Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku selittää mikä tarkalleen ottaen tekee Eetusta naisellisemman kuin Katista ja Paulasta? Vaatteet? Meikki? Hiukset? Huulitäytteet? No, toki Kati on ns. ”äijämäinen” nainen, mutta biologisena naisena hän on joka tapauksessa Eetua naisellisempi. Oikeastiko teistä naisellisuus tarkoittaa bimbotyyliä? Aivan käsittämätöntä. Miesten aivopesu toiminut naisiinkin.
Ei Paulakaan ole naisellinen kuin naamasta. Tuollainen ölisevä ja tympeä junttura muuten. Mutta tämä nyt on tämän tuotannon joku kieroutunut linjanveto, että miesväelle mitenkään houkuttelevia naaraita ei taloon juuri valita. Anu ja Krisse ovat olleet ainoat, jota vetreämpi uro edes voisi harkita mihinkään.
Voisi kyllä myös sitten ihmetellä, että miksi naisille ei valita komeita miehiä ikinä taloon. Kaikki aina tuollaisia palleroita kuten Joel, Kessu ja Arttu.
Itseasiassa nytkin, tällä(kin) kaudella talossa on ainakin yksi komea mies. Timolla on erittäin hieno kroppa tuohon ikään nähden ja vieläpä suomalainen mies. Terveisin mies.
Timo on ikäisekseen komea ja seksikäs näky. Toisaalta, kun vertaa talon p*skamahaiseen nuorisoon, niin ei paljoa vaadi tulla nähdyksi jonain seksisymbolina...
Sami muistuttaa hymyillessään ihan Aake Kallialan kikkelis kokkelis hahmoa.
Toivottavasti nuo kovinmat bibiksien himoajat ei saa bibiksiä
Kristiina teki hienon ennustuksen tulevista bileistä 😄 Toivottavasti tuotanto ottaa kopin!
Ymmärsin että asukeilla oli omat tupakit mukana taloon astuessaan. Voiko bb antaa muka asukeille tupakitkin, en oikein usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla aiemmin joku "mainosti" Paulan ja Ellan syvällistä keskustelua klo 17.30 jälkeen kakkoskamerassa (ehkä 17.35). Normisettiä heidän tyylillään, mutta aiheutti myös naurureaktion. Ella sanoi jotenkin "mitä hauskaa siinä on kun mies puetaan naisen vaatteisiin". Nii-iin, mietipä Ella sitä :-D
Tuo oli kyllä taas Ellaa parhaimmillaan. Haukkui ihan kaikki muut parit ja siinä sivussa vielä Paulankin. Paulalla taisi mennä puolet Ellan sanomisista ohi, kun lopuksi vain hymisteli kun Ella käkätti.
No nii, näin saatiin Ellan sanomiset ja tarkoitusperät taas vääristeltyä. Ellalla on ihan loisto huumori ja heittää hauskaa läppää. Yksinkertaiset ei vaan tajuu. :D
voitko vielä kertoa, mikä tuossa on hauskaa. "Mä vaan oon parempi kuin muut, kyllä se Krissekin oli taas kamala, käkäkäkäkää."
Sanoiko Ella tarkalleen noilla sanoilla vai keksitkö ihan omasta päästäsi tuon, mitä Ella muka on sanonut?
Ella sanoi Paulalle: "Ei mun mielestä Timo ja Krisse voita sitä, käkäkäkä, mitä jos hankkisitte omat persoonallisuudet, käkäkäkä, ku meill oli niinku ideana se, että on nainen, joka luulee itestään vähän liikoja, käkäkäkä, sehän sä oikeesti oot, se on todellinen sinä, kyl mä oikeesti pillastun, jos me ei voiteta sitä muotinäytöstä". Kakkoskamera klo 17.35.
No mitä se Krisse nyt oli syöny kun Kati siitä alko narista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paula se ei taaskaan suostunut antamaan Krisselle savuketta... Joppe pelasti tilanteen.
Eikö Krissellä ole omia röökejä mukana jos kerran polttaa? Miksi jonkun toisen pitäisi hänelle omistaan antaa?
Kannattaisko seurata paremmin jos tänne kommentoi tupakeista? Tuottaja Janne Virtanen sanoi just live bb pari päivää sit et asukkaat ei oo saanu viedä omia tupakeita kotoa.
Eipä muuten sanonut. Oli aloittamassa tupakkatuotteista puhumista, mutta Vehviläinen tapansa mukaan puhui päälle ja näin jäi tämä aihe käsittelemättä.
Katsoin sen pari kertaa uudestaan, että olisko siitä jäänyt mitään käteen.
Niin ja Marko kehui jossain kohtaa ottaneensa 8 kartonkia mukaansa.
Vierailija kirjoitti:
Kristiina teki hienon ennustuksen tulevista bileistä 😄 Toivottavasti tuotanto ottaa kopin!
Krisse on pystyvä
Vierailija kirjoitti:
No mitä se Krisse nyt oli syöny kun Kati siitä alko narista?
