Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kaunis nainen haluta olla aina yksin ilman sosiaalista elämää

Vierailija
07.08.2020 |

Voiko kaunis nainen haluta viettää käytännössä kaiken vapaa-aikansa yksin, ilman että hänellä on juuri mitään sosiaalisia kontakteja eikä lainkaan parisuhdejuttuja tai edes seksiäkään.

Kauniskin nainen voi haluta käyttää aikansa esimerkiksi elokuvien katsomiseen ja hyvän kirjallisuuden lukemiseen. Kirjallisuus voi olla vaikka fiktiota, tietoa ja filosofiaa.

Vähän erakko, siis.

Kommentit (146)

Vierailija
81/146 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen "nätti" mutta en kaunis nainen ja sosiaalinen elämä on netissä.ä..

Vierailija
82/146 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin hukkaan, en ymmärrä.

No tässä tulee juurikin se "naisen arvo". Nainen on vain kaunis esine, jonka mies tulee käyttämään, pilaamaan ja heittää sitten roskiin. Paljonpa rohkaisee ottaa mies elämäänsä. Mieluummin elää kokonaan ilman miestä ja seksiä. Ei ainakaan saastu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/146 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin ketju on näköjään elossa vieläkin. No onko mikään muuttunut? Onko kaunis nainen muuttunut? Jos on niin miten? Selvisikö haluaako kaunis tai oliko hän nyt yllättäen vain nätti olla tosiaan yksin aina? Selvisikö miksi kaunis nainen ei ovesta ulos mielellään mennyt? Ketju on varmasti hyväntahtoinen. Pohditaan edelleen yhdessä kaunisnätti naisen mysteeriä.

Vierailija
84/146 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin ketju on näköjään elossa vieläkin. No onko mikään muuttunut? Onko kaunis nainen muuttunut? Jos on niin miten? Selvisikö haluaako kaunis tai oliko hän nyt yllättäen vain nätti olla tosiaan yksin aina? Selvisikö miksi kaunis nainen ei ovesta ulos mielellään mennyt? Ketju on varmasti hyväntahtoinen. Pohditaan edelleen yhdessä kaunisnätti naisen mysteeriä.

Täytyi oikein katsoa aloituspäivämäärä koska tuntuu kuin olisi kulunut tuhat vuotta valon nopeudella kaunisnätti naisen elämässä. Koska hän ei ollutkaan koskaan yksin.

Vierailija
85/146 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyykö henkinen elämä tarjoamaan saman tyydytyksen kuin mies?

Kannattaakin pohtia sitä oikein ajatuksella.

Etenkin kuin miehet kaikessa oikein korostavat sitä, kuinka nainen on pilalla heti kun päästää yhdenkin miehen elämäänsä. Siis kaikki nuoruuden, kauneuden ja neitsyyden ihannointi. Se on ollut sitä kautta aikojen. Jopa maksulliset naiset on pilattuja naisia, mutta silti miehet haluavat pilata heitä vielä lisää.

Jos kerran mies on se mikä pilaa naisen, miksi naisen tulisi ylipäätään huolia mies? Kysyn vaan..

Vierailija
86/146 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä tyhmiä juttuja. Ette varmaan tiedä, että muinaiset saka/skyytti-suomalaisnaiset (en tarkoita nykyisiä 'suomalaisia') olivat mm. sotureita. Naisten haudoista on löytynyt miekkoja etc. Joillain on ihmeellinen käsitys ja tarve luokitella muut oman vajaan metsäläistasonsa hyödykeajattelun mukaan.

Vierailija
87/146 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa täällä tyhmiä juttuja. Ette varmaan tiedä, että muinaiset saka/skyytti-suomalaisnaiset (en tarkoita nykyisiä 'suomalaisia') olivat mm. sotureita. Naisten haudoista on löytynyt miekkoja etc. Joillain on ihmeellinen käsitys ja tarve luokitella muut oman vajaan metsäläistasonsa hyödykeajattelun mukaan.

Meinaan sitä, että tyhmien ja alkeellisten miesten mielestä naiset ovat vain seksiä ja lisääntymistä varten, koska populaatio kokonaisuudessaan on tyhmä ja alkeellinen.

Vierailija
88/146 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdotonta.

Vierailija
89/146 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ehkä sellainen ”kaunis nainen”, varmaksi en voi sanoa koska makuja on monia ja maailma on täynnä minua kauniimpia naisia, mutta olen kuullut siitä niin paljon koko elämäni ajan ja onhan se näkynyt monissa asioissa, että saatan olla sellainen.

Viihdyn hyvin yksin ja vaikka haluaisinkin viettää sosiaalista elämää, niin en ole oikein löytänyt hengenheimolaisia.

Lisäksi olen tuntenut niin paljon ulkopuolisuutta ja huonommuuden tunnetta, että se on estänyt sosiaalisten suhteiden syntymistä.

Miestä en halua, koska olen liian herkkä siihen mitä deittailu ja miehiin tutustuminen vaatii, eli pää eikä sydän ei kestä sitä maailmaa johon joutuu jos rakastuu mieheen ja yrittää tutustua.

Säännöllistä seksielämää minulla ei ole ollut koskaan, on ihan tavallista että olen vuosiakin ilman mitään fyysistä kontaktia (seksiä, läheisyyttä ym.).

Seurustellutkaan en tietenkään ole koskaan.

Olen jotenkin vaan aika ulkopuolinen kaikesta, en ole ikinä erityisemmin edes halunnut olla tässä maailmassa.

Vierailija
90/146 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniin naisen ei esim. koskaan tarvitse mennä bussilla mihinkään jos on vähänkään tuttavapiiriä ja asuu kaupunkialueella. Aina löytyy joku äijä kyytsäämään 24/7 ihan ilmasiks. 

Tämä takia moni kaunis nainen on lähes psykopaatti kun ihmisiä voi kohdella miten vaan niin aina löytyy joku joka ymmärtää ja jeesaa. Maisa Torppa taitaa olla yksi tämmöinen.

Ni sikäli se on vähän kuin pitäis Ferraria autotallissa eikä ottais sitä koskaan ajoon kun kaunis ihminen elää erakkona. Ulkonäöstä saa vaan niin paljon hyötyä.

Vierailija
91/146 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniin naisen ei esim. koskaan tarvitse mennä bussilla mihinkään jos on vähänkään tuttavapiiriä ja asuu kaupunkialueella. Aina löytyy joku äijä kyytsäämään 24/7 ihan ilmasiks. 

Tämä takia moni kaunis nainen on lähes psykopaatti kun ihmisiä voi kohdella miten vaan niin aina löytyy joku joka ymmärtää ja jeesaa. Maisa Torppa taitaa olla yksi tämmöinen.

Ni sikäli se on vähän kuin pitäis Ferraria autotallissa eikä ottais sitä koskaan ajoon kun kaunis ihminen elää erakkona. Ulkonäöstä saa vaan niin paljon hyötyä.

Sinähän se psykopaatti tunnut olevan.

Minua on kehuttu kiltiksi ja lämpimäksi ihmiseksi.

Kyytiä on tarjottu muutaman kerran, mutta menen mielummin bussilla kun vaivaan muita, tai poljen aikaisin aamulla pyörällä. Mikä ihana rauha!

Vierailija
92/146 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ikinä menisi minkään nobodyn kyytiin.

Tottakai osa miehistä on sellaisia kyydin tarjoajia, mutta kun minulle joka paikkaan käveleminen on ihan peruskunnon ylläpitoa enkä halua mennä autolla mihinkään minne ei ole pakko, niin ei kyydit kelpaa.

Noi miesten kyydissä istuvat harvemmin edes on mitään erityisen kauniita, tosi kauniit on itsenäisiä ja ajaa itse.

Vierailija
93/146 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ulkonäöstä haluaa hyötyä, niin mielummin menee esim. malliksi ja menestyy sekä tienaa, entä istuu jonkun äijän auton kyydissä rahattomana :D

Vierailija
94/146 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri noin minä elän. Lisäksi pelaan yhtä roolipeliä verkossa koneella ja nautin ollessani ihan vaan joku tyyppi, en se "kaunis tyttö".

Kysyin tämän saman aloitukseni kysymyksen vuosia sitten eräällä toisella foorumilla.

Siihen vastasi silloin eräs itseään kauniiksi - ulkonäöltään kuulemma kovasti kehuttu - kutsunut nainen, jolla - kertomansa mukaan - miehet ovat olleet suoranainen riesa kiinnostuksensa kanssa, mutta hänellä ei ole mitään sosiaalista elämää ja seksille hän sanoo: ei kiitos. Hän melkeinpä ylpeili sillä, että hän ei halua seksiä.

Mitä tämä melkeinpä ylpeileminen on? Eli ylpeili vai ei? Vai kehittelitkö sinä hänen tekstistään vain omassa päässäsi kuvitelman siitä, että hän ylpeili?

Vierailija
95/146 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän se psykopaatti tunnut olevan.

Minua on kehuttu kiltiksi ja lämpimäksi ihmiseksi.

Kyytiä on tarjottu muutaman kerran, mutta menen mielummin bussilla kun vaivaan muita, tai poljen aikaisin aamulla pyörällä. Mikä ihana rauha!

Kauniitkin ihmiset ovat tietysti yksilöitä (eikä kaikki näin tee) mutta näin se vaan usein menee. Kun asioita pitää itsestäänselvyyksinä (miesten käytös) ne alkavat tuntua lähes arvottomilta. Tavallinen yes-mies voi olla tällainen ja häntä käytetään sitten kuskina ja apuna ties mihin.

Vierailija
96/146 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se kauneus siihen liittyy?

Kauneus liittyy siihen erittäin paljon. Nainen on suurella todennäköisyydellä saanut huomiota jo pienestä asti, tavalla tai toisella. Kauniisin ihmisiin suhtautuu sukupuolesta huolimatta enemmän huomiota sekä ulkonäkö tavallaan säteilee ulos siten, että henkilöstä tulee positiivisempi mielleyhtymä. Ehkä tämä on sosiaalisesti hiljaisemmalle naiselle ollut hankalaa tai outoa, mutta onhan siihen syynsä miksi niin äärettömän suurella osalla kauniita naisia on sosiaalisia kontakteja ja elämää. Ehkä eniten tuo sopisi juuri johonkin kauniiseen "nörtähtävään" naiseen, jolla on kauniit kasvot ja kenties muotojakin? Ja tämä nykyaika tekee ihmisistä enemmän ja enemmän erakoita.

Vierailija
97/146 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ehkä sellainen ”kaunis nainen”, varmaksi en voi sanoa koska makuja on monia ja maailma on täynnä minua kauniimpia naisia, mutta olen kuullut siitä niin paljon koko elämäni ajan ja onhan se näkynyt monissa asioissa, että saatan olla sellainen.

Viihdyn hyvin yksin ja vaikka haluaisinkin viettää sosiaalista elämää, niin en ole oikein löytänyt hengenheimolaisia.

Lisäksi olen tuntenut niin paljon ulkopuolisuutta ja huonommuuden tunnetta, että se on estänyt sosiaalisten suhteiden syntymistä.

Miestä en halua, koska olen liian herkkä siihen mitä deittailu ja miehiin tutustuminen vaatii, eli pää eikä sydän ei kestä sitä maailmaa johon joutuu jos rakastuu mieheen ja yrittää tutustua.

Säännöllistä seksielämää minulla ei ole ollut koskaan, on ihan tavallista että olen vuosiakin ilman mitään fyysistä kontaktia (seksiä, läheisyyttä ym.).

Seurustellutkaan en tietenkään ole koskaan.

Olen jotenkin vaan aika ulkopuolinen kaikesta, en ole ikinä erityisemmin edes halunnut olla tässä maailmassa.

Lainaan tämän kokonaan. Koetko, että sinulla ei ole samanlaiset arvot ja asenteet kuin muilla ihmisillä? Osaatko sanoa, mistä olet ulkopuolinen? Muutama asia, joiden kanssa et viihdy tai mitä et ymmärrä?

Vierailija
98/146 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Itse olen kauniiksi sanottu nainen. Olen introvertti, vihaan kaikkea sosiaalisuutta. En ole ikinä kuulunut facebookiin, tinderiin tms. turhuuksiin. Asun yksin, nautin yksinolosta. Käyn töissä, työpäivän jälkeen en halua tavata ketään. Mielenterveyteni ei kestä tätä nykymaailman pinnallista höpinää. Luen, pyöräilen, sisustan asuntoani. Kasvatan kukkia parvekkeellani. Tämä riittää minulle.

Vierailija
99/146 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi. Itse olen kauniiksi sanottu nainen. Olen introvertti, vihaan kaikkea sosiaalisuutta. En ole ikinä kuulunut facebookiin, tinderiin tms. turhuuksiin. Asun yksin, nautin yksinolosta. Käyn töissä, työpäivän jälkeen en halua tavata ketään. Mielenterveyteni ei kestä tätä nykymaailman pinnallista höpinää. Luen, pyöräilen, sisustan asuntoani. Kasvatan kukkia parvekkeellani. Tämä riittää minulle.

On muitakin ihmisiä, jotka eivät ole facebookissa tai tinderissä. Mutta jos kohdalle sattuisi esimerkiksi erittäin komea mies, niin voisitko harkita minkäänlaista suhdetta?

Vierailija
100/146 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten typerä kysymys. Itse ainakin olin nuorena kaunis (enää en tietenkään ole koska olen yli 25v) mutta halusin olla yksin. Jossain vaiheessa kokeilin seksiä, mutta ei se mitenkään ihmeellistä ollut, joten päätin elää myös ilman sitä. Miehet siinä menettää paljon, mutta naiset säästyy paljolta pahalta, mitä miehet mukanaan tuo. Eikös esimerkiksi Japanissa tämä ole jo ihan muoti-ilmiö, että nuoret kauniit naiset ovat ja haluavatkin elää ilman miestä ja seksiä. Miehet voi ihan katsoa sinne peiliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi