Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

huhtikuun 2014 vauvat

28.07.2013 |

Ihanaa!! Sain tänään tietää olevani raskaana vaikka olin saanut kahden lääkärin tuomion raskauden epätodennäköisyydestä pcon takia. Pco vaikeaa laatua kuulemma mut nyt silti luomusti raskaana!! Olin jo saanut clomit seuraavaa kiertoa varten, mut ei ikinä tarvinnut niitä napsia kun beibi on tulossa :) Oltiin jätetty ehkäisy alkuvuodesta ja sain tietää monirakkulaisista munasarjoista vahingossa kun menin ultraääneen positiivisen raskaustestin takia joka osoittautui kuitenkin virheelliseksi! 

Raskauslaskurin mukaan vauva syntyisi 1.4.2014 

olen rv 4+5 :))) 

Onko mulla jo kanssatovereita!?

Kommentit (168)

1/168 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut :)

täällä on viime torstaina tehty eka testi, jossa haamuviiva... sen jälkeen vielä viis uutta testiä :D ja nyt jo ihan selkeä tulos :) netin raskauslaskureista laskettuaika olisi 3.4.2014, jos vaan kaikki menee hyvin.. tää on ensimmäinen raskaus ja kai on ihan tavallista olla huolissaan pienokaisesta, kun sitä on niin kovasti toivottukin <3  

2/168 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sinulla, minulla olis LA 4.4 ja nyt on menossa 4+2 :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/168 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea teillekkin! :) Me ollaan ihan tapinoissa vaikka mita vaan voi tapahtua kun ollaan niin alussa. Kavin tana aamuna laakarissa koska oon viikonlopun aikana pyortynyt useaan kertaan ja selka on ollut erittain kipea, joten sain lahetteen varhaisultraan missa suljetaan pois mahdollisuus kohdunulkoiseen raskauteen. Toivottavasti kaikki on hyvin, silla nimikin on paatetty ;D

Minkalaisia raskausoireita teilla on ollut? Mulla on selkakivun ja huimauksen/pyortyilyn lisaksi ollut jo ovulaatiosta asti nena tukossa, rinnat erittain isot ja kipeat seka kovat menkkakivut ilman menkkoja :)

4/168 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Fresca!

Itsekki oon joutunu nyt ravaamaan lääkärissä ja varhaisultrissa kun on ollut todella järkyttäviä alavatsakipuja. Mutta ilmeisesti kyse ei ollut ulkoisesta, otettiin myös verestä hcg useana päivänä ja katsottiin, että onko normaalisti nousussa. Tänään arvo oli 844. Ensiviikon perjantaina uudestaan verikokeisiin ja kahdenviikon päästä uudestaan ultraukseen.. 

Tässä kun itselläni on ärsyyntynyt suoli-oireyhtymä ja raskaus niin ei tiedä kummasta on kyse niin sen takia ravaan nyt ultrauksissa, että suljetaan pois kaikki huono :) kahdenviikon päästä olen taas hieman fiksumpi :)

Minulla tosiaan oireina on ollut tissit kipeänä ja kasvaneet ja nännit töröttää koko ajan :D lisäksi nuo alavatsa kivut (hieman kovemmat kuin menkkojen alkamisessa), sekä järkyttävät nivelsäryt (mitä kuulemma yleensä tulee vasta loppu raskaudesta/synnytyksen jälkeen).. Myöskin kaikki hajut ottaa vahvemmin ja etoo.. ☺ 

Sitten alkaa vielä flunssa pukkaan päälle, ei ole helppoa ei! :D

5/168 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yks haaveilija...menkat oli 11.7,ja nyt pari päivää ollu tissit niin kipeet et rintsikatki ahistaa ja käy kipeetä,yleensä ei oo mittää tuntemuksia missää vaiheessa kuukautta paitsi sit hemmetin kipeet menkat...la ois 17.4,jos...SUURI JOS olen raskaana...

6/168 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka :)

Soitin eilen neuvolaan ja sain ajan ensikäynnille 27.8., eli n. 4 viikon päähän, jolloin olisin vkolla 9.. tuo on kai ihan normaali ajankohta ensikäynnille..? Ootteko kaikki käynyt lääkärillä varmistamassa raskauden? Itse en ole, eivätkä neuvolastakaan niin neuvonneet tekemään... Mutta ehkä mä uskon niitä viittä testiä :D

Raskautta on kohta 5vkoa, oireina alavatsan juilintaa ja tisujen kipeys, sekä nännien nöpötys :D muita oireita ei vielä ole, toivottavasti saan pian jotain pahoinvointeja tai muita, ilman niitä ei ole kovin raskautunut olo :/

Vierailija
7/168 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh mulla oli yhtenä päivänä niin oksennus kurkussa koko päivän et toivottavasti ei tuu yhtään huonompas oloa! Toivon että sullekkaan heilagh ei tule ;)

viikonlopun huonosta olosta on seurannut hyvä olo eikä oikeastaan tunnu enää miltään. Tänä aamuna sain soiton et oli tullu peruutusaika varhaisultraan jossa katottiin et kaikki on ok. Tosin koska oli niin aikasta (5+) niin lääkäri ei pystynyt kertomasn jos kyseessä on kohdun ulkoinen, mullekkin tehdään hcg seurantaa et mikäli nousee niin kaikki on hyvin :) ja pe uus ultra. Oon ihan sitä mieltä et se on turha koska mulla ei mitään kipuja oo enää mut lääkärin mukaan on pakko tutkia. Mies oli ihan innoissaan ultrassa näkyneestä 3mm pikku herneestä!

Mulle ei oo vielä varattu neuvolaa mutta kävin kyllä sielläkin jo tutustumassa j sovittiin et kunhan kohdun ulkoinen saadaan suljettua pois niim mulle varataan neuvola aikaisintaan 2 viikon päähän. Taitaa mennä mullakin sille 9. Viikolle. :)

Tosiaan ei oo normaalia tehdä varhaisultraa mut mikäli kyse voi olla ku raskaudesta niin asia otetaan vakavasti.. eipä siinä herneessä oo oikeen mitään katyomista

Vierailija
8/168 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta Katsomista ** siinä ei näy kun piste :D

Toivottavasti näppis84 oot meidän joukossa.

Mua pelottaa koko aika et menkat tulee koska on ihan semmonen fiilis mahalla! Pitää vaan alkaa uskoa et kaikki on hyvin :D

Ootteko kertonut jo kellekkään? Mä oon ollu ehkä vähän turhankin sosiaalinen ja meillä tietää molempien äidit ja isät. Mun siskot, serkku, ainakin 5 kaveria ja oon jopa suurisuisena juorunnu mun äitinki kavereille hahahhah :D toivottavasti kaikki menee hyvin olis kauheeta soitella sit uudestaan et joo ei tuukkaan vauvaa. 

Beibi on meijän eka ja ollaan 23 ja 24 vuotiaita. Meidän vauvasta tulee kolmen maan kansalainen. Ollaan menty maaliskuussa naimisiin :)

9/168 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä varailin ensimmäisen neuvolaN ku soitin haaleesta plussasta ym.. Ja ensimmäinen neuvola on 3.9 ja ultra on 19.9 :) Tää olis minulle ja miehelleni ensimmäinen lapsi, miehellä on aijemmasta suhteesta mukula. Tätä muksua se odottaaki ku kuuta nousevaa ja on tosi huolissaan mun kivuista, ihana mies <3 

Mullakin on vähä lipsunu tää raskauden kertominen vaikka mies sanoo et pitäs olla hiljalleen ainakin kriittiset 12viikkoa :D itse oon kertonu äidelleni, mummeilleni ja parille läheiselle kaverille.. Ja oma äiteni on niin innoissaan että on jutellu omille kavereilleen.. :D

Mieheni vanhemmat eivät asiasta tiedä mitään ja toivottavasti ei saa tietoonsakkaan, voisivat muuten tulla hakkaamaan mahaa että saisin keskenmenon, hekun minua niin kamalasti vihaavat :/ 

Mutta onnea kaikille plussanneille! (En oo varmaan muistanu onnitella!)

10/168 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi huhtikuun 2014 vauvan odottaja :)

Nyt olis oman kierron mukaan rv4+4 ja LA 6.4.

Positiivinen tulos näkyi lauantaiaamuna.

Ihmetys oli suuri mutta odotettu.

Oireina on kipeät rinnat, etovaa oloa ja alavatsan ja -selän jomotusta.

Haaveissa mahdollisesti varhaisultra, jolloin uskaltaa sitten enemmän iloita jos kaikki hyvin.

Tämä olisi kolmas tenavamme ja ns. iltatähti <3

Onnea muillekin plussanneille!

