Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sinä oikeutat läskeytesi?

Vierailija
22.07.2013 |

Raskauskilot? Kiire? Geenit? Isot luut? "En haluaisikaan näyttää riisikepiltä / Laihuus on rumaa"? Mies tykkää?

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tullut vuoden aikana lisää painoa (läskiä) kuutisen kiloa, mutta silti en käytä itsestäni läski-nimitystä. Mun mielestä ihmistä ei pidä sanoa läskiksi, vaikka hänellä läskiä olisikin, vaikka olisi paljon enemmän kuin minulla. Syy mun läskeihin on se, että sairastuin ja multa jouduttiin poistamaan kohtu ja munasarjat. Sain estrogeenilääkityksen. Ehkä mun aineenvaihdunta hidastui, koska en mielestäni ole syönyt yhtään enempää kuin ennen leikkaustakaan, mutta silti paino nousee. En ole vielä löytänyt tasapainoa syömisen ja kulutuksen suhteen. Pitäisi ihan hirveästi vähentää syömistä. Liikun jo nyt melko paljon. 

Vierailija
2/71 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi , rakastan syömistä ! Suolaista ja makeaa ja vielä viiniä päälle. Koska syöminen on niin mukavaa syön enemmän kuin mitä tarvitsen siis lihon / olen läski ,ylipainoinen ihan miten vaan haluaa asian ilmaista. Tämä on minun valintani ja minun ruumiini joten se olkoon minun oikeutukseni. Tehdä asia ihan niinkuin  itse haluan. Jos joskus lakkaan tykkäämästä näistä niin minusta tule laiha :)  tämä epätodennäköistä.

Voidaan seuraavaksi kysyä että miten oikeutat tatuointisi, oikomisesi aikuisiällä, tupakanpolton tai vuokralla asumisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät monet oikeuta ylipainoaan mitenkään. Yrittävät välillä tai jatkuvasti laihduttaakin, toki huonolla menestyksellä. Itsekin luopuisin mielelläni muutamasta ylimääräisestä kilosta, mutta ei se nyt päivääni pilaa jos joku tuollainen homma ei tänään edistykään.

Vierailija
4/71 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä tässä kysymyksessä oli? Tai no hämää ehkä tuo sana "oikeutat". Ja täällähän noita typeriä kysymyksiä riittää. Meikä on simmonen läskin näkönen laiha. Miten mä oikeutan sen? En mitenkää. Tai no laiskuus. Oon normaalipainoinen täysin (koko 38) mutta perheenäitinä aika löllö, selluliittia jne yöks. Emmä vaan jaksa tehä kroppani eteen mitään :) voihan joku alasti mut nähdessään ajatella " hyi miten lihava" :D ps. Lihavuus ei ole geeneissä vaan vika siinä sohvassa. Huonekalut pois niin tulee välillä seistyä kun perse puutuu kovalla lattialla!

Vierailija
5/71 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus kannattaa perustella itselleen. Miksi vaarantaa oma terveys? Yhtä vaarallista kuin tupakanpoltto ellei läskit tapa jopa aiemmin. Laihat arvostelkoot, ja niin kannattaakin jotta edes yks havahtuis laihtumaan ja keskittymään terveyteensä!

Vierailija
6/71 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tinnityksellä

Vierailija
7/71 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun tarvitse oikeuttaa läskiyttäni kenellekään. Miten sinä oikeutat ilkeytesi?

Vierailija
8/71 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 10:22"]

Ei minun tarvitse oikeuttaa läskiyttäni kenellekään. Miten sinä oikeutat ilkeytesi?

[/quote]

Kai sulla on kuitenkin joku syy, jonka kerrot itsellesi siinä vaiheessa, kun mieleen tulee ajatus että pitäisikö laihduttaa? Mikä se syy on?

Vierailija
9/71 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vai tyhmyytensä? Vai tyhmyytensä ja ilkeytensä?

On muuten aikalailla tosiseikka sekin, että ei hoikkuus tee ihmisestä kaunotarta tai sopusuhtaista. Mutta ehkä se helpottaa näitä hoikkia itseensä tyytmättömiä, että lyttäävät lihavampia heidän läskeistään. Tulee itselle mukamas hetkeksi olo, että on sittenkin parempi kuin miltä itsestä tuntuu.

Vierailija
10/71 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Täsmälleen sama kysymys tuli välittömästi mieleen.

Vierailija
11/71 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 10:26"]

[/quote]

Vai tyhmyytensä? Vai tyhmyytensä ja ilkeytensä?

On muuten aikalailla tosiseikka sekin, että ei hoikkuus tee ihmisestä kaunotarta tai sopusuhtaista. Mutta ehkä se helpottaa näitä hoikkia itseensä tyytmättömiä, että lyttäävät lihavampia heidän läskeistään. Tulee itselle mukamas hetkeksi olo, että on sittenkin parempi kuin miltä itsestä tuntuu.

[/quote]

Eli sinä oikeutat läskeytesi sillä, että olet kauniimpi ylipainoisena. Miksi aloituksesta pitää suuttua noin pahasti? Miksei voi vastata suoraan kysymykseen? 

Vierailija
12/71 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 10:24"]

[/quote]

Kai sulla on kuitenkin joku syy, jonka kerrot itsellesi siinä vaiheessa, kun mieleen tulee ajatus että pitäisikö laihduttaa? Mikä se syy on?

[/quote]

En minä ajattele, että minun pitäisi laihduttaa. Johonkin kolmekymppiseksi asti olin hyvinkin hoikka, eikä se elämä niin hirveän paljon parempaa ollut kuin nykyään. Ainoastaan hyvää juoksukuntoa kaipaan, ja sitä, että vaatteet istuisivat rintojenkin kohdalta nätisti. Siksi liikuntaa kaipaisin lisää, nuorena olin kova liikkumaan. Liikkuminen eli pitkät juoksulenkit lakkasivat tiettyjen terveysongelmien myötä, ja toivoisin toki, että voisin vielä joskus juoksemisen aloittaa. Siitä kyllä soimaan itseäni, että riittävästi en yritä aloittaa edes muutaman kilometrin juoksulenkeillä, joita kyllä nykyäänkin ihan hyvin jaksan juosta.

Vierailija
13/71 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko aikaa ja energiaa tällaisilta toisten läskien kyttääjiltä menee siihen että pelkäävät itse lihovansa. Sen pelon täytyy olla järisyttävä, siitä vyötärön ympäryksestä kun riippuu ihmisarvo ja koko elämä. Eikö tuohon läskikammoon saa mitään keskusteluapua, niin ettei se aivan jatkuvasti ahdistaisi?

Vierailija
14/71 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tiennytkään että tarvitsen niille jonkin oikeutuksen :) joo minä olen lihonut raskauksien aikana ja ihan masennukseen...

Vierailija
15/71 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskuus.

Vierailija
16/71 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää sinkku

Vierailija
17/71 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisessä kuuluu olla rasvaa

Vierailija
18/71 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaminen on ankeaa ja siinä pienemmässä painossa kitkuttelu vielä pahempaa. Tarviiko siihen vielä jonkun muunkin syyn?

Vierailija
19/71 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kukaan huoli kuitenkaan

Vierailija
20/71 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 10:33"]

Laihduttaminen on ankeaa ja siinä pienemmässä painossa kitkuttelu vielä pahempaa. Tarviiko siihen vielä jonkun muunkin syyn?

[/quote]

Ei.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi