Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Kivat nuo valojakkarat tuolla terassilla.
Onpas mukavanhenkinen tuokio menossa koko väellä :) harvinaista tällä kaudella.
Mä haluasin oikeasti Tarinan tapaisen tuonne vaatimaan, että "nyt puhutaan nää solmut selviksi ".
Arvelevat saaneensa reilusti yli tuhat kiloa kokoon, mutta eivät kyllä olleet tänään sen tehokkaampia kuin muinakaan päivinä... :D
Tupakointi on ilmeisesti taas muodikasta.
Hämmästynyt kirjoitti:
Miten voi olla, et noi muijatkaan ei tajuu, naisten kokoja.
Jos vaate on kokoa 40 niin heidän mielestä se vastaa L, vaikka se vastaa M. Äskenkin 42 laitettiin laatikkoon XL, vaikka se on korkeintaan L. Mitä ihmeen kokoa noi itse on jos normaali koko naisellle on 38-40 medium.v
Normaalit koot naisille, eivät ole normaaleja kokoja ylipainoisille naisille.
Mä niin ärsyynnyn noista Katin hassunhauskoista hatuista.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla aiemmin joku "mainosti" Paulan ja Ellan syvällistä keskustelua klo 17.30 jälkeen kakkoskamerassa (ehkä 17.35). Normisettiä heidän tyylillään, mutta aiheutti myös naurureaktion. Ella sanoi jotenkin "mitä hauskaa siinä on kun mies puetaan naisen vaatteisiin". Nii-iin, mietipä Ella sitä :-D
Tuo oli kyllä taas Ellaa parhaimmillaan. Haukkui ihan kaikki muut parit ja siinä sivussa vielä Paulankin. Paulalla taisi mennä puolet Ellan sanomisista ohi, kun lopuksi vain hymisteli kun Ella käkätti.
Paula se ei taaskaan suostunut antamaan Krisselle savuketta... Joppe pelasti tilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan Markon tukijoukkoja paljon. Mutta kun Samia ja Krisseä haukutaan selän takana, kai heitä on myöskin tuettava.
Ella on pahin juonittelija. Ella pyhänä ekana ulos. Ei kiinnosta katsella tippakkaan tuota miestä.
Ella on nainen.
Transnainen. Transnainen vs nainen ovat eriasiat tälle kommentoijalle tiedoksi!!!! Viime vuoden bb kevin oli järkevä.. ella ei. Hän ei sentään väittänyt kivenkovaa olevansa NAINEN.
Eivät ole. CIS-nainen ja nainen ovat eri asia. Ella on nainen ja talon himoituin. Sekös läskitiinuja kaihertaa. "M-mä o-oon sentäs oikea nainen!".
Ella näyttää ihan jätkältä, kellä on pitkät ja vaaleeks värjätyt hiukset. "Mä oon sentäs oikea nainen"->Joo sanoin vaan faktan sillä olen OIKEA NAINEN, TOTESIN VAIN.. ja en siittä rupee kiistelemään enkä puolustelemaan mitä olen.. en sitä puolustele vaan kerroin vaan faktan. Mielestäni aika naurettavaa ja naisia alentavaa tulla kommentoimaan että naiseksi pukeutunut mies olisi naisellisempi kuin monet naisista,ketkä oikeasti naisia. Ja korostaa hänen naiseuttaan vaikka on mies.
"Oikeat" naiset voivat olla todella naisellisia, tai epänaisellisia ihan tapauksesta riippuen. Pahimmat "oikean" naiseuden määkijät poikkeuksetta ei niin feminiinisiä. Mahtaa sapettaa, kun miehet valitsevat mieluumin ei-oikean naisen, kuin jonkun viiksekkään läskitiinun kouvolatukalla ja tupakka huulessa.
Mitä tähän nyt sanoisi? Oikean naiseuden määkijät, jos oikea nainen olen niin mitä sillon määin kysympähän vain. " Oikeita " naisia sillon keneksi olemme syntyneet emmekä feikattuja miehiä naisiksi pukeutuneena. Heillä taas ei ole mitään tekemistä meidän OIKEIDEN AITOJEN naisien kanssa jos viihdyttävät teitä enemmän. Että siittäpähän vain mutta muistakaa myöntää sitten myös, että miehenä miesten kanssa peuhastelette jos nämä harakan näköiset ladyboyt viehättävät enemmän kuin vaikkapa aito nainenk"ouvolatukalla lanseerattu oleva viiksekäs läskitiinu". Ladyboy vs aito perus jamppa nainen. Kertoo silloin seksuaalisesta suuntautumisestasi. Hetero mies ei ladyboyta valkkaisi vain aidon naisen.
Katin strategia nro 99 jos jää taloon yleisöäänestyksestä ilmoittaa seuraavalla viikolla raskaudesta. Ettei sais nimeämisiä vieläkään. Nyt jos koskaan on Kati saatava ulos.
Kessu sanoi että jos vaan saavat tänään kaljaa niin ei pidä lippalakkia bb-talossa enää, eikä käytä nuuskaa
Jos tuossa oli tän päivän laatikot niin epäonnistunut tehtävä, 350kg tänään piti saada. Syökööt nötköttiä apinat ens viikon.
Sanoko Marko ykkösstriimissä 18:54 heti ulkoa sohvalle tultuaan että "auta minut pois täältä" ja sit huokaisee ja jatkaa, että "onneks on pyykkirumba ohi"?
Heti sen jälkeen, kun Marko, Timo ja Kessu ovat lopettaneet tupakkipuheet?
Onko tuo viestimistä ulkomaailmaan?
Sori, Marko, mut joka leikkiin lähtee, sen kestäkööt. Nyt on Ellan ja Katin vuoro.
Katin strategia nro 99 jos jää taloon yleisöäänestyksestä ilmoittaa seuraavalla viikolla raskaudesta. Ettei sais nimeämisiä vieläkään. Nyt jos koskaan on Kati saatava ulos.
Vierailija kirjoitti:
Sanoko Marko ykkösstriimissä 18:54 heti ulkoa sohvalle tultuaan että "auta minut pois täältä" ja sit huokaisee ja jatkaa, että "onneks on pyykkirumba ohi"?
Heti sen jälkeen, kun Marko, Timo ja Kessu ovat lopettaneet tupakkipuheet?
Onko tuo viestimistä ulkomaailmaan?
Sori, Marko, mut joka leikkiin lähtee, sen kestäkööt. Nyt on Ellan ja Katin vuoro.
Korjaan kakkosstriimissä, menee aina väärin päin nämä, sori siitä.
Miksi BB EI järjestä tonne MITÄÄN
NOI TYLSISTYY
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bb karma hoitaa. Ilkeys saa oalkkansa. Ellan myrkky pistää sunnuntaina häneen. Kumpa Krisse ottaisi pe bileisiin Markon, Joelin ja Timon. Mutta Artuksihan se menee.
Mä niin haluaisin nähdä Artun jäävän ilman kaljaa kerrankin. Marko, Joel ja Timo olis Krisseltä parhaat valinnat bileseuraksi. Ovat muutenkin mun finaalisuosikit.
Ei Krisse Markoa valitsisi mukaan. Timo ja Marko tuskin valitsisivat toisiaan. Valitsisiko Joelkaan Markoa? Eli en keksi, ketä äänestämällä saisit tuon kombon.
Ja toivottavasti Krisse nyt ei voittaisi tätä, valitsee kuitenkin Ellan. Haluaisin nähdä Ellan tarjoilemassa (ilman hymyä, kun siitä ei erikseen makseta).
Ei tietenkään valitsisi Markoa mutta se olikin vain toive. Uskon että Krisse valitsee Joelin, Timon ja valitettavasti Artun.
Ei mee tehtävä läpi bb toimitti kuivaa vaatetta taloon 1000kg.
Kaikki mitä jäi palauttamatta uupuu kokonaismäärästä.
Mutta ei nuo tajuu koska ne keskittyy vain läyhäämiseen ja körssinpolttoon😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kessu ottaa kohta kunnian tehtävän onnistumisesta kun on kantanut muutaman laatikon.
Jos tehtävä epäonnistuu syy pannaakin Krissen piikkiin. Eetun, Kessun, Katin, Paulan, Markon ja OP toimesta.Alkaa kyllä kyllästyttää tämä joidenkin uhriutuminen Krissen puolesta.
Voin vaan kuvitella, miten paljon Krisseä hävettää tällainen sääli- ja kiusaamiskeskustelu talosta poistuttuaan. On kyllä enemmän kun noloo, varsinkin kun Krisse ei itse ole asiaa edes tajunnut saati noteerannut.
Mä toivon, että Ella lähtisi sunnuntaina, pääasiassa siksi, että päästäisiin noista ketjun pilaavista jankkaajista... Jospa sen jälkeen täällä voisi oikeasti keskustella aiheesta.