Naisen lihominen
Olen ollut naiseni kanssa nyt lähes kolme vuotta yhdessä. Aluksi hänen mittansa olivat 166 cm ja 58 kg. Sanoin joskus alkuvaiheessa sille, että pidän siitä jos paino on korkeintaan pituus miinus sata eli hänen kohdallaan maksimipaino on 66 kg. Minusta se oli aika hyvä myönnytys, naisen kesti lihoa jopa 8 kg ennen kuin oli yli sopimattoman rajan. Hän oli samaa mieltä, että me ei läskeiksi aleta ja piti rajaa hyvänä ylärajana. Lupasin omalta osaltani noudattaa samaa kaavaa ja niin olen tehnyt.
Nyt olen huomannut hänen lihoneen ja hän meni puntarille, kun aikani vänkäsin. Hänen painonsa on nyt 69,2 kg. Sanoin heti, että tästä ei olla sovittu ja hän on tehnyt sopimusrikkomuksen. Ehdotin hänelle aluksi viikon mittaista kaalidieettiä. Hänellä sattuu olemaan 30-vuotissynttärit ensi viikonloppuna mutta mielestäni se ei ole mikään hyvä syy laistaa dieetistä.
Ensin se alkoi itkeä ja nyt se on vaisuna ja hiljaisena tuolla makuuhuoneessa. Minusta hän on ainoa syyllinen tässä asiassa. Hänen noin samanmittainen äitinsäkin on lihonut vuosien myötä todella paljon ja painaa arviolta 80-85 kg ja sanoin, että samanlaista läskiä kuin äitisi, sinusta ei saa tulla. Sanoin, että jotenkin ihminen usein myös tyhmenee, kun se lihoo, jotenkin ajattelun terävyys lähtee pois. Ja että et sinä halua olla läski ja tyhmä.
Minusta hänen pitäisi kiittää minua, että huolehdin hänen ulkonäöstään ja älystään ja siitä, että pidetään sovituista asioista kiinni. Jos minä lupaan viikonloppuna imuroida niin minä aina imuroin. Jos hän lupaa olla korkeintaan 66-kiloinen niin onhan se nyt isompi asia kuin esimerkiksi imuroinnin siirtäminen kahdella päivällä. Silti se mököttää heti jos en imuroi lauantaina juuri silloin kun lupasin.
Jos se ei ole kuukaudessa laihtunut ainakin lähelle tuota rajaa, mieluummin edes vähän alle, niin alan katsella itselleni uutta kämppää. Kyllä aina joku vähemmän läski löytyy, varsinkin aasialaiset naiset eivät ole niin taipuvaisia lihomiseen, niin jos sellaista alkaisi etsiä.
Kommentit (91)
Opettele sitten kirjoittamaan kunnolla. Lause "Silti se mököttää heti jos en imuroi lauantaina juuri silloin kun lupasin" viittaa siihen, että näin on tapahtunut monta kertaa. Sinun olisi kuulunut sanoa "Silti se mökötti heti kun yhden kerran jätin imuroimatta".
Mutta ymmärtäähän sen, että kun heikolla älyllä varustettuna lähee provoamaan, niin ei kykene loogiseen ajatteluun. Silloin ei auta muu kuin selitellä, että joo, ei imuroimattomuutta ollut kuin yhden kerran, kun olin krapulassa. Kaiken lisäksi yrität väittää, että iltapäivä on aamupäivää.
Heikko esitys.
aina lapsellinen aloitus ap- ihminen saa olla sen pianoinen kun on- oletko ap pinnallinen?t. vaimo myös
Kumma juttu, mutta NAISEUS todella paistaa läpi tuosta aloituksesta. Vaikkapa heti siinä että mies antaisi jotain pituus ja painorajoja... hei camoon av-mammat. Ei miehet vahtaa mittoja kuten te. Ei yksikään mies edes yrittäisi ajatella painoa jollain pituus miinus 100 kaavalla. Tuollaiset ajatukset voi tulla päähän vain painonsa kanssa kamppailleelle naiselle. :D
t: mies
[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 20:30"]Tuollaiset ajatukset voi tulla päähän vain painonsa kanssa kamppailleelle naiselle. :D
t: mies
[/quote]Tuollainen teksti voi olla vain naisen tekemä, muka miehenä.
T. Ap
harmi, että tästä näkee niin selvästi tän olevan naisen kirjoitus. toisen tyyliin tästä olisi voinut saada hyvänkin keskustelun.
On se jännä. Ihan kiva selitys mutta kun olen mies, vaikka osaankin kirjoittaa ja olen itse asiassa toimittaja. No, moni toimittajahan on nykyisin nainen, joten hieman ymmärrän vääriä tulkintojanne.
T. ap
Mikset sitten imuroinut lauantaina niinkuin lupasit?
[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 20:40"]
On se jännä. Ihan kiva selitys mutta kun olen mies, vaikka osaankin kirjoittaa ja olen itse asiassa toimittaja. No, moni toimittajahan on nykyisin nainen, joten hieman ymmärrän vääriä tulkintojanne.
T. ap
[/quote]Ei, et osaa kirjoittaa kieliopillisesti oikein, joten toimittajakaan et ole siinä missä mieskään.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 19:19"]
Naiseuteni? Ehkäpä usein se, että osaa kirjoittaa kieliopillisesti oikein, voi aiheuttaa luulon, että kirjoittaja olisikin nainen. Miehet ovat keskimäärin huonompia ilmaisemaan ajatuksiaan kirjallisesti - ja muutoinkin.
[/quote]
Etkä ole pelkästään nainen, vaan vielä paatunut feminatsi. Taas av-palstalla yritetään lietsoa miesvihaa. Olette säälittäviä.
Jokatapauksessa, aikalailla osviittaa antaa tuo pituus miinus 100. Minä miehenä en juuri katsele tuon määrän ylittäviä, sanokaa mitä sanotte. Suoraan sanoen ällöttää se laiskuus, jonka johteena nykynaiset lihovat muodottomien mittoihin. Saamattomuus, itsekurin puute ja eritoten se laiskuus. Ei jakseta mitään, hyvä että lapsia hoitaa. Omaa aikaa pitäisi olla ja sitä jos saadaan, se käytetään netin ääressä istumiseen ja mussuttamiseen.
Mies
Yritätte viedä keskustelun turhaan sukupuolikysymyksiin. Kyse on siitä, että lihominen on valehtelua, epärehellisyyttä kaikin tavoin. Minä ymmärtäisin naiseni paheksunnan täysin jos minä lihoisin yli sovittujen rajojen ja toinen ei siitä pitäisi.
Ei millään pahalla sinänsä, mutta on täysin varmaa, että kaikki te paheksujat olette läskejä.
Hieno trolli, bro.
Ainakin mammalauma menee helposti tähän.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 20:55"]
Suoraan sanoen ällöttää se laiskuus, jonka johteena nykynaiset lihovat muodottomien mittoihin.
Mies
[/quote]
No kieltämättä sinulla on kyllä pointtisi. Tosin itse naisena en katsele toisia naisia, vaan miehiä ja kyllä ne kaikki laiskapaskat kaljamahatursakkeet ärsyttävät.
Tosin jos oma mieheni lihoisi, niin en ehkä ensimmäisenä keinona käyttäisi syyllistämistä, nalkuttamista ja päätöstä, että kahden kuukauden päästä muutan pois, jos paino ei ole tippunut siihentähänjatohon lukuun.
Oli provo tai ei, mielestäni kyse on siitä mitä itse kukin arvostaa/haluaa. Jos paino on tärkeä asia, se on. Silloin kannattaa miettiä onko oikean henkilön kanssa. En esim itsekään haluaisi olla lyhyen miehen (alle 180 cm) kanssa. Toki pituudelle ei voi mitään, mutta juuri siksi en edes katsele lyhyitä miehiä.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 19:19"]
Naiseuteni? Ehkäpä usein se, että osaa kirjoittaa kieliopillisesti oikein, voi aiheuttaa luulon, että kirjoittaja olisikin nainen. Miehet ovat keskimäärin huonompia ilmaisemaan ajatuksiaan kirjallisesti - ja muutoinkin.
No, sen verran annan siimaa, hetken mietittyäni, että annan 2 kk aikaa laihtua. Se on kuitenkin jo niin pitkä aika, että ei jää mitään sijaa jossitteluille ja selityksille.
[/quote]
hehhee. Keksit sitten vetäistä näppärän siimaa-sanan tuohon, jotta uskoisimme sinut mieheksi ;)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 20:40"]
T. ap
[/quote]
Mitä toimitat :)?
Aito mies ei tiedä kaalidieeteistä mitään.
Tämä on provo mutta varmuuden vuoksi:
Jos teidän yhteiselo kaatuu kolmeen ylikiloon niin silloin se ei ole mikään aikuisten ihmisten seurustelusuhde ole ollutkaan.
Hae vaan se thaikkumuija. Se varmaan pystyy kestämään henkisesti paremmin alistamistasi.
Rasistinen kommentt, tuo, että hae ulkomailta, Paheksun.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 20:12"]
Sun nainen ansaitsee parempaa eikä tollasta kusipäätä!
[/quote]
En voi tajuta, että miksi ei saa olla ulkonäkökriteerejä?! Vieläpä etukäteen sovittuja asioita. Oikeasti, trollaathan?