Miksi muiden valinnoista pitää huomautella
Mun mies kuulee viikottain siitä että on pitänyt vain 4 päivää vapaata tänävuonna.
Pitäisi kuulemma muistaa levätä, makoilla ja palautua työstä.
Kommentit (14)
Taidat lesota ettei tässä ennätä pitää mitään vapaita, töitä on niin paljon. Taidat olla huomionhakuinen. Valittelet kiireitäsi jotka olet itse valinnut.
Miksi pitää ottaa kaikki niin vakavasti? Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, no niinpä, ja tekohymyt päälle.
Ihminen, joka polttaa kynttiläänsä molemmista päistä, uupuu täysin jossain vaiheessa. Ehkä ihmiset pitävät miehestäsi ja ovat huolissaan hänen jaksamisestaan. Olisi iloinen siitä, että joku välittää.
En nyt ymmärrä koko höpötystä lainkaan. Ne joilla on vuosilomat pitää ne! Laki vati työnantajaa siihen. Niillä joilla ei ole loma päivä kertymää, ovat töissä.Mitä kumma siinä on?
Alexac kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se väsymys alkaa näkyä jo huolestuttavasti päällepäin
Mies on aina oma pirteä itsensä.
Kuten sinäkin.
Mun mies ei pitänyt yhtään päivää täysin vapaata kolmeen vuoteen, mut ei se kyllä valita. Harmittaa vaan molempia. Ei ole valittamista tai arvostelua minusta jos joku luulee, että voisi koska vain järjestää itselleen lomaa tai ettei pyrkisi koko ajan siihen, että pystyisi järjestämään.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei pitänyt yhtään päivää täysin vapaata kolmeen vuoteen, mut ei se kyllä valita. Harmittaa vaan molempia. Ei ole valittamista tai arvostelua minusta jos joku luulee, että voisi koska vain järjestää itselleen lomaa tai ettei pyrkisi koko ajan siihen, että pystyisi järjestämään.
Valittamista ja arvostelua on silloin jos kysyy että milloin toinen pitää lomansa vaikka on selvää että vastaus on ei ikinä.
Olen yrittäjä ja olen tälläkin hetkellä lomalla! Tykkään työstäni todella paljon, mutta kyllä se loma on aina loma. Olen ollut yrittäjänä pian 15 vuotta ja pitänyt joka vuosi 4-5 viikkoa lomaa, osa kesällä, osa joulun aikoihin ja sitten olen järjestänyt lomia arkipyhien ympärille.
Lähdimme lomalla nyt pariksi viikoksi kotiympyröistä kokonaan pois ja olen nauttinut joka hetkestä. Ihanaa on myös palata töihin takaisin.
Alexac kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valittamista ja arvostelua on silloin jos kysyy että milloin toinen pitää lomansa vaikka on selvää että vastaus on ei ikinä.
Valittamista tai arvostelua olisi minusta jatkaa tuon perään, että "kuulostaapa kamalalta, voi lapsiparkojanne, oletteko koskaan yhdessä ja läsnä toisillenne" tms. "Millooin lomailet?" ei vielä ole mitään valittamista. Siihen voi sitten vain todeta, että joka päivä ja työ on itselle parasta lomaa jos sen niin kokee.
Alexac kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, sitten hän ei pidä lomaa. Oma vika ja omaa tyhmyyttä, jos ei osaa järjestellä töitään viisaasti. Jotkut vain ovat työnarkomaaneja, mutta turha sitä on muistopuheessa sitten muistella. :)
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittäjä ja olen tälläkin hetkellä lomalla! Tykkään työstäni todella paljon, mutta kyllä se loma on aina loma. Olen ollut yrittäjänä pian 15 vuotta ja pitänyt joka vuosi 4-5 viikkoa lomaa, osa kesällä, osa joulun aikoihin ja sitten olen järjestänyt lomia arkipyhien ympärille.
Lähdimme lomalla nyt pariksi viikoksi kotiympyröistä kokonaan pois ja olen nauttinut joka hetkestä. Ihanaa on myös palata töihin takaisin.
Sittenhän lomailet. Mieheni ei lomaile ja sillä hyvä.
Jaa tämmöinen yritys tällä kertaa.
Ensin aina valitit kun mies ei saa lomaa koska joku työpaikalla on raskaana. Sitten tuli se valitus huvipuistoista. Ja nyt tämä.
Ota ne lääkkeet, vain otettu lääke auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Alexac kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, sitten hän ei pidä lomaa. Oma vika ja omaa tyhmyyttä, jos ei osaa järjestellä töitään viisaasti. Jotkut vain ovat työnarkomaaneja, mutta turha sitä on muistopuheessa sitten muistella. :)
Mieheni ei lomaile koska lomien ajaksi ei kukaan kustanna mitään aktiviteettejä vaikka köyhille maksetaan nuo hyväntekeväisyys tms yhdistysten varoista.
Ehkä se väsymys alkaa näkyä jo huolestuttavasti päällepäin