Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loma loppu, töihin paluu ahdistaa!!!

Vierailija
27.07.2013 |

Maanantaina pitäis mennä töihin, eikä yhtään haluttaisi. Ahdistaa ja ketuttaa, että taas se sama rumba alkaa kaikkine vastuineen, kiireineen ja velvollisuuksineen. Argh..miksei tämä loma voisi vain jatkua ja jatkua ja jatkua.

Kohtalotovereita?

Kommentit (327)

Vierailija
301/327 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais olla liiemmin ahdistumatta ja miettimättä. Joka vuosi sama edessä kuitenkin.

Vierailija
302/327 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla paluu töihin, ihan kivaa. Oli toki lomallakin, ja paljon kesän juttuja jäi vielä tekemättä. On kuitenkin illat ja viikonloput tehdä niitä, lapsetkin jo koulu-ikäisiä ja keksivät itse puuhansa.

Lottovoiton panostaisin mieluummin muuhun arkeen kuin töiden lopettamiseen, koska töissä on kivaa ja mielekästä. Ennemmin korvaisin arjen muut stressitekijät. Ruuat osittain ravintolasta, siivooja, pihan hoito jne.

Jos se olisi edes teoriassa mahdollista voittaa lotossa ja voittaisin pääpotin, niin ostaisin kymppitonnin maantiepyörän ja alkaisin vetämään kuuden seitsemän tunnin pyörälenkkejä. Se meinaan käy ihan työstä ja rikkaana saisi päättää omasta ajastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/327 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteisesti kesäloman lopuksi sunnuntain ja maanantain välisen yön sataa vettä, ukkostaakin ehkä, ja on synkkää ja ankeaa...

Vierailija
304/327 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ahdistaa se, että kesä loppuu kohta.

Vierailija
305/327 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi epätoivo. Ei kai se auta kun raahustaa suihkuun ja sitten lähteä tallustamaan työpaikkaa kohden. Eväät oon saanu jo tehtyä ja koiran ulkoilutettua. Huomenna oon kyllä etänä

Vierailija
306/327 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaiaamuna krapula ja vapina,

tuijjjotan vessan seinää...

Vierailija
307/327 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä juttu että ahdistaa. Voiko tuolle työkiireelle tms tehdä jotain vai onko esimies empatiakyvytön toope? 

Itsellä oli kyllä päivastoin, lomalla kun piti kokoajan tehdä jotain (lapsen kanssa pelata, mennä sinne ja tänne tms) , niin töissä tuntuu nyt niin rennolta kun vielä se kiire ei ole alkanut (yli puolet on vielä lomalla, myös asiakkaat)...

Vierailija
308/327 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa aina loman loppuminen. Mutta keinot joita käytän on rentoutustekniikat ja syvähengittely. Kun työt alkavat totun pian rytmiin ja ahdistus helpottaa.mutta tärkeintä on pitää huoli omasta hyvinvoinnista ja rentoutumisesta työpäivien välillä!

Vierailija
309/327 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattais olla liiemmin ahdistumatta ja miettimättä. Joka vuosi sama edessä kuitenkin.

Kertoo inhimillisyydestä kun töihin paluu ahdistaa. Ei se tapa. Ja joskus voi olla että työpaikka ei ole se oikea jos liikaa ahdistaa. Tai sitten ei ole huolehtinut riittävästi omasta hyvinvoinnistaan ylipäätään. Siitä kannattaa alkaa pitämään parempaa huolta.

Vierailija
310/327 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut 20 vuotta samassa työpaikassa. Meillä on periaatteessa viisi päivää töitä viikossa, mutta todellisuudessa 5 päivän työt tekee 4 päivässä. Kun lapset olivat pieniä pieniä tein ma 6h ti-ke 10h ja to 6h työpäivät, puoliso oli silloin 8-16 toimistotyössä. Lapset tykkäsivät, kun sai olla ma ja to lyhyemmät päivät hoidossa ja pe kotona. Nyt kun lapset ovat isompia teen 5 päivää viikossa ja pidän välillä viikon vapaata, ei tunnu sitten loman odotus niin pitkältä...

Vierailija
311/327 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtisanoudu. Sitten ahdistaa työttömyys ja krooninen rahanpuute.

Ratkaisin asian niin että jäin eläkkeelle velaton talo halutulla alueella (450-500ke) ja isohko eläke joten näin se homma etenee : )

49v

Vierailija
312/327 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työruokalaan ei voi mennä syömään kun juomalasi vapisee niin voimakkaasti kädessä.

Vierailija
313/327 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
314/327 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

693 lukematonta sähköpostia.

Vierailija
315/327 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää vetää lonkkaa, kohta voi ahdistaa enempi kun rahat loppuu. Mieti sitten mikä on parempi vaihtoehto? Mene opiskeleen uusi ammatti, ei ole tylsää.

Vierailija
316/327 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joku tänäpäivänä käy töissä,eikös se ole jo vanhanaikaista vai onko tullut uudelleen muotiin niinkuin 70-luvun tavarat?

Vierailija
317/327 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palasin juuri kesälomalta töihin ja päällimmäisin tunne on ahdistus. En vielä osaa sanoa, johtuuko ahdistus loman aikana kasaantuneesta työmäärästä vai siitä, että tämä työ ei yksinkertaisesti sovikaan minulle. Toivon, että lähiviikkoina se valkenee.

Vierailija
318/327 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko lomaa jäljellä ja nyt jo vatuttaa töihin meno. Eiköhän se ole merkki, että kannattaa yrittää hakea uutta työpaikkaa.

Vierailija
319/327 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua oma lomaltapaluu ahdista, vaan se että yksi narsistihenkinen tyyppi palasi lomilta tekemään taas parastaan muiden ilmapiirin pilaamiseksi. Ihmisten työtulokset on oikeasti parempia kun tää tyyppi on poissa veemäisine asenteineen, jossa kukaan muu ei ole tärkeä kuin hän itse. Nää on näitä ihmisiä, jotka on ihan työkseen ottaneet sen, että muilla on huono olo olla töissä. Ylöspäin tietysti esitetään täydellistä työntekijää. Kukaan muu ei koskaan tee hyvää työtä, ketään muuta ei saa kehua kuin häntä jne. Muista löytyy aina vikoja.

Vaikka hallituksen ajama helpompi irtisanominen aika ikävä juttu, niin ehkä se edesauttaa näiden narsistien pois saamista työpaikoilta. Perustakoot omat yritykset, niin voi keskittyä itseensä täysillä.

Vierailija
320/327 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep