Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun haluton mieheni ja pahin koskaan kuulemani loukkaus.

Vierailija
20.07.2013 |

Viimeisimmästä seksiyritelmästä on puoli vuotta. Tänään herätessäni kerroin nähneeni ihanaa unta, ja kun mies lopulta tajusi että uni oli ollut eroottinen, alkoi vaivautuneesti pussailemaan ja hipelöimään mun tissejä. Suutuin aivan järjettömästi eikä mies meinannut millään tajuta, että kun mitään ei koskaan tapahdu mun yrityksistä huolimatta, en ehkä ihan lämmöllä osaa ottaa vastaan tuollaista hikisen yön jälkeen aamuhengityksen kanssa - etenkin kun kokemuksesta tiedän sen päättyvän pariin käteenvetoliikkeeseen ja sitten "ei enää, meen suihkuun". Saatiin aikaan sota.

Liikkuvasta autosta edes seksistä puhumisesta lukkoon menevä mieheni ei pääse karkuun, joten siellä sitten iskin. EN JAKSA ENÄÄ. 7 viime vuoden aikana seksiksi laskettavaa toimintaa on ollut korkeintaan parikymmentä kertaa, suuseksiä en ole saanut koskaan. Miehestä tämä on ihan ok kun hänkään ei multa sitä vaadi. Päätin kerrankin puhua suoraan ja tämä osa keskustelua meni näin:

minä: "Eli ei tässä enää muuta voi päätellä kuin että mua ei voi panna eikä nuolla."

mies: "Kyllä sua voi panna."

Mua ei oo koskaan loukattu noin pahasti, eikä se edes tajunnut sanojaan. Lopulta sanoin sille ja vastaus oli "Kyllä sua varmaan voi nuollakin."

Siinä se istui ja väitti, että harvassa on miehet jotka suuseksiä naisille antaa. Meni hiljaiseksi kun sanoin että kaikki kaverini sitä ovat saaneet. Kertokaa nyt ihmeessä monta kumppania teillä on ollut ja moneltako ootte suuseksiä saaneet?

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintti mikä hintti. Varmasti mukava mies kuitenkin.

Vierailija
82/91 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 23:28"]

Ei ole tullut mieleen, ettei se ehkä tosiaan enää jaksa panna sua? - tai nuolla?

[/quote]

On tullut mieleen. Ihan oikeasti. Jaksaa se, silloin kun sattuu haluamaan. Se vain on liian harvoin mulle.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 21:21"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 19:41"]

Anteeksi, mutta kuulostat ap aika jyrältä. Ja tosta on kaikenlainen romantiikka kaukana. Jos sun asennoituminen on tollanen, niin en ihmettele miestäsi. Sehän yrittää miellyttää sua!

[/quote

Jyrältä? 7 vuotta olen ihan kiltisti yrittänyt milloin milläkin tavalla parantaa tätä olematonta seksielämää, hyvin harvoin omien toiveideni mukaan. Sitä olen yrittänyt mistä tiedän mieheni pitävän tai olen niin ajatellut - aika lailla tuloksetta. Miten mieheni yrittää mua miellyttää? Mä näen upeaa eroottista unta ja sitten tämä lääppii mua kolme minuuttia, mikä tässä oli se mistä mun olisi ollut tarkoitus pitää? Tosin oon ollut niin puutteessa että haluja toikin oisi lisännyt jos olisi sen kolmekin minuuttia jatkunut...

ap

[/quote]

Sorry, mutta sä kuulostat edellenkin jyrältä. 

Vierailija
84/91 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 23:22"]

Oletko varma tuosta rakkaudesta ja läheisyydestä?Minä olen miestäni kohtaan samanlainen. Vastaan pikaisiin pusuihin joskus jos niitä saan ja olen hetken vaivaantuneena tilanteessa (miettien miten tästä pääsee pois). Meillä on ero tulossa ja mies tietää sen, mutta ei halua uskoa vaikka olen toiminut noin viimeiset 8v. Seksiä on 0-5krt vuodessa, nyt viimeisestä kerrasta taitaa olla vuosi. Meni itseltänikin aikaa tajuta (ja hyväksyä), että en vain rakasta miestäni sillä tavalla enkä varmaan ole koskaan rakastanutkaan. Mieheni on perheessä isänä täydellinen, mutta naisena en saa hänestä mitään. Suuseksiä olen harrastanut mm. yhdenillan juttujen kanssa, mieheni kanssa en koskaan juurikin tuosta "en halua" syystä. Intohimoisessa suhteessa voisin kokeilla melkeinpä mitä vaan... Ja jos sanot, että miehesi sanoo sitä tai tätä niin en minäkään näin suoraan voisi koskaan miehelleni puhua...

[/quote]

Olen varma. Meillä läheisyys lähtee useimmiten miehestäni. Välillä tuntuu jopa siltä, että en oikein osaa antaa hänelle tarvitsemaansa rakkautta ja tästäkin olen puhunut. Silti, silloinkin kun tunnen kaiken menevän mun puolelta "oikein", eivät hommat juurikaan seksiin asti jatku mikä on se ongelma mulle.

ap

Vierailija
85/91 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 23:24"]

ihan oikeasti. olen kuvailusi perusteella melko varma, että mies on joko aseksuaali tai (tietämättään?) homoseksuaali.

yksi ainoa mies elämässäni (heitä on ollut useita) on ollut seksuaaliselta käytökseltään miehesi kaltainen. hän ihan vilpittömästi piti itseään heterona, ja niin minäkin kuvittelin hänen olevan. mutta jonkin ajan kuluttua, muutaman vuoden päästä siis, hän löysi/myönsi homoutensa. on nyt onnellisesti ollut jo pitkän aikaa parisuhteessa miehen kanssa.

kuten minäkin. :) mutta siis, yksikään heteromies ei ole vastustellut suuseksin antamista, pikemminkin päinvastoin (= vonkaavat saada tehdä sitä) ja yhdellekään ei riitä pelkkä käteenveto, jos voi tehdä muutakin.

tuo mieluummin-käteen-kuin-yhdyntä viittaa minusta erittäin vahvasti homotaipumukseen.

voi olla, että terapiaankaan hän ei halua juuri siksi, että tajuaa ehkä homoutensa kuitenkin tai pelkää olevansa homo ja pelkää, että terapiassa asia nousee väistämättä esiin.

vaikka rakastattekin toisianne, ei teidän tarvitse olla pari! sinä ansaitset kunnon seksiä, hyvää seksiä, hyvän parisuhteen. ystävyyden ei tarvitse kadota vaikka eroaisittekin, mutta ei tuo elämä mitään oikeaa parisuhde-elämää ole. todellakin: sinulla on oikeus olla onnellinen myös seksuaalisesti.

[/quote]

Olen toki miettinyt (ja kysynytkin) olisiko mieheni homo. Toistaiseksi ainakaan en siihen usko. Tiedän että meillä molemmilla on oikeus olla onnellisia, ja tätä lukuunottamatta sitä olemmekin yhdessä... Parisuhteessa ei mitään muuta vikaa, läheisyyttä ja rakkautta löytyy.

ap

Vierailija
86/91 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei tykkää nuolemisesta niin minusta on ihan ok ettei mies sitä tee. Ei sinulla ole oikeutta vaatia sellaista mikä ei miehelle ole ok tai joka on jopa vastenmielistä. Seksiä on niin monenlaista, että suuseksin voi kyllä korvata muulla. Mulle ei tulis mieleenkään alkaa vaatia mieheltä sellaista mitä hän ei halua tehdä ja sama toisinpäin, minun ei tarvi tehdä sellaista mikä on vastenmielistä. Eikä kaverien saama suuseksi ole mikään oikeutus sinun saada samaa. Ihmiset on erilaisia, toiset tykkää toisesta ja toiset toisesta. Sun mieheskin vois vaatia sultaties mitä ja perustella ne sillä että kaveritkin saa. Tekisitkö siis ihan kaiken? Tuskinpa vaan.

Seksin puute on sitten kokonaan eriasia. Avioliitossa on tietty oikeus olettaa saavansa seksiä kohtuullisen säännöllisesti. Siinä teillä on ongelma. Puhukaa tai erotkaa.

Vierailija
87/91 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 23:42"]

Jos mies ei tykkää nuolemisesta niin minusta on ihan ok ettei mies sitä tee. Ei sinulla ole oikeutta vaatia sellaista mikä ei miehelle ole ok tai joka on jopa vastenmielistä. Seksiä on niin monenlaista, että suuseksin voi kyllä korvata muulla. Mulle ei tulis mieleenkään alkaa vaatia mieheltä sellaista mitä hän ei halua tehdä ja sama toisinpäin, minun ei tarvi tehdä sellaista mikä on vastenmielistä. Eikä kaverien saama suuseksi ole mikään oikeutus sinun saada samaa. Ihmiset on erilaisia, toiset tykkää toisesta ja toiset toisesta. Sun mieheskin vois vaatia sultaties mitä ja perustella ne sillä että kaveritkin saa. Tekisitkö siis ihan kaiken? Tuskinpa vaan.

Seksin puute on sitten kokonaan eriasia. Avioliitossa on tietty oikeus olettaa saavansa seksiä kohtuullisen säännöllisesti. Siinä teillä on ongelma. Puhukaa tai erotkaa.

[/quote]

Kah. Siinähän sen viimeiseen kappaleeseesi saitkin jutun idean. Tää suuseksin puute kun on vaan kirsikka paskakakun päällä, nääs.

Erota emme aio joten hyviä vinkkejä vaikka sitten siihen keskusteluun otetaan vastaan.

ap

Vierailija
88/91 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet tehnyt suuseksistä jotain elämää isompaa. Tässä maailmassa on tuhansia naisia jotka ei sitä ole koskaan kokeneet ja silti ovat onnellisia eivätkä sitä edes kaipaa. Ei se mitään autuutta kenellekään tuo.

Seksin puute teillä on ongelmana, jos sä saisit muuta seksiä tarpeeksi niin sä et haikailis suuseksin perään. Nyt sä et saa seksiä ja kuvittelet, että kaikki ongelmat ratkeaa kun saat sitä mahtavaa suuseksiä. Harmi vaan kun se ei taida mennä noin. Sä ehkä saisit kerran huonoa suuseksiä, mutta muuten ei mikään muuttuisi.

Jotenkin se mies olis sinne terapiaan saatava, en usko että tedän ongelmat muuten ratkeaa. Suuseksillä kaikkein vähiten.

Vierailija
89/91 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko sä itse miehelle suuseksiä tai ootko tarjonnut? Siis sillä tavalla että ei koe painostukseksi vastapalvelukseen? Ootko varma ettei miehellä vaan laukea liian aikaisin jos lopettaa kesken kaiken?

Vierailija
90/91 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 00:04"]

Sä olet tehnyt suuseksistä jotain elämää isompaa. Tässä maailmassa on tuhansia naisia jotka ei sitä ole koskaan kokeneet ja silti ovat onnellisia eivätkä sitä edes kaipaa. Ei se mitään autuutta kenellekään tuo.

Seksin puute teillä on ongelmana, jos sä saisit muuta seksiä tarpeeksi niin sä et haikailis suuseksin perään. Nyt sä et saa seksiä ja kuvittelet, että kaikki ongelmat ratkeaa kun saat sitä mahtavaa suuseksiä. Harmi vaan kun se ei taida mennä noin. Sä ehkä saisit kerran huonoa suuseksiä, mutta muuten ei mikään muuttuisi.

Jotenkin se mies olis sinne terapiaan saatava, en usko että tedän ongelmat muuten ratkeaa. Suuseksillä kaikkein vähiten.

[/quote]

Ihan en sentään kuvittele että kaikki meidän seksittömyysongelmat sillä ratkeaisi, että mieheltäni suuseksiä saisin. Ihan itse tähän lopputulemaan tulit. Aloituksessani tuo oli vain se loukkaus joka nousi esiin. Sä olet varmaankin tyytyväinen omaan seksielämääsi, ethän muuten olisi keksinyt tällaista vääntää tästä ketjusta? Olen jo aiemmin selittänyt, että kaikenlaisen seksin puute on saanut mut ajattelemaan näitä asioita enemmän ja ongelmat kärjistyvät, mun kohdalla tähän että en ole koskaan saanut kokea suuseksiä.

ap

Vierailija
91/91 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 00:08"]

Annatko sä itse miehelle suuseksiä tai ootko tarjonnut? Siis sillä tavalla että ei koe painostukseksi vastapalvelukseen? Ootko varma ettei miehellä vaan laukea liian aikaisin jos lopettaa kesken kaiken? 

[/quote]

Ei ja ei. En tarjoa vastapalvelusta vaan mua kiihottaa antaa yhtä lailla kuin saada (miinus se suuseksi, heh). Eikä todellakaan ole mitään ennaltalaukeavaa sorttia mun mieheni, siksi todellakaan ei lopeta hyväilyä kesken kaiken.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi