltävä, etteivät jää pahemmin taakaksi. Eihän ne mielestä koskaan häviä, mutta on edes hieman helpompi olla. Tsemppiä piinaviikoille!

Piikkitäti: Itseasiassa Clomifenin virallinen käyttötarkoitushan on limakalvon liikakasvusta aiheutuvien vuotojen hoito. Eli juuri siksi, kun se ohentaa kohdun limakalvoa. Limakalvoa parantava vaikutus tulee sen takia, että se auttaa munarakkulaa kasvamaan alkukierrossa paremmin ja loppukierron limakalvon laadun määrittelee se, millainen munarakkula on kehittynyt. Huonosta munarakkulasta ei saada loppukiertoon kunnollista limakalvoa aikaiseksi. Varmaan sinulla on siis ollut tarkoitus parantaa munarakkulan laatua. :)

Fanu: Eihän siitä ainakaan haittaa ole, jos testaat parissa kierrossa mihin kohtaa ovis osuu. Sitten ehkä osaat paremmin tunnistaa kroppasi merkkejäkin. :)

ON: Eilen ehdittiin tekemään talletuksia, vaikka hieman kiirepäivä olikin. Jes! Nyt olisi menossa kp 14, joten uskoisin ovulaation tapahtuvan ihan lähipäivinä, kun nännit on sen verran kipeät. Alavatsalla ei kyllä liiemmin vielä ole ollut kipuilua. Kunhan vaan ei jättäisi ovulaatiota väliin nyt ihan stressin takia. Ainakin on hyvä, että huomenna alkaa Primolut-kuuri, niin menkat saadaan ainakin alkamaan sitten, vaikka ovulaatio jäisi väliin. Ei turhaan veny kierto, jos otinkin nyt stressiä tämän limakalvoasian takia ja sen takia jäisi ovuloimatta...

Marjana

252/484 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites toi ovis muuten sitte lasketaan,eli lasketaanko ovis päivä dpo 1 vai se jälkeinen päivä? ois varmaan kannattanu ottaa selvää ennen ku itsekkin noita lukujä käytän :D

niin mä sit menin sen testin tekee..negahan se oli.kp 16 vasta ja ovulaatio päivästä ei varmuutta alle 10 kuitenkin.nyt pitäis vaan jaksaa odotella eikä tuhlata turhaan testejä.neljä niit ois viel jäljellä..ehkä maltan aikankin pari päivää odotella ennen uuden tekemistä.

253/484 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MN3: Teitkö siis raskaustestin vai ovulaatiotestin? Mulla on ovis vasta kp 21-22 paikkeilla. Mut mulla on pitkä kierto myös ja lyhyehkö luteaalivaihe. Myös siitä oviksesta raskauduin kesäkuun kierrossa. Mä oon laskenut aina niin, että dpo 0 on ovis ja dpo 1 on siitä seuraavana päivänä. Ja dpo:t loppuu kp1:tä edeltävään päivään....  Olipas sekavaa! Mun luteaalivaihe on aika tarkalleen aina 11 päivää. :D

254/484 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi uusi kuumeilija liittyy mukaan. Meidän tarina on vähän hassu, ja ehkä vähän kauheakin joidenkin mielestä :D Olen eronnut esikoiseni isästä 7 vuoden liiton jälkeen vajaa vuosi sitten ( alkoholisti, ei hoitanut vauvaa jne, turha menneitä enempää ruotia. ) Nykyisen avokkini kanssa yhteistä taivalta takana vasta 4kk, mutta ollaan jo muutettu yhteen ja paikkakuntaakin keretty vaihtaa. Nopeaa toimintaa siis, mutta tuntuupa vaan hyvälle. Puhuttiin yhteisen lapsen hankinnasta vähän kuumeillen, mutta järki käski odottaa. Kunnes, tässä kierrossa pillereiden taukoaikana ei tullutkaan kunnon menkkoja, oikeastaan ollenkaan, hieman ruskeaa tuhrua ja sekin myöhässä. Ihmettelin oireita ja olin varma että olin raskaana, vaikka olen syönyt pillerit kellontarkasti. Tein testin kp 31 (Zoelyt käytössä, niissähän vain 24 pilleriä.) ja negaahan se näytti vahvoista oireista huolimatta. Tissit siis kipeät jne, on toki edelleenkin, mutta en ole testannut uudesti kun vasta sunnuntaina testasin. Puhuttiin miehen kanssa kun molemmat oli niin pettyneitä negaan, että jos jätetään nyt sitten pois ne pillerit, lapsi saa tulla jos tulee. Miehellä ei ole ennestään lapsia, minulla tämä esikoinen on nyt 1,3v. Ikää meillä on miehellä 27 ja itsellä 25. Lapsi on toivottu ainakin miehen vanhemmille, kova vihjailu käynnissä nyt jo:) Eli tilanne on se, että joko olen jo raskaana, luultavasti en, mutta jos nyt tärppää tästä kierrosta niin sekin ehtisi toukokuulle.:) Kp olisi tuhrupäivästä laskien nyt siis kp5. (Tai jos mennään edellisen mukaan ja tuhrua ei lasketa menkoiksi niin sitten kp33, ja kierron pituudestahan ei ole kummassakaan tapauksessa mitään hajua. Ennen oli 28 joten mennään sillä:) 

