Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7

Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
100681/104451 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julle TAAAASs SÝÖ

Vierailija
100682/104451 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko julia painonnostaja? Tietääkö kukaan?

Pelasi pitkään lentopalloa.

Noilla tolpilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
100683/104451 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin ymmärrän hyvin palstan naisten Joel-fanituksen. Joel on heidän tasoaan. Ei edes lukiota ole käynyt. Tupakoi ja huomattava ylipaino.

Minä kysyin tätä jo eilen, mutta en saanut vastausta: kuka asukkaista on sitten korkeastikoulutetun, menestyksekkään, älykkään ja tyylikään ihmisen voittajasuosikki. 

Täytän osan kriteeteistä, niin vastaan. Näistä kuudesta Julia. Hän on kaunein.

Miksi kuvittelit, että tämä on kauneuskilpailu? 

Kun siellä se yks pikkkuhitler koko ajan peilaa ja meikkaa.

Siitä mä päättelen että monilla on hämärtynyt.

Mutta mä oon samaa mieltä, eli Julia. Luonnonkaunis. T. Eri

Okei. Mutta silti pidät itseäsi älykkäänä? 

Vierailija
100684/104451 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6.12. alkaa ruudussa BB Australia. Kävin jo kattomassa netissä. Ai onko pikkusen eri meno. Siihen mitä näin Suomen BB köyhää ja väsähtänyttä :(

Kiitos tiedosta! Itse joskus aikoinani seurasin brittilän BBtä :D

Vierailija
100685/104451 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelta tulee häädetyn herja?

Vierailija
100686/104451 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joel laihikselle ennenkun käy kalpaten ja röökit veks ja koko jamppa pois

Vierailija
100687/104451 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän, että tää sanotaan varmaan joka vuosi kun BB on Suomessa tullut, mutta tänä vuonna se todellakin pitää paikkansa: Että on osannut olla TYLSÄ kausi. Ja niinku tätä kautta odotin tän koronapaskan keskellä. Viimeinen viikko menossa, perjantai-ilta klo 21.25 ja asukkaat makaa elämäänsä kyllästyneinä hiljaa olohuoneessa. SIIS WAU mikä meno ja meiniki, jumaleissöns!!

Olen samaa mieltä. Olo on pettynyt. Loppuis vaan äkkiä koko paska. Loppuun katon kun kerta tänne asti seurannu. Mielestä vika tuotannossa. Kehnot ideat surkeasti toteutettuna.

Joo, tuotanto sais kyllä peiliin katsoa. Jo toinen vuosi peräkkäin kun osoittavat ideaköyhyyttä. Tänä vuonna lisäksi huono casting. Viime vuonna oli ihan loistava casting, ja oli mahdollisuudet suureen comebackiin ohjelmalla, mutta tuotanto pilasi viime kaudenkin huonoilla ideoilla.

Tänäkin vuonna oon myös nauranut monesti kun kierrättävät viime vuoden asuja eri tehtävissä. Oisko ollut liikaa vaadittu, että oltais ostettu uutta puvustoa?

Vierailija
100688/104451 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin ymmärrän hyvin palstan naisten Joel-fanituksen. Joel on heidän tasoaan. Ei edes lukiota ole käynyt. Tupakoi ja huomattava ylipaino.

Minä kysyin tätä jo eilen, mutta en saanut vastausta: kuka asukkaista on sitten korkeastikoulutetun, menestyksekkään, älykkään ja tyylikään ihmisen voittajasuosikki. 

Miksi hän ei saisi olla Julian kannattaja pelkän ulkonäön takia. Onhan ykkössuosikinkin kannattajien yleisin perustelu täällä, että hän on "ihana".

Jos sanoo, että tykkää jostain asukkaasta pelkästään ulkonäön takia, ei valitettavasti tule vaikutelmaa kovin älykkäästä ihmisestä. Ja kyllä täällä on esimerkiksi Joelista kerrottu aika monta muutakin syytä, miksi hän on suosikki, kuin että hän on vain "ihana". Itse esimerkiksi pidän hänen huumoristaan ja upeasta tilannetajusta. Todellakaan 3 kuukauden katsomisen jälkeen ei tulisi mieleenkään valita lempparia ulkonäön perusteella. 

Tehdäänkö kaikille asukkaille älykkyystesti? Jokainen saa äänestää ketä haluaa, olipa syy mikä tahansa. Eduskuntavaaleissa tietysti ei pieni älykkyys haittaisi, mutta ei sitäkään voida ruveta rajoittamaan.

