Voiko kaunis nainen haluta olla aina yksin ilman sosiaalista elämää
Voiko kaunis nainen haluta viettää käytännössä kaiken vapaa-aikansa yksin, ilman että hänellä on juuri mitään sosiaalisia kontakteja eikä lainkaan parisuhdejuttuja tai edes seksiäkään.
Kauniskin nainen voi haluta käyttää aikansa esimerkiksi elokuvien katsomiseen ja hyvän kirjallisuuden lukemiseen. Kirjallisuus voi olla vaikka fiktiota, tietoa ja filosofiaa.
Vähän erakko, siis.
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen nainen olisi kyllä mahtava tuttavuus, harmillisen harvassa tuntuvat vain olevan :(
On enemmän kuin uskotkaan. Mutta eihän sellaiset ole missään esillä itseään tyrkyttämässä, koska tarkoitus onkin olla huomaamaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveätä haaskausta.
Miten niin? Että kun on KAUNIS nainen, niin semmoisen pitää vähintään viihdyttää miehiä, mielellään olla parisuhteessa, ja vielä jonkun örkit kanssa.
Joo ja rumat joutaakin jäädä yksin, ne on sen ansainneet. Juuri tämän takia en huoli miestä. Miehen seksuaalisuus on niin oksettavaa, en halua sitä elämääni.
Täällä nuorena kaunis ja nykyäänkin erakko. Luonne säilyy vaikka uökonäkö ei.
Aviomies on ja aikuinen lapsi, mutta en kaipaa muiden seuraa tai huomiota. Mieluiten olisin tapaamatta ketään, mutta valitetttavasti erämaihin pääsee vain osaksi vuotta.
Töissä piti aikanaan käydä, puoliso löytyi sieltä. Vauvapalsta on aina ollut ok: ei nimeä, ei kuvaa, ei minkään jakamista.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset kuvittelevat ulkonäön olevan jokin Paratiisi.
Kertoo vain siitä, että se niin uskova ihminen on itse ihan saakelin pinnallinen sen lisäksi, että on typerä.
Varsinkin nämä jotka valittaa siitä kuinka "menee haaskuun" kaunis nainen, voisi ihan suoraan kävellä johonkin jyrkänteelle ja hypätä pää edellä alas. Juuri tämän takia en voi sietää ihmisiä, varsinkaan miehiä. Ei ne ajattele järjellä eikä sydämellä, vaan munallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin hukkaan, en ymmärrä.
No tässä tulee juurikin se "naisen arvo". Nainen on vain kaunis esine, jonka mies tulee käyttämään, pilaamaan ja heittää sitten roskiin. Paljonpa rohkaisee ottaa mies elämäänsä. Mieluummin elää kokonaan ilman miestä ja seksiä. Ei ainakaan saastu.
Tämähän se. Hassua kuinka miehet ajattelee naisen olevan pilalla heti kun antaa miehen koskea itseään, mutta nainen ei itse kuitenkaan saisi ajatella niin koska sitten ei kukaan pääse koskemaan sitä naista 😀.
Miehet saa mun puolesta koskea seksinukkeja ja hankkia seksirobotteja, nehän ei mene pilalle kuten oikea nainen.
Girl gamer kirjoitti:
Hei. Minä olen 24-vuotias nainen Stadista. Olen kaunis, mutta viihdyn yksin. Tykkään pelata videopelejä, joten olen paljon sisällä. :-)
En halua seurustella, koska miehet ovat sikoja. :-)
Saat elää kuten haluat, tietenkin =) Muistutan vain, että kaikki miehet eivät ole sikoja, että sen takia ei tarvitse olla erakko. Mutta muista syistä ilman muuta.
Hyvän miehen rouva 48v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo vain siitä, että se niin uskova ihminen on itse ihan saakelin pinnallinen sen lisäksi, että on typerä.
Varsinkin nämä jotka valittaa siitä kuinka "menee haaskuun" kaunis nainen, voisi ihan suoraan kävellä johonkin jyrkänteelle ja hypätä pää edellä alas. Juuri tämän takia en voi sietää ihmisiä, varsinkaan miehiä. Ei ne ajattele järjellä eikä sydämellä, vaan munallaan.
Mut älä silti yleistä. Naisia on erilaisia, niin miehiäkin.