255/484 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa taas!

Olen yrittäny pysyä täältä pois alkukierron kun ei meinaa pysyä nahoissaan :) Jotenkin tulee liikaa eläydyttyä toisten tilanteisiin, niin unohtuu jo omat olot ja elot tyystin!

Saas nähdä kuin käy.. Mulla tosiaan ollu säännöllinen 30pv kierto, mutta viime kierrossa tapahtu jotain kummaa. 2vko ennen menkkoja alkoi selän ja alavatsan kivistykset, rinnat aristi, mieliala heitteli hurjasti, eto/oksuilin yms yms.. Sittenpä täti tuli kylään 4pv ennen aikojaan. Ja kun menkat normaalisti kestää just ja just 3pv, niin nämä pirulaiset kesti melkein viikon. Että mukava oli tätä kiertoa lähteä laskeskelemaan, mitä tapahtuu ja milloin.

Oon lueskellu noita teän ovis-tikutteluja, miten se teillä vaikuttaa, lisääkö vai lieventääkö hermoilua? Itsellä kun muutenki pyörii mielessä vauvahaaveet, niin mietin että helppaisko vai pahentasko tilannetta toi tikuttelu?

Onko joku käyttäny Woman Calendar appsia? Tai käytättekö ylipäänsä mitä laskureita? Heittelee aikalailla nuo laskurit, oma olo kai se paras mittari on oviksen suhteen, mutta jotain osviittaa oon yrittäny hakea noista...

Paljon onnea plussanneille ja jaksuja kaikille jännääjille :)

Misullini84 kp 14/30 ja yk 1

256/484 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,

Tämä hätähousu kävi tänään yksityisellä gynellä, joka on erikoistunut vauvahaavevaiheeseen. Ajattelin jakaa teidän kanssanne saamani informaation, josko ketään auttaisi.

Kiertoni on tällä hetkellä 29-30 päivää ja lh-huippu 17-18 päivän kohdalla. Tämä on kuulemma normaalin rajoilla, mutta ei anna aihetta huoleen.

Painoindeksini on normaalin alapäässä ja gyne kehotti lihottamaan muutaman kilon, voi kuulemma vaikuttaa huomattavastikin estrogeenitasoon.

Peittojen heiluttelun tiheydestä totesi, että joka toinen päivä riittää, ihan omien mieltymysten mukaan. Ja hommiin pitäisi ryhtyä samana päivänä kun lh-huippu on havaittu. Itselläni huippu kestää kaksi päivää ja siksi kyselin, että kumpi päivä on otollisempi. Ovulaatiotestien tuloksia ei gynen mukaan kannata miehelle kertoa :) On kuulemma tavannut paljon naisia, joiden puolisoihin tämä on vaikuttanut negatiivisesti. Mutta hän kehotti ehdottomasti jatkamaan testien tekoa.

Omalla kohdallani ultrattiin kohtu ja munasarjat, kaiken pitäisi olla ok. Ultraan olisi kannattanut mennä vasta pari päivää ennen lh-huippua niin ovulaatio olisi voitu varmistaa. Mutta onpahan rakenteellisesti kaikki kunnossa! Miestä kehotettiin menemään spermatesteihin vuodenvaihteessa, jos vauvaa ei kuulu.

Gyne sanoi, että 80% pareista tulee ekan vuoden aikana raskaaksi ja 90% kahden vuoden aikana. Ja enemmän raskauksia saa kuulemma alkunsa toisella puolivuotisella kuin ensimmäisellä.

Varmaan aika tuttua tietoa, mutta itseä helpotti kun kuuli asiantuntijan suusta.

Onnea plussanneille & tsemppiä kaikille yritykseen!

MiuMou kp 6 yk 7

257/484 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellurei! 

Kiitos MiuMou! Oli mielenkiintoista lukee ihan oikeesti ammattilaisen juttuja, ettei vaan keskustelupalstoilta poimittuja mutu juttuja :) Eli ovisjutuista vaietaan ny!

Mä en oo noit oviksia vielä tikutellu, vaikka ajatuksissa oli viime kierrossa. Ajattelin sen just niin, että stressaa vaan enempi. Nyt vois vaan nautiskella vällyjen välissä. Kun ei tässä nyt niin hätä sille vauvalle pitäisi olla. Stressittömänä tärppääki helpommin.

No joo, yhden kepulikonstin otin käyttöön, ostin greippimehua :D Nii ja punkkua sillo tällö naatiskelen.

Kohta alkais sitten ne ihanat päivät kierrossa, eli menkat alkaa loppuilee ja ovis lähenee... Sitte oviksen jälkee taaaaas piinaillaan. Niin tätä kahden viikon sykleissä elämistä (kuten joku jo kirjottikin) tämä on!

Nii hei!! Mä tajusin, että olen laskenu kiertopäivät varmaan ihan pyllylleen tähän saakka. Eli jos menkat alkaa kiertopäivänä numero 29, (eli on myös seuraavan kierron päivä nro 1), onko kierron pituus sillon 28 vai 29 päivää??

-namihiiri- kp 5/~30, yk 4

258/484 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa taas :)

Täällä kp 5/30 (28-30). Jotenkin toi yk1 meni NIIN yli :D hössöttäessä, unelmoidessa. Nyt on sellainen olo että on jalat maassa. Toki odotan raskautumista kuin kuuta nousevaa, mutta nyt en tee testejä kyllä ollenkaan! Miten edellisessä kierrossa olin niin varma raskaudesta, toisin kävi. 

Käyn lukemassa kuulumisia ja oon innoissaan plussanneiden fiiliksissä mukana mutta liityn taas fiilisteleen enemmän jos nyt sinne toukokuun loppuun tärppäis :)

Lintu89 kp5/30

259/484 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaiks! Pakko kai kirjoittaa tähän(kin) ketjuun kun saattaapi tuo toukokuu osua tai olla osumatta... Tässähän ihan alkaa nimittäin jo jännittämään kun menkat on nyt jo 4-5 päivää myöhässä! Ja erinäisiä oireitakin ollut jo parin viikon ajan kuten menkkamaisia alavatsakipuja oikella puolella alavatsaa ja nyt viimepäivinä keskellä alavatsaa sekä rintojan arkuutta. Myös väsymystä ja päänäsärkyä on ollut normaalia enemmän mutta noita en laske itselläni tässä kohtaa raskausoireiksi. Noh, onhan mulla kerran ennenkin ollut menkat viikon verran myöhässä... En antanut tänään vielä periksi mennä apteekista hakemaan testejä koska odotan pessimistinä kosk pärähtää menkat päälle. Jos nyt ei perjantaina vielä ala niin sitten kyllä apteekin kautta töistä kotiin! Huh :)

260/484 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopiasti töissä päivittelen, on ollut nyt kiirettä. Luen aina innolla muiden kuulumiset ja hengessä mukana olemiset :)

ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE!!!

Voimia ja jaksamista kaikille vauvakuumeilijoille ja jännitäjille!

Jansku20 odotan jo kuumeisesti tietoa mitä yksityinen sanoo! peukut pystyssä!

Tein tänä aamuna (taas) testin, kaupan halppis, kyllä siihen viiva tuli - ei vieläkään niin vahva, mutta selkeä viiva. Kai se on uskottava, että raskaana ollaan :) alaselkä kyllä yhä kipuilee :( mistä lie johtuu...?

mutta etovaolo palasi ja kahvia ei tee enään mieli. Saatan ottaa kupin mutta jää juomatta - pahaa... Hassua että sitä voi iloita etovasta olosta! 

Varovaisin mielin, alku on aina se riskialtis aika kaikelle, toivon ettei ole kohdun ulkoinen tai tuulimuna. Ja toivon myös ettei tule KM. Tämän viikon aikana ajattelin neuvolaan pirautella. Saavat vielä siellä tarkastaa että olenhan nyt raskaana :D