pengoin lääkekaappia ja löysin....
Mitä mieltä olet siitä että löysin lääkekaapistani mm. seuraavat lääkkeet:
500 kpl Temesta 1mg
20 kpl Dormicum 7,5mg
100 kpl Xanor Depot 0,5mg
40 kpl Insomin 5 mg
70 kpl Seroquel 25 mg
130 kpl Opamox 15 mg
100 kpl Opamox 30mg
65 kpl Tenox 20mg
20 lihasrelaxanttia
20 kpl Stella 10 mg
muutamia Panacodeja
200 kpl Atarax 25mg
30 kpl Cipralex 20 mg
Mitä ajattelet minusta? Resepteillä on varmaan Temestaa 100 kpl ja Dormicumia 20 kpl.
Kommentit (43)
En käytä alkoholia juurikaan koskaan. Lääkkeet ovat kaikki minulle kirjoitettu.
Jopas on ryynikokoelma. Enpä ajattele muuta. Älä vedä övereitä. Vaikka ei siinä mitään, kyllä mullekkin noi Xanorit ja Tenoxit kelpais.
Jos ovat pitkältä ajalta, katsos käytettävä ennen -päivämäärät. Ole varovainen ettet lääkitse itseäsi liikaa. Kuulostaa kuitenkin siltä, että olet pärjäillyt ilman lääkkeitä. Voit viedä tarpeettomat apteekkiin hävitettäväksi, ja muistathan ettet saa noita laittaa roskikseen / pönttöön.. Varo että lapset eivät pääse noihin käsiksi..
Hyvät pyllypanot, rentoudut ensin hyvin lääkkeillä.
En ole heittänyt pois kun olen ajatellut että jos vaikka tarviin joku päivä....mitäköhän sekin sitten tarkoittaa? Jos haluu kuolla... joskus. Vaikka kyllähän mä tiedän ettei noihin edes suurella todennäköisyydellä kuolisi.... Ja kuten jo sanoin muutama vuosi sitten heitin pois lääkkeitä noin 1000 pilleriä.... Ajattelin et menee jo aika mahdottomaksi...
Mitäköhän psykiatrini kommentoisi jos tietäisi noista lääkkeistä? Lääkkeitä on siis kertynyt koska en ole tarvinut niitä niin paljon kuin niitä on kirjoitettu.
Jos esim. noita Tenoxeja vedät paljon vaikka viinasten kanssa, niin kyllä siinä noutaja voi tulla kyläilemään. Wikipedia:
"Temazepam had the highest rate of drug intoxication, including overdose, among common benzodiazepines in cases with and without combination with alcohol in a 1985 study.[45] Temazepam and nitrazepam were the two benzodiazepines most commonly detected in overdose-related deaths in an Australian study of drug deaths.[46] A 1993 British study found temazepam to have the highest number of deaths per million prescriptions among medications commonly prescribed in the 1980s (11.9, versus 5.9 for benzodiazepines overall, taken with or without alcohol).[47]"
Eli ei kannata kokeilla....
Vtuttaa tälläiset ketkä saa järkyttävät määrät rauhottavia ja varmaan pieni kehuskelu tuo on, että katsokaas mitä mulla on ja kuinka paljon.. Rampannu lääkäriltä toiselle ja keräilee jos tarvitsee joskus...
Miksi sanot että kun vaan määräsi vaikka et tarvitse? Silti rampannu hakemassa sitä ja tätä.
Harmittaa älyttönästi kun on monia ketkä tarvisi oikeasti välillä pienen kuurin rauhottavia, mutta ei paljo nykyään uskalleta määrätä juuri tuollaisten takia.. Eivät uskalla määrätä..
Eiköhän sullakin menny jo tieto kelan kautta lääkäreille että haet joka paikasta...
Ja toivon että olet hävittänyt lääkkeet niinkuin pitääkin, apteekkiin..
Melkein toivon, että olisit bentsokoukussa ja noilla määrillä, mutta en. Se on sellaista h-vettiä, ettei mitään järkeä kuulemma. Itse kokenut myös ja kouristellut rajusti..
Mitä pitää sanoa lääkärille että irtoaa rauhottavia, mä en ole saanut koskaan.
Sano minne tulen, niin laitetaan juhlat pystyyn! Minä voin tuoda huomisen suolaset ja juotavat!
Oletko saanut mitään muuta apua kuin nämä lääkkeet ? Heti tuli mieleen, että olet itsetuhoinen, vaikkei nuo lääkkeiden nimet minulle juuri mitään sanokaan.
Mulla ei ole edes lääkekaappia. Mitähän paskakusetusrahastusta nuo perunajauhopillerit ovat? Minkä ikäisellä ihmisellä on tuollainen kasa huumeita?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 22:47"]
500 kpl Temesta 1mg
20 kpl Dormicum 7,5mg
40 kpl Insomin 5 mg
70 kpl Seroquel 25 mg
130 kpl Opamox 15 mg
100 kpl Opamox 30mg
65 kpl Tenox 20mg
20 lihasrelaxanttia
20 kpl Stella 10 mg
muutamia Panacodeja
200 kpl Atarax 25mg
30 kpl Cipralex 20 mg
Mitä ajattelet minusta? Resepteillä on varmaan Temestaa 100 kpl ja Dormicumia 20 kpl.
[/quote]
Ylös, ulos ja lenkille. Ja palattuasi vedät nuo kaikki pöntöstä alas...
Uudet tutkimukset antaa viitteitä että masennuksen syy saattaisi piillä jokus myös suolistossa ja sen bakteerikannassa. Kannattaisi syödä maitohappobakteereita, probiootteja noiden lääkkeiden lisäksi.
Masennus=luovuttaminen. Fuck you.
Vain Atarax on tuttu, sitä annettiin pojalle pienenä nestemäisenä pahaan atooppiseen ihottumaan - muistaakseni.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 13:45"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 22:47"]
500 kpl Temesta 1mg
20 kpl Dormicum 7,5mg
40 kpl Insomin 5 mg
70 kpl Seroquel 25 mg
130 kpl Opamox 15 mg
100 kpl Opamox 30mg
65 kpl Tenox 20mg
20 lihasrelaxanttia
20 kpl Stella 10 mg
muutamia Panacodeja
200 kpl Atarax 25mg
30 kpl Cipralex 20 mg
[/quote]
Ylös, ulos ja lenkille. Ja palattuasi vedät nuo kaikki pöntöstä alas...
[/quote]
Ei lääkkeitä saa laittaa vessanpönttöön. Ne pitää palauttaa apteekkiin, jos ei käytä tai on vanhaksi mennyt.
Olen ollut masentunut 10 vuotta. Nämä ovat siis pitkältä ajalta kertyneitä. Tällä hetkellä käytän päivittäin lääkkeitä koska olen sairaampi tällä hetkellä. On ollut paljonkin päiviä jolloin en ole käyttänyt yhtään.