11/168 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tietää nyt molempien vanhemmat, äitini on asiasta onnesta soikeena. Samaten miehen vanhemmat :) kahdelle hyvälle ystävälle olen kertonut. Meille tulee kans monikulttuurinen vaaveli, suomalais-marokkolainen <3

12/168 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,en kyllä tälle puolelle kuulu yhtään ku ei oo sitä raskaustestiä viel tehty ku menkatki pitäis alkaa vasta 11.7,mutta osaatteko sanoa mitä ihmettä tää nyt on ku aamulla heräsin hirveeseen alaselkä kipuun,ihan niinku menkat ois alkamassa ja sit ku vessassa kävin niin paperiin jäi rusehtavaa tuhrua.Ei kait mun menkat nyt voi olla alkamassa??? vasta reilun viikon päästä.Onko teillä ollu tämmöstä?Ja onko mun hormoonit näin sekasin vai mitä...

13/168 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu....11.8 jos kuites puhuttais menkkojen alkupäivästä.....

Vierailija
14/168 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips kukkuu.

Täällä toivutaan pikku hiljaa vuorokauden takaisesta totaalijärkytyksestä kun ehkäisystä huolimatta kaksikin raskaustestiä näytti kahtaa viivaa. Menkat  myöhässä pari pv sekä omituinen olo saivat tarttumaan Prisman halpistestiin salaa, miestä kun en todellakaan halunnut järkyttää asialla ennen sovittua tapaamista ystäviensä kanssa.

Lapsia on jo ennestään kaksi, pian 4-vuotias sekä reilu 2-vuotias eikä suunnitelmissa ole ollut hankkia lisäystä enää ollenkaan. Mutta entäs nyt sitten? Miehelle kerroin totta kai yön tunteina, asiaa itse funtsittuani ja panikoituani totaalisesti yksinäni ensin. Mies ottikin asian niin chillisti että meinasin laskea alleni pelkästä helpotuksesta :D

Tilannehan meillä on hyvä, mies on ollut vakitöissä jo useita vuosia, itse opiskelen hoitoalaa ja töitä on tullut tehtyä viimeiset vuodet oikein runsaasti, asutaan omistuasunnossa ja autokin on valmiiksi farkku. Mutta ei jumaliste voi ihmisen elämän heittää häränpyllylleen muutamalla viivalla tikussa. Nyt ei enää itketä vaan naurattaa ja toivotaan että kun kerran pikkukaveri on matkaan tarttunut niin toivottavasti hän on myös tarttunut terveenä kiinni ja kunnolla :)

15/168 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näppis84, kävin pillereiden lopettamisen jälkee lääkärillä tarkistamassa onks kaikki ok ja oli pientä vuotoo (en ollut sillon raskaana vielä) niin siellä sanottii mun ruskeesta nihkeestä vuodosta, että voi hyvinki olla kiinnitysvuotoo, mutta mun kohalla se oli sillon vaan toive ajattelua ja menkat alkoi, siittä kierrosta sitten tärppäs ❤

16/168 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heheei! Vihdoin löysin teidät!
Täällä LA menisi joko 1.4 tai 2.4. Minä olen niin huono merkkaamaan menkkojani ylös, että oli kyllä melkoinen miettiminen sen jälkeen, kun tikkuun oli piirtynyt kaksi viivaa.
Uutinen on otettu vastaan melko rauhallisesti. Kyseessä on toinen raskauteni ja esikoisemme on siis 1,5 vuotta.
Ensin oli puhe ettemme vielä kerro asiasta muille, mutta minä olen lipsautellut aina fiiliksen mukaan lähimmille. Tämä on vähän sellainen julkinen salaisuus :D Mutta niin vaan kerroin ekassakin raskaudessani. Sillä mennään mitä elämä tuo tullessaan! Jos käy niin onnettomasti ettei pikkuisen jarrusukat pidä, niin se pitää vain ottaa vastaan ja surra oma aikansa.
Mutta minä olen kyllä sellainen positiivari, että en moisia edes pahemmin mieti. Toivotaan, että kaikki hyvin <3

Hei mitäs luulette, olisi ideaa tehdä myös salainen ryhmä facebookin puolelle kuhan alkaa olla porukkaa koossa? Ainakin edellisen raskauteni ryhmä on vieläkin hyvin tiivis henkireikä tuolla naamakirjan puolella :)

Vierailija
17/168 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ilmottautuu yksi hieman varovaisesti mukaan. Edellinen tuli kesken ja hieman yllättäen onnistui heti seuraava. Toivottavasti tämä jaksaa loppuun asti:) Onko meille tehty omaa ryhmää? Mieluummin juttelen siellä, kun täällä kaikkien nähtävillä;)

18/168 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuunuu, tuo fb ryhmä kuulostaisi kivalta! Ei muutakun tekemään! 

Vierailija
19/168 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan FBtä, sitä tulee käytettyä paaaaljon enemmän ku tätä:)

20/168 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB-ryhmä olisi kiva :)