Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun haluton mieheni ja pahin koskaan kuulemani loukkaus.

Vierailija
20.07.2013 |

Viimeisimmästä seksiyritelmästä on puoli vuotta. Tänään herätessäni kerroin nähneeni ihanaa unta, ja kun mies lopulta tajusi että uni oli ollut eroottinen, alkoi vaivautuneesti pussailemaan ja hipelöimään mun tissejä. Suutuin aivan järjettömästi eikä mies meinannut millään tajuta, että kun mitään ei koskaan tapahdu mun yrityksistä huolimatta, en ehkä ihan lämmöllä osaa ottaa vastaan tuollaista hikisen yön jälkeen aamuhengityksen kanssa - etenkin kun kokemuksesta tiedän sen päättyvän pariin käteenvetoliikkeeseen ja sitten "ei enää, meen suihkuun". Saatiin aikaan sota.

Liikkuvasta autosta edes seksistä puhumisesta lukkoon menevä mieheni ei pääse karkuun, joten siellä sitten iskin. EN JAKSA ENÄÄ. 7 viime vuoden aikana seksiksi laskettavaa toimintaa on ollut korkeintaan parikymmentä kertaa, suuseksiä en ole saanut koskaan. Miehestä tämä on ihan ok kun hänkään ei multa sitä vaadi. Päätin kerrankin puhua suoraan ja tämä osa keskustelua meni näin:

minä: "Eli ei tässä enää muuta voi päätellä kuin että mua ei voi panna eikä nuolla."

mies: "Kyllä sua voi panna."

Mua ei oo koskaan loukattu noin pahasti, eikä se edes tajunnut sanojaan. Lopulta sanoin sille ja vastaus oli "Kyllä sua varmaan voi nuollakin."

Siinä se istui ja väitti, että harvassa on miehet jotka suuseksiä naisille antaa. Meni hiljaiseksi kun sanoin että kaikki kaverini sitä ovat saaneet. Kertokaa nyt ihmeessä monta kumppania teillä on ollut ja moneltako ootte suuseksiä saaneet?

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 19:20"]

en lukenut kaikkia... mutta jos tästä on kasvamassa koko ajan isompi ongelma ja kuulostaa siltä että oikeesti iso, niin se on uhka parisuhteelle, eli jotain pitää tehdä. jos mies tietää että toivot seksiä eikä hän itse sitä pysty antamaan, entäs joku muu järjestely. musta ihmisellä on oikeus kokea suuseksiä elämässään, jäät kokonaisesta luvusta paitsi muuten. ja miksei sitä voisi edes kokeilla. kyllä miehesi pitäisi tajuta miten iso asia tämä on sinulle, ja hyvänä miehenä löytää ratkaisu tyydyttämiseesi. ei ole kovin suuri uhrautuminen kokeilla yhden kerran suuseksiä. voisko olla että kun tietää miten paljon odotat tulee suorituspaineet kun ei oikein tiedä mitä pitäis tehdä. sanot ettei se voi mennä pieleen ja että et odota mitään vaan haluat täysin avoimin mielin yhdessä kokeilla.

tai sitten sovitte toisenlaisesta järjestelystä (aika rajua kyllä sivuuta täysin jos siltä tuntuu). jos ei mies saa sinua tyydytettyä eikä koe haluavansa seksiä mutta sinä sitä tarvitset, kokeile seksiä jonkun muun kanssa. miehen tuella tietenkin. kuten sanoin, jos tuntuu täysin vieraalta ja röyhkeältä ajatukselta, jätä huomiotta.

[/quote]

Ei. Mies ei suostu mihinkään sivujärjestelyyn. Ei halua erotakaan. Kyllä hän tietää mitä naisten kanssa tehdään, jos sikseen tulee, siitä ei ole kyse. Ei ujostele koskettaa mua eikä ennenmuinoin ollut ongelmia seksin kanssa.

Musta tuntuu siltä että elän suhteessa, jossa toinen osapuoli on kaiken kokemisen arvoisen ehtinyt kokea muiden kanssa ja toinen sitten vain jää ilman ja sen on oltava ok. 

ap

Vierailija
42/91 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta kuulostat ap aika jyrältä. Ja tosta on kaikenlainen romantiikka kaukana. Jos sun asennoituminen on tollanen, niin en ihmettele miestäsi. Sehän yrittää miellyttää sua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivo jonain erityispäivänä. esim. syntymäpäiväksesi sano ettet toivo mitään muuta, vain intiimin kahdenkeskisen hetken/illan ja että miehesi antaa sinulle toivomaasi huomiota. pidä huolta että ymmärtää miten paljon sitä toivot ja miten paljon sitä arvostat.

Vierailija
44/91 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi jäät seksittömään suhteeseen? 

Vierailija
45/91 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kuin muutama jonka kanssa yhdynnässä ja jokainen on antanut myös suuseksiä. Aviomieheni on siinä paras ja jaksaa vaikka kuinka kauan :).

Kysypä mieheltäsi mistä on saanut päähänsä sen ettei miehet juurikaan anna suuseksiä???

Vierailija
46/91 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 18:35"]

Niinpä olen ollut 17v kimpassa naiseni kanssa.Suihin ottanut tai oikeastaan vähän nuolaissut 3 kertaa, olen yrittänyt nuoleskella pimpukkaa monet kerrat mutta ei ole kuulema kivaa...nyt kaiken huippu! takaa päin asennossa EI OLE MITÄÄN KIIHOTTAVAA että näin meilläkin.t. viella.virtaa@luukku.com

[/quote]

Mun kaveri (nainen) on sanonut ettei tykkää suuseksistä, että on tosiaan sellaisiakin. Musta se on ihanaa :)

Vierailija
47/91 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 18:43"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 18:35"]

Niinpä olen ollut 17v kimpassa naiseni kanssa.Suihin ottanut tai oikeastaan vähän nuolaissut 3 kertaa, olen yrittänyt nuoleskella pimpukkaa monet kerrat mutta ei ole kuulema kivaa...nyt kaiken huippu! takaa päin asennossa EI OLE MITÄÄN KIIHOTTAVAA että näin meilläkin.t. viella.virtaa@luukku.com

[/quote]

itse asiassa tiedän monta miestä, jotka eivät tykkää takaa päin nainnista. Muna jopa lopettaa seisomisen jos siihen tilanteeseen joutuu.

[/quote]

On sulla sit varmaan aika ruma perse :DDD

Vierailija
48/91 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

teet niinku sinkkuelämän charlotte ja laitat ittes nätiks ja oot joko jossain hienoissa alusvaatteissa tai alasti ja itsevarmana muttei käskevästi sanot sun miehelle suurinpiirtein että "olen nainen, ja olen seksuaalinen. kaipaan sulta tietynlaista huomiota ja toivoisin, että voitaisiin jakaa nämä tunteet yhdessä"

:DD oikeesti kokeile

ainaki asia on otettu esille ja sit voit todellaki suuttua jos miehestä ei vieläkää irtoo mitään

Vierailija
49/91 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mun mielestä miehen EI TIETENKÄÄN tarvitse antaa suuseksiä jos ei halua. Ja kun ei vaadi sitä sultakaan niin ei ole edes epäreilu. Kuule kaikkea ei voi saada. Kyllähän jotku miehet haluais panna naistaan peppuun mutta nainen ei halua- eikä ole pakko halutakaan! Olisi ihan kamalaa jos mieheni inisis mulle siitä kun en häneltä suihin. Todella painostettu ja ahdistunut olo tulisi! Enkä mäkään mieheltä suuseksiä vaadi. 

Sitä paitsi, voisitko oikeasti nauttia jos miehesi suostuisi sinua nuolemaan, kun tiedät, että häntä inhottaa koko ajan ja tekee sitä vain ja ainoastaan sun toiveesta? Kaikenlaisia teitä löytyy oikeasti! 

Voi mies parkaasi. 

Vierailija
50/91 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää terapiaan

muuten teillä on

-jatkuva onneton elämä yhdessä edessä tai

-ero

seksi ja seksuaalisuus on ennen kaikkea psyykkistä ja tilanne ei korjaannu sillä että suuseksiä ilmaantuisikin, taisit sen tietääkin jollain tasolla

jos asiat ovat olleet lukossa jo pitkään, kuten kuulostaa niin tuskin ne siitä kahden kesken aukeavat eikä varmaan kertarupattelulla kokonaan missään

kannattaa ehkä miettiä mitä siinä terapiaan menossa pelkää, sitä vartenhan ne ihmiset on ja mitä siinä menettää jos ero on tulossa kuitenkin

etenkin jos vaakakupissa on se että tulette olemaan onnellisia yhdessä sen hinnalla että seksuaalineuvojalle lähtee kokeilemaan, ei sen kynnyksen yli tarvi astua kun kerran

Vierailija
51/91 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni pienin teidän ongelmista on tuo suuseksin puuttuminen. Koko seksielämänne on vinoutunut..

Itse elin useita vuosia liitossa, josta oli läheisyys kuollut ja seksiä noin kerran/kaksi kuussa, msilloin mies vain tyydytti itsensä minuun. Oli pakko erota (myös runsaasti muitakin syitä) koska söi ihmistä.

Kyllä teidän on pakko saada puhuttua asioista, eihän tullaisessa suhteessa voi elää missä kärsit.

Vierailija
52/91 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa hyvät ihmiset perushieromasauva, sellanen kova, sillä saa klittaorkut eikä kenenkään tartte nuolla. Sit g-pistesauva siihen tarkoitukseen. Näillä pärjää ja vaginaorkkuun sit penistä.

Vierailija
53/91 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku todella harvinainen yhden illan hoito on tainnut siinä känniörvellyksessä jättää nuolematta, mutta muuten joka ainoa pidemmässä suhteessa mies on nuollut.

Sulla on paska mies.

Vierailija
54/91 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kaalimadosta kaikki tykötarpeet ja otat tavaksi hoidella itse itsesi aina kun siltä tuntuu  ja tarpeeksi usein. Niin että mies näkee tai ainakin tietää mitä puuhaat. Katso mitä tapahtuu :) Jos ei mitään tapahdu miehen taholta, niin et silti häviä mitään sillä välin kun mietit miten suhteen kanssa edetä.

Vierailija
55/91 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ottamaan mustaihoisen rakastajan. Siitäpä ISO apu ongelmaasi.

Vierailija
56/91 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 19:41"]

Anteeksi, mutta kuulostat ap aika jyrältä. Ja tosta on kaikenlainen romantiikka kaukana. Jos sun asennoituminen on tollanen, niin en ihmettele miestäsi. Sehän yrittää miellyttää sua!

[/quote

Jyrältä? 7 vuotta olen ihan kiltisti yrittänyt milloin milläkin tavalla parantaa tätä olematonta seksielämää, hyvin harvoin omien toiveideni mukaan. Sitä olen yrittänyt mistä tiedän mieheni pitävän tai olen niin ajatellut - aika lailla tuloksetta. Miten mieheni yrittää mua miellyttää? Mä näen upeaa eroottista unta ja sitten tämä lääppii mua kolme minuuttia, mikä tässä oli se mistä mun olisi ollut tarkoitus pitää? Tosin oon ollut niin puutteessa että haluja toikin oisi lisännyt jos olisi sen kolmekin minuuttia jatkunut...

ap

Vierailija
57/91 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 19:43"]

Mulla ei ole kuin muutama jonka kanssa yhdynnässä ja jokainen on antanut myös suuseksiä. Aviomieheni on siinä paras ja jaksaa vaikka kuinka kauan :).

Kysypä mieheltäsi mistä on saanut päähänsä sen ettei miehet juurikaan anna suuseksiä???

[/quote]

Ei osannut sanoa. Tosin tämä on seksikeskustelua tämäkin, ehkä se meni taas lukkoon.

ap

Vierailija
58/91 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 20:37"]

teet niinku sinkkuelämän charlotte ja laitat ittes nätiks ja oot joko jossain hienoissa alusvaatteissa tai alasti ja itsevarmana muttei käskevästi sanot sun miehelle suurinpiirtein että "olen nainen, ja olen seksuaalinen. kaipaan sulta tietynlaista huomiota ja toivoisin, että voitaisiin jakaa nämä tunteet yhdessä"

:DD oikeesti kokeile

ainaki asia on otettu esille ja sit voit todellaki suuttua jos miehestä ei vieläkää irtoo mitään

[/quote]

Ei oo toiminut. Tänään mies meni hiljaiseksi ja katseli vartin jotakin peltoa kun sanoin, että multa jää iso osa naiseutta kokematta. Ehkä se jotain tajusi mutta mitään tämä ei tietenkään auta.

ap

Vierailija
59/91 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 19:36"]

osta itsellesi dildo tms ja miehellä ei sitten ole oikeutta loukkaantua kun käytät sitä.

[/quote]

Ei ole loukkaantunutkaan mutta itse en tuosta mitään irti saa. Kaipaan ja tarvitsen mieheni kosketusta...

ap

Vierailija
60/91 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 20:42"]

Siis mun mielestä miehen EI TIETENKÄÄN tarvitse antaa suuseksiä jos ei halua. Ja kun ei vaadi sitä sultakaan niin ei ole edes epäreilu. Kuule kaikkea ei voi saada. Kyllähän jotku miehet haluais panna naistaan peppuun mutta nainen ei halua- eikä ole pakko halutakaan! Olisi ihan kamalaa jos mieheni inisis mulle siitä kun en häneltä suihin. Todella painostettu ja ahdistunut olo tulisi! Enkä mäkään mieheltä suuseksiä vaadi. 

Sitä paitsi, voisitko oikeasti nauttia jos miehesi suostuisi sinua nuolemaan, kun tiedät, että häntä inhottaa koko ajan ja tekee sitä vain ja ainoastaan sun toiveesta? Kaikenlaisia teitä löytyy oikeasti! 

Voi mies parkaasi. 

[/quote]

Joo totta, kaikenlaisia meitä löytyykin ja vittu kun kehdataankin. Lehmät.

Mä olen ihan avoin ehdotuksille, jos niitä mieheltäni tulisi. Kaikkea oon tähän mennessä kokeillut mitä hän aikanaan ehdotti. Mun mielestä tää suuseksi ei ole sen erikoisempaa, enkä jaksa ymmärtää kieltävän vastauksen perusteluina sitä että 1) harvat miehet sitä tekee ja 2) en ole koskaan kokeillut joten en osaa. Näköjään kaikkihan sitä tekee ja en se minäkään ennen miestäni ollut antanut kenellekään suuseksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän