Voiko kaunis nainen haluta olla aina yksin ilman sosiaalista elämää
Voiko kaunis nainen haluta viettää käytännössä kaiken vapaa-aikansa yksin, ilman että hänellä on juuri mitään sosiaalisia kontakteja eikä lainkaan parisuhdejuttuja tai edes seksiäkään.
Kauniskin nainen voi haluta käyttää aikansa esimerkiksi elokuvien katsomiseen ja hyvän kirjallisuuden lukemiseen. Kirjallisuus voi olla vaikka fiktiota, tietoa ja filosofiaa.
Vähän erakko, siis.
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
Olen kaunis ja älykäs, ja siinä kaksi hyvää syytä miksi olen erakko.
En jaksa enää minuun takertuvia tai ihastuvia miehiä, enkä valitettavasti jaksa myöskään tyhmiä ihmisiä.Ja en ole tympeä enkä ylimielinen, vaan ystävällisyyteni takia minuun usein ihastutaan, joten olen todennut helpoimmaksi ratkaisuksi pysyä sen vuoksi erossa tilanteissa, joissa on riski että joku kiinnostuu minusta. On vaikea sanoa suoraan ettei kiinnosta, etten pahoita kenenkään mieltä, mutten haluaisi keksiä enää tekosyitäkään miksen voisi lähteä.
Lisäksi yksin ollessa riittää paljon puuhaa ja opiskeltavaa. Ei mielenkiintoiset asiat tästä maailmasta lopu. :)
Lisäksi minulla on sen kaltainen huumorintaju, että pelkästään oma seura on aika hulvatonta välillä.
Mene sinäkin "yhden miehen omaisuudeksi".
Joudut antamaan hänelle aikasi ja kehosi, mutta vastineeksi saat kokea immuniteetin muita miehiä vastaan. Sinkkuna olet kaikkien miesten - ja miksei naisiin suuntautuvien naistenkin - omaisuutta, mutta "yhden miehen omaisuutena" voit miesten ehdotellessa sinulle tai katsellessa sinua kokea, että kehosi kuuluu vain "omistajallesi" eikä jokaiselle vastaantulevalle miehelle.
Jos lähelläsi - esim. työ - tai opiskelupaikallasi - on sopiva mies, antaudu hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kaunis ja älykäs, ja siinä kaksi hyvää syytä miksi olen erakko.
En jaksa enää minuun takertuvia tai ihastuvia miehiä, enkä valitettavasti jaksa myöskään tyhmiä ihmisiä.Ja en ole tympeä enkä ylimielinen, vaan ystävällisyyteni takia minuun usein ihastutaan, joten olen todennut helpoimmaksi ratkaisuksi pysyä sen vuoksi erossa tilanteissa, joissa on riski että joku kiinnostuu minusta. On vaikea sanoa suoraan ettei kiinnosta, etten pahoita kenenkään mieltä, mutten haluaisi keksiä enää tekosyitäkään miksen voisi lähteä.
Lisäksi yksin ollessa riittää paljon puuhaa ja opiskeltavaa. Ei mielenkiintoiset asiat tästä maailmasta lopu. :)
Lisäksi minulla on sen kaltainen huumorintaju, että pelkästään oma seura on aika hulvatonta välillä.Mene sinäkin "yhden miehen omaisuudeksi".
Joudut antamaan hänelle aikasi ja kehosi, mutta vastineeksi saat kokea immuniteetin muita miehiä vastaan. Sinkkuna olet kaikkien miesten - ja miksei naisiin suuntautuvien naistenkin - omaisuutta, mutta "yhden miehen omaisuutena" voit miesten ehdotellessa sinulle tai katsellessa sinua kokea, että kehosi kuuluu vain "omistajallesi" eikä jokaiselle vastaantulevalle miehelle.
Jos lähelläsi - esim. työ - tai opiskelupaikallasi - on sopiva mies, antaudu hänelle.
Antaudu ja antaudu.
Ehkäpä joku kaunis nainen todella haluaa elää täysin ilman sosiaalisia suhteita, parisuhdetta tai seksiä.
Ulkonäöstä riippumatta jotkut eivät pidä ihmisistä, itsestäänkään.
Voi, kun on riittävän monta kertaa pettynyt ihmisiin.
Täällä myös yksi aloituksen kaltainen.
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös yksi aloituksen kaltainen.
Pysy sellaisena kuin olet.
Ongelmanratkaisu?