Ostin pitkähkön tunikan, pitääkö mennä selluliittireisin, kun leggingsit on out?
Kommentit (16)
Laita housut. Ne sopii ihan hyvin tunikan kanssa.
Pellavahousut on hyvät. Missä nyt on muka kuuma? Säätiedotuksen mukaan juuri missään ei ole yli +20 astetta.
Käytän edelleen leggingsejä silloin, kun ne ovat muihin vaatteisiin sopivat ja näyttävät hyvältä. Ei ne ainakaan heteromiehiä haittaa. Miksi tehdä elämästään väkisin vaikeaa?
Ei kai nyt tunikaa tule kenellekään mieleen käyttää paljain säärin! Ei se mikään mekko ole! Housut alle.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 14:10"]
Pellavahousut on hyvät. Missä nyt on muka kuuma? Säätiedotuksen mukaan juuri missään ei ole yli +20 astetta.
[/quote]
Ei missään? Meillä on +31 astetta.
Osta caprit tai sitten vaan laitat ne leggarit.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 15:35"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 14:10"]
[/quote]
Ei missään? Meillä on +31 astetta.
[/quote]
meilläkin yli 30. :)
Pistä jegginssit. Kunhan et paljain persein mene.
Miksi välität siitä mikä on muodissa? Oletettavasti olet aikuinen ihminen, joten pukeudu ihan niin kuin haluat. Ei niitä leggareita ehdi kukaan tuijottaa (tai joku av-mamma korkeintaan, mutta niitä ei lasketa).
Itse käytän paljon tunikoita syksyisin ja talvisin. Pillifarkkujen ja ballerinojen/saappaiden/korkokenkien kanssa ovat tosi kivat. Legginsejäkin käytän tunikoiden kanssa, mutta silloin pistän saappaat. Jos haluan pistää korkokengät pitkän tunikan kanssa, laitan samanväriset sukkahousut kuin mitä kengät ovat.
Kesällä mitään tunikaa jaksa käyttää. Liian paksuja vaatteita siihen. Mekot ovat kaikista kivoimpia.
No minulla on tunikan kanssa aina hame. Ellei sitten ole mekkoa päällä.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 16:06"]
No minulla on tunikan kanssa aina hame. Ellei sitten ole mekkoa päällä.
[/quote]
Miten tämä palvelee kropan muotoja ollenkaan? Kaikki massa on pakkautunut alavartaloon, oli hame sitten pitkä tai lyhyt.
Aattelin kans vähän hametta, mutta kun se tunikakin on väljä. Musta kaks väljää kappaletta näyttää vieläkin läskimmältä?
-ap