Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen lihominen

Vierailija
26.07.2013 |

Olen ollut naiseni kanssa nyt lähes kolme vuotta yhdessä. Aluksi hänen mittansa olivat 166 cm ja 58 kg. Sanoin joskus alkuvaiheessa sille, että pidän siitä jos paino on korkeintaan pituus miinus sata eli hänen kohdallaan maksimipaino on 66 kg. Minusta se oli aika hyvä myönnytys, naisen kesti lihoa jopa 8 kg ennen kuin oli yli sopimattoman rajan. Hän oli samaa mieltä, että me ei läskeiksi aleta ja piti rajaa hyvänä ylärajana. Lupasin omalta osaltani noudattaa samaa kaavaa ja niin olen tehnyt.

Nyt olen huomannut hänen lihoneen ja hän meni puntarille, kun aikani vänkäsin. Hänen painonsa on nyt 69,2 kg. Sanoin heti, että tästä ei olla sovittu ja hän on tehnyt sopimusrikkomuksen. Ehdotin hänelle aluksi viikon mittaista kaalidieettiä. Hänellä sattuu olemaan 30-vuotissynttärit ensi viikonloppuna mutta mielestäni se ei ole mikään hyvä syy laistaa dieetistä.

Ensin se alkoi itkeä ja nyt se on vaisuna ja hiljaisena tuolla makuuhuoneessa. Minusta hän on ainoa syyllinen tässä asiassa. Hänen noin samanmittainen äitinsäkin on lihonut vuosien myötä todella paljon ja painaa arviolta 80-85 kg ja sanoin, että samanlaista läskiä kuin äitisi, sinusta ei saa tulla. Sanoin, että jotenkin ihminen usein myös tyhmenee, kun se lihoo, jotenkin ajattelun terävyys lähtee pois. Ja että et sinä halua olla läski ja tyhmä.

Minusta hänen pitäisi kiittää minua, että huolehdin hänen ulkonäöstään ja älystään ja siitä, että pidetään sovituista asioista kiinni. Jos minä lupaan viikonloppuna imuroida niin minä aina imuroin. Jos hän lupaa olla korkeintaan 66-kiloinen niin onhan se nyt isompi asia kuin esimerkiksi imuroinnin siirtäminen kahdella päivällä. Silti se mököttää heti jos en imuroi lauantaina juuri silloin kun lupasin.

Jos se ei ole kuukaudessa laihtunut ainakin lähelle tuota rajaa, mieluummin edes vähän alle, niin alan katsella itselleni uutta kämppää. Kyllä aina joku vähemmän läski löytyy, varsinkin aasialaiset naiset eivät ole niin taipuvaisia lihomiseen, niin jos sellaista alkaisi etsiä.

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 21:19"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 20:55"]

Suoraan sanoen ällöttää se laiskuus, jonka johteena nykynaiset lihovat muodottomien mittoihin. 

Mies

[/quote]

No kieltämättä sinulla on kyllä pointtisi. Tosin itse naisena en katsele toisia naisia, vaan miehiä ja kyllä ne kaikki laiskapaskat kaljamahatursakkeet ärsyttävät.

Tosin jos oma mieheni lihoisi, niin en ehkä ensimmäisenä keinona käyttäisi syyllistämistä, nalkuttamista ja päätöstä, että kahden kuukauden päästä muutan pois, jos paino ei ole tippunut siihentähänjatohon lukuun.

[/quote]

No mitä keinoa käyttäisit kun vasta BMI 19:sta 25:een nousun jälkeen aloin mainitsemaan asiasta muutaman kuukauden välein ja nyt 32 kohdalla alkaa olla tarve saada se +60% kertynyttä painoa pois sillä se aiheuttaa jo todellakin erilaista oiretta joista AP sivusi osaa ja osa on sitten sitäkin inhottavampia.

Oikeasti keinot on vähissä kun vaimo ei halua tehdä asialle mitään, vaikka kuinka painonsa ja näkönsä häntä ahdistaakin. Liikuntaa 3 kuukauden välein 2 kertaa 40 minuuttia ja sitten taas pidempi tauko. Ei ne kilot tuolla ja 2 kertaa päivässä jäätelöä popsimalla lähde.

Vierailija
82/91 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauserakenteeniko on yksinkertainen. Eipä taida olla. Tuo väite on kenties kaikkein älyttömin mitä täältä olen lukenut. Pidä mielipiteesi, se ei pohjaudu todellisuuteen eikä se ole minun asiani mitä mieltä sinä olet.

Olen sataprosenttisen varma, että täällä idiootiksi haukkuvat ovat sellainen ryhmä, joista noin sata prosenttia on läskejä. He eivät kykene ajattelemaan, että en minä heitä yksilötasolla dissaa vaan haluan ainoastaan, että se oma nainen on edes suht kuosissa. Ei tarvitse olla täydellinen jos on kohtuullisesti kuosissa. Minä en ole väittänyt kertaakaan, että pitäisi olla täydellinen. Se on kaukana täydellisestä jos toinen olisi edes 166 cm ja 65 kg, tuossakin on jo noin 10 kg ylimääräistä mutta sen hyväksyn ja se ei minua häiritse.

Menkää läskit lenkille. Kuutena päivänä viikossa 1-3 tuntia päivässä niin siitä se muutos lähtee kohti parempaa elämää. Ei ole vaikeaa ja se on suuri rakkaudenosoitus kunkin omalle kumppanille. Tietenkin voi myös itsekkäästi maata sohvalla ja lihoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kehtaisi alkaa pillittämään jos mies olisi heti suhteen aluksi sanonut ettei voi sietää ylipainoisia ihmisiä ja lihoisin sitten jossain kohtaa ylipainon puolelle. Joko hyväksyisin läskini ja eroaisin tai jos mies on sen arvoinen, laihduttaisin.

Mä sanoin miehelleni suhteen alussa että en voi sietää väkivaltaisia ja rasistisia miehiä. Olisin jättänyt ja jättäisin jos käytös muuttuisi tuohon suuntaan. Eikö suomalaisilla naisilla ole enää mitään selkärankaa?

Vierailija
84/91 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kehtaisi alkaa pillittämään jos mies olisi heti suhteen aluksi sanonut ettei voi sietää ylipainoisia ihmisiä ja lihoisin sitten jossain kohtaa ylipainon puolelle. Joko hyväksyisin läskini ja eroaisin tai jos mies on sen arvoinen, laihduttaisin.

Mä sanoin miehelleni suhteen alussa että en voi sietää väkivaltaisia ja rasistisia miehiä. Olisin jättänyt ja jättäisin jos käytös muuttuisi tuohon suuntaan. Eikö suomalaisilla naisilla ole enää mitään selkärankaa?

Vierailija
85/91 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Siinä on aivan loistava kirjoitus, kiitos tuosta. Jotkut asiat vaan ovat sellaisia, että niissä pitää pitää puolensa ja joku roti on hyvä olla olemassa. 

Vierailija
86/91 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on syytetty aloittajaa trolliksi ja naiseksi, paskaksi provoksi jne. Provo tai trolli ei ole paska, jos ketju liekehtii kuten tämä. Tässä on päästy mammojen ihon alle nyt, sen huomaa monesta viestistä. Ettei vain olisi läski tärissyt monella lukijalla ja kommentoijalla. 

Selvää on, että läski on vastenmielistä. Lihavat hikoilevat enemmän, lihavat yksinkertaisesti haisevat pahalle. Lihavien kanssa ei voi harrastaa mitään muuta kuin keskustelua netissä. Lihaville pitää olla reissussa syömäpisteitä, lihaville pitää olla vessat katsottuna valmiiksi. Tunnen yhden naisen, joka joutuu jo käyttämään inva-vessaa koska on niin läski. Diabetes riepottelee, ollaan pahalla päällä. Ymmärtäähän sen, että mieliala laskee, kun itsetunto katoaa läskien lisääntyessä. Vituttaa olla läski, ihan varmasti tympäisee ja raskaasti. Ja tämä tympäiseminen näkyy katkerissa kommenteissa aloittajaa kohtaa, joka kyllä minustakin taitaa olla oikeasti nainen, sillä harva mies pystyy jäsentelemään ajatuksensa noin hyvin. 

Vierailija
87/91 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 20:19"]

Vituttaa olla läski, ihan varmasti tympäisee ja raskaasti. Ja tämä tympäiseminen näkyy katkerissa kommenteissa aloittajaa kohtaa, joka kyllä minustakin taitaa olla oikeasti nainen, sillä harva mies pystyy jäsentelemään ajatuksensa noin hyvin. 

[/quote]

Huh huh tällaista tekstiä voi suoltaa vain jos on itse "läski"...

Vierailija
88/91 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

bump

Vierailija
89/91 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 19:10"]

Olen ollut naiseni kanssa nyt lähes kolme vuotta yhdessä. Aluksi hänen mittansa olivat 166 cm ja 58 kg. Sanoin joskus alkuvaiheessa sille, että pidän siitä jos paino on korkeintaan pituus miinus sata eli hänen kohdallaan maksimipaino on 66 kg. Minusta se oli aika hyvä myönnytys, naisen kesti lihoa jopa 8 kg ennen kuin oli yli sopimattoman rajan. Hän oli samaa mieltä, että me ei läskeiksi aleta ja piti rajaa hyvänä ylärajana. Lupasin omalta osaltani noudattaa samaa kaavaa ja niin olen tehnyt.

Nyt olen huomannut hänen lihoneen ja hän meni puntarille, kun aikani vänkäsin. Hänen painonsa on nyt 69,2 kg. Sanoin heti, että tästä ei olla sovittu ja hän on tehnyt sopimusrikkomuksen. Ehdotin hänelle aluksi viikon mittaista kaalidieettiä. Hänellä sattuu olemaan 30-vuotissynttärit ensi viikonloppuna mutta mielestäni se ei ole mikään hyvä syy laistaa dieetistä.

Ensin se alkoi itkeä ja nyt se on vaisuna ja hiljaisena tuolla makuuhuoneessa. Minusta hän on ainoa syyllinen tässä asiassa. Hänen noin samanmittainen äitinsäkin on lihonut vuosien myötä todella paljon ja painaa arviolta 80-85 kg ja sanoin, että samanlaista läskiä kuin äitisi, sinusta ei saa tulla. Sanoin, että jotenkin ihminen usein myös tyhmenee, kun se lihoo, jotenkin ajattelun terävyys lähtee pois. Ja että et sinä halua olla läski ja tyhmä.

Minusta hänen pitäisi kiittää minua, että huolehdin hänen ulkonäöstään ja älystään ja siitä, että pidetään sovituista asioista kiinni. Jos minä lupaan viikonloppuna imuroida niin minä aina imuroin. Jos hän lupaa olla korkeintaan 66-kiloinen niin onhan se nyt isompi asia kuin esimerkiksi imuroinnin siirtäminen kahdella päivällä. Silti se mököttää heti jos en imuroi lauantaina juuri silloin kun lupasin.

Jos se ei ole kuukaudessa laihtunut ainakin lähelle tuota rajaa, mieluummin edes vähän alle, niin alan katsella itselleni uutta kämppää. Kyllä aina joku vähemmän läski löytyy, varsinkin aasialaiset naiset eivät ole niin taipuvaisia lihomiseen, niin jos sellaista alkaisi etsiä.

[/quote]

Teillä ei taida olla kovin rakastava suhde?

Muista ap että sanasi saattaa aiheuttaa naisellesi hirveän tressin ja sitä kautta masennuksen..etenkin jos "uhkaat" jättäväsi hänet kilojen takia.

Vierailija
90/91 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko nämä läski-jutut uloittaa myös miehiin jo? Aika inhaa kun hikiset miestissit painavat omia, vaikkei niitä kiloja olisi virallisesti tullutkaan ( lähteneet lihaksista ja muuttuneet alkoholin myötä pelkäksi rasvaksi kuten muukin siinä kehossa -lihas painaa enemmään kuin rasva aina). Näen painajaisia jo siitä, että joku laasasläski puskee päälleni vähitellen näin ja siten se ero tulee miehillekin. En vain pidä miehellä tisseistä/ jättivatsasta, koska pidän itseni kunnossa ja vaikkein pitäisikään, niin erotiikan tappoväline nro 1 on miestissit ja läski maha, jonka alle se kalukin hautautuu eikä edes yllä yhtä syvälle kuin ennen tätä läskiätynnyriä, koska miehen vatsa painuu omaani vasten sen verran ylös naidessa, että tulokulma ns. heikompi ja penis lyö tyhjää. Ero tosiaan tulee  ihan siinä missä miehillekin tästä asiasta ja toivottavasti myös naiset uskaltavat ottaa tämän asian puheeksi ennen sitä, että huomaavat panevansa naista tai miestä, jolla isot daisarit ja iso riippumaha ja entisen kunnon kalun sijaan mitätön  katkarapu. Läskiintyminen on väärin! Ja koskee myös miehiä!

Vierailija
91/91 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset sortuu tosi helposti joka on selitettävissä.

Öljyt aiheutta monenlaista ongelmaa. Elimistö on kyllästetty öljyllä jolloin elimistö reagoi myrkkynä moniin elintarvikkeissiin. Öljyt vääristää makuastitia kun elimistö yrittää tasapainottaa itseään. Öljyt hallitsee koko ruuansulatusjärjestelmää kun järjestelmä ei mahda öljylle mitään.Öljy ei pala elimistössä vaan on ja hallitsee suolistioa ja estää ravinteita imeytymästä vereen. Siitä johtuu että öljynsyöjät lihoavat ihan hillittömästi kun on pakottava tarve syödä ravinnon puutteen vuoksi. Se osa joka kertyy nahan alle löllykkänä rasvana, joka on pääasiassa öljyä. Olotila on tukkoinen voimaton kuin ei saisi happea, keuhkot ovat kun täynnä jotain haitaketta sinne ei yksinkertaisesti mahdu tarpeeksi ilmaa. Vaisomaisesti ihminen yrittää korjata tilannetta syömällä lisää öljyistä, makeaa , ja juo vielä energiajuomaa päälle. Tällöin on jo täysin vetämätön ja monesti nukutaan kun muuta ei jaksa .

Tämä palauttaa kierron taas alkuun, kun herätään niin tottakai pitää syödä että jaksaa ja siitä se sitten lähee taas uudelle kierokselle. Kun katsot peiliin niin mitä näet , näet sitä mitä olet syönyt.Monesti valkea kuin A4 pyöreä kuu tuijottaa sinua. Tätä kutsutaan yli lihavuudeksi sukupuoleen ikään pituteen katsomatta.