Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Paula, yksi lempiasukkaistani, olemukseltaan muistuttaa mua erään suomalaisen tv-sarjan rehtorin hahmosta. Sarja taitaa kertoa koulun elämästä lähinnä henkilökunnan näkökulmasta. Rehtorilla on samantapainen puhetapa kuin Paulalla, vaaleat melko lyhyet hiukset. En tiedä sarjan nimeä, kun vain vilaukselta nähnyt, joskus tänä vuonna. En muista kanavaa. Osaako joku sanoa mikä sarja tai kuka näyttelijä kyseessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki akateemiset on yhtä rasittavia esittäjiä kuin Sini, niin onneksi olen enemmän duunareiden kanssa tekemisissä.
Minua jotenkin käy sääliksi nuo kouluttamattomat. Tuollaisia päivästä päivään raahautujia, jotka vetelevät itse käärittyjä sätkiä ja yrittävät muutamalla aivosolullaan muodostaa edes jollain lailla merkityksellisiä lauseita. Voi voi Suomen tulevaisuutta.
No eipä tuo lakimieskään kovin sujuvasti puhu.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki akateemiset on yhtä rasittavia esittäjiä kuin Sini, niin onneksi olen enemmän duunareiden kanssa tekemisissä.
No ei tosiaan ole :D Ehkä hänellä adhd määrittää tuota touhuaan. Tai ehkä vaan on luonteeltaan tuollainen
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo akateemiset - amikset -jako on erittäin hyvä. On alemmille kansanryhmille, kuten keskiverto av-mammalle ja meille akateemisille valinnanvaraa. Ei tarvitse katsoa tuota mökin sortin sakkia ollenkaan!
Tohtorisnainenhan sielläkin on. Opettaa myöskin ihmisiä akateemikoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua jotenkin käy sääliksi nuo kouluttamattomat. Tuollaisia päivästä päivään raahautujia, jotka vetelevät itse käärittyjä sätkiä ja yrittävät muutamalla aivosolullaan muodostaa edes jollain lailla merkityksellisiä lauseita. Voi voi Suomen tulevaisuutta.
Kemian tohtorillako se pitäisi roskat kuskata? Voi voi kun ei älytä, että niillä papereilla ei oikeaa työtä tehdä.
Miksei bb voi päivittää enemmän uutisia sivuilleen . Jaa niin varmaan siksi että ostaisin ruutu + HÖ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko toi suntio aivan dille? Sanoi että vanhempansa (Karjalan evakot) tulivat Suomeen MAAHANMUUTTAJINA. Haloo!!!
Ehkä tarkoitti isovanhempiaan. V.44 evakkona esim vauvana olisi nyt jo 76v.
Evakot ei olleet mhanmttajia vaan suomalaisia, siksi on tollo jos niin sanoi.
Siirtolainen on parempi sana, ei karjalaiset evakot ole kotimaataan vaihtaneet missään vaiheessa.
ADHD:t on toivottavasti hyvä valinta siksi, että koko ajan joku puhuu ja tekee jotain :)
Vierailija kirjoitti:
Onko mulla mennyt joku käänne ohi, vai miksi noita asukkaita saa jo äänestää tuolla BB:n nettisivuilla? Eikö niillä ole nimeämisiä lainkaan ekalla viikolla ja yleisö saa äänestää kaikista?
Joo, ovatko kaikki äänestyksessä? Tylsin putoaa siis.
Vähän tylsää näin, koska kaikki eivät ole vielä ehtineet vauhtiin. No siinä mielestä ainakaan ärsyttävin ei putoa, mikä on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Miksei bb voi päivittää enemmän uutisia sivuilleen . Jaa niin varmaan siksi että ostaisin ruutu + HÖ
Onhan täälläkin jaettu jo 2 ilmaista koodia, jolla sen saa.
Vierailija kirjoitti:
Paula, yksi lempiasukkaistani, olemukseltaan muistuttaa mua erään suomalaisen tv-sarjan rehtorin hahmosta. Sarja taitaa kertoa koulun elämästä lähinnä henkilökunnan näkökulmasta. Rehtorilla on samantapainen puhetapa kuin Paulalla, vaaleat melko lyhyet hiukset. En tiedä sarjan nimeä, kun vain vilaukselta nähnyt, joskus tänä vuonna. En muista kanavaa. Osaako joku sanoa mikä sarja tai kuka näyttelijä kyseessä?
Ei oo kyllä yhtään sen näyttelijän näköinen.
Pirjo Lonkalta toi näyttää.
Onko tuo Tiia puhunut mitään tai osallistunut keskusteluihin millään tavalla? Vaikuttaa sulkeutuneelle ja masentuneelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo kyllä yhtään sen näyttelijän näköinen.
Pirjo Lonkalta toi näyttää.
Mutta oli kyllä olemukseltaan hyvin paljon samanlainen. Nyt, kun joku kirjoitti tuon, niin tiesin kyllä heti kenestä puhuu. Se oli ohjelman nainen oli kyllä hyvin typerä ja teki kaiken aina pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Tiia puhunut mitään tai osallistunut keskusteluihin millään tavalla? Vaikuttaa sulkeutuneelle ja masentuneelle.
mä veikkaisin, että sillä on krapula.
Millon Tiia on sanonut jotain?
Vierailija kirjoitti:
Millon Tiia on sanonut jotain?
Kyllä sillä eilen oli paljon asiaa. Mutta onko sitten vaan humalassa puhelija ?
Toivottavasti tulee hyviä viikkotehtäviä. Johan siellä sähköntuotto alkoikin.
Nyt voisi olla myös entiseen malliin et useampi tippuisi ja uusia asukkaita tulisi.
Erikoinen kokoelma ihmisiä muttei oikein tavallisia nuoria naisia eikä miehiä.
Ketkä ovat tämän kauden Krisu ja Ville, hyviä molemmat, mut noin puheita herättävinä?
Ei ainakaan vielä eilen voinut sanoa.
Ihana tuo Katin ja pappojen Arnolds-piiri