Hääpäivä, petyin
Eilen oli hääpäivä, 10 vuotta naimisissa. Päätin yllättää miehen. Meikkasin ja pukeuduin seksikkäästi, leivoin kakun ja ostin kuoharin. Lopputulos oli pettymys, mies ei kommentoinut huoliteltua ulkonäköäni mitenkään, ei itse huomioinut hääpäivämme mitenkään. Kakusta tosin sanoi, että ylitin itseni. Sekin tuntui enemmän loukkaukselta kuin kehulta. Lähti illalla golfaamaan. Tahdonvoimalla seuraavaan hääpäivään...
Kommentit (63)
Rotunaisena tulit välittömästi mamma-palstalle vinkumaan 6/5
Miksi hääpäivä on naisille niin tärkeä?
Oisit mennyt baariin joku muu olisi varmaan kehunut.
Samat fiilikset täällä. Ollaan oltu useampi vuosi naimisissa ja olin ostanut miehellä hääpäiväksi lahjan. Hän ei huomioinut mitenkään minua. Oli edellisenä iltana ryyppäämässä ja tuli aamuyöllä kotiin. Vietin hääpäivää lasten kanssa keskenään, kun mies makasi krapulassa ja nukkui :( Kyllä loukkasi. Painosta kommentoijalle tiedoksi, että painan saman verran mitä parisuhteemme alussa (bmi 21). Mies sen sijaan on lihonut paljon.
-eri
Olisit auttanut häntä vähän.
Kertonut kakusta, että hääpäivän kunniaksi, ja halusit laittautua nätiksi.
Miehet eivät ajattele samalla tavalla kuin naiset.
Olisi kannattanut valita päivämääräksi lauantai, olisi vähän uskottavampi porvoolainen.
Vierailija kirjoitti:
Siinä olisi hyvä sauma näyttää ja kertoa että edelleen on tyytyväinen valintaansa, rakastaa, haluaa hemmotella toista... itse ainakin kaipaan huomiota ja kun en saa sitä omalta mieheltäni, se tuntuu vähän liian mukavalta kun joku toinen mies huomioi. Sitä alkaa miettimään vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Rotunaisena tulit välittömästi mamma-palstalle vinkumaan 6/5
En olekaan mikään rotunainen, mitä ikinä haluat tällä tarkoittaakaan. Kulahtanut vaimo ja äiti. Yritin hetken olla jotain muutakin, mutta yritykseksi jäi.
Vierailija kirjoitti:
Olisit auttanut häntä vähän.
Kertonut kakusta, että hääpäivän kunniaksi, ja halusit laittautua nätiksi.
Miehet eivät ajattele samalla tavalla kuin naiset.
Olisi kannattanut valita päivämääräksi lauantai, olisi vähän uskottavampi porvoolainen.
Vähän vaikea valita hääpäiväksi joka vuosi lauantai. Se menee sen päivämäärän perusteella katsos. Vai valitsetko itse syntymäpäiväksi joka vuosi lauantain?
Tasan ei käy onnen lahjat. Minä olen naimisissa herrasmiehen kanssa, joka muistaa kaikki merkkipäivät. Hääpäivän kunniaksi tänä vuonna hän vei minut syömää 2 Michelin-tähden ravintolaan. Jo aamiaisella hän tarjosi samppanjaa, mansikoita ja croissanteja. Kihlauksen vuosipäivänä muutama päivä sen jälkeen oli vain 1 tähti.
Vierailija kirjoitti:
Tasan ei käy onnen lahjat. Minä olen naimisissa herrasmiehen kanssa, joka muistaa kaikki merkkipäivät. Hääpäivän kunniaksi tänä vuonna hän vei minut syömää 2 Michelin-tähden ravintolaan. Jo aamiaisella hän tarjosi samppanjaa, mansikoita ja croissanteja. Kihlauksen vuosipäivänä muutama päivä sen jälkeen oli vain 1 tähti.
Kiva, ei taida olla suomalainen lippalakkipää?
Koska hääpäivä on yhteinen niin sen vietosta sovitaan etukäteen yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Mä olen säästänyt itseni mielipahalta sillä etten koskaan edes aloittanut hääpäivänvietto-traditiota. Mies ei kuitenkaan olisi ikinä sitä muistanut, eikä noteerannut. Olin oikeassa.
Ei ole vaimo koskaan muistanut. Minä viimeksi 3 vuotta sitten mutta kun toinen ei viitti ni en minäkään enää.
19 vuotta naimisissa
Jatkot mietinnässä kirjoitti:
Samat fiilikset täällä. Ollaan oltu useampi vuosi naimisissa ja olin ostanut miehellä hääpäiväksi lahjan. Hän ei huomioinut mitenkään minua. Oli edellisenä iltana ryyppäämässä ja tuli aamuyöllä kotiin. Vietin hääpäivää lasten kanssa keskenään, kun mies makasi krapulassa ja nukkui :( Kyllä loukkasi. Painosta kommentoijalle tiedoksi, että painan saman verran mitä parisuhteemme alussa (bmi 21). Mies sen sijaan on lihonut paljon.
-eri
Koskeeko sama myös miehen tilipussia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva, ei taida olla suomalainen lippalakkipää?
Ei, hän on Marokosta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehille on niin tärkeää, ettei hääpäivää vietetä, ja päinvastoin tahallaan pilataan se?
Vierailija kirjoitti:
No niille (tai siis meille ;-)) kuulemma on - vikaan menee aina kun on pakkojuhlapäivä. Tää oli näköjään todella vanha aloitus mutta ajankohtaistahan toi on aina. Meillä varmaan niinä ekoina hääpäivinä käytiinkin jossain hotellilomalla ja syömässä, mutta esim. viime hääpäivänä mä olin lomareissulla itsekseni ja puoliso kotona koiravahtina, ei mitään ongelmaa. Kun liitto on kunnossa ei sitä tarvitse pakolla jonain tiettynä päivänä juhlistaa.
Mä olen säästänyt itseni mielipahalta sillä etten koskaan edes aloittanut hääpäivänvietto-traditiota. Mies ei kuitenkaan olisi ikinä sitä muistanut, eikä noteerannut. Olin oikeassa.