Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
6621/104451 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää, että onko muille 24/7:ssa jommasta kummasta puolesta muodostunut oma "suosikki', jota seuraa toista enemmän. Itse esim. katson talon kameraa varmaan 85% ajasta ja lopun ajan mökkiläisiä. En osaa oikein edes perustella syytä. Ehkä tähän vaikuttaa jopa se, että itse vihaan olla kylmässä ja kosteassa niin mökkiläisten ulkona kökkimistä ei ole kiva katsella :D

Vierailija
6622/104451 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruskeet raidat alkkareissa nauratti niin h.. tisti.

keccun kalsarit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6623/104451 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joel sentään tietää äänistä päätellen että mitä talossa tapahtuu

Toivottavasti Joel pääsee talolaisista pisimmälle. Vois vaikka voittaa.

Vierailija
6624/104451 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo,Kim ja Amanda, kuulostaa ja näyttää AA-kerhon kokoukselta. Anteeksi, pakko oli sanoa.

Vierailija
6625/104451 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Inhoan kylmää ja ulkoilua, joten tästä syystä olen katsonut lähinnä pelkkää taloa.

Vierailija
6626/104451 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen kaksikko juontaa ja haastattelee. Alma lapsen tasolla ja Vehviläinen vanhus. :D

Vierailija
6627/104451 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häätöäänestykseen olisi voinut valita useampiakin. Aika ikävää nimetylle kuulla ainoana nimensä. Olisi ollut kiva nähdä Sinin tai vaikkapa Katin reaktio, jos olisi ollut häätöäänestyksessä.

Todella törkeää. Muutenkin ikävä joutua ensimmäiseen häätöäänestykseen ja kaiken lisäksi saavat kuulla olevansa siinä omassa porukassaan ainoana tulleet nimetyksi.

Vierailija
6628/104451 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh Sini..

Vierailija
6629/104451 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

arttu ei antanut sinille ääniä koska haluaa tussua

Vierailija
6630/104451 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sainio ihan 👍

Vierailija
6631/104451 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adhd joka miettii että apua noinko minutkin nähdään kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä puolustellaan Sinin käytöstä ADHD:llä ja aiemmilla ongelmilla.

Onko Sini siis syyntakeeton, koska ei ole vastuussa omasta käyttäytymisestään?

Outoa, koska Sini kuitenkin on täysivaltainen kansalainen ja jopa itse toimii asianajajana.

Meillä jokaisella on elämässä vastoinkäymisiä ja ongelmia.

Ei se ole mitään puolustelua, että pyytää ottamaan ADHD:n huomioon kun lähtee tätä henkilöä analysoimaan.

Esim: Puhuu paljon, tai puhuu paljon itsestään, puhuu päälle = Ei ole välttämättä tarkoituksellista dominointia tai toisen polkemista, vaan saattaa olla että kun on vaikeaa pysyä asiassa ja keskittyä niin sitten ponnistelee saadakseen asiansa sanottua. Muuten pointti voi unohtua kesken lauseen.

ADHD:lla jää myös helposti levy päälle, varsinkin jos on innostunut aiheesta. Yleensä ne omat mielenkiinnonkohteet on niitä mistä innostuu jauhamaan vaikka loputtomiin huomaamattaan.

Tiedän tän omasta elämästäni. Töksäyttelen ja puhun päälle ja voin puhua loputtomiin. Läheiset tietää, että saa sanoa suoraan että nonni, pää kii.

Joskus vieraat ihmiset ovat seläntakana sanoneet että kauhea toiset jyräävä minäminä-ihminen. Oon tosi empaattinen, joten se on tuntunut pahalta.

Sen takia yritän vähän tätä Sinin tapaustakin analysoida tältä kantilta.

Kiusaamista tai tahallista vidduilua en hyväksy, mutta minusta on kohtuutonta että ihan sama mitä toi Sini tuolla nyt sanoo niin se tulkitaan negatiivisesti. Esim. Se kun hän sanoi Minnalle ettei tarvii yksin siivota, tehdä ruokaa ym. Otettiin aivan hirveän negatiivisena komenteluna. Minna itse ei sitä niin ottanut enkä mä nähnyt siinä tilanteessa mitään kiusaamista.

Adhd-ihminen voi kokea voimakkaana aistiärsykkeenä varsinkin uudessa stressaavassa tilanteessa sen, että joku häärii jatkuvasti. Ehkä Sinillä oli sellainen tilanne, ehkä ei. Ei tarvis kuitenkaan tehdä kärpäsestä härkästä ja kuvitella, että oma tulkinta on vuorenvarmasti oikea.

Pitäis kaikkien muistaa se, että me ei tiedetä miksi hän niin sanoi. Voi vain arvailla.

Kaikki lapsellinen, tahditon ja ärsyttävä käytös kuten toisten ihmissuhteisiin puuttuminen ja selän takana spekuloiminen ei välttämättä ole pahantahtoista vaan voi myös olla impulsiivista ajattelematonta ja tökeröä itsensä viihdyttämistä. Hevosenleikin ja kiusaamisen välillä on tasoja.

Sitten kun tänään keittiössä Minna kyseli Pridesta, en koe että toisten äänekkäät ja nopeatempoiset vastaamiset oli mitään Minnan juttujen torppaamista. Minna osasi hyvin ilmaista että juttu oli kesken ja muut kuuntelivat.

Makkarissa kun naiset pukeutuivat ja joku sanoi, että Minna toi värikäs huivi riittää sulle niin mun mielestä se oli auttamista. Minna oli kokenut karnevaalimeiningin ja Priden itselleen vieraaksi, joten kuka tuon nyt sanoikin, yritti mielestäni auttaa eikä dissata, että toi on ihan riittävän värikäs ja hyvä tähän prideen.

