Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen lihominen

Vierailija
26.07.2013 |

Olen ollut naiseni kanssa nyt lähes kolme vuotta yhdessä. Aluksi hänen mittansa olivat 166 cm ja 58 kg. Sanoin joskus alkuvaiheessa sille, että pidän siitä jos paino on korkeintaan pituus miinus sata eli hänen kohdallaan maksimipaino on 66 kg. Minusta se oli aika hyvä myönnytys, naisen kesti lihoa jopa 8 kg ennen kuin oli yli sopimattoman rajan. Hän oli samaa mieltä, että me ei läskeiksi aleta ja piti rajaa hyvänä ylärajana. Lupasin omalta osaltani noudattaa samaa kaavaa ja niin olen tehnyt.

Nyt olen huomannut hänen lihoneen ja hän meni puntarille, kun aikani vänkäsin. Hänen painonsa on nyt 69,2 kg. Sanoin heti, että tästä ei olla sovittu ja hän on tehnyt sopimusrikkomuksen. Ehdotin hänelle aluksi viikon mittaista kaalidieettiä. Hänellä sattuu olemaan 30-vuotissynttärit ensi viikonloppuna mutta mielestäni se ei ole mikään hyvä syy laistaa dieetistä.

Ensin se alkoi itkeä ja nyt se on vaisuna ja hiljaisena tuolla makuuhuoneessa. Minusta hän on ainoa syyllinen tässä asiassa. Hänen noin samanmittainen äitinsäkin on lihonut vuosien myötä todella paljon ja painaa arviolta 80-85 kg ja sanoin, että samanlaista läskiä kuin äitisi, sinusta ei saa tulla. Sanoin, että jotenkin ihminen usein myös tyhmenee, kun se lihoo, jotenkin ajattelun terävyys lähtee pois. Ja että et sinä halua olla läski ja tyhmä.

Minusta hänen pitäisi kiittää minua, että huolehdin hänen ulkonäöstään ja älystään ja siitä, että pidetään sovituista asioista kiinni. Jos minä lupaan viikonloppuna imuroida niin minä aina imuroin. Jos hän lupaa olla korkeintaan 66-kiloinen niin onhan se nyt isompi asia kuin esimerkiksi imuroinnin siirtäminen kahdella päivällä. Silti se mököttää heti jos en imuroi lauantaina juuri silloin kun lupasin.

Jos se ei ole kuukaudessa laihtunut ainakin lähelle tuota rajaa, mieluummin edes vähän alle, niin alan katsella itselleni uutta kämppää. Kyllä aina joku vähemmän läski löytyy, varsinkin aasialaiset naiset eivät ole niin taipuvaisia lihomiseen, niin jos sellaista alkaisi etsiä.

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä paheksun ja olen ihan normaali painonen joten älä ole täysin varma itestäs.

Vierailija
42/91 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 kommentti oli sit tarkotettu 31:lle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla todettu aspergeria? Tapasi kommunikoida ja käyttää sanoja kuten sopimisrikkomus tässä yhteydessä haiskahtaa. Muuten olen kyllä sitä mieltä että on ok että jos miestä viehättää naisessa hoikkuua niin naisen tulisi pyrkiä siihen. Se on mm. sitä rakkautta.

Vierailija
44/91 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, pienet on murheet jos tuo vaimon painon nousu on sinun suurin ongelmasi ja muut asiat ovat kunnossa. Keskityhän jatkossa noissa painoasioissa omaan kehoosi. 

Vierailija
45/91 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 21:17"]

Hieno trolli, bro.

Ainakin mammalauma menee helposti tähän.

[/quote]

Miten niin? Tähänhän ei ole mennyt vielä yksikään lukija ja kommentoija. Eli surkea trolli.

Vierailija
46/91 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 20:55"]

Jokatapauksessa, aikalailla osviittaa antaa tuo pituus miinus 100. Minä miehenä en juuri katsele tuon määrän ylittäviä, sanokaa mitä sanotte. Suoraan sanoen ällöttää se laiskuus, jonka johteena nykynaiset lihovat muodottomien mittoihin. Saamattomuus, itsekurin puute ja eritoten se laiskuus. Ei jakseta mitään, hyvä että lapsia hoitaa. Omaa aikaa pitäisi olla ja sitä jos saadaan, se käytetään netin ääressä istumiseen ja mussuttamiseen.

Mies

[/quote]

Täysin samaa mieltä.

Läski vie halut, eli toisinsanoen ainoan syyn olla naisen kanssa.

Vierailija
47/91 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä mitään, alat etsiä uutta, kunhan vaan muistat naisen kiinnostuksen virittyä lyödä nelivärisen BMI-sietokäyräsi tiskiin mahdollisimman pian niin eiköhän kaikki suju hienosti. :-)

Vierailija
48/91 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kirjoitat tätä sielusi syvintä tuskaa tänne? :) Mikä on pointtisi? Epäilemättä provo, mutta jos ei, niin etsi se uusi kämppä jo allesi (ihan naisesi parasta ajatellen) :)

Vierailija
49/91 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se vaimokulta ei kerran saisi lihoa yhtään niin kai siltä olis tulevaisuudessa raskaudetkiin kielletty??ja jos se naises on lihonnut niin miksi tuut sitä vauva-sivuille kertomaa?eiks ennemminkii joku laihdutussivu vaikka suomi24:ssä?

Vierailija
50/91 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olette yhdessä? Kuulostaa sille, että vihaatte toisianne. Sinä nillität kolmesta kilosta ja naisesi 2,5 tunnin imuroinnin myöhästymisestä. Tehkää itsellenne palvelus ja erotkaa heti.

Vierailija
51/91 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos se vaimokulta ei kerran saisi lihoa yhtään"

- ??? Miten niin yhtään?! Luitko mikä oli lähtötilanne. Mistä sovittiin. Siinä oli 8 kilon pelivara. Eikö se ole yhtään? Ei minua huoleta se, että hän lihoisi tänään tai huomenna vaan se, että jatkuvasti. Miten ihmeessä tuo asia on muka asia, josta ei saisi olla pettynyt. Se on pettämistä rumentua enemmän kuin olisi hyvillä elämäntavoilla suotavaa. Raskauskilot lähtevät, ne ovat eri asia. Eikä niitäkään paljon edes tule niille, jotka eivät oikeudekseen mässyillä sen noin 9 kk. Nuo lähtevät parissa kuukaudessa. Kaverini vaimolta lähtivät kuulemma kolmessa viikossa.

Erittäin omituista, että tahallinen oman elämän laiminlyönti ei saisi olla syy sille, että tykkääminen vähenee. Ihminen on psykofyysinen kokonaisuus. Ihan oikeasti, jos kumppani muuttuu suhteen aikana paljon huonommaksi, ei se ole mikään syy olla enää yhdessä, kun kerran on päätetty olla yhdessä. Oli se syy sitten mikä tahansa. Ei tarvitse olla mikään luuranko, ei läheskään, kuten 166/66 -raja kertoo, vaan läskeys on silkkaa vittuilua kumppanilleen ja itselleen. Minä en trollaa ja provoile vaan nuo eri mieltä olevat sitä enemmän tekevät. Osa niistä on white trash -jengiä, joten sikäli tajuan, että eri mieltä olevia on se tiety prosenttimäärä.

Vierailija
52/91 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 21:40"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 20:40"]

On se jännä. Ihan kiva selitys mutta kun olen mies, vaikka osaankin kirjoittaa ja olen itse asiassa toimittaja. No, moni toimittajahan on nykyisin nainen, joten hieman ymmärrän vääriä tulkintojanne.

T. ap

[/quote]

Mitä toimitat :)?

[/quote]

Veikkaan tyhjäntoimittajaa.

Vierailija
53/91 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Veikkaan tyhjäntoimittajaa."

Minusta tuo on trollausta. Jos miehesi lihoo sovittua enemmän, jää elämäntapatyöttömäksi, kasvattaa kaljunsa taakse metrin takatukan, niin valehtelet itsellesi jos väität, että tuo on oikein ja se pitää hyväksyä. Ei sinun ole pakko ja se on ok, jopa selkärangan osoitus, että annat aikaa muuttaa tilannetta mutta jos asia ei muutu, jätät sen, tuon Vässykän. Aloit alun perin aktiivisen ja hoikanlaisen ihmisen kanssa, etkä vässykän kanssa.

Vierailija
54/91 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mainitsi, että aasialaisnaiset eivät liho. Juu, ehkäpä se aasialainen ruokavalio on kevyempi kuin suomalainen. Tässä meidän lähistöllä on kahdella miehellä aasialainen vaimo ja kas kummaa, kumpikin naisista on vuosien myötä kasvanut kokoa reilusti. Toinen vielä viihtyy tuulipuvussa ja lenkkareissa, joskus housuina on farkut ulkoiluhousujen sijaan.

Onhan se kurjaa, kun puoliso muuttuu vuosien myötä. Toiset lihoo, toiset alkoholisoituu, toiset käy vieraissa. Onneksi nykyään saa avioeron helposti, jos oikein kovasti ahdistaa, niin sen kun eroaa ja etsii mieluisamman puolison.

Vierailija
55/91 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on olemassa esimerkiksi lihavia aasialaisia naisia. Silti on niin, että niistä on lihavia ehkä noin 10 % siitä määrästä mitä suomalaiset ovat. Riski on olemassa mutta se on paljon pienempi riski kuin suomalaisten naisten kohdalla.

Erittäin hyvä perustelu tuo, että toiset lihoo, toiset alkoholisoituu ja toiset käyvät vieraissa. Noista mitään ei kannata hyväksyä, paitsi jos on vässykkä tai pitää läskeistä tai noista seikoista. Suunnanmuutokselle on hyvä antaa aikaa, se on rakkautta. Jos toinen ei reagoi positiivisesti, se on osoitus siitä, että siltä puolelta aitoa rakkautta ei ole olemassa vaan pelkkää itsekkyyttä ja omaan elämään pettymistä. Oman elämän pettymys johtaa lihavuuteen ja lihavuus johtaa oman elämän pettymykseen. Usein kierre on juuri tuossa.

Vierailija
56/91 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tongalaisista 92 % on läskejä, että siitä vaan naista hakemaan.

Vierailija
57/91 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Tongalaiset eivät ole aasialaisia vaan oseinialaisia.

Vierailija
58/91 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena ihmettelen ihan samaa asiaa että miten jotkut miehet antaa itsensä tai naisensa tai molempien rapistua! Tunnen pari kaveria ja niistä on tullut aika läskejä. Ennen oltiin enempi tekemisissä mutta nyt ne on lihavenpina jotenkin idiootimman oloisia.

Aika hyvä provo mutta on tuossa tosi paljon tottakin! :)

Vierailija
59/91 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei seiso joten mitä välii ?

Vierailija
60/91 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen ihminen - sen hetken parisuhdekumppani - lihoo sietämättömän paljon ja selvästi yli luvatun rajan, niin sitten mies on impotentti? Jaaha, siinä tapauksessa naisen lihominen on vielä paheksuttavampaa jos se aiheuttaa moista. Kyllähän se toki aiheuttaa haluttomuutta naista kohtaan, kun nainen läskistyy, en kiellä.