Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7

Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
49561/104451 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arttu oli munattomin työnjohtaja ikinä.

Oi? 247 perusteella ei ole

Vierailija
49562/104451 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin olisi voinut yölläkin pestä mutta ei piti vaan sotkea toisten vaatteita (sami)

Kristiina ja Marko pesi kylläkin viime yönä. Mut samaa mieltä tosta Samin typeryydestä.

Krisse teki töitä vuorotta

Pitää alkaa pelaamaan, kun tietää olevansa häädössä. :D Muina viikkoina panos jääny aika laihaksi.

Krisse ei pelaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49563/104451 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellan kaverit tulee aina iltaisin puolustamaan transuja tänne :D

Vierailija
49564/104451 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bb karma hoitaa. Ilkeys saa oalkkansa. Ellan myrkky pistää sunnuntaina häneen. Kumpa Krisse ottaisi pe bileisiin Markon, Joelin ja Timon. Mutta Artuksihan se menee.

Mä niin haluaisin nähdä Artun jäävän ilman kaljaa kerrankin. Marko, Joel ja Timo olis Krisseltä parhaat valinnat bileseuraksi. Ovat muutenkin mun finaalisuosikit.

Mä en taas näe mitään järkeä ottaa Timo the alkoholistia juomaseuraksi.

Ihanko itse tämmöisen diagnoosin teit?

Ihan on Timo puhunut itsekin olevansa alkoholisti.

ohis

On sanonut et nuorempana maistui, ei enää vuosiin.

Vierailija
49565/104451 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko joku selittää mikä tarkalleen ottaen tekee Eetusta naisellisemman kuin Katista ja Paulasta? Vaatteet? Meikki? Hiukset? Huulitäytteet? No, toki Kati on ns. ”äijämäinen” nainen, mutta biologisena naisena hän on joka tapauksessa Eetua naisellisempi. Oikeastiko teistä naisellisuus tarkoittaa bimbotyyliä? Aivan käsittämätöntä. Miesten aivopesu toiminut naisiinkin.

Ei Paulakaan ole naisellinen kuin naamasta. Tuollainen ölisevä ja tympeä junttura muuten. Mutta tämä nyt on tämän tuotannon joku kieroutunut linjanveto, että miesväelle mitenkään houkuttelevia naaraita ei taloon juuri valita. Anu ja Krisse ovat olleet ainoat, jota vetreämpi uro edes voisi harkita mihinkään.

Voisi kyllä myös sitten ihmetellä, että miksi naisille ei valita komeita miehiä ikinä taloon. Kaikki aina tuollaisia palleroita kuten Joel, Kessu ja Arttu.

Itseasiassa nytkin, tällä(kin) kaudella talossa on ainakin yksi komea mies. Timolla on erittäin hieno kroppa tuohon ikään nähden ja vieläpä suomalainen mies. Terveisin mies.

Vierailija
49566/104451 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla aiemmin joku "mainosti" Paulan ja Ellan syvällistä keskustelua klo 17.30 jälkeen kakkoskamerassa (ehkä 17.35). Normisettiä heidän tyylillään, mutta aiheutti myös naurureaktion. Ella sanoi jotenkin "mitä hauskaa siinä on kun mies puetaan naisen vaatteisiin". Nii-iin, mietipä Ella sitä :-D

Tuo oli kyllä taas Ellaa parhaimmillaan. Haukkui ihan kaikki muut parit ja siinä sivussa vielä Paulankin. Paulalla taisi mennä puolet Ellan sanomisista ohi, kun lopuksi vain hymisteli kun Ella käkätti. 

No nii, näin saatiin Ellan sanomiset ja tarkoitusperät taas vääristeltyä. Ellalla on ihan loisto huumori ja heittää hauskaa läppää. Yksinkertaiset ei vaan tajuu. :D

voitko vielä kertoa, mikä tuossa on hauskaa. "Mä vaan oon parempi kuin muut, kyllä se Krissekin oli taas kamala, käkäkäkäkää." 

Sanoiko Ella tarkalleen noilla sanoilla vai keksitkö ihan omasta päästäsi tuon, mitä Ella muka on sanonut?

Ei todellakaan sanonut. Täällä keksitään soopaa niin, että kieli vaan vilkkuu.

No paha saa palkkansa ja pilkka kilahtaa omaan nilkaan. ;)

Vierailija
49567/104451 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä koko viestiketju kuvaa hyvin sitä, miten Nelonen on epäonnistunut tämän vuoden castingissä täysin - lieneekö Cristal Snown oman suuntautmisen ansiota...

Ei tällaisen viihdeohjelman ja tällaisen viestialustan kuulu olla paikka, jossa ihmetellään ja arvioidaan seksuaalivähemmistöjen ominaisuuksia ja niiden syitä. Harva kommentoija ymmärtää asiasta kovinkaan paljoa, mutta lähes kaikki ahdistuvat. Tästä puuttuu vain se, että kun ilkeä persoona Ella häädetään, aletaan tietenkin höyryämään syrinnästä. Aivan syyttä.

Mistään "normaalistahan" näissä poikkeavuuksissa ei ole kyse, ja on kaikkia osapuolia kohtaan väärin yrittää normalisoida näitä asioita - varsinkaan Nelosen puolelta. Näillä foorumeilla ei asianomaisia pysty myöskään auttamaan mitenkään.

Edelleen kiinnostaa tietää miten Cristal Snow (yksi porukan käsikirjoittajista) on vastuussa castingista? Pystyykö tähän kukaan vastaamaan?

Vierailija
49568/104451 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks paula ja kati ainoat, jotka ei polta/nuuskaa?😳

Onhan Paula tuolla röökiä vetänyt.

Vierailija
49569/104451 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko joku selittää mikä tarkalleen ottaen tekee Eetusta naisellisemman kuin Katista ja Paulasta? Vaatteet? Meikki? Hiukset? Huulitäytteet? No, toki Kati on ns. ”äijämäinen” nainen, mutta biologisena naisena hän on joka tapauksessa Eetua naisellisempi. Oikeastiko teistä naisellisuus tarkoittaa bimbotyyliä? Aivan käsittämätöntä. Miesten aivopesu toiminut naisiinkin.

Ei Paulakaan ole naisellinen kuin naamasta. Tuollainen ölisevä ja tympeä junttura muuten. Mutta tämä nyt on tämän tuotannon joku kieroutunut linjanveto, että miesväelle mitenkään houkuttelevia naaraita ei taloon juuri valita. Anu ja Krisse ovat olleet ainoat, jota vetreämpi uro edes voisi harkita mihinkään.

Tosiaan naisvalikoima ei juuri säväytä. Tuollaisia Paulan ja Katin kaltaisia miesnaisia, valenaisia kuten Ella ja epäviehättäviä punkeroita kuten Sasa ja Sini. Minna on ainoa normaalin oloinen ja näköinen nainen tämän vuoden bb:ssä.

Ei se Minna noita muita parempi ollut. Aivan liian laiha ja muodoton.

Kyllä hoikka/laiha aina lihavan voittaa. Sekä esteettisyyden että terveyden kannalta.

Vierailija
49570/104451 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin olisi voinut yölläkin pestä mutta ei piti vaan sotkea toisten vaatteita (sami)

Kristiina ja Marko pesi kylläkin viime yönä. Mut samaa mieltä tosta Samin typeryydestä.

Pitää alkaa pelaamaan, kun tietää olevansa häädössä. :D Muina viikkoina panos jääny aika laihaksi.

Krisse ei pelaa

Aijaa, no mitähän ihmettä hän tekee BB:ssä. BB = peli, jos et sitä vielä ole tajunnut.

Vierailija
49571/104451 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivat nuo valojakkarat tuolla terassilla.

Krisse vetäs valot niihin niin näkee istua paremmin.

Krisse osaa

Muut tekee mitä osaa, Krisse tekee mitä haluaa 😊

Vierailija
49572/104451 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bb karma hoitaa. Ilkeys saa oalkkansa. Ellan myrkky pistää sunnuntaina häneen. Kumpa Krisse ottaisi pe bileisiin Markon, Joelin ja Timon. Mutta Artuksihan se menee.

Mä niin haluaisin nähdä Artun jäävän ilman kaljaa kerrankin. Marko, Joel ja Timo olis Krisseltä parhaat valinnat bileseuraksi. Ovat muutenkin mun finaalisuosikit.

Ihanko itse tämmöisen diagnoosin teit?

Ihan on Timo puhunut itsekin olevansa alkoholisti.

ohis

On sanonut et nuorempana maistui, ei enää vuosiin.

Asunnoton ollut myös.

Vierailija
49573/104451 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ella on vähä ihastunut Arttuun oikeasti

Ja Arttu Ellaan.

Olen ollut huomaavinani saman. Katseita ei oikein voi feikata. Ihastus on tosin hyvin yllättävä, suurin syy on ilmeinen mutta myös siksi että kumpikaan ei ole antanut tuolla itsestään kovin miellyttävää kuvaa.

Vierailija
49574/104451 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä koko viestiketju kuvaa hyvin sitä, miten Nelonen on epäonnistunut tämän vuoden castingissä täysin - lieneekö Cristal Snown oman suuntautmisen ansiota...

Ei tällaisen viihdeohjelman ja tällaisen viestialustan kuulu olla paikka, jossa ihmetellään ja arvioidaan seksuaalivähemmistöjen ominaisuuksia ja niiden syitä. Harva kommentoija ymmärtää asiasta kovinkaan paljoa, mutta lähes kaikki ahdistuvat. Tästä puuttuu vain se, että kun ilkeä persoona Ella häädetään, aletaan tietenkin höyryämään syrinnästä. Aivan syyttä.

Mistään "normaalistahan" näissä poikkeavuuksissa ei ole kyse, ja on kaikkia osapuolia kohtaan väärin yrittää normalisoida näitä asioita - varsinkaan Nelosen puolelta. Näillä foorumeilla ei asi

anomaisia pysty myöskään auttamaan mitenkään.

Hei ei pidä yleistää, minä aikuisena naisena en ahdistu, minä en vaan halua katsoa enää koko BB-talon touhua. Aiempina kausina saatoin katsoa myöhään yöhön kiinnostavia keskusteluja. Äänestänyt en ole koskaan.

Käsikirjoittaja kannattaisi vaihtaa.

Vierailija
49575/104451 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvelevat saaneensa reilusti yli tuhat kiloa kokoon, mutta eivät kyllä olleet tänään sen tehokkaampia kuin muinakaan päivinä... :D

Kyllä BB:n pitäisi hieman tulla vastaan tuossa tavoitteessa kun ilmanvaihto ei toiminut eikä vaatteet kuivaneet ja rikkinäisen silitysraudan korjauskin kesti tuntikausia ym. BB taisi yliarvioida tavoitteen.

Saattavat tullakin juu. Seurataan niitä ohjelmia sanoi rantalainenkin aikanaan. Siellä on onneksi tulossa ne suloisbibikset huomenna, vaikka eivät tänään voittaisikaan. Joten katsojat voittavat kaikissa tapauksissa tällä vkolla.

Vierailija
49576/104451 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se Timo juonut tuolla aina kun mahdollisuus. Ei oikea alkkis voi juoda ollenkaan. Mun mielestä Artulla on kyllä isompi ongelma kuin Timolla. Tyyppi melkein itkee kun saa kaljaa. Muina aikoina itkee kun ei saa sitä.

En muuten usko että bileet on pelkkää juomista. Saavat varmaan myös saunan lämpimäksi ja muutakin mukavaa.

Timo juonu vähän tuolla kun tarjottu. Arttu jois niin paljon kuin saa, samoin Op ja Marko ja Paula. Joel jois sen 8 kaljaa.

Vierailija
49577/104451 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paula ja Kati ei puhu mitään tolle Krisselle (puhuuko Ella?). Eivät kommentoi yhtään sen sanomisiin. Todella törkeää. Romahtaisin kyllä itse noin kylmään käyttäytymiseen noin pienessä ja suljetussa yhteisössä.

Ella ja Kati ulos ASAP.

Onko tilanne edennyt näin karmeaksi?

Vierailija
49578/104451 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin vielä ymmärtäisin jos Ellan sijasta tuolla olisi Henry Harjusola - Henryn vartalo on kuitenkin naisellinen, vaikka pelkkää muovia se lähinnä onkin. Ellan vartalo on kuin nuoren miehen vartalo - hoikka pötkylä. Millään tavalla naiselliseksi Ellaa ei voi kutsua.

Voi monellakin tavalla. Kyse ei ole Ellan erinomaisuudesta, vaan siitä, että suominaiset 2020 ovat todella karua katsottavaa.

Vertaat edelleen suominaisia 2020 Ellaan? sama kun vertaisi ihmis keniin autralian miss australiaa, mitään yhteistä? Mitä sitten vaikka on suominaiset karua katseltavaa 2020, mitä he liittyvät edelleen tähän ellaan, tai siis miten?!

Vierailija
49579/104451 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se Timo juonut tuolla aina kun mahdollisuus. Ei oikea alkkis voi juoda ollenkaan. Mun mielestä Artulla on kyllä isompi ongelma kuin Timolla. Tyyppi melkein itkee kun saa kaljaa. Muina aikoina itkee kun ei saa sitä.

En muuten usko että bileet on pelkkää juomista. Saavat varmaan myös saunan lämpimäksi ja muutakin mukavaa.

Ai saakeli näitä lokeroijia! :`D

Eiköhän se oli jokaisen alkoholistin oma-asia, että miten voi käyttää, jos voi käyttää, jos käyttääkään. Sehän se on toinen lokeroinnin tulos. Suomessa on ikuisesti alkoholisti, vaikka osais tehdä ryhtiliikkeen, eikä enää antaisi pirulle koko sormeaan.

Vierailija
49580/104451 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisse ei pelaa

Aijaa, no mitähän ihmettä hän tekee BB:ssä. BB = peli, jos et sitä vielä ole tajunnut.

Kun on luonnonlapsi, on vaan oma itsensä.

Ketju on lukittu.