Naisen lihominen
Olen ollut naiseni kanssa nyt lähes kolme vuotta yhdessä. Aluksi hänen mittansa olivat 166 cm ja 58 kg. Sanoin joskus alkuvaiheessa sille, että pidän siitä jos paino on korkeintaan pituus miinus sata eli hänen kohdallaan maksimipaino on 66 kg. Minusta se oli aika hyvä myönnytys, naisen kesti lihoa jopa 8 kg ennen kuin oli yli sopimattoman rajan. Hän oli samaa mieltä, että me ei läskeiksi aleta ja piti rajaa hyvänä ylärajana. Lupasin omalta osaltani noudattaa samaa kaavaa ja niin olen tehnyt.
Nyt olen huomannut hänen lihoneen ja hän meni puntarille, kun aikani vänkäsin. Hänen painonsa on nyt 69,2 kg. Sanoin heti, että tästä ei olla sovittu ja hän on tehnyt sopimusrikkomuksen. Ehdotin hänelle aluksi viikon mittaista kaalidieettiä. Hänellä sattuu olemaan 30-vuotissynttärit ensi viikonloppuna mutta mielestäni se ei ole mikään hyvä syy laistaa dieetistä.
Ensin se alkoi itkeä ja nyt se on vaisuna ja hiljaisena tuolla makuuhuoneessa. Minusta hän on ainoa syyllinen tässä asiassa. Hänen noin samanmittainen äitinsäkin on lihonut vuosien myötä todella paljon ja painaa arviolta 80-85 kg ja sanoin, että samanlaista läskiä kuin äitisi, sinusta ei saa tulla. Sanoin, että jotenkin ihminen usein myös tyhmenee, kun se lihoo, jotenkin ajattelun terävyys lähtee pois. Ja että et sinä halua olla läski ja tyhmä.
Minusta hänen pitäisi kiittää minua, että huolehdin hänen ulkonäöstään ja älystään ja siitä, että pidetään sovituista asioista kiinni. Jos minä lupaan viikonloppuna imuroida niin minä aina imuroin. Jos hän lupaa olla korkeintaan 66-kiloinen niin onhan se nyt isompi asia kuin esimerkiksi imuroinnin siirtäminen kahdella päivällä. Silti se mököttää heti jos en imuroi lauantaina juuri silloin kun lupasin.
Jos se ei ole kuukaudessa laihtunut ainakin lähelle tuota rajaa, mieluummin edes vähän alle, niin alan katsella itselleni uutta kämppää. Kyllä aina joku vähemmän läski löytyy, varsinkin aasialaiset naiset eivät ole niin taipuvaisia lihomiseen, niin jos sellaista alkaisi etsiä.
Kommentit (91)
Lassukoiden provoissa toistuu aina sopimusrikko. Nainen tuli vahingossa raskaaksi, oltiin sovittu abortista, nainen pitikin lapsen -> sopimusrikko. Nainen lupasi pysyä tietyn painoisena, ei pysynyt -> sopimusrikko.
News flash: kummassakaan tapauksessa ei ole kyse sopimusrikosta.
Moni vetoaa siihen että iän myötä lihoaa. Noh, ei lihoa jos syö ja liikkuu normaalisti. Nelikymppisenä ei voi vetää samoja pöperöitä kuin kaksikymppisenä. Kaljuuntuminen ja ihon löystyminen seká lihaksien surkastuminen kuuluu vanhenemiseen, niistä harvemmin kukaan viitsii julkisesti valittaa edes. Normaalisti ihminen siis pienenee vanhentuessaan eikä suinkaan suurene. Paitsi nykyään kun istutaan sohvalla illat ja syödään napa täyteen monta kertaa päivässä.
ootpas dorka,varmaan itse täydellisyys.
Naiseutesi valitettavasti paistaa läpi provostasi niin ilmiselvästi, että ei mene läpi.
Ap, vähän lisää yritystä. Ihan viihdyttävää soopaa mutta lyö vähän liikaa yli, jotta olisi uskottavaa. Ensi kerralla parempi vedätys!
Naiseuteni? Ehkäpä usein se, että osaa kirjoittaa kieliopillisesti oikein, voi aiheuttaa luulon, että kirjoittaja olisikin nainen. Miehet ovat keskimäärin huonompia ilmaisemaan ajatuksiaan kirjallisesti - ja muutoinkin.
No, sen verran annan siimaa, hetken mietittyäni, että annan 2 kk aikaa laihtua. Se on kuitenkin jo niin pitkä aika, että ei jää mitään sijaa jossitteluille ja selityksille.
Eiköhän teidän yhdessä pidä tuosta kriisistä päästä yli.
Mitä kustantaja on tykännyt novelliviritelmistäsi?
Jatka vaan harjoittelua. Kliseitä vähän liikaa.
Onhan teillä myös sopimus siitä kuinka korkeaksi sinun hiusrajasi saa nousta ja kuinka alhaista palkkaa saat tienata ennen kuin tulee ulkoruokinta?
Mitä jos jäät työttömäksi? Riittääkö ero vai joudutko maksamaan korvauksia?
PÄIVÄN HUONOIN JA LÄPINÄKYVIN PROVO.
mut ihan söppänää :)
wtf.. on siinäkin mies. Jos olisin sinun nainen niin lähtisin aika äkkiä lätkimään. Meille naisille on paino kuitenkin erittäin herkkä kohta.
Ja onko 3kg "rajanylitys" oikeasti sinulle noin iso juttu? Kasva aikuiseksi, naisesi on normaalipainoinen vielä päälle 70kiloisenakin. Ja jos naisesi vähänkin kasvattaa vaikka lihaksia salitreenillä, niin 70kg on tuon pituiselle oikein hyvä paino. Esimerkiksi Steffit:in Sefi on n. samanpituinen mitä naisesi, ja painaa melkein 70kg ja on erittäin timmissä kunnossa.
