GALLUP: ikä, parisuhdestatus, lapsia, asuinpaikka, mitä puoluetta aiot äänestää?
Ikäsi?
Sinkku, avoliitossa, avioliitossa?
Lasten määrä?
Missä päin Suomea asut? Riittää esim. Etelä- tai Itä-Suomi.
Mitä puoluetta aiot äänestää?
Kommentit (54)
M 55
Naimissa, kolme lasta
Pirkanmaa
Vihreitä äänestän yleensä, nyt mietin että äänestääkö hallitusneuvotteluja silmällä pitäen demareita.
N 51, avioliitossa, kaksi lasta, Keski-Suomi, en todellakaan äänestä kokoomusta, joten ehkä demarit.
N 38, naimisissa ja 3 lasta
Olen yleensä äänestäyt Keskustaa, nyt harkitsen myös Demareiden äänestämistä - mutta mahdollisesti myös Vasemmistoliitto. Riippuu paljon, millaisia ehdokkaita asettavat.
Kanta-Häme
24
Avoliitossa
Ei lapsia
Tampere
Vihreitä tullut äänestettyä ennen enimmäkseen, mutta saas nähdä. Nyt en enää ole ihan niin "vihreä" enää, koska mielestäni ajavat agendaa turhan raivokkaasti ilman kestäviä ja yhteiskuntakelpoisia ratkaisuja.
Pirkanmaalainen lapseton 33v sinkkunainen. Ja näillä näkymin äänestän oikeistopuoluetta ihan vain piruuttani. Tämä vihervassarien p*rseily saa jo riittää. Saa joku kovempaa politiikkaa tekevä tulla johtoon.
N 37, naimisissa, 2 lasta, Espoo ja Vasemmistoliitto
N52, avioliitossa. Helsinki. Äänestän Persuja
Vierailija kirjoitti:
Paskaaks se sulle kuuluu?
Kommentoitko noin aina Ylen jne vaalikyselyihin myös?
Vierailija kirjoitti:
ootsä joku hybriidikeskuksen kyttä? :)
Kovin on vainoharhaisuuteen taipuvaista väkeä palstalla tänään.
N45, avoliitossa, ei lapsia, Pohjois-Karjala, ehkä SDP.
N31, naimisissa, ei lapsia, Pohjois-Savo, kokoomus
N50, sinkku, ei lapsia, Hki, demarit.
30v sinkku Hki, yksi lapsi
Katson sitten lähempänä äänestänkö ja ketä, riippuu mikä tilanne puoluekentällä siinä vaiheessa eli ketä "vastaan" kannattaa antaa ääni. Noin yleisesti elämässä äänestän jatkuvilla valinnoillani, se on minulle paljon tärkeämpää kuin poliittiset vaalit.
N35, avioliitossa, 2 lasta, Etelä-Suomi, PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskaaks se sulle kuuluu?
Kommentoitko noin aina Ylen jne vaalikyselyihin myös?
En vastaa niihin tai vastaan mitä sattuu.
35, sinkku, lapseton, Länsi-Suomi.
Äänestän joko Kokoomusta tai sitten kannatuksen vuoksi Eläinoikeuspuoluetta. En ole vielä päättänyt.
M36, avoliitossa, ei lapsia, Etelä-Savo, Ps. Mielenkiintoista olisi nähdä kokonaan erilaiset rivit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ootsä joku hybriidikeskuksen kyttä? :)
Kovin on vainoharhaisuuteen taipuvaista väkeä palstalla tänään.
Kyl se vaan on niin, että jos mä haluaisin levitellä asioitani tai kuviani netissä, ni mä olisin jossain jewbookissa tai instagrammissa :)
34, avoliitosa, 2 lasta, Keski-Suomi, en vielä tiedä ketä äänestän, mutta luultavasti jotain KD, Keskusta ja PS suunnilta. Riippuu vähän ehdokkaistakin minne suuntaan kallistun.