Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä sylkirauhastulehdus, kellään moisesta kokemusta?

Vierailija
29.05.2013 |

Mulla alkoi alkuillasta aika lailla yhtäkkiä tuntumaan kipu jossain korvan juuressa/leukaperien tienoilla. Huomasin sitten suurehkon kovan pahkuran tuossa kohdassa ja siinä kohdin pitäisi olla ilmeisesti korvasylkirauhanen. Kipu yltyi kun menin painelemaan. En usko, että pattia on ollut aiemmin niin selvästi se jo nyt tuntuu. Jomottaa ikävästi ja syöminen hankalaa. Outoa kun iltapäivällä ei ollut vielä mitään oireita.

Buranaa olen ottanut. Huomenna varmaan tk:hon, jos ei yössä muutu. Mutta niin onko kellään ollut tämmöistä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut sylkikiviä, jotka on aiheuttanut sylkirauhasen turpoamista juurikin tuossa korvan juuressa, tuntu että olis golfpallon nielassu. En tiedä onko kyse sinulla juuri sylkikivistä vai muunlaisesta tulehduksesta, mutta paikka siis täsmää. Itselläni on muutama kivi jouduttu poistamaan, mutta ovat ennen poistoa kyllä kulkeutuneet sylkirauhasesta suun sylkitiehyisiin, joista poistettu. Isommat kivet eivät mihinkään sylkirauhasesta kai pääse ja voivat aiheuttaa tulehdusta ja juurikin tuota särkyä ja turvotusta. Ja oireilu voimakkainta syödessä ja helpottaa taas syömisen jälkeen kun sylkeä ei erity paljon.

Vierailija
2/2 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta. Voipi olla noita sylkikiviäkin. Oireet ei oo oikeestaan eilisestä mihinkään muuttuneet. Aika nyt tälle päivää lekurille varattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän