Tajusin juuri,etten koskaan tule menemään naimisiin.
Kommentit (10)
En usko että osaat ennustaa tulevaisuutta, tod näk PELKÄÄT ettet tule koskaan menemään naimisiin, ei tuollaista edes mieti jos avioituminen ei ole mikään iso juttu.
Kerros vähän tarkemmin: oletko parisuhteessa vai ajatteletko ettet tule koskaan kumppania saamaan?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 11:46"]
En usko että osaat ennustaa tulevaisuutta, tod näk PELKÄÄT ettet tule koskaan menemään naimisiin, ei tuollaista edes mieti jos avioituminen ei ole mikään iso juttu.
[/quote]
No enhän mä sitä aktiivisesti mietikään, varmaan nää hää-aiheiset jutut vaan herätti. :)
Hyvä havainto, en taida minäkään koskaan mennä/päästä ( miten haluatte ) naimisiin.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 11:48"]
Kerros vähän tarkemmin: oletko parisuhteessa vai ajatteletko ettet tule koskaan kumppania saamaan?
[/quote]
Olen parisuhteessa, ollut jo 20 vuotta.Aikanaan emme naimisiin menneet,kumpikaan sitä ei pitänyt tarpeellisena. Nyt suhde vetelee jo ns. viimeisiään, ikää on kohta 40v ja Elämän Suuri Rakkaus on ehkä vain satukirjan sivuilla.
Never say never ;)
Jotkuthan menee vielä 7kymppisinäkin naimisiin :)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 11:53"]
Never say never ;)
Jotkuthan menee vielä 7kymppisinäkin naimisiin :)
[/quote]
Niin no joo, oishan siinä potkua; pokata päivätansseista joku karju...vertailla lääkkeitä ja todeta et hei; me sovitaan yhteen :D Ehkä se mies pitäisi olla vähän nuorempi, leskeytyisin ehkä turhan nopeasti muuten... ap
Samalta tuntuu täällä. Ikää 39, eikä vielä tähän päivään mennessä viikonlopputapailusuhteita syvempiä parisuhteita. Viimeisestä sellaisestakin aikaa 10 vuotta. Eiköhän sitä vanhanapiikana mennä hautaan ja tehdä joku selibaattiennätyskin kun en osaa satunnaisten kanssa pelkkää seksiäkään hakea. Kaamea ajatus että olen saanut munaa viimeksi alle kolmekymppisenä :-o
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 11:56"]
Samalta tuntuu täällä. Ikää 39, eikä vielä tähän päivään mennessä viikonlopputapailusuhteita syvempiä parisuhteita. Viimeisestä sellaisestakin aikaa 10 vuotta. Eiköhän sitä vanhanapiikana mennä hautaan ja tehdä joku selibaattiennätyskin kun en osaa satunnaisten kanssa pelkkää seksiäkään hakea. Kaamea ajatus että olen saanut munaa viimeksi alle kolmekymppisenä :-o
[/quote]
Auts, on tuo pitkä aika kyllä...... :/
Ok.