Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Tulispa Putin hakemaan venäläisen Kristiinan kotiin tuolta talosta. Ihan venäläisen naisen elkeet. Työtävieroksuva sluipa, keimailija, hiuksia harovva ja kameroita etsivä typy
Vierailija kirjoitti:
niin olisi voinut yölläkin pestä mutta ei piti vaan sotkea toisten vaatteita (sami)
Kristiina ja Marko pesi kylläkin viime yönä. Mut samaa mieltä tosta Samin typeryydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla aiemmin joku "mainosti" Paulan ja Ellan syvällistä keskustelua klo 17.30 jälkeen kakkoskamerassa (ehkä 17.35). Normisettiä heidän tyylillään, mutta aiheutti myös naurureaktion. Ella sanoi jotenkin "mitä hauskaa siinä on kun mies puetaan naisen vaatteisiin". Nii-iin, mietipä Ella sitä :-D
Tuo oli kyllä taas Ellaa parhaimmillaan. Haukkui ihan kaikki muut parit ja siinä sivussa vielä Paulankin. Paulalla taisi mennä puolet Ellan sanomisista ohi, kun lopuksi vain hymisteli kun Ella käkätti.
No nii, näin saatiin Ellan sanomiset ja tarkoitusperät taas vääristeltyä. Ellalla on ihan loisto huumori ja heittää hauskaa läppää. Yksinkertaiset ei vaan tajuu. :D
voitko vielä kertoa, mikä tuossa on hauskaa. "Mä vaan oon parempi kuin muut, kyllä se Krissekin oli taas kamala, käkäkäkäkää."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku selittää mikä tarkalleen ottaen tekee Eetusta naisellisemman kuin Katista ja Paulasta? Vaatteet? Meikki? Hiukset? Huulitäytteet? No, toki Kati on ns. ”äijämäinen” nainen, mutta biologisena naisena hän on joka tapauksessa Eetua naisellisempi. Oikeastiko teistä naisellisuus tarkoittaa bimbotyyliä? Aivan käsittämätöntä. Miesten aivopesu toiminut naisiinkin.
Ei Paulakaan ole naisellinen kuin naamasta. Tuollainen ölisevä ja tympeä junttura muuten. Mutta tämä nyt on tämän tuotannon joku kieroutunut linjanveto, että miesväelle mitenkään houkuttelevia naaraita ei taloon juuri valita. Anu ja Krisse ovat olleet ainoat, jota vetreämpi uro edes voisi harkita mihinkään.
Voisi kyllä myös sitten ihmetellä, että miksi naisille ei valita komeita miehiä ikinä taloon. Kaikki aina tuollaisia palleroita kuten Joel, Kessu ja Arttu.
Tämä koko viestiketju kuvaa hyvin sitä, miten Nelonen on epäonnistunut tämän vuoden castingissä täysin - lieneekö Cristal Snown oman suuntautmisen ansiota...
Ei tällaisen viihdeohjelman ja tällaisen viestialustan kuulu olla paikka, jossa ihmetellään ja arvioidaan seksuaalivähemmistöjen ominaisuuksia ja niiden syitä. Harva kommentoija ymmärtää asiasta kovinkaan paljoa, mutta lähes kaikki ahdistuvat. Tästä puuttuu vain se, että kun ilkeä persoona Ella häädetään, aletaan tietenkin höyryämään syrinnästä. Aivan syyttä.
Mistään "normaalistahan" näissä poikkeavuuksissa ei ole kyse, ja on kaikkia osapuolia kohtaan väärin yrittää normalisoida näitä asioita - varsinkaan Nelosen puolelta. Näillä foorumeilla ei asianomaisia pysty myöskään auttamaan mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku selittää mikä tarkalleen ottaen tekee Eetusta naisellisemman kuin Katista ja Paulasta? Vaatteet? Meikki? Hiukset? Huulitäytteet? No, toki Kati on ns. ”äijämäinen” nainen, mutta biologisena naisena hän on joka tapauksessa Eetua naisellisempi. Oikeastiko teistä naisellisuus tarkoittaa bimbotyyliä? Aivan käsittämätöntä. Miesten aivopesu toiminut naisiinkin.
Ei Paulakaan ole naisellinen kuin naamasta. Tuollainen ölisevä ja tympeä junttura muuten. Mutta tämä nyt on tämän tuotannon joku kieroutunut linjanveto, että miesväelle mitenkään houkuttelevia naaraita ei taloon juuri valita. Anu ja Krisse ovat olleet ainoat, jota vetreämpi uro edes voisi harkita mihinkään.
Tosiaan naisvalikoima ei juuri säväytä. Tuollaisia Paulan ja Katin kaltaisia miesnaisia, valenaisia kuten Ella ja epäviehättäviä punkeroita kuten Sasa ja Sini. Minna on ainoa normaalin oloinen ja näköinen nainen tämän vuoden bb:ssä.