Vierailija
100689/104451 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän ei saisi olla Julian kannattaja pelkän ulkonäön takia. Onhan ykkössuosikinkin kannattajien yleisin perustelu täällä, että hän on "ihana".

Jos sanoo, että tykkää jostain asukkaasta pelkästään ulkonäön takia, ei valitettavasti tule vaikutelmaa kovin älykkäästä ihmisestä. Ja kyllä täällä on esimerkiksi Joelista kerrottu aika monta muutakin syytä, miksi hän on suosikki, kuin että hän on vain "ihana". Itse esimerkiksi pidän hänen huumoristaan ja upeasta tilannetajusta. Todellakaan 3 kuukauden katsomisen jälkeen ei tulisi mieleenkään valita lempparia ulkonäön perusteella. 

Se on sinun mielipiteesi. Juliakin oma suosikkini, koska kaunis ja reipas. Ja ylempi korkeakoulututkinto löytyy.

Vierailija
100690/104451 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan huomannut missä vaiheessa Joel kyllästyi Juliaan kun aluksi oli kuitenkin siihen ihan kuumana. Mitäs siis yhtäkkiä tapahtui?

Eka kerta taisi olla silloin kun Julia puhui poikaystävästään, tai siis miehestä jonka kanssa einole varma seurusteleeko vai ei mutta säätää jotain (= panee). Silloin Joel alkoi jo ottaa etäisyyttä, mutta lopullinen niitti oli se bileilta kun Julia tuli mustasukkaiseksi Markon läpsäistyä Paulaa pyllylle. Julia alkoi jankkaamaan ja meuhkaamaan aggressiivisesti siitä ja Joel tajusi että Julia olikin koko ajan ollut kiinnostunut Markosta eikä hänestä. Joel totesi Julian olevan hullu muija.

Voi herranjestas! Eiköhän ongelma ollut se loputon turha ja päätön länkyttäminen ja tekopyhä luonne eikä se, että Julia ei olisi ollut Joelista kiinnostunut. 

No härreguud sentään! Toki se myöskin, mutta Julia antoi ensim ymmärtää olevansa kiinnostunut kun kiherteli ja kikatteli kuin teini Markon ja Joelin seurassa.

Kikattelu muuten loppui kuin seinään siihen kun Marko poistui talosta. Julian nauru on nykyään ihan eri kuuloista kuin silloin taloon tullessaan. Oli hirmu flirtti päällä ja hihhihhih kuului kovalla volyymillä jatkuvasti, mutta ei enää.

Niin? Se, missä vaiheessa Julia lopetti kikattamisen, ei liity mitenkään siihen, miksi Joel ei enää ole kovin kiinnostunut Julian seurasta. 

Ei liitykään. Miksi pitäisi?

No siksi, kun siitä tuossa edellisessä kommentissa puhuin. "Eiköhän ongelma ollut se loputon turha ja päätön länkyttäminen ja tekopyhä luonne eikä se, että Julia ei olisi ollut Joelista kiinnostunut." 

Tässä lainausketjussa puhuttiin siitä, miksi Joel menetti kiinnostuksen Juliaa kohtaan ja siihen ei liity millään tavalla se, että Julian kikatus loppui, kun Marko lähti. 

Vierailija
100691/104451 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jullikka sais kyllä lähteä

Vierailija
100692/104451 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julle TAAAASs SÝÖ

Leipä loppui, no hyvä, kuinka mones muna menossa? Onneksi ei ole syömässä kahden tunnin päästä!

Vierailija
100693/104451 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu ja Paula ulos ja Op- hiippari perästä. 

Vierailija
100694/104451 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän, että tää sanotaan varmaan joka vuosi kun BB on Suomessa tullut, mutta tänä vuonna se todellakin pitää paikkansa: Että on osannut olla TYLSÄ kausi. Ja niinku tätä kautta odotin tän koronapaskan keskellä. Viimeinen viikko menossa, perjantai-ilta klo 21.25 ja asukkaat makaa elämäänsä kyllästyneinä hiljaa olohuoneessa. SIIS WAU mikä meno ja meiniki, jumaleissöns!!

Olen samaa mieltä. Olo on pettynyt. Loppuis vaan äkkiä koko paska. Loppuun katon kun kerta tänne asti seurannu. Mielestä vika tuotannossa. Kehnot ideat surkeasti toteutettuna.

Joo, tuotanto sais kyllä peiliin katsoa. Jo toinen vuosi peräkkäin kun osoittavat ideaköyhyyttä. Tänä vuonna lisäksi huono casting. Viime vuonna oli ihan loistava casting, ja oli mahdollisuudet suureen comebackiin ohjelmalla, mutta tuotanto pilasi viime kaudenkin huonoilla ideoilla.

Tänäkin vuonna oon myös nauranut monesti kun kierrättävät viime vuoden asuja eri tehtävissä. Oisko ollut liikaa vaadittu, että oltais ostettu uutta puvustoa?

Lisäksi meidän osuus tässä on myös iso. Koska viime vuonna kilpailijat saivat niin paljon somepaskaa niskaan, nämä tämänvuotiset ovat todella varovaisia etteivät loukkaisi meitä palstamöykkääjiä. Ei synny aitoja tunteita ja mielipiteitä.

Vierailija
100695/104451 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä noista asukkaista nimenomaan Joelin näkisin sellaisena tutkijana ja suunnittelijana tai sitten sisällöntuottajana (käsikirjoittaminen esim). On älykäs ja luova. Mutta ilmeisesti häntä ei opiskelut kiinnosta pahemmin vaan käytännön työt. Vai onko vain ajatellut, että mitä töitä Lievestuoreelta ja sen ympäristöstä löytyy, kun perhe, suku ja kaverit ja juuret siellä on? Mutta jännä ristiriita siinä mikä mielikuva ihmisestä on muotoutunut tässä kolmen kuukauden aikana - itse ajattelen hänet aina johonkin funtsailuun tai biisintekoon tai pelin kehittelyyn, vaikka hän todellisuudessa kaivaa kuoppia puutarhaan. Heh.

Arttu on varmasti hyvä työnjohtajana. Ei epäilystäkään. Varmasti innostava ja oikeudenmukainen. Ja en ole edes Arttu-fani. Julian näkisin poliisina - hän olisi maanläheinen, jämpti, ratkaisukeskeinen, sosiaalisesti lahjakas, ei helposti peloteltavissa tai nolattavissa, varsin vahva nainen. 

Vierailija
100696/104451 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julia syö munnaa leivällä.

100697/104451 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa huomata, että vihdoinkin joku muukin huomaa saman minkä minä olen tiennyt jo pitkään. Arttu on antanut eniten kontenttia taloon ja on ollut kiva kaveri muille eikä ole läyhännyt selän takana❤️Arttu ansaitsee voiton🤗

Juu, eipä tosiaan ole läyhännyt selän takana :D Olet tainnut unohtaa kaikki ne kerrat, kun oli Ellan kanssa makkarissa haukkumassa ihan kaikki muut talon asukkaat, jotka ovat vain k*rpiä, jotka eivät tajua mitään. Ja marisi lotinajutuistakin ihan koko ajan. Markolle purki tuntojaan ja seuraavana yönä haukkui Ellalle hänet feikiksi. 

Arttu on haukkunut vain katsojia ei asukkaita👌🏼

Muistelepas vielä uudelleen esim sitä iltaa, kun Paula ja Ella joutuivat häätöäänestykseen ja nimeämiset näytettiin televisiossa. Ja niitä lotinajuttuja, miten paljon märisi niistä. Ei siinä kyllä mistään katsojista puhuttu. (Mikset lukenut kommenttiani, jossa näitä esimerkkejä kerroin?)

Kyllä Artun läyhäämisistä oli saatu oikein täyspitkä, oma pätkä skandaali-teeveehen ja Arttuhan oli suorastaan helpottunut kun kuulemma pahimpia ei näytetty.

Vierailija
100698/104451 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sinun mielipiteesi. Juliakin oma suosikkini, koska kaunis ja reipas. Ja ylempi korkeakoulututkinto löytyy.

Tietysti voi äänestää Juliaa jos haluaa, mutta se on vähän rahantuhlausta, koska Julia ei voi voittaa, ja ei sillä varmaan hänellekään ole väliä, onko sitten kuudest tai viides.

Vierailija
100699/104451 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kellään välähdä että vois hieman siivota köökiä.

100700/104451 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sinun mielipiteesi. Juliakin oma suosikkini, koska kaunis ja reipas. Ja ylempi korkeakoulututkinto löytyy.[/quot

Hah... Hän työskentelee Prismassa mutta haaveilee tradenomin opinnoista tai poliisikouluun pääsystä... Ai mikä tutkinto?

Ketju on lukittu.