Ärsyttää että normaali ryhmäytyminen, eli se että Sini, Ella ja Sasa ovat enemmän toistensa tyyppisiä ja kaverustuneet, otetaan jonain Minnan kiusaamisena ja ulkopuolelle jättämisenä. Minna voi myös toisten näkökulmasta viihtyä vähän etäämmällä, rauhassa.

Ei täältä talon ulkopuolelta voi tietää mistä on varmasti kyse!

Mielestäni on vastenmielistä leimata Sini narsistiseksi kiusaajaksi ja Minna reppanaksi kiusaajaksi. Oon koko päivän katsonut enkä näe tuollaista ollenkaan.

Tyhmiä juttuja on ollut, mutta ei talon ulkopuolelta voi ketään ihmistä ruveta narsistiksi diagnosoimaan muutaman päivän perusteella. Ainoa mikä on varmaa, on se että Sinillä on ADHD ja että se vaikuttaa työmuistiin, impulssikontrolliin, kommunikaatioon yms.

Minna vaikuttaa kykenevältä puolustautumaan mikäli kokee itsensä kiusatuksi. Mitään sellaistahan hän ei ole ilmaissut.

Viisasta puhetta, kiitos.

En itse osaa sanoa tiedä missä määrin Sini "piilokiusaa". Joko olen itse sokea sille kiusaamiselle tai sitten sitä on jossain muodossa. Mutta on selvää, että Sinin sanomisia myös vääristellään, kerrotaan osatotuuksia ja tehdään päätelmiä sen perusteella mitä muut kirjoittavat Sinistä netissä. Sinin tekemisiä katsotaan tarkemmalla syynillä kuin muiden, ja neutraalitkin asiat saadaan kuulostamaan dramaattisilta. Monta kertaa johonkin kirjoitukseen yhtyy tyrmistyjiä, jotka eivät ole nähneet tilannetta itse streamistä.

Vierailija
6632/104451 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi widdu mitä paskaa nämä tällaiset koostelähetykset, jossa jotain studiolätinöitä laitetaan koosteen väliin!

Suosittelen jokaista laittamaan palautetta Neloselle tästä asiasta.

Subin aikana oli paljon parempi se, että BB Extra tuli alkuillasta ja tunnin koostelähetys sitten myöhäisillasta. Eli pitäis olla ehdottomasti erikseen!

Vierailija
6633/104451 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee Sinistä mieleen se Angelina Jolien Pahatar-hahmo mieleen ?? Tai Milla Magia.

Vierailija
6634/104451 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, miksi Kessu on noussut monien fanien inhokiksi. Muttun mielestä juuri hyvä tyyppi kun selkeästi vähän kuplii jo närästys tiettyjen muiden asukkaiden mielipiteisiin, eli että ole liian myötä rannan kiiski vaikka vielä koettaakin olla avoimesti hikeentymättä.

Mutta esim kommentti siitä, ettei j joka asiasta tarvitse kehittää konsensus keskustelua, oli ihan timanttia.

Inhokki ulkona Roope, teennäinen näkyvyyden hakija ja tilan ottaja

Sisäpuolen porukasta tykkään Joelista ja Tiia inhokki

Vierailija
6635/104451 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joko olen itse sokea sille kiusaamiselle tai sitten sitä on jossain muodossa." Olipas tyhmä lause, mitähän tuollakin tarkoitin. :D

Vierailija
6636/104451 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kessu, Marko ja Timo finaalissa. Eihän tätä kannata edes vahdata kun finaalikolmikko on jo tiedossa.

Vierailija
6637/104451 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua, miksi Kessu on noussut monien fanien inhokiksi. Muttun mielestä juuri hyvä tyyppi kun selkeästi vähän kuplii jo närästys tiettyjen muiden asukkaiden mielipiteisiin, eli että ole liian myötä rannan kiiski vaikka vielä koettaakin olla avoimesti hikeentymättä.

Mutta esim kommentti siitä, ettei j joka asiasta tarvitse kehittää konsensus keskustelua, oli ihan timanttia.

Inhokki ulkona Roope, teennäinen näkyvyyden hakija ja tilan ottaja

Sisäpuolen porukasta tykkään Joelista ja Tiia inhokki

Puhut Roopesta teennäisenä näkyvyyden hakijana ja tykkäät silti Kessusta joka keksii tarinoita päästään vain nostaakseen pisteitä porukassa?

Vierailija
6638/104451 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorastaan ällöttää nuo Katin mukahauskat hatut. Eikö muuten koe erottuvansa kuin noiden rumien hattujen avulla?

Vierailija
6639/104451 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sini huomannu että joel ei lähe sen juttuihin mukaan ja huomannu muutenkin varmaan sinin myrkyllisyyden ja sehän ei sinille passaa vaan sit pitää joel saaha ulos .

Hyvä joel, näkispä muutkin sinin myrkyllisyyden tai uskaltaispa ees sanoo sille et hei haloo mitä vittua akka... aaargghhhh hermo ei kestä siniä 😅😆

Vierailija
6640/104451 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöyristyttävää että Minnaan kohdistuvaan kiusaamiseen ei puututa millään tavalla! Nyt kyllä pitää näpäyttää Siniä ja Ellaa ja äänestää Minna jatkoon. Maanantaina talon asukkaat yllättyy uudelleen kun kuulee että Minna on ehdoton yleisön suosikki.

Minna todennäköisesti jää taloon, mutta ei niitä äänestysprosentteja kerrota asukkaille, joten turhaa tuollainen "ehdoton yleisön suosikki" maalailu.

Asukkaiden silmissä Minna on edelleen se, joka sai eniten häätöpisteitä.

Ketju on lukittu.