N36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut älä silti yleistä. Naisia on erilaisia, niin miehiäkin.
N36
Joo mutta ei minulla riitä jaksaminen siihen, että etsisin jotain neulaa heinäsuovasta.
Vierailija kirjoitti:
Kauniin naisen ei esim. koskaan tarvitse mennä bussilla mihinkään jos on vähänkään tuttavapiiriä ja asuu kaupunkialueella. Aina löytyy joku äijä kyytsäämään 24/7 ihan ilmasiks.
Tämä takia moni kaunis nainen on lähes psykopaatti kun ihmisiä voi kohdella miten vaan niin aina löytyy joku joka ymmärtää ja jeesaa. Maisa Torppa taitaa olla yksi tämmöinen.
Ni sikäli se on vähän kuin pitäis Ferraria autotallissa eikä ottais sitä koskaan ajoon kun kaunis ihminen elää erakkona. Ulkonäöstä saa vaan niin paljon hyötyä.
Mutta kun en halua ajatella muita ihmisiä hyödykkeinä. Minulle on henkiset arvot tärkeintä. Siksi olen yksin ja aion olla loppuelämäni. En usko löytäväni sellaista miestä kuin haluan, ei sellaista taida olla olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Aviomies on ja aikuinen lapsi, mutta en kaipaa muiden seuraa tai huomiota. Mieluiten olisin tapaamatta ketään, mutta valitetttavasti erämaihin pääsee vain osaksi vuotta.
Töissä piti aikanaan käydä, puoliso löytyi sieltä. Vauvapalsta on aina ollut ok: ei nimeä, ei kuvaa, ei minkään jakamista.
En oikein ymmärrä tätä. Kuinka olet erakko jos olet parisuhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveätä haaskausta.
Miten niin? Että kun on KAUNIS nainen, niin semmoisen pitää vähintään viihdyttää miehiä, mielellään olla parisuhteessa, ja vielä jonkun örkit kanssa.
Joo ja rumat joutaakin jäädä yksin, ne on sen ansainneet. Juuri tämän takia en huoli miestä. Miehen seksuaalisuus on niin oksettavaa, en halua sitä elämääni.
Ikävää että näinkin asiantuntevalla palstalla on tällaista valhetta ja propagandaa. Yksikään ruma nainen ei jää yksin, jos hän on yksin niin se johtuu siitä että hän ei kelpuuta itselleen samantasoista miestä. Mutta on valtava määrä rumia ja lyhyitä miehiä, jotka eivät koskaan saa ns. omantasoista tai alempaa naista, koska nämä eivät edes huomioi tätä miestä. Rumalla ja lyhyellä miehellä on aina elämässään paljon vaikeampaa kuin rumalla naisella. Näitä on aivan turha edes verrata ja tässä on yksi suurin tasa-arvoon riittyvä paradoksi.
Voitko vielä sanoa, että mikä siinä miehen seksuaalisuudessa on lähtökohtaisesti oksettavaa?
Vierailija kirjoitti:
Voi miten typerä kysymys. Itse ainakin olin nuorena kaunis (enää en tietenkään ole koska olen yli 25v) mutta halusin olla yksin. Jossain vaiheessa kokeilin seksiä, mutta ei se mitenkään ihmeellistä ollut, joten päätin elää myös ilman sitä. Miehet siinä menettää paljon, mutta naiset säästyy paljolta pahalta, mitä miehet mukanaan tuo. Eikös esimerkiksi Japanissa tämä ole jo ihan muoti-ilmiö, että nuoret kauniit naiset ovat ja haluavatkin elää ilman miestä ja seksiä. Miehet voi ihan katsoa sinne peiliin.
Haluan kommentoida paria asiaa. Vaikka lähtökohtaisesti kaikki viehättyvät nuoruudesta, niin se ei lainkaan tarkoita etteikö yli 25 tai 35 tai 45 vuotias voisi olla kaunis ja hyvännäköinen. Tämä nuoruuden ihannointi on saanut naisten sisällä liioitellun merkityksen. Toki on totta, että usein esim. 35 vuotias nainen tai vanhempi nainen ei ole samanlainen kuin 17 vuotias muiden silmissä, mutta väittäisin että ikä ei ole se suurin ongelma.
