Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Joutuiko talosta ja mökistä siis vain 1 häätöäänestykseen? Tiia ja Minna? En katso koosteita, seuraan ainoastaan 24/7, vielä ei ole ilmoitettu asukkaille talon puolella.
Ketkä muut sai ääniä? Antoiko kukaan Sinille pisteitä? Ketkä Arttu, Timo, Joel ja Minna nimesi?
Vierailija kirjoitti:
oho arttukin antoi äänen minnalle
Ei yllättänyt. Arttu otti etäisyyttä Minnaan heti kun Sini väitti Minnan ihastuneen Arttuun.
Vierailija kirjoitti:
Näytettiinkö ne jo? Apua, siirryin hetkeksi liven pariin, kun oon nää koosteen tapahtumat on jo vanhoja. Näyttikö ne jossain välissä kuka antoi ääniä? Entä perustelut?
Sini on kyllä kautta aikain ärsyttävin tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytettiinkö ne jo? Apua, siirryin hetkeksi liven pariin, kun oon nää koosteen tapahtumat on jo vanhoja. Näyttikö ne jossain välissä kuka antoi ääniä? Entä perustelut?
Ei oo koosteessa näytetty mut Ruudusta löytyy klipeistä.
Vierailija kirjoitti:
Sini selvästi otti kohteekseen Minnan kiusaamisen, aloitti sen pienillä puheilla Minnasta muille ja jatkoi siitä... Haki ensin muiden mielipiteitä Minnasta ja olisiko helppo kohde hänelle kiusaamiseen.. Olen itse nähnyt tuota samaa työpaikallakin, vahvin persoona/narsisti etsii heikoimman kohteen ja hakee muilta toiminnallaan hyväksyntää. Vit..taa tuollaiset tunnevammaiset ihmiset, ja vielä tuossa asemassa oleva siviilissä.. Ei arvostusta!
Tulee mieleen kiinteistö Kaisa...
Pakko alkaa juonitella heti. Huono ihminen ja ammatissaan pitäisi esittää oikeudenmukaisuutta tai jonkinlaista ihmis- tai tasa-arvoa. Hyi!!!
Vierailija kirjoitti:
Joo veks!! Ja painuis takaisin kiusaamaan firmaansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minna on tosi kivan näköinen ilman sitä rättiä päässä. Onko kertonut syyn päähineelle?
Mulla ei ole 24/7 vaan katson joskus koostetta.Äitinsä kuoli, ja muutti Norjasta Suomeen isänsä tueksi.
Vähän äitinsä kuoleman jälkeen huomasi patin kaulallaan, ja joutui leikkaukseen.
Halusi peittää leikkausarven isältään (koska ei halunnut huolestuttaa), ja laittoi huivin alunperin kaulaansa.
Vähän sen jälkeen alkoi tutkailemaan erilaisia huivityylejä, ja asettui pitämään huivia päässä.
Osittain tyylijuttu, osittain "ai kristittykin voi pitää huivia...?", osittain muistutuksena kuinka selvisi vain säikähdyksellä ja "sai lisäaikaa".
Milloin huivin käyttämisestä on tullut näin iso juttu? Mummoni käytti aina huivia. Ei liittynyt uskontoon, vaan valitsi vaatteisiin sopivan.
Minä taad käytin trendivaatteisiin sopivaa huivia 2000-luvun alkupuolella ja myöhemminkin.
Äh, tuo pulloposki Amanda änkeää esiin.
Siis MITÄ on tämä, että on jotain studiojuttuja koosteen välissä??? Juuri kun katsojat huokaisivat helpotuksesta "noniin, nyt ne nimeämiset!", niin ei kun tauolle ja studioon. P**** haisee pahemmin kuin niissä mökkikalsareissa.
Jännä et Kristiina anto äänen OP lle...
Vierailija kirjoitti:
ei mua ärsytä. Ei noista kukaan.
Häätöäänestykseen olisi voinut valita useampiakin. Aika ikävää nimetylle kuulla ainoana nimensä. Olisi ollut kiva nähdä Sinin tai vaikkapa Katin reaktio, jos olisi ollut häätöäänestyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon Vehviläisen järjen juoksu on sama kuin ulkonäkö🤣
Ei kai se yllätyksenä tullut että Minna häädössä...
No tuo vieras näpsäyttikin Vehviläistä piti oikeen selittää😵Minun 81-vuotias isäni on skarpimpi ja olemukseltaan nuorempi, kuin tuo 48-vuotias.
Sitä se on kun viina taitaa maistua. Todella kulahtaneen näköinen, anteeksi vaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkaatteko kumpiko putoaa tänään Minna vaiko Tiia?
Ei kumpikaan. Huomenna jompi kumpi.
Vierailija kirjoitti:
Illan suuri kysymys on: Näytetäänkö nimeämiset?
Yhtäkkiä tajusin myös sen, miksi nimettyjen paljastus jätettiin lauantai-iltaan. Aiemmin luulin, että johtuu puhtaasti katsojaluvuista ja mainosrahoista, mutta nythän tuotanto voi paremmin vaikuttaa äänestäjiin, kun jakson alussa paljastetaan häädössä olijat ja sitten koosteeseen valikoidaan mitä halutaan. Häätöön nimetythän ovat jo tuotannon tiedossa päivänä, jota koosteessa näytetään. Sit vaan sopivia pk-huoneohjeistuksia, niin saadaan sopivat reaktiot koosteesen sen mukaan kuka halutaan pihalle tai kenen äänestämisellä halutaan kerätä rahaa provosoimalla katsojia.
Loppupäätelmä: Sanoma-BB manipuloi katsojia enemmän kuin osallistujia.
Mä en tähän paskaan hakenut, mä MAKSAN tästä. Mut en ehkä enää ensi kuussa.
Hyvä kommentti. Arvostaisin jos ei pelattaisi katsojien kustannuksella, vaan pelkästään asukkaiden. Mutta kai se rahantekeminen pakottaa. Toisaalta on ihan hauskaa yrittää analysoida myös tuotannon metkuja. Mutta ei se lopputulokseen vaikuta, koska suurin osa keskittyy vauhkoamaan asukkaista tuotannon mielen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
No eihän se uskalla olla erilainen. Äänekkäimmän perässä mennään mu na ojossa.
Vierailija kirjoitti:
No, Tiiahan se lähtee kotio.
Mutta voi jumalauta mitä spedeilyä tuotannolta taas, ettei suosikkiäänestyksellä ollut mitään vaikutusta häätöön (esim. immuniteetin muodossa). /__\
Miksi ihmeessä vain kaksi henkilöä mukana häätöäänestyksessä?
Ruskeet raidat alkkareissa nauratti niin h.. tisti.
Tänään ei putoa ketään, mutta huomenna Tia 😊