Naisen lihominen
Olen ollut naiseni kanssa nyt lähes kolme vuotta yhdessä. Aluksi hänen mittansa olivat 166 cm ja 58 kg. Sanoin joskus alkuvaiheessa sille, että pidän siitä jos paino on korkeintaan pituus miinus sata eli hänen kohdallaan maksimipaino on 66 kg. Minusta se oli aika hyvä myönnytys, naisen kesti lihoa jopa 8 kg ennen kuin oli yli sopimattoman rajan. Hän oli samaa mieltä, että me ei läskeiksi aleta ja piti rajaa hyvänä ylärajana. Lupasin omalta osaltani noudattaa samaa kaavaa ja niin olen tehnyt.
Nyt olen huomannut hänen lihoneen ja hän meni puntarille, kun aikani vänkäsin. Hänen painonsa on nyt 69,2 kg. Sanoin heti, että tästä ei olla sovittu ja hän on tehnyt sopimusrikkomuksen. Ehdotin hänelle aluksi viikon mittaista kaalidieettiä. Hänellä sattuu olemaan 30-vuotissynttärit ensi viikonloppuna mutta mielestäni se ei ole mikään hyvä syy laistaa dieetistä.
Ensin se alkoi itkeä ja nyt se on vaisuna ja hiljaisena tuolla makuuhuoneessa. Minusta hän on ainoa syyllinen tässä asiassa. Hänen noin samanmittainen äitinsäkin on lihonut vuosien myötä todella paljon ja painaa arviolta 80-85 kg ja sanoin, että samanlaista läskiä kuin äitisi, sinusta ei saa tulla. Sanoin, että jotenkin ihminen usein myös tyhmenee, kun se lihoo, jotenkin ajattelun terävyys lähtee pois. Ja että et sinä halua olla läski ja tyhmä.
Minusta hänen pitäisi kiittää minua, että huolehdin hänen ulkonäöstään ja älystään ja siitä, että pidetään sovituista asioista kiinni. Jos minä lupaan viikonloppuna imuroida niin minä aina imuroin. Jos hän lupaa olla korkeintaan 66-kiloinen niin onhan se nyt isompi asia kuin esimerkiksi imuroinnin siirtäminen kahdella päivällä. Silti se mököttää heti jos en imuroi lauantaina juuri silloin kun lupasin.
Jos se ei ole kuukaudessa laihtunut ainakin lähelle tuota rajaa, mieluummin edes vähän alle, niin alan katsella itselleni uutta kämppää. Kyllä aina joku vähemmän läski löytyy, varsinkin aasialaiset naiset eivät ole niin taipuvaisia lihomiseen, niin jos sellaista alkaisi etsiä.
Kommentit (91)
Kohtelen naistani erinomaisesti. Hän usein sanoo, että miten on voinutkaan olla yhtään kenenkään muun kanssa, kun minä olen niin paljon parempi. En ikinä huuda hänelle. En sano ilkeällä äänellä lihomisesta. En jankuta lihomisesta. Sanoin yhden kerran asiasta tavallisella äänellä ja melkeinpä ujosti, ainakin näyrästi. Ei siis mitään väärien mielikuvien "OOT VITUN AKKA LIHONU" -meininkiä. Tämän lisäksi hän sai pari viikkoa sitten yhden rakastelukerran aikana 16 orgasmia ja kuulemma muiden kanssa sai aina 0-1. Tuon määrän tiedän siitä, kun sanoin, että hän on ihan uskomaton, että joskus vielä lasken nuo. Tuosta alle kolme tuntia ja hän sai 7 kertaa. Enpä ole moista koskaan ennen kohdannut ja minä kuitenkin olen aika monta kohdannut. Niin että olen hyvä mies mutta en pidä sopivana, että meidän parisuhteesta tulee suhde, jossa toinen osapuoli on läski. Mikä siinä voi olla niin vaikeaa ymmärtää. Te muut läskit projisoitte oman itseinhonne tähän sanomaani. En minä ole syyllinen vaan syy on läskien, oman elämänsä ja parisuhteensa turmelemien läskien.
Joko kohta saataisiin narsisti-kortti pöytään. Sitähän se tarkoittaa jos ei pidä läskeydestä eli rumuudesta.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 11:46"]
Kohtelen naistani erinomaisesti. Hän usein sanoo, että miten on voinutkaan olla yhtään kenenkään muun kanssa, kun minä olen niin paljon parempi. En ikinä huuda hänelle. En sano ilkeällä äänellä lihomisesta. En jankuta lihomisesta. Sanoin yhden kerran asiasta tavallisella äänellä ja melkeinpä ujosti, ainakin näyrästi. Ei siis mitään väärien mielikuvien "OOT VITUN AKKA LIHONU" -meininkiä. Tämän lisäksi hän sai pari viikkoa sitten yhden rakastelukerran aikana 16 orgasmia ja kuulemma muiden kanssa sai aina 0-1. Tuon määrän tiedän siitä, kun sanoin, että hän on ihan uskomaton, että joskus vielä lasken nuo. Tuosta alle kolme tuntia ja hän sai 7 kertaa. Enpä ole moista koskaan ennen kohdannut ja minä kuitenkin olen aika monta kohdannut. Niin että olen hyvä mies mutta en pidä sopivana, että meidän parisuhteesta tulee suhde, jossa toinen osapuoli on läski. Mikä siinä voi olla niin vaikeaa ymmärtää. Te muut läskit projisoitte oman itseinhonne tähän sanomaani. En minä ole syyllinen vaan syy on läskien, oman elämänsä ja parisuhteensa turmelemien läskien.
Joko kohta saataisiin narsisti-kortti pöytään. Sitähän se tarkoittaa jos ei pidä läskeydestä eli rumuudesta.
[/quote]lupaan olla käyttämättä narsistikorttia. idiootit harvemmin ovat narsisteja.
"lupaan olla käyttämättä narsistikorttia. idiootit harvemmin ovat narsisteja."
Eli sinä voisit olla vaikka kuinka ruman miehen kanssa, koska et välitä ulkonäöstä ollenkaan?
Sehän antaakin todella fiksun kuvan sinusta, kun nimität eri mieltä olevia idiooteiksi.
Jos vastaus ensimmäisen kappaleeni kysymykseen on myöntävä, niin lienet todella ruma tapaus. Jos et, mitä on vaikea uskoa, niin salli muille ihmisille, suorastaan enemmistölle, valita kumppaninsa niiden omilla kriteereillä. Niin minäkin teen. "Pelkkä sisäinen kauneus riittää" on joidenkin todella harvojen kriteeri mutta ei minun. Enkä minä mitään mallia vaadi kumppaniksi, ihan vaan melko pitkälle riittää, että ei ole läski eikä vittuile, kuten moni nainen tekee. Onneksi eivät kaikki.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 12:01"]
"lupaan olla käyttämättä narsistikorttia. idiootit harvemmin ovat narsisteja."
Eli sinä voisit olla vaikka kuinka ruman miehen kanssa, koska et välitä ulkonäöstä ollenkaan?
Sehän antaakin todella fiksun kuvan sinusta, kun nimität eri mieltä olevia idiooteiksi.
Jos vastaus ensimmäisen kappaleeni kysymykseen on myöntävä, niin lienet todella ruma tapaus. Jos et, mitä on vaikea uskoa, niin salli muille ihmisille, suorastaan enemmistölle, valita kumppaninsa niiden omilla kriteereillä. Niin minäkin teen. "Pelkkä sisäinen kauneus riittää" on joidenkin todella harvojen kriteeri mutta ei minun. Enkä minä mitään mallia vaadi kumppaniksi, ihan vaan melko pitkälle riittää, että ei ole läski eikä vittuile, kuten moni nainen tekee. Onneksi eivät kaikki.
