Kolmekymppisenä ei voi syödä mitään hyvää lihomatta
Siis kun täytin 30 niin kaikki herkut mitä syön niin ja jämähtää vyötärölle ja mahaan. Vaikka liikun enemmän kuin nuorempana ja juon alkoholiakin paljon vähemmän niin kiloja alkanut tulla. Ihan vaan siitä syystä että mitään hyvää ei voi syödä, koska se jää kyllä kroppaan heti. Yhyy pitääkö tässä oikeasti alkaa elää ilman hyvää ruokaa ja herkkuja
. :( Ei uskalla näköjään harvakseltaan edes syödä, koska heti näkyy jokainen herkku vyötäröllä. Onko muut huomannu?
Kommentit (134)
No enpä huomannut mitään 30v, mutta odotas kun olet 50v.
Vierailija kirjoitti:
Voipas.
T 33v hoikka herkuttelija
Kerrohan millä herkuttelet ja kuin usein ja paljon painat?
Voipa, olen 186 pitkä ja painan 79kg, nytkin edessä on lakupussi ja 400g fazerin pähkinäsuklaalevy. Meinaan syödä molemmat tänään.
Vierailija kirjoitti:
Voipa, olen 186 pitkä ja painan 79kg, nytkin edessä on lakupussi ja 400g fazerin pähkinäsuklaalevy. Meinaan syödä molemmat tänään.
Mites usein muuten herkuttelet?
Mulla toimii se että syön kuusi päivää viikossa pienellä miinuksella. Yhtenä päivänä syön jäätelöä, paljon. Viikottainen energiansaanti pysyy +-0. Olen pitkälti päälle neljäkymmentä, 172/57.
En ole huomannut, mies 58 vuotta. Luulen ettet huomaa syöväsi enemmän ja liikkuvasi vähemmän.
Viisikymppisenä et voi syödä mitään ylipäätään. Yksi lämmin ateria päivässä on maksimi, ei minimi.
Tämä siis 190cm miehenä. Yksi 700 kalorin ateria ja muutama sämpylä. Eikä paino laske.
Voin nykyisin syödä vain yhden aterian päivässä lihomatta.
Minä herkuttelen päivittäin suklaalla ja usein myös leivoksilla, enkä liho mihinkään. Liikun kaikki matkat kävellen/polkupyörällä, jumppaan kotona itsekseni ja olen muutenkin aktiivinen. Ikää pian 30 vuotta, mitat 172/52.
Olen ennenkin kertonut täällä herkkujensyöntimäärästäni, mutta provoksi on aina syytetty. Mutta silti: Normaalisyömisten ja juomisten lisäksi syön 3-5 suklaapatukkaa päivittäin, juon vähintään kaksi litraa aitoa cokista joka päivä, viinereitä/pullaa/munkkeja 3-4 kertaa viikossa, samoin karkkipusseja menee useampi viikossa. Sipsipusseja menee vain harvakseltaan, ehkä yksi pussi viikossa. Suolapähkinöitäkin se yksi pussi viikossa ja jäätelöäkin vain litran verran viikkoon.
Normaalipainon alarajoille pääsin vasta nelikymppisenä ja urheilua en ole harrastanut koskaan, mutta kävelen paljon. Kaloreita saan päivittäin 3500-5000. Ehkä ykköspäivä kuukaudessa kun jää 2500 kaloriin.
M
Vierailija kirjoitti:
Mulla toimii se että syön kuusi päivää viikossa pienellä miinuksella. Yhtenä päivänä syön jäätelöä, paljon. Viikottainen energiansaanti pysyy +-0. Olen pitkälti päälle neljäkymmentä, 172/57.
Lasketko/mietitkö kaloreita niinä kuutena päivänä, vai menetkö vain fiiliksen mukaan niin että jää "vajaa kylläisyys"?
Minä pystyn syömään mitä vaan. Kahvileipää, suklaata, pitsaa, hampurilaisia, makkarapottuja, karkkia, kermaa, juustoa jne. En syö kasviksia ja en harrasta liikuntaa. Silti en saa painoa yli 60kg. N39.
30v pystyin syömään mitä vaan ja ei näkynyt missään. Nyt kolkuttelen 40v ovia ja hieman olen jo huomannut että jollei kerran kuukaudessa käy puntarissa ja harrasta ryhtiliikettä niin piilokiloja rupeaa kertymään.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko on "paljon" jäätelöä? Paljonko se on kaloreissa? Paljonko muiden päivien annokset ovat kaloreissa ja paljonko ne ovat vajaat? Paljonko syöt hiilihydraatteja? Jos syöt syöt "paljon" jäätelöä, se aiheuttaa ensin verensokerin nousun ja heti myös insuliinipiikin, jotta elimistö voi muuttaa liian korkean verensokerin rasvaksi, ja tätä kutsutaan kansanomaisesti lihomiseksi.
Ole huomannut mutta ootahan ku täytät 40, nyt riittää pelkkä ruuan ajattelu lihomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko on "paljon" jäätelöä? Paljonko se on kaloreissa? Paljonko muiden päivien annokset ovat kaloreissa ja paljonko ne ovat vajaat? Paljonko syöt hiilihydraatteja? Jos syöt syöt "paljon" jäätelöä, se aiheuttaa ensin verensokerin nousun ja heti myös insuliinipiikin, jotta elimistö voi muuttaa liian korkean verensokerin rasvaksi, ja tätä kutsutaan kansanomaisesti lihomiseksi.
Kuutena päivänä kalorit n. 1500. HH100, R60, P120. Suurin piirtein. Seitsemäntenä HH300, R50, P120. Kalorit n. 2200. Oma rasvaprosentti viime mittauksessa 15. Oliko muita kysymuksiä?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko alkaa liikkumaan.
Käyn salilla 3 kertaa viikossa ja lenkillä muina päivinä. Ap
Voipas.
T 33v hoikka herkuttelija