Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mitään keinoa millä alkoholistin saa lopettamaan?

Vierailija
06.08.2020 |

Vaivun epätoivoon, en haluaisi luopua miehestäni mutta mitään keinoa ei taida löytyä juomisen lopettamiseen.
Käy töissä etc eikä mitään väkivaltaa tms. Ole kuvioissa mutta juo joka päivä.
Auttakaa!

Kommentit (160)

Vierailija
21/160 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä lapsia? Paljonko miehesi juo?

Vierailija
22/160 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehesi juo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/160 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 10-15 olutta menee illassa. Viikonlopussa jopa 80 tölkkiä ellen koko ajan naputa.

Sitä en jaksais enää tehdä.

Määrät on uhkailulla pienentyneet noin puoleen edellä mainituista. Ikää alle 40v.Ap

Vierailija
24/160 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellinen alkoholisti ei kykene työntekoon. Meneekö peräti se yksi olut illassa? 

Höpö höpö, iso osa käy töissä.

Vierailija
25/160 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko käynyt verikokeissa?

Omani (alkoholisti) vähän heräsi ongelmaan, kun maksa-arvot oli koholla vaikka ei koko ajan juo ja testoteroni vain nipin napin viitteissä.

Vierailija
26/160 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan yksinkertainen homma että miten tämä menee. Jos realiteetit ei vastaa sitä että olisi mahdollista elää niin silloin täytyy päihteillä lopettaa realiteetit niin ettei millään enää ole mitään väliä.

Vierailija
27/160 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätin mieheni alkoholin takia. Teki kaikkensa, haki antabukset yms.

Otin takaisin niin ihanan raittiin miehen, tein lapsen.

Juominen alkoi uudelleen lapsen synnyttyä ja siinähän sitten oltiin.

Nyt olen onnellinen yh ja äijä työttömänä ja asunnottomana.

Ei ne lopeta koskaan.

Vierailija
28/160 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 10-15 olutta menee illassa. Viikonlopussa jopa 80 tölkkiä ellen koko ajan naputa.

Sitä en jaksais enää tehdä.

Määrät on uhkailulla pienentyneet noin puoleen edellä mainituista. Ikää alle 40v.Ap

Oikeastiko? Huh mikä määrä. Johan tohon uppoaa rahaakin aivan järjettömästi, ja luulis olevan aikamoinen ylipaino-ongelma myös.

Vierailija
29/160 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain se, että mies itse haluaa sitä.

Vierailija
30/160 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lapsia meillä kummallakin muttei yhteisiä.

Kun lapset on meillä viikoloppuna juo lähinnä 1kaljaa mun pakotuksesta suht helpolla.

Viinaa ei juo vaikka sitä olis tarjolla eikä viiniäkään. Kuulemma hermo ei kestä olla juomatta. Ap

Vierailija
31/160 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellinen alkoholisti ei kykene työntekoon. Meneekö peräti se yksi olut illassa? 

Hmm. Itse ole 45 v nainen ja juonut viimeiset 10 v joka ilta 6 isoa pint kokoista kaljaa. Viikonloppuna juon sitten kunnon kännit viinalla ja viinillä. Käyn töissä, eikä mulla ole elämässä mitään ongelmia. Mutta kyllä aika moni varmaan minua alkoholistiksi kutsuisi ihan kulutettujen määrien ja juomisen jokapäiväisyyden perusteella.

Miksi juot noin paljon? Tylsyyteen? Mä painaisin varmaan 200kg tollasilla määrillä.

Vierailija
32/160 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne lopeta koskaan.

Tämä nyt on aivan turhaa yleistämistä. Kyllä julkisuudessakin on miehiä, jotka ovat raitistuneet, vaikka alkoholi on ollut ongelma.

Vierailija
33/160 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritetty on... kuusi vuotta jo tuhlattua aikaa.

Vierailija
34/160 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin käy pahasti alkoholisoituneitakin töissä. Omalla työpaikallani on ollut jopa lonkero kätkö eräällä entisellä työntekijällä.

Melkeinpä se ero ainoa mahdollisuus on jos kumppanilla on karannut juominen käsistä. Se ainakin kannattaa muistaa, että päivittäin juovan pitää lopettaa kokonaan, kohtuuteen sellainen ei enää pysty.

Vierailija
35/160 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista katsoa vierestä. En vaan tiedä jaksanko itse enää.

Hyvällä ja pahalla yritetty niinkuin varmaan muutkin vastaavassa tilanteessa tehneet.

Ap

Olisiko mahdollista sinun Ap viedä miehesi jonnekin pienille reissuille. Sellaisille jossa ei sitä alkoa voi ottaa?

Tekisitte yhdessä jotain kivoja juttuja, ja kertoisit syyllistämättä, että rakastat häntä. Muttet halua pullosta kolmatta pyörää elämäänne enää.

Jotain hyvää ja mukavaa yhteistä kokemusta, niin että hän huomaisi että olet ainutlaatuinen eikä hänellä ole varaa sinua viinalle menettää

Vierailija
36/160 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko järkeä erota? Mites raha-asiat? Tuoko ukko kuitenkin massia himaan, joudutko ilman sitä johkii kauheaan lähiöyksiöön asumaan? Kannattaa miettiä sitä tulevaisuudenkuviota monta askelta eteenpäin. Jos juoppo on hyväpäinen, hän saattaa olla parempi vaihtoehto kuin yksinasuminen. Näitä muita spkeskejähän me keskustelijat emme tiedä, vain sinä tiedät.

Vierailija
37/160 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista katsoa vierestä. En vaan tiedä jaksanko itse enää.

Hyvällä ja pahalla yritetty niinkuin varmaan muutkin vastaavassa tilanteessa tehneet.

Ap

Olisiko mahdollista sinun Ap viedä miehesi jonnekin pienille reissuille. Sellaisille jossa ei sitä alkoa voi ottaa?

Tekisitte yhdessä jotain kivoja juttuja, ja kertoisit syyllistämättä, että rakastat häntä. Muttet halua pullosta kolmatta pyörää elämäänne enää.

Jotain hyvää ja mukavaa yhteistä kokemusta, niin että hän huomaisi että olet ainutlaatuinen eikä hänellä ole varaa sinua viinalle menettää

Oltiin juuri ja olen kyllä kertonut hänelle yksityiskohtaisesti että haluisin olla hänen kanssaan. Tänään lähti veljelleen kun en antanut kotona juoda. Väittää rakastavansa minua mutta hieman epäilyttää. Ap

Vierailija
38/160 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Itse ole 45 v nainen ja juonut viimeiset 10 v joka ilta 6 isoa pint kokoista kaljaa. Viikonloppuna juon sitten kunnon kännit viinalla ja viinillä. Käyn töissä, eikä mulla ole elämässä mitään ongelmia. Mutta kyllä aika moni varmaan minua alkoholistiksi kutsuisi ihan kulutettujen määrien ja juomisen jokapäiväisyyden perusteella.

Miksi juot noin paljon? Tylsyyteen? Mä painaisin varmaan 200kg tollasilla määrillä.

Painan 106 kg eli joo kyllä se lihottaa. Juon koska en nauti elämässä mistään muusta kuin alkoholin tuomasta hyvän olon tunteesta. Minulla ei myös onneksi ole läheisiä ihmisiä joten kukaan ulkopuolinen ei kärsi siitä että minä tietoisesti haluan juoda itseni varhaiseen hautaan.

Vierailija
39/160 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis haloo... mies käy töissä eikä ole väkivaltainen. Ainoa ongelma on siis se, että hän juo alkoholia. En oikein ymmärrä. Mitä haittaa alkoholista on ap:lle?

Mutta itse kysymykseen. Voit estää miestäsi juomasta haaksirikkoutumalla autiolle saarelle, jossa ei ole viinaa.

Kysyt, mitä haittaa alkoholista on alkoholistin omaisille. Alkoholistin lapsena voin vastata, että alkoholisti ei juodessaan ja kännissä ole läsnä. Hän on eri ihminen ja eri maailmassa. Juova omaiseni sanoi, että elämä tuntui olevan kunnossa vain, kun sai alkoholia.

Hemmetin surullista.

Vierailija
40/160 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle täydellinen mies eikä tosiaan mikään sekoilija. Mutta kun haluis esim. Seksiä ja puhuakkin selvän miehen kanssa. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän