Nyt se Trumppi veljeilee jo sen hullun Pohjois-Korean johtajan kanssa
Kommentit (16)
Voiko Trumpista tehdä huoli-ilmoituksen?
Putinin ja Kimin sotaretki tietää hyvää USA:n asekaupoille. Harmi kun suomessakin ollaan hiukan sinisilmäisiä tuota suurvaltapeliä kohtaan.
Ainoa toivo tässä sekoilussa on, että taustalla ja salaa USA auttaa tiedustelussa ja aseiden kehityksessä Ukrainaa edelleen paljon. Julkisesti Trump sekoilee sitten kaikkien kommarimaiden kanssa ja esittää yhteistyökykyistä kaveria heille, jolloin kaikki on vähän sekaisin, että mitä täällä tapahtuu.
Tuollaista valtiomuotoa haluaa omaan maahansa. Rajoittamaton itsevaltius ja diktatuuri.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa toivo tässä sekoilussa on, että taustalla ja salaa USA auttaa tiedustelussa ja aseiden kehityksessä Ukrainaa edelleen paljon. Julkisesti Trump sekoilee sitten kaikkien kommarimaiden kanssa ja esittää yhteistyökykyistä kaveria heille, jolloin kaikki on vähän sekaisin, että mitä täällä tapahtuu.
Kommunismissa työläiset omistaa tuotantovälineet. Pohjois-koreassa ei kukaan omista edes omia hiuksiaan.
t. Kommari
No ainahan se on fanittanut autoritaatisia johtajia, jo ekalla kaudella. Haluaisi olla itse samanlainen kun saa päättää asiat just haluamallaan tavalla ja kaikki tottelee kyselemättä.
Minä niin kiukustuin :D
Eikö se ole vain hyvä että Trump ei siellä yritä aiheuttaa sotaa?
Trump on parasta mitä Yhdysvalloille ja länsimaailmalle on tapahtunut piiiitkään aikaan!
Vierailija kirjoitti:
No ainahan se on fanittanut autoritaatisia johtajia, jo ekalla kaudella. Haluaisi olla itse samanlainen kun saa päättää asiat just haluamallaan tavalla ja kaikki tottelee kyselemättä.
Varmaan fanittaa joo, mutta vielä enemmän luulen, että hän haluaa näyttää kaikille, että "kattokaas nyt kuinka osaan olla frendi näiden suurien diktaattoreiden kanssa." "Kukaan muu ei osaa, mutta minä Diilien tekijä osaan kesyttää jokaisen diktaattorin."
Se on aika paha kun näyttää jopa tuon kimin rinnalla niistä kahdesta hullummalta.
USA = VENÄJÄ = 2 PRSLÄPIMAATA
TRUMPUTIN = PUTLERI = OIKEISTON UNELMAPOIKIA
Kun nyt miettii tuota Trumpin diktaattorikaveripiiriä niin Kim vaikuttaa jo aika fiksulta. Vasta nelikymppinen niin ei seniiliyskään ole ihan lähivuosien ongelma.
Sinänsä mielenkiintoinen psykologinen koe. Minulle yliopistossa opetettiin että asenteet voi muuttua nopeasti, mutta arvot muuttuvat hitaasti. Trump kuitenkin on laittanut kaiken sekaisin, eivätkä jenkit hirveästi ole moksiskaan.