Joel ja Timo rötköttää makkarissa. Tuleekohan pari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan naisvalikoima ei juuri säväytä. Tuollaisia Paulan ja Katin kaltaisia miesnaisia, valenaisia kuten Ella ja epäviehättäviä punkeroita kuten Sasa ja Sini. Minna on ainoa normaalin oloinen ja näköinen nainen tämän vuoden bb:ssä.
Minna taas laiha. Ei laaksoa ei kukkulaa
Vierailija kirjoitti:
Tupakointi on ilmeisesti taas muodikasta.
Ei todellakaan ole, harmi vaan että osa nuorisosta on ottanut nuuskan käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bb karma hoitaa. Ilkeys saa oalkkansa. Ellan myrkky pistää sunnuntaina häneen. Kumpa Krisse ottaisi pe bileisiin Markon, Joelin ja Timon. Mutta Artuksihan se menee.
Mä niin haluaisin nähdä Artun jäävän ilman kaljaa kerrankin. Marko, Joel ja Timo olis Krisseltä parhaat valinnat bileseuraksi. Ovat muutenkin mun finaalisuosikit.
Mä en taas näe mitään järkeä ottaa Timo the alkoholistia juomaseuraksi.
Ihanko itse tämmöisen diagnoosin teit?
Ihan on Timo puhunut itsekin olevansa alkoholisti.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivat nuo valojakkarat tuolla terassilla.
Krisse vetäs valot niihin niin näkee istua paremmin.
Krisse osaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bb karma hoitaa. Ilkeys saa oalkkansa. Ellan myrkky pistää sunnuntaina häneen. Kumpa Krisse ottaisi pe bileisiin Markon, Joelin ja Timon. Mutta Artuksihan se menee.
Mä niin haluaisin nähdä Artun jäävän ilman kaljaa kerrankin. Marko, Joel ja Timo olis Krisseltä parhaat valinnat bileseuraksi. Ovat muutenkin mun finaalisuosikit.
Mä en taas näe mitään järkeä ottaa Timo the alkoholistia juomaseuraksi.
Onhan se Timo juonut tuolla aina kun mahdollisuus. Ei oikea alkkis voi juoda ollenkaan. Mun mielestä Artulla on kyllä isompi ongelma kuin Timolla. Tyyppi melkein itkee kun saa kaljaa. Muina aikoina itkee kun ei saa sitä.
En muuten usko että bileet on pelkkää juomista. Saavat varmaan myös saunan lämpimäksi ja muutakin mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla aiemmin joku "mainosti" Paulan ja Ellan syvällistä keskustelua klo 17.30 jälkeen kakkoskamerassa (ehkä 17.35). Normisettiä heidän tyylillään, mutta aiheutti myös naurureaktion. Ella sanoi jotenkin "mitä hauskaa siinä on kun mies puetaan naisen vaatteisiin". Nii-iin, mietipä Ella sitä :-D
Tuo oli kyllä taas Ellaa parhaimmillaan. Haukkui ihan kaikki muut parit ja siinä sivussa vielä Paulankin. Paulalla taisi mennä puolet Ellan sanomisista ohi, kun lopuksi vain hymisteli kun Ella käkätti.
No nii, näin saatiin Ellan sanomiset ja tarkoitusperät taas vääristeltyä. Ellalla on ihan loisto huumori ja heittää hauskaa läppää. Yksinkertaiset ei vaan tajuu. :D
voitko vielä kertoa, mikä tuossa on hauskaa. "Mä vaan oon parempi kuin muut, kyllä se Krissekin oli taas kamala, käkäkäkäkää."
Sanoiko Ella tarkalleen noilla sanoilla vai keksitkö ihan omasta päästäsi tuon, mitä Ella muka on sanonut?
Arttu oli munattomin työnjohtaja ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se Minna noita muita parempi ollut. Aivan liian laiha ja muodoton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin olisi voinut yölläkin pestä mutta ei piti vaan sotkea toisten vaatteita (sami)
Kristiina ja Marko pesi kylläkin viime yönä. Mut samaa mieltä tosta Samin typeryydestä.
Krisse teki töitä vuorotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paula se ei taaskaan suostunut antamaan Krisselle savuketta... Joppe pelasti tilanteen.
Eikö Krissellä ole omia röökejä mukana jos kerran polttaa? Miksi jonkun toisen pitäisi hänelle omistaan antaa?
Kannattaisko seurata paremmin jos tänne kommentoi tupakeista? Tuottaja Janne Virtanen sanoi just live bb pari päivää sit et asukkaat ei oo saanu viedä omia tupakeita kotoa.
Eipä muuten sanonut. Oli aloittamassa tupakkatuotteista puhumista, mutta Vehviläinen tapansa mukaan puhui päälle ja näin jäi tämä aihe käsittelemättä.
Katsoin sen pari kertaa uudestaan, että olisko siitä jäänyt mitään käteen.
Vierailija kirjoitti:
Mä niin ärsyynnyn noista Katin hassunhauskoista hatuista.
Ne on niin parasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisse teki töitä vuorotta
Pitää alkaa pelaamaan, kun tietää olevansa häädössä. :D Muina viikkoina panos jääny aika laihaksi.
Nyt alkoi minuakin jo naurattaan. :´D