Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ei kannata panostaa ulkonäköönsä

Vierailija
19.07.2013 |

Ystävämme Laasanen on kirjoittanut, etteivät miehet panosta ulkoiseen markkina-arvoonsa muuta kuin kampaa käyttämällä. Syynä on hänen mukaansa se, ettei miehen panostus ulkonäköön tuo hänelle niin paljon etuja, että moinen vaiva kannattaisi nähdä. Laasasen mukaan kuitenkin six pack –mittoihin treenaaminen auttaisi, mutta vain ani harva mies on valmis sellaiseen vaivannäköön.

Nyt voin sanoa kokemusperäisesti, ettei edes Hunksin näköiseksi itsensä treenaaminen auta saamaan enemmän naisia. Tein useita vuosia sitten ruokaremontin ja aloitin tavoitteellisen treenaamisen maalina esteettinen lihasmassan kasvatus. Ajan kanssa tuloksia tuli, koska noudatin valittua linjaa kurinalaisesti. Nykyisin olen huomattavasti esteettisemmässä kunnossa kuin ikäiseni miehet keskimäärin, ja aina välillä samanikäiset miestuttavani haluavat tietää treeniohjelmani ja ruokavalioni salaisuudet.

Miehiltä saatua lisähuomiota lukuun ottamatta en ole huomannut mitään muutosta viehätysvoimassani. Saan edelleen yhtä paljon tai vähän naisia kiinnostumaan itsestäni. Toisaalta havaitsen senkin, että niin sanotut ”normaalivartaloiset” ja ”pyöreähköt” kaverini menestyvät naisten kanssa joko paremmin tai yhtä hyvin kuin minä.

On siis pääteltävä, että ulkonäköön panostamisen lisäksi myös varallisuuden, menestyksen, varakkuutta ilmentävän pukeutumisen ja sosiaalisten taitojen olisi pitänyt kasvaa yhdessä lihasmassan kanssa. Edelleen on pääteltävä, että naiset arvostavat miehessä ulkonäköä enemmän varallisuutta ja ”elämässä” menestymistä.

Laasanen oli siis jälleen oikeassa, joskaan ei täysin: edes Hunksin näköiseksi itsensä treenaaminen ei auta miestä kasvattamaan naismenestystään, ellei projektiin liitetä samanaikaista kasvua varallisuuteen ja asemaan. Tämän vuoksi kehotan miestuttaviani käyttämään aikansa lihasmassan hankkimisen sijaan rahan hankkimiseen. Ainakin siis jos luulona on, että ulkonäköön panostaminen lisää naisten osoittamaa kiinnostusta.

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sinulle ilmeisesti hyvin tärkeää.

Vierailija
2/87 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten oo tullut mieleen kehittää henkistä puolta? Vaikka näyttäisit Hunksilta ja olisit miljonääri, AV:lla tälläisiä ruikutusavauksia tekevä mies tuskin saakaan naisia,yök!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa ottaa koiranpentuilme ja sanoa lapsenäänellä "anna ny ees säälistä". Sekin voi joskus toimia.

Vierailija
4/87 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaaliset taidot ovat ne a ja o. 

Vierailija
5/87 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori veli, mutta nyt olet tehnyt vikatikin. Lihakset eivät loppujen lopuksi vetoa naisiin ollenkaan hyvin, paljon parempi tulos saavutetaan solakalla & sopusuhtaisella ulkonäöllä. Ja tietenkin treenaamalla sosiaalisia taitoja mahdollisimman paljon.

Lihaksilla saa huomiota muilta miehiltä, kuten olet jo huomannutkin.

T. Mies 28v.

Vierailija
6/87 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 13:52"]

Sosiaaliset taidot ovat ne a ja o. 

[/quote]

Ehei, tarpeeksi pahis ja renttu niin naisia riittää.

Vierailija
7/87 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisiko joku mitä ovat nämä sosiaaliset taidot?

Ja onko niitä myös naisilla? En ole koskaan kuullut yhdenkään miehen vaativan tai toivovan naiseltaan "sosiaalisia taitoja".

Vierailija
8/87 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 13:43"]

Ei sitten oo tullut mieleen kehittää henkistä puolta? Vaikka näyttäisit Hunksilta ja olisit miljonääri, AV:lla tälläisiä ruikutusavauksia tekevä mies tuskin saakaan naisia,yök!

[/quote]

Kuten ystävämme Laasanen on viisaasti todennut: "ruikuttamisvalta" on varattu ainoastaan naisille ja lapsille. Niin ja kerro toki, mitä nämä henkiset puolet ovat ja miten niitä kehitetään suunnitemallisesti samaan tyyliin kuin puntilla kasvatetaan lihasmassaa tietyn ohjelman mukaan ruokavalio huomioiden?

Vierailija
9/87 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että olet huolehtinut itsestäsi vain päiväunissasi tai sitten et ole kuntoillut monipuolisesti(näytät steroidien vetäjältä).

Omassa tuttavapiirissäni, mitä naisten vaatimuksista miehille tiedän, ei kenelläkään ole muuta vaatimusta varallisuuden suhteen kuin se, että elättää itse itsensä. Eli ihan sama tienaako kuukaudessa 1500e vai 15000e, kunhan ei elä pummina.

Kolmas vaihtoehto tietysti on, että "vikasi" on aivan jossain muualla, vaikkapa asenteessa naisia kohtaan....

Vierailija
10/87 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Minä olen ottanut Laasasen "naisellinen naisen"-tekstistä oppia ja pukeudun nykyään vain silkkiin ja satiiniin, käyttäydyn hempeästi, puhun miehille kuin vauvoille, mutta miehiä on entistä vähemmän. Osaisitko ap kertoa miehenä, missä vika?

t.naisellinen nainen

Vierailija
11/87 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi pikku laasanen, ei tolla naamalla nyt kannatakaan panostaa, peli on jo menetetty... eri asia on sitten komeilla miehillä.

Vierailija
12/87 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lassukka, niin ei saa naista, vaikka näyttäisi Brad Pittiltä. Fakta.

Vierailija
13/87 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 15:31"]

[/quote]

Kuten ystävämme Laasanen on viisaasti todennut: "ruikuttamisvalta" on varattu ainoastaan naisille ja lapsille. Niin ja kerro toki, mitä nämä henkiset puolet ovat ja miten niitä kehitetään suunnitemallisesti samaan tyyliin kuin puntilla kasvatetaan lihasmassaa tietyn ohjelman mukaan ruokavalio huomioiden?

[/quote]

Henkistä puolta voi kehittää esimerkiksi lukemalla sivistävää kirjallisuutta. Toinen hyvä keino on tehdä vapaaehtoistyötä.

Vierailija
14/87 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 15:39"]

Hei!

Minä olen ottanut Laasasen "naisellinen naisen"-tekstistä oppia ja pukeudun nykyään vain silkkiin ja satiiniin, käyttäydyn hempeästi, puhun miehille kuin vauvoille, mutta miehiä on entistä vähemmän. Osaisitko ap kertoa miehenä, missä vika?

t.naisellinen nainen

[/quote]

Tähän myös minä haluan kuulla vastauksen. Olen opetellut puhumaan pehmeämmin, pukeudun ainoastaan vaaleanpunaiseen ja olen opetellut kohtelemaan miehiä hyväksyvämmin. Silti en saa aviomiestä. 

Vierailija
15/87 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä on vain minun näkökulmasta mutta kuitenkin.

Treenattu mies ei vetoa minuun millä tavoin. Yksi syy on se, että treenattu kroppa kertoo siitä, että mies viettää aikaa salilla paljon ja vahtii (mahdollisesti) jokaista suupalaansa. Itse olen kova syömään ja inhoan mitään kalorien tms. vahtaamista. Mainittakoon nyt vielä, että kaikesta huolimatta olen itse normaalipainoinen.

Jostakin syystä vatsakas mies vetoaa minuun myös enemmän. Enkä nyt tarkoita, että vatsan kohdalla pitäisi olla se kauhea kaljatynnyri (joita viisikymppisillä miehillä näkee paljon) vaan sellainen sopiva kumpu (mikä yleensä tarkoittaa jonkinlaista ylipainoa). Eli sellainen nallekarhumaisuus vetoaa minuun.

En myöskään katso miehen varallisuutta, kunhan nyt ei mikään elämäntapatyötön ole. Kun tapasin aviomieheni, oli hän pienipalkkaisessa työssä ja koko ajan lomautusuhan alla (ja niitä lomautuksia on ollut yhdessäoloaikamme aikana kolme). Nyt hän työtön. 

Luonne siis on minulle se tärkeämpi asia. Itse arvostan kilttia, rauhallista ja perhekeskeistä miestä (jollainen aviomiehenikin on). Rentut (aka alfa-miehet) ovat paha turn off.

Laasaslaisten termiä lainaten, minulla on puolisona ns. atm. Olisihan tuossa ollut tarjolla näitä alfamiehiäkin mutta mieheni oli kaikin puolin vetävämpi ja sopivampi minulle =)

Vierailija
16/87 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 15:46"]

[/quote]

[/quote]

Henkistä puolta voi kehittää esimerkiksi lukemalla sivistävää kirjallisuutta. Toinen hyvä keino on tehdä vapaaehtoistyötä.

[/quote]

Lisäksi kannattaa mennä töihin. Nyky-yhteiskunnassa ei oikein pärjää yhden ihmisen palkalla, eikä kukaan halua elättiä itselleen. Laasanen lienee työtön? Myös matkustelu avartaa ihmisen näkemyksiä.

Vierailija
17/87 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 15:39"]

Hei!

t.naisellinen nainen

[/quote]

Jos olet lihava?

Vierailija
18/87 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 15:46"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Miten ilmaiseksi raataminen kehittää henkistä puolta?

Vierailija
19/87 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa tuota prostituutio-ketjua.

Siellä six pack -tasolle treenannut mies kertoo harkinneensa suhdetta kehitysvammaisen naisen kanssa.

Aika sairaaksi on yhteiskunta mennyt. Mikä vittu naisia vaivaa?

Vierailija
20/87 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sellainen ei kyllä miehessä ole innostava piirre, että treenaa pelkästään ulkonäön vuoksi ja treenaaminen on jonkinlainen pakkomielle.

Itse harrastan liikuntaa ja suon, että potentiaalinen kumppanikin on kiinnostunut liikunnallisuudesta. Kuitenkin silloin odotan, että tämä mies tykkää jostain tietystä lajista, hänellä on tavoitteita lajin sisällä (muita kuin ulkonäköön liittyvät), suhtautuu terveesti harrastukseensa ja pitää siitä. Pelkästään salilla käyvä mies, joka ei osaa kertoa, mistä liikunnassa tykkää tai mitä liikuntaa harrastaisi minun kanssani ei kauheesti sytyttäisi.

Niin siis itseasiassa miehen hyväkroppaisuus ei ole niin tärkeää, toki hyväkroppainen voi olla seksikkäämpi mutta silloin vain, jos on itsensä kanssa sinut ja on itsevarma hyvällä tavalla. Sellainen, joka vain odottaa, että muut heti palvovat maata jalkojen alla ei oikein vetoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi