Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan Markon tukijoukkoja paljon. Mutta kun Samia ja Krisseä haukutaan selän takana, kai heitä on myöskin tuettava.
Ella on pahin juonittelija. Ella pyhänä ekana ulos. Ei kiinnosta katsella tippakkaan tuota miestä.
Ella on nainen.
Transnainen. Transnainen vs nainen ovat eriasiat tälle kommentoijalle tiedoksi!!!! Viime vuoden bb kevin oli järkevä.. ella ei. Hän ei sentään väittänyt kivenkovaa olevansa NAINEN.
Eivät ole. CIS-nainen ja nainen ovat eri asia. Ella on nainen ja talon himoituin. Sekös läskitiinuja kaihertaa. "M-mä o-oon sentäs oikea nainen!".
Ella näyttää ihan jätkältä, kellä on pitkät ja vaaleeks värjätyt hiukset. "Mä oon sentäs oikea nainen"->Joo sanoin vaan faktan sillä olen OIKEA NAINEN, TOTESIN VAIN.. ja en siittä rupee kiistelemään enkä puolustelemaan mitä olen.. en sitä puolustele vaan kerroin vaan faktan. Mielestäni aika naurettavaa ja naisia alentavaa tulla kommentoimaan että naiseksi pukeutunut mies olisi naisellisempi kuin monet naisista,ketkä oikeasti naisia. Ja korostaa hänen naiseuttaan vaikka on mies.
Laitahan kuvas ni katsotaan miten naisellinen ilmestys oletkaan. Varmasti juuri sen näköinen, että normaali ja terve heteromies valitsisi Ellan milloin vaan sijastasi.
Älä elä valheessa. Sinä et ole heteromies, olet bi tai jopa homo, joka yrittää normalisoida himonsa miehiin. Häpeät seksuaalista suuntautumistasi ja purat sen naisiin. Jokainen normaali terve heteromies kyllä ottaa miehen sijasta naisen, oli se nainen minkä tahansa näköinen.
Nimenomaan. Tämä! Ja tuota äskeisestä edelliseen vastaus, että en tiedä tarkoitatko nyt ulkoista olemusta mikä tekee naisellisen mielestäni vai mitä tarkoitat mutta jos näkisit niin en usko että sen jälkeen pätisit. Olen ottanut silikonit, käynyt salilla enemmäön kuin yksikään Ella, harrastanut ratsastusta heppatallilla ja meikkaan. Kuintenkin tiedän missä menee luonnolisen ja luonnottoman raja, omistan myös rakennekynnet kuten ella mutta kynteni ovat naisellisen siistit eivätkä kissan kokiset keltaiet metrin pityuiset kynnet jolla kiipeisi puuhun, minusta ei ole todellakaan naisellista. Hillitympi mutta näyttävä parempi. Listaa voisi jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 vuotta ja pari mukulaa, niin kristiinan perse on kuin 7 leivän uuni. On nyt jo niin iso perä ja kun on vielä lyhyt varsi, niin ai ai..
Hyvä on perä . Ei oo pojan b....lly.
Ihan kuin olisi vaippa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan Markon tukijoukkoja paljon. Mutta kun Samia ja Krisseä haukutaan selän takana, kai heitä on myöskin tuettava.
Ella on pahin juonittelija. Ella pyhänä ekana ulos. Ei kiinnosta katsella tippakkaan tuota miestä.
Ella on nainen.
Transnainen. Transnainen vs nainen ovat eriasiat tälle kommentoijalle tiedoksi!!!! Viime vuoden bb kevin oli järkevä.. ella ei. Hän ei sentään väittänyt kivenkovaa olevansa NAINEN.
Eivät ole. CIS-nainen ja nainen ovat eri asia. Ella on nainen ja talon himoituin. Sekös läskitiinuja kaihertaa. "M-mä o-oon sentäs oikea nainen!".
Ella näyttää ihan jätkältä, kellä on pitkät ja vaaleeks värjätyt hiukset. "Mä oon sentäs oikea nainen"->Joo sanoin vaan faktan sillä olen OIKEA NAINEN, TOTESIN VAIN.. ja en siittä rupee kiistelemään enkä puolustelemaan mitä olen.. en sitä puolustele vaan kerroin vaan faktan. Mielestäni aika naurettavaa ja naisia alentavaa tulla kommentoimaan että naiseksi pukeutunut mies olisi naisellisempi kuin monet naisista,ketkä oikeasti naisia. Ja korostaa hänen naiseuttaan vaikka on mies.
