Mun haluton mieheni ja pahin koskaan kuulemani loukkaus.
Viimeisimmästä seksiyritelmästä on puoli vuotta. Tänään herätessäni kerroin nähneeni ihanaa unta, ja kun mies lopulta tajusi että uni oli ollut eroottinen, alkoi vaivautuneesti pussailemaan ja hipelöimään mun tissejä. Suutuin aivan järjettömästi eikä mies meinannut millään tajuta, että kun mitään ei koskaan tapahdu mun yrityksistä huolimatta, en ehkä ihan lämmöllä osaa ottaa vastaan tuollaista hikisen yön jälkeen aamuhengityksen kanssa - etenkin kun kokemuksesta tiedän sen päättyvän pariin käteenvetoliikkeeseen ja sitten "ei enää, meen suihkuun". Saatiin aikaan sota.
Liikkuvasta autosta edes seksistä puhumisesta lukkoon menevä mieheni ei pääse karkuun, joten siellä sitten iskin. EN JAKSA ENÄÄ. 7 viime vuoden aikana seksiksi laskettavaa toimintaa on ollut korkeintaan parikymmentä kertaa, suuseksiä en ole saanut koskaan. Miehestä tämä on ihan ok kun hänkään ei multa sitä vaadi. Päätin kerrankin puhua suoraan ja tämä osa keskustelua meni näin:
minä: "Eli ei tässä enää muuta voi päätellä kuin että mua ei voi panna eikä nuolla."
mies: "Kyllä sua voi panna."
Mua ei oo koskaan loukattu noin pahasti, eikä se edes tajunnut sanojaan. Lopulta sanoin sille ja vastaus oli "Kyllä sua varmaan voi nuollakin."
Siinä se istui ja väitti, että harvassa on miehet jotka suuseksiä naisille antaa. Meni hiljaiseksi kun sanoin että kaikki kaverini sitä ovat saaneet. Kertokaa nyt ihmeessä monta kumppania teillä on ollut ja moneltako ootte suuseksiä saaneet?
Kommentit (91)
Ei se suuseksi ap niin kovin ihmellistä ole. Itse en siitä erityisemmin tykkää, pidän enemmän hänen sormetuksestaan. Mieheni haluaisi kyllä antaa suuseksiä eikä ole mitenkään estoinen sen kansssa. Itse annan hänelle suuseksiä, koska hän siitä nauttii.
Pitäisiköhän ap teidän mennä seksuaaliterapiaan, koska nuo ongelmat eivät kyllä muuten ratkea. Kerrot, että rakkautta ja hellyyttä on, mutta ongelmanne on seksi. Seksuaaliterapeutti voisi siis olla ratkaisu asiaan.
Sinuna en myöskään loukkantuisi miehen sanomisista tai sanomatta jättämistä. Jos hän ei ole antanut suuseksiä kellekään naiselle, niin et se nimenomaan sinä ole, jota kohtaan on vastenmielisyys. Tai hänellä on voinut aiemmin olla jonkun naisen kanssa suuseksiä, ja siitä hän on saanut jonkinlaisen vastenmielisyyden asiaan. Etsipä internetistä seksuaaliterapeuttien yhteystietoja.
Miksi ihmeessä sä sitten oot munattoman kanssa.
No ehkä miehesi ei pidä suuseksistä? Ei ihme jos on lukossa, jos suutut kun hän vihdoin yrittää lähestyä! Ethän voi tietää mitä miehellä oli mielessä, kun suutuit jo valmiiksi :D Etkö tosiaan itse näe miten tuhoisaa oma käytöksesi on?
Mun mielestä olisi myös ikävää olla suhteessa jossa mies ei pitäisi suuseksistä, mutta hei: kaikkea ei voi saada. Jos teidän tilanne jotenkin normalisoituu (vaatii varmasti myös sulta aika paljon peiliin katsomista), eihän sitä tiedä vaikka sinun mieliksi kokeilisi....
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 17:47"]
Et voi käskyttää miestäsi tekemään sellaista mistä hän ei pidä. Miehellä on samanlainen oikeus päättää kehostaan ja seksin määrästä kuin naisellakin.
Torjut hänen "vähäiset taitonsakin" todella julmasti, "pari käteenvetoliikettä ja se on siinä". Mitä sinä kitiset, kun mies on kerran niin huono, ettei edes tyydyttää osaa? Kyllä se kaataa häneltäkin uskalluksen ja vähäisen itsetunnon rakastajana. Mitä ehdottaisit tilanteenne ratkaisuksi itse? Aiotko hankkia panoseuraa oheen, tyytyä tilanteeseen vai erota?
[/quote]
En ole pakottamassakaan! Ei ole koskaan kokeillut kuten en minäkään, mistä mies voi olla sen varmempi siitä ettei pitäisi kuin minä siitä että pitäisin?
Missä olen puhunut miehen "vähäisistä taidoista" tai vähäisestä itsetunnosta rakastajana? Mies meillä on se, jolla oli seksikokemuksia ennen meidän suhdetta (ja sen aikanakin). Kai se miestä tyydyttää kun mä saan joskus sentään vetää häneltä käteen? Mitä mä siitä saan muuta kuin iloa siitä että voin rakastani miellyttää ja toivon siitä, että itsekin saisin joskus?
Muihin kysymyksiisi en osaa vastata. En halua erota, ei mieskään, mutta en jaksa näinkään elää. En ymmärrä miksi mä olen se ainoa jonka oletetaan muuttavan toiveitaan ja halujaan. Tällä palstalla se on toki oletusarvoista mutta kun me eletään oikeassa elämässä.
ap
a) miehesi on kaappihomo (homoja ei voisi vähempää kiinnostaa naisen pillun nuoleminen)
b) miehesti on aseksuaali, eli seksi ei kiinnosta kenenkään kanssa (väestöstä noin 1%)
c) naisena sinä et ole hänen mielestään kiihottava
d) miehelläsi on pitkittyneen masennuksen takia seksihalut nollassa
Kaikkea sitä suuhun otetaqaqn kun se, ties kuinka monen kanssa aikanaan vehdannut
Hanki koira, jos se nuoleminen niin tärkeää on.
Niinpä olen ollut 17v kimpassa naiseni kanssa.Suihin ottanut tai oikeastaan vähän nuolaissut 3 kertaa, olen yrittänyt nuoleskella pimpukkaa monet kerrat mutta ei ole kuulema kivaa...nyt kaiken huippu! takaa päin asennossa EI OLE MITÄÄN KIIHOTTAVAA että näin meilläkin.t. viella.virtaa@luukku.com
entä jos hän ei tykkää siitä, että vedät häneltä käteen? Tekee pahaa ja lopettaa halut? Unohda koko käteenveto ja keksity suutelemiseen silittelyyn ja muuhun, jos se ei kerta ole mieleen
kyllä suuseksin antaminen naiselle on ihan normaalia. yleensähän monilla pareilla menee niin, että mies nuolee naiselleen eka orgasmit ja sitten pannaan ja nainen saa ehkä toisenkin kerran.
jos miehesi ei tyydytä sua seksuaalisesti, niin vaihda miestä. itse en voisi elää seksuaalisesti epätyydyttävässä suhteessa. ketään ei tietenkään saa painostaa, mutta ei ilman tyydytyskään ole kiva elää.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 17:49"]
Ei se suuseksi ap niin kovin ihmellistä ole. Itse en siitä erityisemmin tykkää, pidän enemmän hänen sormetuksestaan. Mieheni haluaisi kyllä antaa suuseksiä eikä ole mitenkään estoinen sen kansssa. Itse annan hänelle suuseksiä, koska hän siitä nauttii.
Pitäisiköhän ap teidän mennä seksuaaliterapiaan, koska nuo ongelmat eivät kyllä muuten ratkea. Kerrot, että rakkautta ja hellyyttä on, mutta ongelmanne on seksi. Seksuaaliterapeutti voisi siis olla ratkaisu asiaan.
Sinuna en myöskään loukkantuisi miehen sanomisista tai sanomatta jättämistä. Jos hän ei ole antanut suuseksiä kellekään naiselle, niin et se nimenomaan sinä ole, jota kohtaan on vastenmielisyys. Tai hänellä on voinut aiemmin olla jonkun naisen kanssa suuseksiä, ja siitä hän on saanut jonkinlaisen vastenmielisyyden asiaan. Etsipä internetistä seksuaaliterapeuttien yhteystietoja.
[/quote]
Mies ei suostu terapiaan. Yritin jo 5 vuotta sitten. Sanoo ettei ole kenellekään suuseksiä antanut.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 18:35"]
Niinpä olen ollut 17v kimpassa naiseni kanssa.Suihin ottanut tai oikeastaan vähän nuolaissut 3 kertaa, olen yrittänyt nuoleskella pimpukkaa monet kerrat mutta ei ole kuulema kivaa...nyt kaiken huippu! takaa päin asennossa EI OLE MITÄÄN KIIHOTTAVAA että näin meilläkin.t. viella.virtaa@luukku.com
[/quote]
itse asiassa tiedän monta miestä, jotka eivät tykkää takaa päin nainnista. Muna jopa lopettaa seisomisen jos siihen tilanteeseen joutuu.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 17:41"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 17:35"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 17:17"]
suuseksiä en ole saanut koskaan. Miehestä tämä on ihan ok kun hänkään ei multa sitä vaadi.
[/quote]
Miehesi on oikeassa. Ihan tasa-arvoista tuo on, ei mikään syy suuttua toiselle.
Muutenkaan en ymmärrä miksi kuvittelet että sinulla on oikeus vaatia seksiä, ja vielä tietynlaista seksiä, kun olet aikaisemmin torjunut miehen ehdottelua.
[/quote]
Luitko tekstini loppuun? Se miehen "ehdottelu" olisi edennyt tasan siihen pariin käteenvetoliikkeeseen ja homma olisi loppunut siihen. Näillä vuosilla osaan sen jo sanoa.
Mutta logiikallasi saan kyllä vaatia mieheltä sitä että hän tyydyttäisi mut edes käsillään? Sitähän mä saan sentään minuutin, pari tehdä silloin tällöin hänelle.
ap
[/quote]
Entä jos mies olikin kerännyt rohkeutensa ja olisi ollut valmis johonkin kokeiluun kanssasi mutta tapoit hänen yrityksensä heti alkuunsa. Olisiko ollut rakentavampaa lähteä leikkiin mukaan ja siirtää hänen kätensä haluamaasi paikkaan ja pyytää hieromaan ym. Eli jos puhuminen on miehellesi hankalaa niin näytä mitä haluat ohjailemalla häntä ?
Miksi te jäätte seksittömään liittoon?
en lukenut kaikkia... mutta jos tästä on kasvamassa koko ajan isompi ongelma ja kuulostaa siltä että oikeesti iso, niin se on uhka parisuhteelle, eli jotain pitää tehdä. jos mies tietää että toivot seksiä eikä hän itse sitä pysty antamaan, entäs joku muu järjestely. musta ihmisellä on oikeus kokea suuseksiä elämässään, jäät kokonaisesta luvusta paitsi muuten. ja miksei sitä voisi edes kokeilla. kyllä miehesi pitäisi tajuta miten iso asia tämä on sinulle, ja hyvänä miehenä löytää ratkaisu tyydyttämiseesi. ei ole kovin suuri uhrautuminen kokeilla yhden kerran suuseksiä. voisko olla että kun tietää miten paljon odotat tulee suorituspaineet kun ei oikein tiedä mitä pitäis tehdä. sanot ettei se voi mennä pieleen ja että et odota mitään vaan haluat täysin avoimin mielin yhdessä kokeilla.
tai sitten sovitte toisenlaisesta järjestelystä (aika rajua kyllä sivuuta täysin jos siltä tuntuu). jos ei mies saa sinua tyydytettyä eikä koe haluavansa seksiä mutta sinä sitä tarvitset, kokeile seksiä jonkun muun kanssa. miehen tuella tietenkin. kuten sanoin, jos tuntuu täysin vieraalta ja röyhkeältä ajatukselta, jätä huomiotta.
Tällä logiikalla ap:n on myös tarjoiltava miehelleen vaikkapa peppupanoa, pissaleikkejä tai S/M -leikkejä, jos mies yhtäkkiä oivaltaakin mistä syttyy seksuaalisesti ihan kerta kaikkiaan. Tai jos vaikka vain haluaa kokeilla jotakin mitä kumpikaan ei ole koskaan tehnyt.
Vain kaksi kumppania, mutta suuseksiä on tullut tilaamatta molemmilta koko suhteen ajan. Seksistä vakavasti puhuminen ennen tai jälkeen seksin on muuten ainakin meidän suhteessa todella huono idea. Silloinhan se toki on eniten mielessä, mutta tunteet yleensä liian pinnassa. Ehdotan siis, että etsit jonkin rennomman, turvallisen tuntuvan tilanteen, vaatteet päällä, jossa avoimesti puhutte tunteista, syyttelemättä. Seksuaaliterapeutille, jollette kotona onnistu puhumaan.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 18:42"]
entä jos hän ei tykkää siitä, että vedät häneltä käteen? Tekee pahaa ja lopettaa halut? Unohda koko käteenveto ja keksity suutelemiseen silittelyyn ja muuhun, jos se ei kerta ole mieleen
[/quote]
Valitettavasti ei ole vuosiin lähtenyt mun halusta ja aloitteesta tämäkään toiminta.
ap
osta itsellesi dildo tms ja miehellä ei sitten ole oikeutta loukkaantua kun käytät sitä.
Et voi käskyttää miestäsi tekemään sellaista mistä hän ei pidä. Miehellä on samanlainen oikeus päättää kehostaan ja seksin määrästä kuin naisellakin.
Torjut hänen "vähäiset taitonsakin" todella julmasti, "pari käteenvetoliikettä ja se on siinä". Mitä sinä kitiset, kun mies on kerran niin huono, ettei edes tyydyttää osaa? Kyllä se kaataa häneltäkin uskalluksen ja vähäisen itsetunnon rakastajana. Mitä ehdottaisit tilanteenne ratkaisuksi itse? Aiotko hankkia panoseuraa oheen, tyytyä tilanteeseen vai erota?