Paljonko itse painat, onko kaljua näkyvissä,onko hampaat valkoiset ja suorat. Pukeudutko tyylikkäästi.vähän osviiittaaa sille että ootko yhtä ruma ulkoa kuin sisältä.
AP on kyllä ihan oikeassa, tuosta pituus miinus sata-hommasta, oma akkakin on varmaan ainakin 10 kiloa päälle ja se näkyy.
Mies
Kaljulle ei voi mitään jos semmoinen on. Lihomiselle voi.
Tuossa taas näkee tuon kaksinaismoralismin. Jos mies oluen juomisen taia lihoisi niin se olisi paha. Jos nainen lihoo mässyttelyn takia niin se on muka ok.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 19:10"]Jos minä lupaan viikonloppuna .imuroida niin minä aina imuroin.
.
Silti se mököttää heti jos en imuroi lauantaina juuri silloin kun lupasin.
[/quote]
Ristiriitaista tekstiä, ap :).
Olet siis jättänyt imuroimatta monta kertaa, mutta vaimosi on lihonnut vain kerran? Kummallakohan on peiliin katsomisen paikka?
Sun nainen ansaitsee parempaa eikä tollasta kusipäätä!
Eiköhän se lihominen näy juuri peilistä.
Yhden ainoan kerran, oli vähän krapula (juon harvoin niin keho ei ole tottunut alkoholiin), sanoin, että imuroin illemmalla niin siitä se heti meinasi hermostua. No, imuroin heti kun se hermostui, samana aamupäivänä, tai no, hieman klo 12 jälkeen päivällä. Sopimus oli, että aamupäivällä olisin imuroinut. Pölyn määrä ei tuona aikana - noin 2,5 tunnissa - varmaan ratkaisevasti lisääntynyt.
Kyllä se naiseni on lihonut monta kertaa eikä suoraan kerralla 66 kilosta 69,2 kiloon. Eli sopimusrikkomuspäiviä on jo vaikka kuinka paljon.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 20:12"]
Sun nainen ansaitsee parempaa eikä tollasta kusipäätä!
[/quote]
Ja mitä sitä tyhjää. Pitääkö meidän miesten katsella teidän naisten yhä isommaksi käyneitä perseitänne, kun ette jaksa olla syöpöttelemättä turhaan.
Minä kyllä säännöllisin väliajoin sanon vaimolleni, että kannattaa katsoa mitä suuhun pistää, kymmenen kiloa liikaa on liikaa.
Mies
[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 21:02"]
Voisko nämä läski-jutut uloittaa myös miehiin jo? Aika inhaa kun hikiset miestissit painavat omia, vaikkei niitä kiloja olisi virallisesti tullutkaan ( lähteneet lihaksista ja muuttuneet alkoholin myötä pelkäksi rasvaksi kuten muukin siinä kehossa -lihas painaa enemmään kuin rasva aina). Näen painajaisia jo siitä, että joku laasasläski puskee päälleni vähitellen näin ja siten se ero tulee miehillekin. En vain pidä miehellä tisseistä/ jättivatsasta, koska pidän itseni kunnossa ja vaikkein pitäisikään, niin erotiikan tappoväline nro 1 on miestissit ja läski maha, jonka alle se kalukin hautautuu eikä edes yllä yhtä syvälle kuin ennen tätä läskiätynnyriä, koska miehen vatsa painuu omaani vasten sen verran ylös naidessa, että tulokulma ns. heikompi ja penis lyö tyhjää. Ero tosiaan tulee ihan siinä missä miehillekin tästä asiasta ja toivottavasti myös naiset uskaltavat ottaa tämän asian puheeksi ennen sitä, että huomaavat panevansa naista tai miestä, jolla isot daisarit ja iso riippumaha ja entisen kunnon kalun sijaan mitätön katkarapu. Läskiintyminen on väärin! Ja koskee myös miehiä!
[/quote]
Tosiaan sanoin pahasti ja pahoittelen sitä, lainaamani kommentti oli omani. En vaan kehtaa usuttaa miestäni vaa alle ja huutaa tälle läskistä ja samalla tämä ilmiö, jossa joku tälläinen mies ( Laasanen kuvassa, joten varmaan tuttu näky jo, kun täälläkin pyörinyt ja samasta asiasta blogannutkin vaikka täten:http://henrylaasanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/71102-pitaako-laski-naisessa-hyvaksya ja näyttäen itse tältä -> alla oleva kuva ei ole edes pahin tästä)
https://www.google.fi/search?q=laasanen+henry&rlz=1G1ACPW_FIFI408&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=eGb1UYe7L6TI4ATb04DYDQ&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1366&bih=639#facrc=_&imgdii=_&imgrc=7v6kw1dKhVyZKM%3A%3BmFHwo4nOnft9xM%3Bhttp%253A%252F%252Fi1.ytimg.com%252Fvi%252FPPL_chsi_Fg%252Fhqdefault.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.youtube.com%252Fwatch%253Fv%253DPPL_chsi_Fg%3B480%3B360
Kai tätä voi odottaa sitten molemmilta edes, eikä vaan vaimon katsoa vierestä, kun mies turpoaa tuollaiseksi tuo tuossa kuvassa? Ei ole sentään noin paha vielä, vaikka jo ainakin c-kupin tissit ja 7kk raskaana olevan naisen vatsa. Inhottaa koskea ja joskus katsoakin, tuollaisen kanssa en mennyt naimisiin.