Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Tässä on veikkaus poistumisjärjestyksestä:
Tänään Julia
Huomenna O-P
Neljäs Paula
Kolmas Arttu
Toinen Joel
Eka Kristiina
Ja toive järjestyksestä:
Tänään Kristiina
Huomenna Arttu
Neljäs O-P
Kolmas Julia
Toinen Paula
Voittaja Joel
Ja syynä toiveeseen että olisi mielenkiintoisempi la-su. En pidä ketään suurena suosikkina enkä äänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt asukkaat kohta ihmettelee miksi Arttu ei palaa ollenkaan päiväkirjahuoneesta. 😁😁😁🖐🖐🖐
Oisko niin tosiaan, että nuo kuulutukset liittyvät seuraavaan häätöön. Nyt siellä on käynyt OP, Joel, Arttu ja Paula. Krissekin ilmeisesti. ELi olisiko niin, että Julia häädetään ja kun hänet kutsutaan pk-huoneeseen, hän ei enää sieltä palaa.
Taitaa vain tulla ohjeita iltaa varten asukkaille. Täytyyhän tuotannon rahastaa ja näyttää palkkeja, jossa Krisse ja Joel on lähdössä häätöön, äänestäkää, äänestäkää.
PS. Kyllä tuo Laukaan poika Eero Hirvonen on sitten kaunis mies. (urheilua: yhdistetty)
Huoh. Pkkäynneille kertovat valitsemastaan valokuvasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa huomata, että vihdoinkin joku muukin huomaa saman minkä minä olen tiennyt jo pitkään. Arttu on antanut eniten kontenttia taloon ja on ollut kiva kaveri muille eikä ole läyhännyt selän takana❤️Arttu ansaitsee voiton🤗
Juu, eipä tosiaan ole läyhännyt selän takana :D Olet tainnut unohtaa kaikki ne kerrat, kun oli Ellan kanssa makkarissa haukkumassa ihan kaikki muut talon asukkaat, jotka ovat vain k*rpiä, jotka eivät tajua mitään. Ja marisi lotinajutuistakin ihan koko ajan. Markolle purki tuntojaan ja seuraavana yönä haukkui Ellalle hänet feikiksi.
Arttu on haukkunut vain katsojia ei asukkaita👌🏼
Muistelepas vielä uudelleen esim sitä iltaa, kun Paula ja Ella joutuivat häätöäänestykseen ja nimeämiset näytettiin televisiossa. Ja niitä lotinajuttuja, miten paljon märisi niistä. Ei siinä kyllä mistään katsojista puhuttu. (Mikset lukenut kommenttiani, jossa näitä esimerkkejä kerroin?)
Vierailija kirjoitti:
Tämä pk-huoneeseen kutsuminen on BB:n harhautuskuvio ja jatkunee vielä myöhemmin.
Ero on ainoastaan siinä, että seuraavalla kierroksella puolen yön maissa yksi ei enää palaakaan. Aamulla asia selviää muille ja pelko lisääntyy, kun seuraava häädetään lauantaina päivän aikana...nice
Luuletko tosiaan, että tuotanto olisi keksinyt jotain näin älykästä?
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin ymmärrän hyvin palstan naisten Joel-fanituksen. Joel on heidän tasoaan. Ei edes lukiota ole käynyt. Tupakoi ja huomattava ylipaino.
Vai olisko päinvastoin, että vastakohdat täydentää toisiaan ;)
(Ei tää BB mikään tinder ole..)
Vierailija kirjoitti:
Tämä pk-huoneeseen kutsuminen on BB:n harhautuskuvio ja jatkunee vielä myöhemmin.
Ero on ainoastaan siinä, että seuraavalla kierroksella puolen yön maissa yksi ei enää palaakaan. Aamulla asia selviää muille ja pelko lisääntyy, kun seuraava häädetään lauantaina päivän aikana...nice
sinäpä sen sanoit, se on just noin
Onko talossa puhuttu Joelin armeijan käymisestä? Tuo huojuminen näet mahdotonta armeijassa...
Vierailija kirjoitti:
Paula on sen luonteinen että kaipais varmaan paljon haleja. Antaa muille haleja, mutta kukaan ei anna hänelle.
On itse kertonut ettei tykkää halailla. Nyt kyllä on niin lipilipi kaikille ja halailee. Yrittää antaa katsojille viime metreillä hyvän kuvan itsestään. Liian myöhäistä, roolisuoritukset näiltä kolmelta kuukaudelta eivät onnistuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa huomata, että vihdoinkin joku muukin huomaa saman minkä minä olen tiennyt jo pitkään. Arttu on antanut eniten kontenttia taloon ja on ollut kiva kaveri muille eikä ole läyhännyt selän takana❤️Arttu ansaitsee voiton🤗
Juu, eipä tosiaan ole läyhännyt selän takana :D Olet tainnut unohtaa kaikki ne kerrat, kun oli Ellan kanssa makkarissa haukkumassa ihan kaikki muut talon asukkaat, jotka ovat vain k*rpiä, jotka eivät tajua mitään. Ja marisi lotinajutuistakin ihan koko ajan. Markolle purki tuntojaan ja seuraavana yönä haukkui Ellalle hänet feikiksi.
Arttu on haukkunut vain katsojia ei asukkaita👌🏼
Vielä niin rumasti ku p.......jiksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin ymmärrän hyvin palstan naisten Joel-fanituksen. Joel on heidän tasoaan. Ei edes lukiota ole käynyt. Tupakoi ja huomattava ylipaino.
Minä kysyin tätä jo eilen, mutta en saanut vastausta: kuka asukkaista on sitten korkeastikoulutetun, menestyksekkään, älykkään ja tyylikään ihmisen voittajasuosikki.
Paula Voittaa , OP toinen ,Arttu 3,s
Miksi Paula nenä ei punoita enää, tietääkö kukaan?
Vierailija kirjoitti:
Voin kuvitella, jos Krisse on tuolla oma itsensä, miten avopuoliso on "tossun alla" heidän huushollissaan ja lähimmät kaverit alistuvat ja antavat varmaan hänen aina olla oikeassa ja voittaa vaikkapa peleissä, joita he pelaavat.
Nehän on seukanneet monta vuotta
Paula Voittaa , OP toinen ,Arttu 3,s
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä laitan ainakin ääniä Julialle, hän on ehdottomasti viihdyttävin ihminen talossa ja ainut joka puhuu normaalisti.
Mitä viihdyttävää on Juliassa?
Mitä ei olis?
Eli et osaa antaa yhtään esimerkkiä.
Paula on kuin jääpuikko ilkeine katseineen ja puheineen. Ei tule ikävä kun tänään lähtee yöpuvussaan.
Miten voi toi 27-vuotias mies näyttää 60-vuotiaalta toriäijältä?
Järkyttävää tuo Krissen veden lotraus. Pesee hampaita ja vesihana täysillä vaikka ei käytä vettä. Ja luonto kiittää luonnonystävää.
Mitä ei olis?