"Oikeat" naiset voivat olla todella naisellisia, tai epänaisellisia ihan tapauksesta riippuen. Pahimmat "oikean" naiseuden määkijät poikkeuksetta ei niin feminiinisiä. Mahtaa sapettaa, kun miehet valitsevat mieluumin ei-oikean naisen, kuin jonkun viiksekkään läskitiinun kouvolatukalla ja tupakka huulessa.
Parempi vaan, jos sovinistit valitsevat mieluummin sen naisellisen ladyboyn, ettei tarvitse oikeita naisia kiusata sovinistisella ajatusmaailmallaan. Onneksi niitä oikeita miehiäkin löytyy, jotka valitsevat mieluummin oikean naisen, joka pystyy myös tuottamaan jälkeläisiä. Sehän se ihmisen biologinen tarkoitus on.
Vierailija kirjoitti:
Bb karma hoitaa. Ilkeys saa oalkkansa. Ellan myrkky pistää sunnuntaina häneen. Kumpa Krisse ottaisi pe bileisiin Markon, Joelin ja Timon. Mutta Artuksihan se menee.
Mä niin haluaisin nähdä Artun jäävän ilman kaljaa kerrankin. Marko, Joel ja Timo olis Krisseltä parhaat valinnat bileseuraksi. Ovat muutenkin mun finaalisuosikit.
Tekis mitä tekis Arttu ja Ella siviilissä, mutta tuolla talossa hyi. Ottaen huomioon että Arttu oikein hehkutti että isä ja äiti tykkää katsella bb. Katsookohan isä ja äiti ihaillen Arttu poikaa kun panee Eetua. Onko siis Arttu homo. Jos molemmat pitää munaa kädessä niin onhan ne
Voiko laiskempaa löysäilijää löytyä kuin Sami. Muut tekee pää hiessä töitä ja hän makaa sohvalle kun lima
Vierailija kirjoitti:
Naisena en pidä siittä että joku yrittää olla nainen. Huom yrittää. Ja sitten nämä idiootit miehet hehkuttaa kuinka ella on sitten NIIIN NAISELLINEN JA KAUNIIMPI JA NAISELLISEMPI JA HIMOTUMPI KUIN YKSIKÄÄN VERKKAPÖKSYNEN suomalais nainen, ja näyttäväkin vielä. Vertaatte naisia transuihin. Kiitos vain
Ne on vähän sellaisia aikamiespoikia, ei kannata ottaa tosissaan;) Naiseus on lämpöä ja pehmeyttä, tuolla talossa ei ole edes sellaista naista, miksi lie vikana, eivätkö hae taloon vai casting ei ota. Muistatteko kuitenkin BB-Kätlinin ? Sellaisia kun tulisi uusissa asukkaissa !! Ehkä krisse lähimpänä naiseutta nyt tuolla, mutta hänkin täynnä tatuointeja, nenä suotta leikattu ja ikuinen nirvana-paita päällä , mikä toimii kuin piilona omalle itselleen.
Miten jollekin Krissen vartalokin voi olla ongelma ? Ei siinä ole mitään vikaa.
Tuolla aiemmin joku "mainosti" Paulan ja Ellan syvällistä keskustelua klo 17.30 jälkeen kakkoskamerassa (ehkä 17.35). Normisettiä heidän tyylillään, mutta aiheutti myös naurureaktion. Ella sanoi jotenkin "mitä hauskaa siinä on kun mies puetaan naisen vaatteisiin". Nii-iin, mietipä Ella sitä :-D
Tuolla aiemmin joku "mainosti" Paulan ja Ellan syvällistä keskustelua klo 17.30 jälkeen kakkoskamerassa (ehkä 17.35). Normisettiä heidän tyylillään, mutta aiheutti myös naurureaktion. Ella sanoi jotenkin "mitä hauskaa siinä on kun mies puetaan naisen vaatteisiin". Nii-iin, mietipä Ella sitä :-D
Vierailija kirjoitti:
Markolle nikotini taitaa olla paljon suurempi ongelma kuin alkoholi.
Ja taas tupakalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuuko Arttu mitään Ellalle päivällä?
Ei tietenkään. Heidän suhteensa alkaa vasta valojen sammuttua ja hämärän laskeuduttua. Eiköhän Arttu todellakaan tiedosta/ymmärrä, että tuo kaikki näkyy koko kansalle. Ella varmaankin tiedostaa, mutta ei välitä. Jotenkin ajattelisin, että Arttu ei välttämättä ollut suunnitellut ihan tällaista ulostuloa bb-talossa.
Ulostuloa mistä? Heterokaapista vai onko sitä yleisesti pidetty aiemmin hinttinä.
ei mutta nyt pidetään.. täys heteroa artusta ei enää saa ja sen koko suomi tietää.
No onko se nyt homoilemaankin jo kerennyt? Vai oletko niin pöhkö, että kuvittelet homojen himoitsevan transnaisia? Tuleeko monta esim. julkihomoa mieleen jotka niin tekevät? Seksologian perusteissa asia kyllä selitetään, mutta et vaikuta tiedekeskeiseltä henkilöltä. Ketä kiinnostaa koko Suomen tietämiset yhtään mistään. Jos on niitä ihmisiä jotka tekevät mitä haluavat muiden pohdinnoista piittaamatta. Sinä voit pohtia sitten mitä teet/jätät tekemättä muiden mieliksi.
1.Kaksi naista joista toinen pukeutuisi mieheksi, teksivät sänkypuuhua, eivät he silloin mitään heteroja keskenään herranjumala ole?! 2.On kerinnyt homoilemaan, ehkä sitten itsekkin uskot kun jokin yö arttu ottaa "ellan" eli entisen eetun kultakalaa suuhun, eli jos se ei sinusta homoks tee niin sit kannattais mennä silmälääkäriin.
3.Kaikki homot kuten myös lesbot eivät todellakaan himoitse transuja. Tästä ei ole kyse. Arttu homoilee joten hän voi olla BI jos myös naisista tykkää, mutta heteroa hänest ei enää saa. PISTE :)
4. Mikä näistä kahdesta teksisi mielestäsi täysheteron? Arttu on mies joka koskee mieheen. Ella on myös mies.
Painukaa nyt vidduun täältä puhumaan noista homo ja trans jutuista, tää on BB ketju. Stana jo ties kuinka monta päivää jankattu noista.
Onks paula ja kati ainoat, jotka ei polta/nuuskaa?😳
Vierailija kirjoitti:
Miten Arttu voikin olla noin avuton noiden vaatteiden kans...
Tottunut kulkemaan kylpytakissa, boxereissa tai korkeintaan Isäntä-paidassa. Ei pohjosen pojat mitää pukeutumisesta ymmärrä.
Jännä että kaikki noista polttaa edes joskus, kun oikeasti suurin osa ei polta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Transnainen seksuaali identeetiltään nainen. Ilmeisesti tarkoittaa oli munat tai ei.
Seksuaali identiteetiltään nainein? Seksuaalinen identiteetti on sitä kummista pidät ja kumpaan päin oot kallistunut. Se ei tarkota sitä kumpaa sukupuolta olet... vaan kertoo sun seksuaalisesta suuntautumisesta. Voit olla a)mies )nainen ja sitten kummista tykkäät vai kummistakin määrittelee sun seksuaalisen identiteetin ootko hetero bi homo vai lesbo vai pan.. että.
PS. kannattais googlettaa.. vinkkinä vain jos et muuten tiedä.,.
Nainen oon ja miehestä tykkään
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia porukka täällä haluaa joko Ellan tai Krissen ulos talosta, vaikka heidän välinen skisma tuo säpinää ja draamaa taloon? Katsotteko oikeasti mieluummin ohjelmaa jossa kukaan ei ärsytä ketään eikä kukaan uskalla tehdä mitään tai olla mitään mieltä mistään?
Kumpikin perus palstamammaa kuumempia, joten ulos on saatava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bb karma hoitaa. Ilkeys saa oalkkansa. Ellan myrkky pistää sunnuntaina häneen. Kumpa Krisse ottaisi pe bileisiin Markon, Joelin ja Timon. Mutta Artuksihan se menee.
Mä niin haluaisin nähdä Artun jäävän ilman kaljaa kerrankin. Marko, Joel ja Timo olis Krisseltä parhaat valinnat bileseuraksi. Ovat muutenkin mun finaalisuosikit.
Ei Krisse Markoa valitsisi mukaan. Timo ja Marko tuskin valitsisivat toisiaan. Valitsisiko Joelkaan Markoa? Eli en keksi, ketä äänestämällä saisit tuon kombon.
Ja toivottavasti Krisse nyt ei voittaisi tätä, valitsee kuitenkin Ellan. Haluaisin nähdä Ellan tarjoilemassa (ilman hymyä, kun siitä ei erikseen makseta).
Sunnuntaina ulos tämä yksi Julma-Xena eli Kati, ja varsinkin toki pois samalla tuo Ella, eiks jeh!
Kaunokainen neiti, Crystal Snov Puoli seiskassa. Susanna Laineelta lipsahti, että sinä käsikirjoitat mm. BB-tositeeveetä ja silleen. CN yritti lappaa takaisin, että mä käsikirjoitan viikonloppujuontoja.
Ilmankos touhu on mitä on, mutta kuinka ihmiset suostuvat moiseen. Taisi mennä niinkin että ne akateemiset älyköt 66 halusivat heti "äänestettävän" ulos.