Siis tä? Eikö Krisse saisi edes syödä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paula ja Kati ei puhu mitään tolle Krisselle (puhuuko Ella?). Eivät kommentoi yhtään sen sanomisiin. Todella törkeää. Romahtaisin kyllä itse noin kylmään käyttäytymiseen noin pienessä ja suljetussa yhteisössä.
Ella ja Kati ulos ASAP.
Onko tilanne edennyt näin karmeaksi?
Kannattaa ihan itse seurata sitä 24/7. Nää jutut täällä on ihan jotain sekopäisten jorinoita, jos ette oo vielä huomannut.
Aika moni tuolla kyllä moittii Krisseä. Ei hänen persoonaansa, vaan lähinnä tekemisiä tai sen puutetta. Tuollaisessa suljetussa ympäristössä valitettavasti toisten negatiiviset piirteet alkaa häiritä.
Erikoisinta tässä on tietysti se, että eniten Krissestä läyhäävät Sami, Marko, Kati ja Paula... no tietysti Ella pitää laittaa ulos, vaikka taitaa olla ainoita, joka (Jopen ohella) huomioi Kristiinaakin.
Vierailija kirjoitti:
Ellan kaverit tulee aina iltaisin puolustamaan transuja tänne :D
Munat taitettuna sukkahousujen sisälle. Silli lemahtaa. :)
Onko koskaan ollut noin katkeria ja lapsellisia asukkaita kuin paula, kati, ella? Eivät puhu sanaakaan Kristiinalle?
Minä en leiki sinun kanssa kirjoitti:
Onko koskaan ollut noin katkeria ja lapsellisia asukkaita kuin paula, kati, ella? Eivät puhu sanaakaan Kristiinalle?
Jos asia on näin, tilanne on täysin sietämätön. Krisse rukka.
Vierailija kirjoitti:
Tulispa Putin hakemaan venäläisen Kristiinan kotiin tuolta talosta. Ihan venäläisen naisen elkeet. Työtävieroksuva sluipa, keimailija, hiuksia harovva ja kameroita etsivä typy
Hän on juuriltaan osittain venäjältä tai siperian rajalta, siltä varmaan kauniit silmät. Krisse työtävieroksuva jos tehnyt talossa enemmän hommia kuin yksikään. Vertaappa muihin. (TAI VAIKKA KESSUUN)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bb karma hoitaa. Ilkeys saa oalkkansa. Ellan myrkky pistää sunnuntaina häneen. Kumpa Krisse ottaisi pe bileisiin Markon, Joelin ja Timon. Mutta Artuksihan se menee.
Mä niin haluaisin nähdä Artun jäävän ilman kaljaa kerrankin. Marko, Joel ja Timo olis Krisseltä parhaat valinnat bileseuraksi. Ovat muutenkin mun finaalisuosikit.
Mä en taas näe mitään järkeä ottaa Timo the alkoholistia juomaseuraksi.
Ihanko itse tämmöisen diagnoosin teit?
Ihan on Timo puhunut itsekin olevansa alkoholisti.
ohis
On sanonut et nuorempana maistui, ei enää vuosiin.
Sitäkin.
Tokalla viikolla puhui hurjista vuosistaan ja tituleerasi itseään samalla alkoholistiksikin. Marko oli nimittäin tullut juuri taloon ja tämä kyseli paljonkin yksityiskohtia Timon juomavuosista.
Timo kävi kännissä töissä ja työkaveri vei sitä lounaalle kotiinsa ja muutenkin piti huolta. Sen takia sanoo olevansa hengissä.
Hänet herätti se, kun tuttu nainen nosti syytteen raiskauksesta, vaikkei edes mitään pusuja oltu vaihdettu ei mitään. Sen jälkeen hän haki alkoholismiinsa apua. (ja syytteen meni nurin, kun ei ollut mitään näyttöä jne.)
Nyttemmin pystyy juomaan muutaman oluen tai mieluummin punaviiniä, ettei siihen sitten taas kapsahda useita viikkoja. Otti niskaperse otteen sairaudestaan, se on hallussa nyt.
Tätä voitte jankata kuinka paljon. Timo on käyttänyt itsestään alkoholisti sanaa, vaikka mieluummin käyttää termiä "hurjat vuodet sähkölaitos aikaan".
Asukkaiden rekkarit autoissaan:
Joel: FIF
Ella:YÄK
Paula:HIK
Marko:KÖH
Timo:TOD
KRISSE:VIT
Arttu:NUS
KATI:HAT
SAMI:KES
O-P:ROS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin olisi voinut yölläkin pestä mutta ei piti vaan sotkea toisten vaatteita (sami)
Kristiina ja Marko pesi kylläkin viime yönä. Mut samaa mieltä tosta Samin typeryydestä.
Krisse teki töitä vuorotta
Pitää alkaa pelaamaan, kun tietää olevansa häädössä. :D Muina viikkoina panos jääny aika laihaksi.
Krisse ei pelaa
Aijaa, no mitähän ihmettä hän tekee BB:ssä. BB = peli, jos et sitä vielä ole tajunnut.
Kokemuksen vuoksi, kuten niin monikin.
Kuka oikeasti on valmis tärvelemään elämänsä vain 30 000 euron tähden? Eihän siinä pääse edes tuntipalkoille, ei edes voittaja.