Tuo Japanin muoti-ilmiö ei ole lainkaan sellainen mitä tuossa kuvaat. Aasialaiset naiset ovat brutaaleja aasialaisia miehiä kohtaan. Aasialaiset naiset haluavat valkoisia jälkeläisiä valkoisten länsimaisten miesten kanssa. Missään muussa kulttuurissa ei ole niin paljon oman kansan ja etnisyyden ulkopuolelle pariutuvia kuin Aasiassa. Aasiassa monella tavis ja keskivertomiehellä ei ole mitään mahdollisuutta. Eivätkä Aasiassa nuoret naiset halua elää ilman seksiä, he vaan eivät anna sitä oman maan miehille samalla tavalla.
Kauneus ja luonne ovat kaksi eri asiaa.
Olenhan minäkin komea ja viihdyn paremmin yksin.
Voi jos on skitsoidinen persoonallisuus. Tavallisesti ihminen ei pärjää ilman ihmiskontakteja kovinkaan hyvin. Skitsoidiakaan ei kyllä haittaa, että hänellä on joku yksi vakioihminen johon voi luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on se poikkeus sääntöön. En pidä ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri noin minä elän. Lisäksi pelaan yhtä roolipeliä verkossa koneella ja nautin ollessani ihan vaan joku tyyppi, en se "kaunis tyttö".
Kysyin tämän saman aloitukseni kysymyksen vuosia sitten eräällä toisella foorumilla.
Siihen vastasi silloin eräs itseään kauniiksi - ulkonäöltään kuulemma kovasti kehuttu - kutsunut nainen, jolla - kertomansa mukaan - miehet ovat olleet suoranainen riesa kiinnostuksensa kanssa, mutta hänellä ei ole mitään sosiaalista elämää ja seksille hän sanoo: ei kiitos. Hän melkeinpä ylpeili sillä, että hän ei halua seksiä.
Suurin osa naisista, varsinkaannuorista , ei saa seksistä miehen kanssa yhtään mitään. Siksi sitä ei tarvitse eikä halua. https://www.vaestoliitto.fi/@Bin/6096825/Saa_tavallisesti_orgasmin_yhdy…
Seksikö ei ole naisille mitään muuta kuin orgasmi, jos sen puuttuessa seksistä ei saa "yhtään mitään"?
Vierailija kirjoitti:
Hän on se poikkeus sääntöön. En pidä ihmisistä.
Asia selvä. Tämä ei kuitenkaan vastaa tämän ketjun kysymykseen, jossa kysytään että onko kauniita naisia jotka ovat yksin omasta tahdostaan. On aivan täysin eri asia olla yksin tai olla parisuhteessa.
Kaunis nainen voi olla ihan miten haluaa, itse olen aina ollut hyvin omien ajatusteni kanssa viihtyvä, ja itsekseni teen ihan mitä haluan, miehetkin ovat olleet kiinnostuneita, mutta en minä heistä, enkä ole lesbo. Elämän voi muokata ihan itselleen sopivaksi, kaunis tai vähemmän kaunis, SILLÄ EI OLE MITÄÄN ASIAN KANSSA TEKEMISTÄ. Mitä enempi viihtyy itsekseen ja tekee omia juttuja, sen kauniimmaksi sitä muuttuu, ulkoisesti ja sisäisesti. Tiedän sen!
Minä taas eroan monista näistä vastauksista siinä, että en ole introvertti ja tykkään kyllä ihmisistä (yleensä uskon kaikista hyvää, ja sitten se joskus kaatuu omaan nilkkaani - enkä suostu siltikään muuttamaan käsityksiäni, sillä HALUAN uskoa hyvään vaikka on minullakin mustat pisteeni).
Seksistäkin tykkään, se on yksi elämäni suurimpia tragedioita etten ole saanut sitä juurikaan - syynä siis se, etten ole tavannut sopivaa ihmistä.
Minun on vaan vaikea tutustua ihmisiin sellaista pintapuolista jutustelua ja satunnaisia kohtaamisia lukuunottamatta, ja toisaalta monet ihmiset on sellaisia että vaikka niistä pidänkin, niin en koe sellaista mielenkiintoa ja synkkausta, että jaksaisin hengailla.