Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun haluton mieheni ja pahin koskaan kuulemani loukkaus.

Vierailija
20.07.2013 |

Viimeisimmästä seksiyritelmästä on puoli vuotta. Tänään herätessäni kerroin nähneeni ihanaa unta, ja kun mies lopulta tajusi että uni oli ollut eroottinen, alkoi vaivautuneesti pussailemaan ja hipelöimään mun tissejä. Suutuin aivan järjettömästi eikä mies meinannut millään tajuta, että kun mitään ei koskaan tapahdu mun yrityksistä huolimatta, en ehkä ihan lämmöllä osaa ottaa vastaan tuollaista hikisen yön jälkeen aamuhengityksen kanssa - etenkin kun kokemuksesta tiedän sen päättyvän pariin käteenvetoliikkeeseen ja sitten "ei enää, meen suihkuun". Saatiin aikaan sota.

Liikkuvasta autosta edes seksistä puhumisesta lukkoon menevä mieheni ei pääse karkuun, joten siellä sitten iskin. EN JAKSA ENÄÄ. 7 viime vuoden aikana seksiksi laskettavaa toimintaa on ollut korkeintaan parikymmentä kertaa, suuseksiä en ole saanut koskaan. Miehestä tämä on ihan ok kun hänkään ei multa sitä vaadi. Päätin kerrankin puhua suoraan ja tämä osa keskustelua meni näin:

minä: "Eli ei tässä enää muuta voi päätellä kuin että mua ei voi panna eikä nuolla."

mies: "Kyllä sua voi panna."

Mua ei oo koskaan loukattu noin pahasti, eikä se edes tajunnut sanojaan. Lopulta sanoin sille ja vastaus oli "Kyllä sua varmaan voi nuollakin."

Siinä se istui ja väitti, että harvassa on miehet jotka suuseksiä naisille antaa. Meni hiljaiseksi kun sanoin että kaikki kaverini sitä ovat saaneet. Kertokaa nyt ihmeessä monta kumppania teillä on ollut ja moneltako ootte suuseksiä saaneet?

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole neuvoja, mutta täällä kohtalotoveri! Ekat kaksi vuotta oli aktiivista. Sitten oma masennus vei itseltäni halut. Ne palautuivat parissa vuodessa, mutta jotain peruuttomatonta oli jo tapahtunut. Sen jälkeen 10 vuotta kulunut miehen haluttomuuden kanssa. Seksiä 0-3krt vuodessa. Viimeksi en edes muista, ehkä vuosi sitten. Oma paino nousi masennuksen myötä reiluun ylipainoon. Uskon sen vaikuttavan, ainakin osittain. Mieheni on joskus lipsauttanut suuttuneena ettei lahnaa tai lihavaa voi panna. Toisaalta olin lähes tapaamispainossani 2 vuotta ilman muutosta seksin suhteen. Nyt taas plösö.

Vierailija
62/91 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 21:01"]

Menkää terapiaan

muuten teillä on

-jatkuva onneton elämä yhdessä edessä tai

-ero

seksi ja seksuaalisuus on ennen kaikkea psyykkistä ja tilanne ei korjaannu sillä että suuseksiä ilmaantuisikin, taisit sen tietääkin jollain tasolla

jos asiat ovat olleet lukossa jo pitkään, kuten kuulostaa niin tuskin ne siitä kahden kesken aukeavat eikä varmaan kertarupattelulla kokonaan missään

kannattaa ehkä miettiä mitä siinä terapiaan menossa pelkää, sitä vartenhan ne ihmiset on ja mitä siinä menettää jos ero on tulossa kuitenkin

etenkin jos vaakakupissa on se että tulette olemaan onnellisia yhdessä sen hinnalla että seksuaalineuvojalle lähtee kokeilemaan, ei sen kynnyksen yli tarvi astua kun kerran

[/quote]

"Jollain tasolla" tiesin tämän joo, siitähän mun aloituksessakin oli kyse. Että sitä seksiä ei ole ja se suuseksin puute ja siitä mainitseminen oli vain se pahin loukkaus. Emme ole onnettomia yhdessä muuten, ei tämä seksittömyys nosta päätään joka päivä eikä viikkokaan. Kaikkeen kai tottuu. Mihinkään terapeutille mies ei tosiaan lähde, yrittänyt olen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 21:31"]

Ei ole neuvoja, mutta täällä kohtalotoveri! Ekat kaksi vuotta oli aktiivista. Sitten oma masennus vei itseltäni halut. Ne palautuivat parissa vuodessa, mutta jotain peruuttomatonta oli jo tapahtunut. Sen jälkeen 10 vuotta kulunut miehen haluttomuuden kanssa. Seksiä 0-3krt vuodessa. Viimeksi en edes muista, ehkä vuosi sitten. Oma paino nousi masennuksen myötä reiluun ylipainoon. Uskon sen vaikuttavan, ainakin osittain. Mieheni on joskus lipsauttanut suuttuneena ettei lahnaa tai lihavaa voi panna. Toisaalta olin lähes tapaamispainossani 2 vuotta ilman muutosta seksin suhteen. Nyt taas plösö.

[/quote]

Meillä on laihduttu ja lihottu erikseen ja yhdessä ja näihin yli 10 vuoteen on mahtunut kaikenlaista elämänmuutosta ja mitä lie. Vaikea nähdä, että nuo olisivat syynä seksittömyyteen...

ap

Vierailija
64/91 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi rutiset täällä noin typerästä asiasta? Tosi noloa.

Vierailija
65/91 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän sua hyvin. Tunnet itsesi loukatuksi, kun ei kelpaa, eikä sun toiveesikaan ole mikään epätavallinen.

Mutta ymmärrän miestäsikin. Kukaan meistä ei tiedä miten asiat oikeasti ovat, mutta tästä ketjusta saa kuvan, että yhtälailla lyttäät miestäsi seksuaalisesti vaatimalla, asettamalla paineita ja torjumalla. Lisäksi olet tilanteesta tosi katkera, tosin on siihen aihettakin. Luulen kyllä, ettei mies oikeasti tarkoittanut loukata sua tuolla kommentilla, se vaan lipsahti. Sinuna koittaisin unohtaa sen, vaikka se tuntuukin siltä, että sun toive on pahemman kerran lytätty.

Voi olla, että ette saa tuota tilannetta purettua kahdestaan, kun se on päässyt noin pitkälle. Tulevaisuutta tuolla tavalla teillä ei pidemmän päälle ole, koska seksitön/lähes seksitön suhde voi toimia vain, jos molemmille asia on ok. Sulle se ei ole ja olet kovin katkera.

Kirjoitit vissiin aiemmin, että sun miehellä on ollut suhteita myös teidän yhdessäoloaikana? Voisiko siinä olla perimmäinen syy tilanteeseen?

Vierailija
66/91 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 21:48"]

Ap, miksi rutiset täällä noin typerästä asiasta? Tosi noloa.

[/quote]

Niin on. Tosi noloa.

Ainoa syy tähän oli alkujaan se, että halusin osoittaa miehelleni, että hänen käsityksensä on väärä, ei ystävieni kokemukset.

Nyt jatkan rutinaani ihan siitä syystä, että vituttaa.

Vierailija
67/91 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylla mies jotenkin henkisesti "lukossa" on, asioista pitaa suhteessa pystya keskustelemaan, riippumatta siita onko kyseessa seksi tai joku ihan muu

Vierailija
68/91 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaatko mulle, miksi jäät seksittömään liittoon?

Vierailija
69/91 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 21:51"]

Mä ymmärrän sua hyvin. Tunnet itsesi loukatuksi, kun ei kelpaa, eikä sun toiveesikaan ole mikään epätavallinen.

Mutta ymmärrän miestäsikin. Kukaan meistä ei tiedä miten asiat oikeasti ovat, mutta tästä ketjusta saa kuvan, että yhtälailla lyttäät miestäsi seksuaalisesti vaatimalla, asettamalla paineita ja torjumalla. Lisäksi olet tilanteesta tosi katkera, tosin on siihen aihettakin. Luulen kyllä, ettei mies oikeasti tarkoittanut loukata sua tuolla kommentilla, se vaan lipsahti. Sinuna koittaisin unohtaa sen, vaikka se tuntuukin siltä, että sun toive on pahemman kerran lytätty.

Voi olla, että ette saa tuota tilannetta purettua kahdestaan, kun se on päässyt noin pitkälle. Tulevaisuutta tuolla tavalla teillä ei pidemmän päälle ole, koska seksitön/lähes seksitön suhde voi toimia vain, jos molemmille asia on ok. Sulle se ei ole ja olet kovin katkera.

Kirjoitit vissiin aiemmin, että sun miehellä on ollut suhteita myös teidän yhdessäoloaikana? Voisiko siinä olla perimmäinen syy tilanteeseen?

[/quote]

En ole lytännyt enkä asettanut vaatimuksia ennen tätä. Jotenkin viimeisten parin kuukauden aikana tää koko tilanne (seksin puute) on tainnut ajaa mut ajattelemaan kaikkea sitä, mitä multa jää kokematta. Tämänpäiväinen oli toinen kerta, kun "vaadin" selitystä sille miksen suuseksiä saa. Ensimmäisen kerran keväällä kysyin samaa. Joskus vuosia sitten leikilläni jotain samansuuntaista heitin, mutta silloin en itsekään ollut niin kiinnostunut, kunhan ihmettelin että miksi kaikki muut...

Tuo aamuinen ei ollut mikään torjunta. Kuten kerroin, tämä toistuu parin kuukauden välein ja menee aina saman kaavan mukaan - miten voin torjua jotain mitä ei ole olemassakaan? Kidutan siinä vain itseäni jos lähden mukaan johonkin hipelöimiseen joka ei mihinkään johda. Miehelle kun se tuntuu riittävän.

En tiedä onko ja jos, millainen vaikutus miehen vuosien takaisella toiminnalla tähän tilanteeseen on. Muuten ollaan huomattavan paljon onnellisempia yhdessä kuin ennen sitä episodia.

ap

Vierailija
70/91 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 21:59"]

Vastaatko mulle, miksi jäät seksittömään liittoon?

[/quote]

Tämä meni ihan ohi. 

Rakastamme toisiamme ja kaikki on muuten loistavasti. Tiedän tiedän, sinä tai joku muu tulee kohta sanomaan ettei suhde mitenkään voi toimia kun seksiä ei ole vaan ollaan kämppiksiä. Emme koe asiaa niin, tästä on keskusteltu.

ap

Vierailija
71/91 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 22:06"]

[/quote]

En ole lytännyt enkä asettanut vaatimuksia ennen tätä. Jotenkin viimeisten parin kuukauden aikana tää koko tilanne (seksin puute) on tainnut ajaa mut ajattelemaan kaikkea sitä, mitä multa jää kokematta. Tämänpäiväinen oli toinen kerta, kun "vaadin" selitystä sille miksen suuseksiä saa. Ensimmäisen kerran keväällä kysyin samaa. Joskus vuosia sitten leikilläni jotain samansuuntaista heitin, mutta silloin en itsekään ollut niin kiinnostunut, kunhan ihmettelin että miksi kaikki muut...

Tuo aamuinen ei ollut mikään torjunta. Kuten kerroin, tämä toistuu parin kuukauden välein ja menee aina saman kaavan mukaan - miten voin torjua jotain mitä ei ole olemassakaan? Kidutan siinä vain itseäni jos lähden mukaan johonkin hipelöimiseen joka ei mihinkään johda. Miehelle kun se tuntuu riittävän.

En tiedä onko ja jos, millainen vaikutus miehen vuosien takaisella toiminnalla tähän tilanteeseen on. Muuten ollaan huomattavan paljon onnellisempia yhdessä kuin ennen sitä episodia.

ap

[/quote]

No oot kyllä ollut kärsivällinen, ei ihme jos pinna alkaa loppua! Kuulostaa vaan siltä, että tuo on lopun alkua. Sun miehelläsi on jokin paha lukko noissa seksiasioissa, mitä se ei saa purettua. Mutta ajoittuiko tuo seksin loppuminen samoihin aikoihin kun miehelläsi oli sivuvirityksiä?

Vierailija
72/91 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis tuohan ei nimenomaan näytä toimivan, ja se ettei se toimi johtuu siitä ettei seksiä ole tai se ei tyydytä. Et sinä nyt kovin tyytyväiseltä vaikuta. Kyllä tyytymättömyys jossain suhteen isossa asiassa vaikuttaa koko suhteeseen.

Mutta jotenkin en nyt käsitä noita kuvailuja, että "en saa mitään siitä että mies lääppii pari kolme minuuttia, hänelle se riittää". Siis miten nuo tilanteet ihan konkreettisesti menevät. Mies lääppii, ja sitten sinä vedät häneltä käteen? Jätäpä se tekemättä, ja katso mitä siitä seuraa?

Vierailija
73/91 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 22:16"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 22:06"]

[/quote]

ap

[/quote]

No oot kyllä ollut kärsivällinen, ei ihme jos pinna alkaa loppua! Kuulostaa vaan siltä, että tuo on lopun alkua. Sun miehelläsi on jokin paha lukko noissa seksiasioissa, mitä se ei saa purettua. Mutta ajoittuiko tuo seksin loppuminen samoihin aikoihin kun miehelläsi oli sivuvirityksiä?

[/quote]

Ei ajoittunut, pari vuotta aiemmin jo oli seksielämä hiljentynyt huomattavasti.

ap

Vierailija
74/91 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 22:18"]

No siis tuohan ei nimenomaan näytä toimivan, ja se ettei se toimi johtuu siitä ettei seksiä ole tai se ei tyydytä. Et sinä nyt kovin tyytyväiseltä vaikuta. Kyllä tyytymättömyys jossain suhteen isossa asiassa vaikuttaa koko suhteeseen.

Mutta jotenkin en nyt käsitä noita kuvailuja, että "en saa mitään siitä että mies lääppii pari kolme minuuttia, hänelle se riittää". Siis miten nuo tilanteet ihan konkreettisesti menevät. Mies lääppii, ja sitten sinä vedät häneltä käteen? Jätäpä se tekemättä, ja katso mitä siitä seuraa?

[/quote]

Pussaillaan - lääpitään - olen ihan kuumana - miehellä seisoo - saan koskea sen seisokkiin - pari kertaa saan vetään käteen ja sit housut takaisin jalkaan ja hommat loppuu siihen.

Ei siis kovin happy ending hänellekään, tai näin toivoisin ettei vain tuota halua...

ap

Vierailija
75/91 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuleeko sillä herkästi vai loppuuko vaan kesken kaiken?

Vierailija
76/91 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 22:31"]

Siis tuleeko sillä herkästi vai loppuuko vaan kesken kaiken?

[/quote]

Lopettaa ihan tuosta noin vaan useimmiten. Joskus muutaman kerran vuodessa etenee yhdyntään, lopetus yleensä taas käteenvetoa.

ap

Vierailija
77/91 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma tuosta rakkaudesta ja läheisyydestä?Minä olen miestäni kohtaan samanlainen. Vastaan pikaisiin pusuihin joskus jos niitä saan ja olen hetken vaivaantuneena tilanteessa (miettien miten tästä pääsee pois). Meillä on ero tulossa ja mies tietää sen, mutta ei halua uskoa vaikka olen toiminut noin viimeiset 8v. Seksiä on 0-5krt vuodessa, nyt viimeisestä kerrasta taitaa olla vuosi. Meni itseltänikin aikaa tajuta (ja hyväksyä), että en vain rakasta miestäni sillä tavalla enkä varmaan ole koskaan rakastanutkaan. Mieheni on perheessä isänä täydellinen, mutta naisena en saa hänestä mitään. Suuseksiä olen harrastanut mm. yhdenillan juttujen kanssa, mieheni kanssa en koskaan juurikin tuosta "en halua" syystä. Intohimoisessa suhteessa voisin kokeilla melkeinpä mitä vaan... Ja jos sanot, että miehesi sanoo sitä tai tätä niin en minäkään näin suoraan voisi koskaan miehelleni puhua...

Vierailija
78/91 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oikeasti. olen kuvailusi perusteella melko varma, että mies on joko aseksuaali tai (tietämättään?) homoseksuaali.

yksi ainoa mies elämässäni (heitä on ollut useita) on ollut seksuaaliselta käytökseltään miehesi kaltainen. hän ihan vilpittömästi piti itseään heterona, ja niin minäkin kuvittelin hänen olevan. mutta jonkin ajan kuluttua, muutaman vuoden päästä siis, hän löysi/myönsi homoutensa. on nyt onnellisesti ollut jo pitkän aikaa parisuhteessa miehen kanssa.

kuten minäkin. :) mutta siis, yksikään heteromies ei ole vastustellut suuseksin antamista, pikemminkin päinvastoin (= vonkaavat saada tehdä sitä) ja yhdellekään ei riitä pelkkä käteenveto, jos voi tehdä muutakin.

tuo mieluummin-käteen-kuin-yhdyntä viittaa minusta erittäin vahvasti homotaipumukseen.

voi olla, että terapiaankaan hän ei halua juuri siksi, että tajuaa ehkä homoutensa kuitenkin tai pelkää olevansa homo ja pelkää, että terapiassa asia nousee väistämättä esiin.

vaikka rakastattekin toisianne, ei teidän tarvitse olla pari! sinä ansaitset kunnon seksiä, hyvää seksiä, hyvän parisuhteen. ystävyyden ei tarvitse kadota vaikka eroaisittekin, mutta ei tuo elämä mitään oikeaa parisuhde-elämää ole. todellakin: sinulla on oikeus olla onnellinen myös seksuaalisesti.

Vierailija
79/91 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oikeasti. olen kuvailusi perusteella melko varma, että mies on joko aseksuaali tai (tietämättään?) homoseksuaali.

yksi ainoa mies elämässäni (heitä on ollut useita) on ollut seksuaaliselta käytökseltään miehesi kaltainen. hän ihan vilpittömästi piti itseään heterona, ja niin minäkin kuvittelin hänen olevan. mutta jonkin ajan kuluttua, muutaman vuoden päästä siis, hän löysi/myönsi homoutensa. on nyt onnellisesti ollut jo pitkän aikaa parisuhteessa miehen kanssa.

kuten minäkin. :) mutta siis, yksikään heteromies ei ole vastustellut suuseksin antamista, pikemminkin päinvastoin (= vonkaavat saada tehdä sitä) ja yhdellekään ei riitä pelkkä käteenveto, jos voi tehdä muutakin.

tuo mieluummin-käteen-kuin-yhdyntä viittaa minusta erittäin vahvasti homotaipumukseen.

voi olla, että terapiaankaan hän ei halua juuri siksi, että tajuaa ehkä homoutensa kuitenkin tai pelkää olevansa homo ja pelkää, että terapiassa asia nousee väistämättä esiin.

vaikka rakastattekin toisianne, ei teidän tarvitse olla pari! sinä ansaitset kunnon seksiä, hyvää seksiä, hyvän parisuhteen. ystävyyden ei tarvitse kadota vaikka eroaisittekin, mutta ei tuo elämä mitään oikeaa parisuhde-elämää ole. todellakin: sinulla on oikeus olla onnellinen myös seksuaalisesti.

Vierailija
80/91 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut mieleen, ettei se ehkä tosiaan enää jaksa panna sua? - tai nuolla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän