Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loma loppu, töihin paluu ahdistaa!!!

Vierailija
27.07.2013 |

Maanantaina pitäis mennä töihin, eikä yhtään haluttaisi. Ahdistaa ja ketuttaa, että taas se sama rumba alkaa kaikkine vastuineen, kiireineen ja velvollisuuksineen. Argh..miksei tämä loma voisi vain jatkua ja jatkua ja jatkua.

Kohtalotovereita?

Kommentit (327)

Vierailija
261/327 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan ainut, josta on ihan kiva mennä huomenna töihin. Kiva nähdä taas tutut työkaverit. Onhan sitä elämää töiden jälkeen ja viikonloppuisin.

Vierailija
262/327 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin kipiä olo niin kipiä olo.

Vasta viime yönä lopetin juomisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/327 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalta paluu pitää aina valita torstaiksi. Kyllä kaksi päivää menee helpommin, kuin koko viikko.

Vierailija
264/327 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkohan ainut, josta on ihan kiva mennä huomenna töihin. Kiva nähdä taas tutut työkaverit. Onhan sitä elämää töiden jälkeen ja viikonloppuisin.

Olet.

Vierailija
265/327 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut, lapset aikuisia ja heitä ei äiti kiinnosta, tytär väittää että olen pilannut hänen elämänsä.

Kavereita ei ole, tai on,mutta ovat paskoja ja eivät halua pitää yhteyttä.Onneksi on työ, kun koko loman olin yksin.

Vierailija
266/327 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en mene töihin. ikinä. siinä on se huono puoli, ettei ole "lomaa" koskaan. on vain pitkiä ja ihania vapaapäiviä. ja toisaalta, kuka sellaisesta haluaisi lomaa pitääkään? nyt kun ihmisiltä lomat loppuu, lähetään ukon kanssa taas kiertelemään suomea, kun ei ole lomalaisia tien tukkona. ja kelitkin taitaa parantua elokuun alussa. joten ihanaa taas tiedossa. olkaa te muut ahkeria seuraavat 11 kuukautta.

Vierailija
267/327 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
268/327 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oravanpyörä jatkuu vuodesta toiseen...

Vierailija
269/327 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lomalta paluu pitää aina valita torstaiksi. Kyllä kaksi päivää menee helpommin, kuin koko viikko.

Neljän viikon lomassa tolla taktiikalla häviää lomapäiviä. Kun pitää kokonaiset viikot, neljän viikon kesäloma sisältää 5 viikonloppua. Jos pitää katkonaisia viikkoja alussa ja lopussa, loma on lyhyempi.

Vierailija
270/327 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ahhahhhaaaa,huomenna lento filppuihin,pitäkää hauskaa töissä buhahhhaahaa

En ikinä lähtisi noihin Aasian maihin, yhtä ilotaloa ja pedofiilausta kaikki paikat.

Vierailija
271/327 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko loma on mennyt pilalle kun olen miettinyt mitä tekisin ettei tarvisi enää palata työpaikalle. Olen nähnyt painajaisiakin. Lopputili se olisi kai otettava...

Vierailija
272/327 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niin kipiä olo niin kipiä olo.

Vasta viime yönä lopetin juomisen.

Toveri hyvä, minulla on nyt ihan sama tilanne.

Vierailija
273/327 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep... Haen saikkua ku ei vaan pysty, ahdistaa niin paljon et menee unet ja itken vaan.

Vierailija
274/327 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miul tuli viileässä kaupassa kauhea horkka.

Vapisutti kamalasti ja meinasin kuolla siihen paikkaan.

Vierailija
275/327 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisano itsesi, sitten ei töihin paluu ahdista.

Vierailija
276/327 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla jossain aiemmassa kommentissa joku jo mainitsikin nähneensä painajaisia töihin paluusta.

Minulla töihinpaluu huomenna ja kuluneen viikon olen heräillyt useasti kesken unien, hyvin ahdistuneena.

Kolmena yönä olen nähnyt painajaisia työpaikaltani. Painajaisissa olen aina myöhässä töistä , jotain tärkeää on hukassa tai olen tehnyt jonkun työn väärin. Hölmöintä tässä on, että olen ollut samassa työpaikassa kohta 30-v ja myöhästynyt tasan yhden kerran, osaan työni hyvin enkä pahemmin ole virheitä tehnyt, olen myös hyvin täsmällinen enkä hukkaile tavaroita.

Kevät oli töissä todella raskas, oli organisaatiomuutoksia, vaihtuvuutta työntekijöissä yms. Olin todella lähellä burnoutia venyttäessäni jaksamistani äärimmilleen. Työilmapiiri myös huononi entisestään. Sinnittelin kesälomaan asti, mutta nyt työhön palaaminen aiheuttaa lähinnä kauhua. En tule tätä loppuvuoteen asti jaksamaan, ei ole tahdon asia.

Vierailija
277/327 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep... Haen saikkua ku ei vaan pysty, ahdistaa niin paljon et menee unet ja itken vaan.

Voi ei. 🙄

Mikä ala?

Vierailija
278/327 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli keväällä pööautti.

Vierailija
279/327 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin oli keväällä pööautti.

Tuskin oli, et pystyisi asiasta pilailemaan.

Vierailija
280/327 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia tuntea ahdistusta töihin paluusta loman jälkeen. Niin minuakin vähän ahdistaa. Luultavasti nukun ensi yön tosi huonosti. Asian hyväksyminen auttaa. Tulen olemaan huomisen väsynyt ja työpäivä tuntuu kestävän ikuisuuden. Mutta tiistaina tuntuu jo helpommalta. :)

Onneksi minulla on töissä työilmapiiri hyvä, joten ihmisiä on vähän jo ikäväkin.