Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se Trumppi veljeilee jo sen hullun Pohjois-Korean johtajan kanssa

Vierailija
17.08.2026 |

Tuo ei tiedä kyllä hyvää.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä mielenkiintoinen psykologinen koe. Minulle yliopistossa opetettiin että asenteet voi muuttua nopeasti, mutta arvot muuttuvat hitaasti. Trump kuitenkin on laittanut kaiken sekaisin, eivätkä jenkit hirveästi ole moksiskaan.

Vierailija
2/16 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko Trumpista tehdä huoli-ilmoituksen?

Vierailija
4/16 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putinin ja Kimin sotaretki tietää hyvää USA:n asekaupoille. Harmi kun suomessakin ollaan hiukan sinisilmäisiä tuota suurvaltapeliä kohtaan.

Vierailija
5/16 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa toivo tässä sekoilussa on, että taustalla ja salaa USA auttaa tiedustelussa ja aseiden kehityksessä Ukrainaa edelleen paljon. Julkisesti Trump sekoilee sitten kaikkien kommarimaiden kanssa ja esittää yhteistyökykyistä kaveria heille, jolloin kaikki on vähän sekaisin, että mitä täällä tapahtuu.

Vierailija
6/16 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista valtiomuotoa haluaa omaan maahansa. Rajoittamaton itsevaltius ja diktatuuri.

Vierailija
7/16 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa toivo tässä sekoilussa on, että taustalla ja salaa USA auttaa tiedustelussa ja aseiden kehityksessä Ukrainaa edelleen paljon. Julkisesti Trump sekoilee sitten kaikkien kommarimaiden kanssa ja esittää yhteistyökykyistä kaveria heille, jolloin kaikki on vähän sekaisin, että mitä täällä tapahtuu.

Kommunismissa työläiset omistaa tuotantovälineet. Pohjois-koreassa ei kukaan omista edes omia hiuksiaan.

t. Kommari

Vierailija
8/16 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainahan se on fanittanut autoritaatisia johtajia, jo ekalla kaudella. Haluaisi olla itse samanlainen kun saa päättää asiat just haluamallaan tavalla ja kaikki tottelee kyselemättä.

Vierailija
9/16 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä niin kiukustuin :D

Eikö se ole vain hyvä että Trump ei siellä yritä aiheuttaa sotaa?

Vierailija
10/16 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump on parasta mitä Yhdysvalloille ja länsimaailmalle on tapahtunut piiiitkään aikaan!

Vierailija
11/16 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainahan se on fanittanut autoritaatisia johtajia, jo ekalla kaudella. Haluaisi olla itse samanlainen kun saa päättää asiat just haluamallaan tavalla ja kaikki tottelee kyselemättä.

Varmaan fanittaa joo, mutta vielä enemmän luulen, että hän haluaa näyttää kaikille, että "kattokaas nyt kuinka osaan olla frendi näiden suurien diktaattoreiden kanssa." "Kukaan muu ei osaa, mutta minä Diilien tekijä osaan kesyttää jokaisen diktaattorin."

Vierailija
13/16 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aika paha kun näyttää jopa tuon kimin rinnalla niistä kahdesta hullummalta. 

Vierailija
14/16 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

USA = VENÄJÄ = 2 PRSLÄPIMAATA

TRUMPUTIN = PUTLERI = OIKEISTON UNELMAPOIKIA

Vierailija
15/16 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt miettii tuota Trumpin diktaattorikaveripiiriä niin Kim vaikuttaa jo aika fiksulta. Vasta nelikymppinen niin ei seniiliyskään ole ihan lähivuosien ongelma.

Vierailija
16/16 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sen himoläskin kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi