Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Hassua kun katsoo tuota touhua.
10 vuotta ja pari mukulaa, niin kristiinan perse on kuin 7 leivän uuni. On nyt jo niin iso perä ja kun on vielä lyhyt varsi, niin ai ai..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YL jonnet äänestävät krisseä söpöyden takia,Tosi noloa teiltä
Ei yl jonnet suosi erikoisemmin Krisseä. Lurkkaa sinne.
Varmaan kaikki 20-28v sielä,
Paula ja Kati ei puhu mitään tolle Krisselle (puhuuko Ella?). Eivät kommentoi yhtään sen sanomisiin. Todella törkeää. Romahtaisin kyllä itse noin kylmään käyttäytymiseen noin pienessä ja suljetussa yhteisössä.
Ella ja Kati ulos ASAP.
Vierailija kirjoitti:
Päästetään Kuntosirkkeli kuntoilemaan kotiin, kohti kesäkuntoa.
KUntosirkkeli on ruosteessa kun narisee niin pahasti.
Vierailija kirjoitti:
10 vuotta ja pari mukulaa, niin kristiinan perse on kuin 7 leivän uuni. On nyt jo niin iso perä ja kun on vielä lyhyt varsi, niin ai ai..
Hyvä on perä . Ei oo pojan b....lly.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan Markon tukijoukkoja paljon. Mutta kun Samia ja Krisseä haukutaan selän takana, kai heitä on myöskin tuettava.
Ella on pahin juonittelija. Ella pyhänä ekana ulos. Ei kiinnosta katsella tippakkaan tuota miestä.
Ella on nainen.
Transnainen. Transnainen vs nainen ovat eriasiat tälle kommentoijalle tiedoksi!!!! Viime vuoden bb kevin oli järkevä.. ella ei. Hän ei sentään väittänyt kivenkovaa olevansa NAINEN.
Eivät ole. CIS-nainen ja nainen ovat eri asia. Ella on nainen ja talon himoituin. Sekös läskitiinuja kaihertaa. "M-mä o-oon sentäs oikea nainen!".
Ella näyttää ihan jätkältä, kellä on pitkät ja vaaleeks värjätyt hiukset. "Mä oon sentäs oikea nainen"->Joo sanoin vaan faktan sillä olen OIKEA NAINEN, TOTESIN VAIN.. ja en siittä rupee kiistelemään enkä puolustelemaan mitä olen.. en sitä puolustele vaan kerroin vaan faktan. Mielestäni aika naurettavaa ja naisia alentavaa tulla kommentoimaan että naiseksi pukeutunut mies olisi naisellisempi kuin monet naisista,ketkä oikeasti naisia. Ja korostaa hänen naiseuttaan vaikka on mies.
Kaiksissa ihmisissä on maskuliininen ja feminiininen puoli. Ellahan on hyvin naisellinen, ei sitä oikein voi kiistääkään.
Eihän sitä kukaan ole kiistänyt. EllaEetu on feminiininen ja tyylitajuinen, rauhallinenkin. Jos vertaa Katiin ja Paulaan ei tarvi kauan miettiä kuka heistä on "feminiinisin". Samalla EllaEetu on miehinen tavassaan olla suoraviivainen ja itsevarma, ne on hänessä luonnostaan koska hän on mies. Naiseus on paljon muuta kuin vain kauniit liikkeet ja kauniit tavat sekä tilan antaminen muille. Se on ennen kaikkea empaattisuutta, äidillisyyttä ja huolenpitoa. Nainen luo uutta elämää kohdustaan
. Artun käsihoidot eivät tule naiselta vaan homomieheltä, mutta toki hyvin naiselliselta sellaiselta. Kevyt kynnys kokeilla homoutta.
Vierailija kirjoitti:
Transnainen seksuaali identeetiltään nainen. Ilmeisesti tarkoittaa oli munat tai ei.
Seksuaali identiteetiltään nainein? Seksuaalinen identiteetti on sitä kummista pidät ja kumpaan päin oot kallistunut. Se ei tarkota sitä kumpaa sukupuolta olet... vaan kertoo sun seksuaalisesta suuntautumisesta. Voit olla a)mies )nainen ja sitten kummista tykkäät vai kummistakin määrittelee sun seksuaalisen identiteetin ootko hetero bi homo vai lesbo vai pan.. että.
PS. kannattais googlettaa.. vinkkinä vain jos et muuten tiedä.,.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan Markon tukijoukkoja paljon. Mutta kun Samia ja Krisseä haukutaan selän takana, kai heitä on myöskin tuettava.
Ella on pahin juonittelija. Ella pyhänä ekana ulos. Ei kiinnosta katsella tippakkaan tuota miestä.
Ella on nainen.
Transnainen. Transnainen vs nainen ovat eriasiat tälle kommentoijalle tiedoksi!!!! Viime vuoden bb kevin oli järkevä.. ella ei. Hän ei sentään väittänyt kivenkovaa olevansa NAINEN.
Eivät ole. CIS-nainen ja nainen ovat eri asia. Ella on nainen ja talon himoituin. Sekös läskitiinuja kaihertaa. "M-mä o-oon sentäs oikea nainen!".
Ella näyttää ihan jätkältä, kellä on pitkät ja vaaleeks värjätyt hiukset. "Mä oon sentäs oikea nainen"->Joo sanoin vaan faktan sillä olen OIKEA NAINEN, TOTESIN VAIN.. ja en siittä rupee kiistelemään enkä puolustelemaan mitä olen.. en sitä puolustele vaan kerroin vaan faktan. Mielestäni aika naurettavaa ja naisia alentavaa tulla kommentoimaan että naiseksi pukeutunut mies olisi naisellisempi kuin monet naisista,ketkä oikeasti naisia. Ja korostaa hänen naiseuttaan vaikka on mies.
"Oikeat" naiset voivat olla todella naisellisia, tai epänaisellisia ihan tapauksesta riippuen. Pahimmat "oikean" naiseuden määkijät poikkeuksetta ei niin feminiinisiä. Mahtaa sapettaa, kun miehet valitsevat mieluumin ei-oikean naisen, kuin jonkun viiksekkään läskitiinun kouvolatukalla ja tupakka huulessa.
Kyllä se kakkoseen tuuppiminen on yksiselitteisesti homojen hommaa, vaikka sitä tekisi naisenkin kanssa. Sitten jos sitä ykköstä ei ole edes tarjolla, niin sitten kyse ainakin on homostelusta
Vierailija kirjoitti:
No tuon pitusilla peppu näyttää aina isolta. Tuo ilmiö on kaikilla alle 165-senttisillä naisilla. Harvalla lyhyellä naisella on pitkät hoikat koivet ja kapea lantio, tämä ilmiö on enemmän yli 170-senttisillä.
Joel kaipaili formuloita. Ei taida tajuta, että ei formulakisan katselua koskaan huutokaupassa tuotteena ole, sillä ne esitetään eri konsernin kanavalla. Tuolla on vain sellaisia ohjelmia, jotka esitetään Nelosen omilla kanavilla.
Eikö märät voisi jättää tehtävähuoneeseen telineille kuivumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Kessu tehny koko päivänä muuta kuin istunut ja katsonut kun muut tekee töitä?
Tuumasi jo eilen ettei hän ala ottamaan koko porukkaa reppuselkään... Siinä meillä kunnon koti, uskonto ja isänmaa -tyyppi! Hyi h*lvetti, mikä asennevammainen mätisäkki.
Kessu näköjään trollaa talon ulkopuolella mammatkin raivon ellei jopa hulluuden partaalle :D
Trollailkoon rauhassa. Ei ole BB 2020 voittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ella on nainen.
"Oikeat" naiset voivat olla todella naisellisia, tai epänaisellisia ihan tapauksesta riippuen. Pahimmat "oikean" naiseuden määkijät poikkeuksetta ei niin feminiinisiä. Mahtaa sapettaa, kun miehet valitsevat mieluumin ei-oikean naisen, kuin jonkun viiksekkään läskitiinun kouvolatukalla ja tupakka huulessa.
Eiköhän se srlviä alaosaa tarkastamalla. Noooo tämä on jo rankempaa huumoria.
Vierailija kirjoitti:
Markolle nikotini taitaa olla paljon suurempi ongelma kuin alkoholi.
Marko on kyllä jatkuvasti tupakalla ja se yskintä on välillä tosi pahan kuuloista. Olisi syytä harkita lopettamista / vähentämistä, ennen kuin terveys pettää kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuon pitusilla peppu näyttää aina isolta. Tuo ilmiö on kaikilla alle 165-senttisillä naisilla. Harvalla lyhyellä naisella on pitkät hoikat koivet ja kapea lantio, tämä ilmiö on enemmän yli 170-senttisillä.
Ei näyt isolta peffa jos ei ole. Mulla ainakaan.
BB itse mokasi tämän tehtävän laadukkaan suorittamisen mahdollisuudet jo etukäteen.
Tuollaisen vaatemäärän kuivaaminen normaaleissa asuintiloissa on jo sellaisenaan kaikkien hyväksyttyjen käytäntöjen vastaista siinäkin tapauksessa että pesty pyykki olisi voitu lingota kuivaksi hyvillä välineillä. Nyt ei tarjolla ollut kuin yksi lingonrimpula ja sekin saatiin käyttöön vasta tehtävän puolivälissä. Varastohuoneen pesukone saattaa lingota pyykin jotenkuten mutta sekään ei tuon pyykkimäärän osalta auttanut juuri lainkaan. Vettä litisevien ja läpimärkien tekstiilien tunkeminen kuivausrumpuihin tai kuivauskaappeihin on sekin täysin järjetöntä puuhaa mutta nyt asukkailla ei ollut vaihtoehtoja tarjolla.
Typerä tehtävänanto typerältä tuotannolta.
Voiko joku selittää mikä tarkalleen ottaen tekee Eetusta naisellisemman kuin Katista ja Paulasta? Vaatteet? Meikki? Hiukset? Huulitäytteet? No, toki Kati on ns. ”äijämäinen” nainen, mutta biologisena naisena hän on joka tapauksessa Eetua naisellisempi. Oikeastiko teistä naisellisuus tarkoittaa bimbotyyliä? Aivan käsittämätöntä. Miesten aivopesu toiminut naisiinkin.