Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän, että tää sanotaan varmaan joka vuosi kun BB on Suomessa tullut, mutta tänä vuonna se todellakin pitää paikkansa: Että on osannut olla TYLSÄ kausi. Ja niinku tätä kautta odotin tän koronapaskan keskellä. Viimeinen viikko menossa, perjantai-ilta klo 21.25 ja asukkaat makaa elämäänsä kyllästyneinä hiljaa olohuoneessa. SIIS WAU mikä meno ja meiniki, jumaleissöns!!
Hei, haloo! Asukkailla on krapula. Eilen oli bileet.
Veikkaan että häädettävä asukas lähtee talosta tänään n. klo 23:22.
Joko Julia lähti? Oli yllättävän hiljaa, kun tuli pk-huoneesta.
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän, että tää sanotaan varmaan joka vuosi kun BB on Suomessa tullut, mutta tänä vuonna se todellakin pitää paikkansa: Että on osannut olla TYLSÄ kausi. Ja niinku tätä kautta odotin tän koronapaskan keskellä. Viimeinen viikko menossa, perjantai-ilta klo 21.25 ja asukkaat makaa elämäänsä kyllästyneinä hiljaa olohuoneessa. SIIS WAU mikä meno ja meiniki, jumaleissöns!!
Voi siis ihan todella täydestä sydämestä sanoa, että onnellinen on se, joka jo tänään tuolta pois pääsee!!
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Olo on pettynyt. Loppuis vaan äkkiä koko paska. Loppuun katon kun kerta tänne asti seurannu. Mielestä vika tuotannossa. Kehnot ideat surkeasti toteutettuna.
Kyllähän sitä ennen kuin joku häädetään täytyy ilmoittaa, että äänestys on päättynyt. Muutenhan ihmiset jatkavat häädetyn äänestämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin ymmärrän hyvin palstan naisten Joel-fanituksen. Joel on heidän tasoaan. Ei edes lukiota ole käynyt. Tupakoi ja huomattava ylipaino.
Minä kysyin tätä jo eilen, mutta en saanut vastausta: kuka asukkaista on sitten korkeastikoulutetun, menestyksekkään, älykkään ja tyylikään ihmisen voittajasuosikki.
Täytän osan kriteeteistä, niin vastaan. Näistä kuudesta Julia. Hän on kaunein.
Miksi kuvittelit, että tämä on kauneuskilpailu?
Miksi hän ei saisi olla Julian kannattaja pelkän ulkonäön takia. Onhan ykkössuosikinkin kannattajien yleisin perustelu täällä, että hän on "ihana".
Vierailija kirjoitti:
Onko julia painonnostaja? Tietääkö kukaan?
Pelasi pitkään lentopalloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi toi 27-vuotias mies näyttää 60-vuotiaalta toriäijältä?
Pitkä tukka ja parta vanhentaa ketä tahansa, näyttää joltain pultsarilta.
Op näyttää ikäistään paljon vanhemnalta. Miksi köhän,??????
Voi kamalaa, huhhuh 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, haloo! Asukkailla on krapula. Eilen oli bileet.
No kyllä tähän aikaan illasta pitäisi olla jo vähän pirteempi vaikka olisi mikä krapula. Eikä niissä bileissäkään nyt ollut hurraamista, kun finalistit on niin saamarin tylsiä.
Sain sen käsityksen että perjantaina yllättäin kuulutetaan häädetty. Lauantaina joku poistuu esim. pk.n kautta. Ymmärsinköhän väärin, kun täällä puhutaan että tänään joku lähee pk.n kautta?
Vierailija kirjoitti:
6.12. alkaa ruudussa BB Australia. Kävin jo kattomassa netissä. Ai onko pikkusen eri meno. Siihen mitä näin Suomen BB köyhää ja väsähtänyttä :(
Siis tuleeko tuo katseltavaksi ruutuun? Olisipa huippua jos voisi katsella sitäkin 24/7 mutta se tuskin on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin ymmärrän hyvin palstan naisten Joel-fanituksen. Joel on heidän tasoaan. Ei edes lukiota ole käynyt. Tupakoi ja huomattava ylipaino.
Minä kysyin tätä jo eilen, mutta en saanut vastausta: kuka asukkaista on sitten korkeastikoulutetun, menestyksekkään, älykkään ja tyylikään ihmisen voittajasuosikki.
Kun siellä se yks pikkkuhitler koko ajan peilaa ja meikkaa.
Siitä mä päättelen että monilla on hämärtynyt.
Mutta mä oon samaa mieltä, eli Julia. Luonnonkaunis. T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän ei saisi olla Julian kannattaja pelkän ulkonäön takia. Onhan ykkössuosikinkin kannattajien yleisin perustelu täällä, että hän on "ihana".
Jos sanoo, että tykkää jostain asukkaasta pelkästään ulkonäön takia, ei valitettavasti tule vaikutelmaa kovin älykkäästä ihmisestä. Ja kyllä täällä on esimerkiksi Joelista kerrottu aika monta muutakin syytä, miksi hän on suosikki, kuin että hän on vain "ihana". Itse esimerkiksi pidän hänen huumoristaan ja upeasta tilannetajusta. Todellakaan 3 kuukauden katsomisen jälkeen ei tulisi mieleenkään valita lempparia ulkonäön perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan huomannut missä vaiheessa Joel kyllästyi Juliaan kun aluksi oli kuitenkin siihen ihan kuumana. Mitäs siis yhtäkkiä tapahtui?
Eka kerta taisi olla silloin kun Julia puhui poikaystävästään, tai siis miehestä jonka kanssa einole varma seurusteleeko vai ei mutta säätää jotain (= panee). Silloin Joel alkoi jo ottaa etäisyyttä, mutta lopullinen niitti oli se bileilta kun Julia tuli mustasukkaiseksi Markon läpsäistyä Paulaa pyllylle. Julia alkoi jankkaamaan ja meuhkaamaan aggressiivisesti siitä ja Joel tajusi että Julia olikin koko ajan ollut kiinnostunut Markosta eikä hänestä. Joel totesi Julian olevan hullu muija.
Voi herranjestas! Eiköhän ongelma ollut se loputon turha ja päätön länkyttäminen ja tekopyhä luonne eikä se, että Julia ei olisi ollut Joelista kiinnostunut.
No härreguud sentään! Toki se myöskin, mutta Julia antoi ensim ymmärtää olevansa kiinnostunut kun kiherteli ja kikatteli kuin teini Markon ja Joelin seurassa.
Kikattelu muuten loppui kuin seinään siihen kun Marko poistui talosta. Julian nauru on nykyään ihan eri kuuloista kuin silloin taloon tullessaan. Oli hirmu flirtti päällä ja hihhihhih kuului kovalla volyymillä jatkuvasti, mutta ei enää.Niin? Se, missä vaiheessa Julia lopetti kikattamisen, ei liity mitenkään siihen, miksi Joel ei enää ole kovin kiinnostunut Julian seurasta.
Ei liitykään. Miksi pitäisi?
Niin? Krisse on päsmäröinyt monta vuotta.