[/quote]idiootiksi en nimitellyt mielipiteen vuoksi. se tuli ihan vain siitä, että kirjoitat kuten idiootti. tiedän, ettet voi sille mitään. mutta joo, narsisti et ole. pelkästään tyhmä.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 09:56"]
"Veikkaan tyhjäntoimittajaa."
Minusta tuo on trollausta. Jos miehesi lihoo sovittua enemmän, jää elämäntapatyöttömäksi, kasvattaa kaljunsa taakse metrin takatukan, niin valehtelet itsellesi jos väität, että tuo on oikein ja se pitää hyväksyä. Ei sinun ole pakko ja se on ok, jopa selkärangan osoitus, että annat aikaa muuttaa tilannetta mutta jos asia ei muutu, jätät sen, tuon Vässykän. Aloit alun perin aktiivisen ja hoikanlaisen ihmisen kanssa, etkä vässykän kanssa.
[/quote]
Meillä ei ole tehty sopimuksia siitä missä painossa kummankin pitää pysyä, pidämme kyllä kunnostamme yhdessä huolta, no hätä.
Minulla ei ole myöskään valtaa tai intressejä muuttaa ihmistä toisenlaiseksi.
Entä sitten luonnolliset muutokset, kaljuuntuminen, "rupsahtaminen", rypyt jne, pitääkö silloinkin nälviä ja rätistä kuinka ei mennyt tuollaisen ihmisen kanssa yksiin.
Voisitko täsmentää, että millä tavalla kirjoitan kuten idiootti? Voisimme sitten keskustelupalstalla keskustella. Nyt lähinnä white trash -tyyppisesti huudat ja haukut kuin olisit Jerry Spriger show'ssa eikä tuohon pysty millään tavalla varsinaisesti kommentoimaan.
Vaan meillä on sovittu, että on tietty raja, jonka jälkeen on hyvä vähentää painoaan. Kumpikin on ollut ja on samaa mieltä. Kunto ei ole hyvä jos on läski.
Enkä minä ole muuttamassa toista ihmistä. Itse se pitää itseään muuttaa. Kerron mielipiteeni ja hän tietää kantani tähän(kin) asiaan. Intressi on olla kohtuu sopusuhtaisen naisen kanssa edelleen yhdessä mutta jos hän panee elämänsä kirjaimellisesti läskiksi niin intressi on olla sellaisen kanssa, joka ei ole läski. Miksi se on joku sääntö, että ikään kuin pitäisi olla aina sen saman kanssa, vaikka se toinen vetäisi turpaan, makaisi sohvalla ja ryyppäisi koko ajan tai olisi 100 % olemassa olevasta ajastaan läski. En tajua. Yksikin noista jutuista on liikaa, minun kohdalla on nyt se yksi riesa, nainen on läskistymässä ja on jo hieman läski.
Aivan samna mikä toimittaja oot mutta sinä ET OLE MIES!!!!!!!!!!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 19:10"]
Kyllä aina joku vähemmän läski löytyy, varsinkin aasialaiset naiset eivät ole niin taipuvaisia lihomiseen, niin jos sellaista alkaisi etsiä.
[/quote]
Korealaiset naiset ovat kauniita.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 12:59"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 19:10"]
Kyllä aina joku vähemmän läski löytyy, varsinkin aasialaiset naiset eivät ole niin taipuvaisia lihomiseen, niin jos sellaista alkaisi etsiä.
[/quote]
Korealaiset naiset ovat kauniita.
[/quote]
Tuossa pätkässähän oli varmasti keskivertokorealaiset joraamassa. Mistä päätellen korealaiset miehet on susirumia.
Käyttäjä-n, tämäkö oli trollauksesi? Odotin parempaa.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 12:20"]
Voisitko täsmentää, että millä tavalla kirjoitan kuten idiootti? Voisimme sitten keskustelupalstalla keskustella. Nyt lähinnä white trash -tyyppisesti huudat ja haukut kuin olisit Jerry Spriger show'ssa eikä tuohon pysty millään tavalla varsinaisesti kommentoimaan.
[/quote]lauserakenteesi ovat yksinkertaisia, sananvalintasi lapsellisia ja hyökkäys on paras puolustus -käytöksesi (nonytjoku varmaan hyökkää mun kimppuun ja sanoo mua narsistiksi) viestissäsi kuuluu yleensä ala-asteikäisten repertuaariin.
Aspergeri-miehellä vaimona hesburgeri-akka. Lihan iloja molemmille!
[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 11:49"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 11:46"]
[/quote]lupaan olla käyttämättä narsistikorttia. idiootit harvemmin ovat narsisteja.
[/quote]
16 orgasmia? Veikkaan naisesi kuuluvan iltanäyttelijöihin...
[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 10:38"]
Tunnen pari kaveria ja niistä on tullut aika läskejä. Ennen oltiin enempi tekemisissä mutta nyt ne on lihavenpina jotenkin idiootimman oloisia.
[/quote]
Voi se olla että sinusta on tullut se idiootin olonen kaveri.
Sitä olen itse ihmetellyt että usein kun parisuhde aloitetaan, ollaan löydetty ihanne mies tai nainen. Vartalo on juuri sellainen mukavan kurvikas, ei lihava. Seurustellaan ja aletaan asettua aloilleen niin silloin alkaa lihominen. Jos olisit tavannut sen lihavan henkilön silloin aikoinaan niin tuskin mitään seurustelua tai edes iskuyrityksiä olisi tullut. Paino on kuitenkin sellainen asia johon voi itse vaikuttaa kuten esim. alkoholin juonti. Tällaisilla palstoilla yleensä neuvotaan jättämään alkoholisti siat... Ainoa asia mitä tässä nyt ihmettelen on se miksi tämä on kirjoitettu tänne vauva lehden palstoille. Oletko kysynyt suoraan rakastetultasi että oletko raskaana, mikä toivottavasti muuttaisi ainakin palautumisen ajankohdan sinne 9 kk:n päähän, mieluusti pari päälle.
Muttakun se ihanne vartalo ei pysy siinä ikuisesti, ei vaikka ei lihoisikaan.
Ei vaan voi olettaa että toinen pysyy TÄYDELLISENÄ, ihanne-ulkonäössään vuosienkin kuluttua.
On tää melkoisen pinnallista.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 17:57"]
Muttakun se ihanne vartalo ei pysy siinä ikuisesti, ei vaikka ei lihoisikaan.
Ei vaan voi olettaa että toinen pysyy TÄYDELLISENÄ, ihanne-ulkonäössään vuosienkin kuluttua.
On tää melkoisen pinnallista.
[/quote]
Iän mukanaan tuomat muutokset ovat väistämättömiä, ne ei haittaa. Esim. vaimoni raskausarpia en edes noteeraa, en sitten ollenkaan.
Mutta läski sattuu silmään, ei sille voi mitään, ihan yhtälailla miehellä kuin naisellakin. Mutta puolustelkaa, te arvon naiset, toistenne läskejä.
Mies
[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 20:15"]
Eiköhän se lihominen näy juuri peilistä.
Yhden ainoan kerran, oli vähän krapula (juon harvoin niin keho ei ole tottunut alkoholiin), sanoin, että imuroin illemmalla niin siitä se heti meinasi hermostua. No, imuroin heti kun se hermostui, samana aamupäivänä, tai no, hieman klo 12 jälkeen päivällä. Sopimus oli, että aamupäivällä olisin imuroinut. Pölyn määrä ei tuona aikana - noin 2,5 tunnissa - varmaan ratkaisevasti lisääntynyt.
Kyllä se naiseni on lihonut monta kertaa eikä suoraan kerralla 66 kilosta 69,2 kiloon. Eli sopimusrikkomuspäiviä on jo vaikka kuinka paljon.
[/quote]
Voi jeesus mikä tyyppi, toivottavasti naisesi löytää ihan oikean miehen. Ja taas MÄ olen NIIN onnellinen mun ihanasta mieshestä. Huomaa, miehestä !!