Voiko kaunis nainen haluta olla aina yksin ilman sosiaalista elämää
Voiko kaunis nainen haluta viettää käytännössä kaiken vapaa-aikansa yksin, ilman että hänellä on juuri mitään sosiaalisia kontakteja eikä lainkaan parisuhdejuttuja tai edes seksiäkään.
Kauniskin nainen voi haluta käyttää aikansa esimerkiksi elokuvien katsomiseen ja hyvän kirjallisuuden lukemiseen. Kirjallisuus voi olla vaikka fiktiota, tietoa ja filosofiaa.
Vähän erakko, siis.
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
Minä en ollenkaan jaksa ihmisten valtapelejä, nokkimisjärjestyksiä ym.
Poistin kaikenlaiset yhteydenottokeinot, sosiaalisesta mediasta lähtien, koska aina oli joku tuttavamies kyselemässä parisuhdestatusta tai vihjailemassa. Vaikka tiesivät minun olevan varattu. Jopa 20 vuoden takaa tuli yhteydenottoja. Ehkä miehet ovat tällaisia kaikille.
Livenä sosiaalisissa tilanteissa naiset hakivat miesten huomiota ja nokkivat toisiaan. Myös minua koska sain huomiota pyytämättä tai haluamatta. Minun olisi pitänyt olla samanlainen kuin muut naiset jotta en olisi joutunut kiusatuksi ja flirtata miesten kanssa jotta olisin hyväksytty.
Viihdyn ihmisten kanssa jotka eivät kiusaa, juorua ja jotka kohtelevat muita tasavertaisesti. Sellaisia ei paljon ole, joten olen yksin tai perheeni kanssa.
Mä en nyt kai kauhean ruma ole, en tiedä. Niin tai näin, en ole ikinä kerjännyt hyväksyntää. Ne, jotka minusta tykkäävät, ok. Ne, jotka eivät, ok. Ei mua ole kiusattu, juoruttu kyllä sitäkin enemmän. Ei haittaa mua vähääkään.
Voi toki, etenkin kun on saanut elämässään vain p*skaa ja vielä p*skempaa kohtelua. En koe että kukaan mies olisi koskaan ollut aidosti minusta kiinnostunut. Kaikenlaista pinnallista paskaa ja hyväksikäyttöä ja miehen oman egon nostatusta se on ollut.
Voi tietysti. Ihan outo kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Voi toki, etenkin kun on saanut elämässään vain p*skaa ja vielä p*skempaa kohtelua. En koe että kukaan mies olisi koskaan ollut aidosti minusta kiinnostunut. Kaikenlaista pinnallista paskaa ja hyväksikäyttöä ja miehen oman egon nostatusta se on ollut.
Siis itse olen ajatellut, että parisuhteet on lähinnä normoille.
Ei kukaan muu saa niistä tyydytystä, ellei ole kyseessä oikea elämänkumppanuus eikä vaan joku sosiaalisten normien mukainen sosiaaliseen asemaan ja tarpeiden tyydytykseen liittyvä needy kyhäelmä nimeltä ”parisuhde”.
Täytyy myös muistaa, että vaikka olisikin sosiaalinen ja haluaisi olla ihmisten kanssa, niin jos ei kuitenkaan saa niiltä mitä haluaa, niin mieluummin on yksin.
Ei voi olettaa, että kaikki ihmiset edes löytäisivät itselleen sopivaa seuraa kavereiksi tai kumppaniksi.
Kyllä voi. Ainakin silloin jos haluaa päästä eroon ällöstä tyypistä.
Olen kaunis ja älykäs, ja siinä kaksi hyvää syytä miksi olen erakko.
En jaksa enää minuun takertuvia tai ihastuvia miehiä, enkä valitettavasti jaksa myöskään tyhmiä ihmisiä.
Ja en ole tympeä enkä ylimielinen, vaan ystävällisyyteni takia minuun usein ihastutaan, joten olen todennut helpoimmaksi ratkaisuksi pysyä sen vuoksi erossa tilanteissa, joissa on riski että joku kiinnostuu minusta. On vaikea sanoa suoraan ettei kiinnosta, etten pahoita kenenkään mieltä, mutten haluaisi keksiä enää tekosyitäkään miksen voisi lähteä.
Lisäksi yksin ollessa riittää paljon puuhaa ja opiskeltavaa. Ei mielenkiintoiset asiat tästä maailmasta lopu. :)
Lisäksi minulla on sen kaltainen huumorintaju, että pelkästään oma seura on aika hulvatonta välillä.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa enää minuun takertuvia tai ihastuvia miehiä, enkä valitettavasti jaksa myöskään tyhmiä ihmisiä.Ja en ole tympeä enkä ylimielinen, vaan ystävällisyyteni takia minuun usein ihastutaan, joten olen todennut helpoimmaksi ratkaisuksi pysyä sen vuoksi erossa tilanteissa, joissa on riski että joku kiinnostuu minusta. On vaikea sanoa suoraan ettei kiinnosta, etten pahoita kenenkään mieltä, mutten haluaisi keksiä enää tekosyitäkään miksen voisi lähteä.
Lisäksi yksin ollessa riittää paljon puuhaa ja opiskeltavaa. Ei mielenkiintoiset asiat tästä maailmasta lopu. :)
Lisäksi minulla on sen kaltainen huumorintaju, että pelkästään oma seura on aika hulvatonta välillä.
Tuota minäkin mietin, että liittynee enempi älyyn kuin ulkonäköön.
Kaunis, mutta vähän tyhmä tai älyllisesti keskiverto tuskin on yksin, vaan päinvastoin ns. suosittu.
Tottakai älykäskin voi olla, mutta se voi liittyä siihen miksi kaunis on yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri noin minä elän. Lisäksi pelaan yhtä roolipeliä verkossa koneella ja nautin ollessani ihan vaan joku tyyppi, en se "kaunis tyttö".
Kysyin tämän saman aloitukseni kysymyksen vuosia sitten eräällä toisella foorumilla.
Siihen vastasi silloin eräs itseään kauniiksi - ulkonäöltään kuulemma kovasti kehuttu - kutsunut nainen, jolla - kertomansa mukaan - miehet ovat olleet suoranainen riesa kiinnostuksensa kanssa, mutta hänellä ei ole mitään sosiaalista elämää ja seksille hän sanoo: ei kiitos. Hän melkeinpä ylpeili sillä, että hän ei halua seksiä.
Suurin osa naisista, varsinkaannuorista , ei saa seksistä miehen kanssa yhtään mitään. Siksi sitä ei tarvitse eikä halua. https://www.vaestoliitto.fi/@Bin/6096825/Saa_tavallisesti_orgasmin_yhdy…
Seksikö ei ole naisille mitään muuta kuin orgasmi, jos sen puuttuessa seksistä ei saa "yhtään mitään"?
Tietysti se on muutakin, eihän läheskään kaikki naiset edes saa orgasmeja. Mutta pitää sen miehen olla itselle todella erityinen jotta siitä seksistä saa itsekin jotain irti (läheisyyttä, rakkautta), eikä vain "anna pillua" kuten miehet niin ihanasti sanoo. Ymmärrät varmaan ettei yksipuolisesta antamisesta saa hirveästi mitään irti.
Vaikea löytää tarpeeksi älykästä ja seksikästä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri noin minä elän. Lisäksi pelaan yhtä roolipeliä verkossa koneella ja nautin ollessani ihan vaan joku tyyppi, en se "kaunis tyttö".
Kysyin tämän saman aloitukseni kysymyksen vuosia sitten eräällä toisella foorumilla.
Siihen vastasi silloin eräs itseään kauniiksi - ulkonäöltään kuulemma kovasti kehuttu - kutsunut nainen, jolla - kertomansa mukaan - miehet ovat olleet suoranainen riesa kiinnostuksensa kanssa, mutta hänellä ei ole mitään sosiaalista elämää ja seksille hän sanoo: ei kiitos. Hän melkeinpä ylpeili sillä, että hän ei halua seksiä.
Luulin että olen tämän suhteen uniikki lumihiutale.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta niin, ihmisiä on niin paljon että aina löytyy miljardeja muita samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän ei yleisten palstatotuuksien mukaan voi mitenkään pitää paikkaansa. Ihmettelen suuresti, jos ei tasomies pian ilmesty paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se kauneus siihen liittyy?
Kauneus liittyy siihen erittäin paljon. Nainen on suurella todennäköisyydellä saanut huomiota jo pienestä asti, tavalla tai toisella. Kauniisin ihmisiin suhtautuu sukupuolesta huolimatta enemmän huomiota sekä ulkonäkö tavallaan säteilee ulos siten, että henkilöstä tulee positiivisempi mielleyhtymä. Ehkä tämä on sosiaalisesti hiljaisemmalle naiselle ollut hankalaa tai outoa, mutta onhan siihen syynsä miksi niin äärettömän suurella osalla kauniita naisia on sosiaalisia kontakteja ja elämää. Ehkä eniten tuo sopisi juuri johonkin kauniiseen "nörtähtävään" naiseen, jolla on kauniit kasvot ja kenties muotojakin? Ja tämä nykyaika tekee ihmisistä enemmän ja enemmän erakoita.
Suurella todennäköisyydellä, mutta ei varmasti. Osa puhkeaa kukkaan vasta aikuisiällä. Lapsena/nuorena sama ihminen on hyvin saattunut olla aina se poruka rumin ja se on tehty hänelle hyvin selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisit tämän suhteen uniikki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kyllä jos on itsenäinen ja aivot tuottaa kaikki tarvittavat palvelut itselle.
Miten tuo ulkonäkö liittyy asiaan? Tottakai kaunis voi olle erakkoluonne siinä kuin vähemmän kaunis.
Totta.
Ei kauneus ole jotain mitä nainen on velkaa muille. Ei symmetriset kasvot ja vartalo tunnu itsestä mitenkään erityiseltä sieltä sisältä päin. Kaunis matemaattinen nainen toimii samoin kuin ns vähemmän kaunis matemaattinen nainen. Häntä kiinnostaa ongelmanratkaisu, ei se onko hän mahdollisimman paljon miesten käytettävissä niinkään.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa enää minuun takertuvia tai ihastuvia miehiä, enkä valitettavasti jaksa myöskään tyhmiä ihmisiä.Ja en ole tympeä enkä ylimielinen, vaan ystävällisyyteni takia minuun usein ihastutaan, joten olen todennut helpoimmaksi ratkaisuksi pysyä sen vuoksi erossa tilanteissa, joissa on riski että joku kiinnostuu minusta. On vaikea sanoa suoraan ettei kiinnosta, etten pahoita kenenkään mieltä, mutten haluaisi keksiä enää tekosyitäkään miksen voisi lähteä.
Lohduttavaa että on joku toinenkin tällainen.
Minun hintani on se että olen parisuhteessa, mikä pitää innokkaimmat loitolla. Se tosin haukkaa arjestani monta iltaa, eikä meillä ole kovin paljon yhteistä puuhasteltavaa tai mielenkiinnon kohteita.
Mutta muuten on rauhoittanut elämän, että voi vedota että olen jo yhden miehen omaisuutta. Sitä miehet kunnioittavat. Näin hullua se on naisen elämä. Sinkku on vapaata riistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi minulla on sen kaltainen huumorintaju, että pelkästään oma seura on aika hulvatonta välillä.Lohduttavaa että on joku toinenkin tällainen.
Minun hintani on se että olen parisuhteessa, mikä pitää innokkaimmat loitolla. Se tosin haukkaa arjestani monta iltaa, eikä meillä ole kovin paljon yhteistä puuhasteltavaa tai mielenkiinnon kohteita.
Mutta muuten on rauhoittanut elämän, että voi vedota että olen jo yhden miehen omaisuutta. Sitä miehet kunnioittavat. Näin hullua se on naisen elämä. Sinkku on vapaata riistaa.
Yhden miehen omaisuutta?
On kuin olisit antanut itsesi vapaaehtoisesti orjaksi? Olet kateellinen lainaamallesi erakko-kaunottarelle - joka nähtävästi elää lähes ilman sosiaalisia suhteita ja täysin ilman parisuhdetta ja seksiä - ja haluaisit elää kuin hän, mutta olet kuitenkin valinnut toisin?
Olet varmaakin silti oikeassa; Parempi olla parisuhteessa yhden omaisuutta kuin sinkkuna kaikkien omaisuutta, vaikka yhden omaisuutena oleminen tarkoittaa konkreettista aikasi ja kehosikin luovuttamista "omistajallesi".
Miten tuo ulkonäkö liittyy asiaan? Tottakai kaunis voi olle erakkoluonne siinä kuin vähemmän kaunis.