pengoin lääkekaappia ja löysin....
Mitä mieltä olet siitä että löysin lääkekaapistani mm. seuraavat lääkkeet:
500 kpl Temesta 1mg
20 kpl Dormicum 7,5mg
100 kpl Xanor Depot 0,5mg
40 kpl Insomin 5 mg
70 kpl Seroquel 25 mg
130 kpl Opamox 15 mg
100 kpl Opamox 30mg
65 kpl Tenox 20mg
20 lihasrelaxanttia
20 kpl Stella 10 mg
muutamia Panacodeja
200 kpl Atarax 25mg
30 kpl Cipralex 20 mg
Mitä ajattelet minusta? Resepteillä on varmaan Temestaa 100 kpl ja Dormicumia 20 kpl.
Kommentit (43)
Sulla lienee pahoja mielenterveysongelmia ja/tai päihderiippuvuus.
Mulle nuo lääkkeiden nimet ei sano mitään. Mihin tarkoitukseen ne ovat?
monellako lääkärillä olet juossut saadaksesi nuo? täytyy kolottaa, ahdistaa, sattua ja vaikka mitä samaan aikaan. kova elämä ja selvittämättömiä asioita :(
No, ihan hyvä että ovat siellä kaapissa eikä massussa.
oot ahdistunut, uniongelmainen ja allerginen.
Toi nyt on ihan normaalia mutta auta armias jos vetäisit kossupullon perjantaisin ja sixpäkin viikolla. Silloin sulla olis ongelma.
En tunne noita lääkkeitä, mutta veikkaan että ovat vahvoja rauhoittavia ja mielialalääkkeitä? Oletko diileri?
En oikeastaan monellakaan lääkärillä, kaikki ovat eri psykiatrien määräämiä ja siis kertyneen vuosien saatossa. Ennen keräilin lääkkeitä "pahan päivän" varalta koska olin itsetuhoinen. Olen hävittänyt lääkkeistäni ainankin puolet jo.... Mutta näin paljon vielä löytyy... Diagnnooseina masennusta, ahditusta
[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 22:56"]
En tunne noita lääkkeitä, mutta veikkaan että ovat vahvoja rauhoittavia ja mielialalääkkeitä? Oletko diileri?
[/quote]
Mielialalääkkeitä, rauhottavia, unilääkkeitä....
Omituisen paljon opamoxia. Sitä kun yleensä tarvii aika vähän ja lyhyitä pätkiä, ei oo normaalia enää sulla jos käytät kaikkia noita, et taida pärjätä ilman? ja jos vaan lääkkeet ovat kaapissa varalla niin ota huomioon että ne vanhenee, laimenee tai muuttuu joksikin toiseksi jos ovat tosi pitkään käyttöpäivän jälkeen,,
Onko kaikki sun lääkkeitä vai onko koko perhe ongelmainen??
Bentsoja kaapit täynnä, taidat olla pilleristi/nisti? alkon kanssako vedät?? Yksi kysymys: pystytkö olemaan päivääkään ilman??
Meiltä löytyy
Buranaa
Lasten paracetamol- liuosta
Yskänlääkettä
Heinänuhapillereitä
plus sidetapeita ja rikkinäinen kuumemittari.
Aika pientä kuulkaa siskot. Mulla menee säännöllisesti 12-17 eri lääkettä riippuen vuodesta. Niillä kaataisi hevosenkin. 2-3 lääkärin määrämiä, suurin osa yhden. Eikä minun sairauksiini kuulu masennus/ahdistus tai muutkaan psyyken sairaudet. Lähes kaikki katukaupassa haluttuja lääkkeitä. Tuhansia pillereitä.
Ajattelen että jollain jäänyt lääkkeet ottamatta :D
Jäätävä kasa erilaisia bentsoja, vahvoja kipulääkkeitä (opioideja), unilääkkeitä, lihasrelaksantteja, psyykenlääkeitä, neuroleptiä..
Suomeksi: Iso kasa laillisia huumeita.
Mun kaapissa myös bentsoja, vahvoja kipulääkkeitä ja psyykenlääkkeitä (kaikki kahdelta lääkäriltä laillisesti):
100kpl Xanor depot 0,5 mg
20kpl Panacod
100 kpl Opamox 15mg
50 kpl Cipralex
ym..
Xanorit ja Panacodit jatkuvalla respalla.
Ja olen vakavasti masentunut ja ahdistunut + muita diagnooseja. Noi opioidit menee lähinnä oman kestämättömän tuskan hetkelliseen helpottamiseen. Ne monesti auttaa ahdistukseen ja masennukseen paremmin kuin bentsot tai masislääkkeet ja ne auttaa vähentämään alkoholin nälkää. Bentsot ja alko kun ei ole mikään tervellinen sekakäytön muoto. Bentsoilla, opioideilla ja alko on kaikkein vaarallisin sekakäyttömuoto. Niillä saa hengen heti pois, jopa vahingossa. Mutta en ole ajatellut tappaa itseäni pillereillä. Yritän vain jaksaa tätä elämää.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 13:30"]Mitä pitää sanoa lääkärille että irtoaa rauhottavia, mä en ole saanut koskaan.
[/quote]
Työterveyslääkäriltä saa takuuvarmasti, kun sanoo, että työt ahdistaa ja ei saa nukuttua.