Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettääkö sinua käydä kakalla jos muut kuulevat?

Vierailija
15.08.2025 |

Hävettääkö sinua käydä kakalla esim. kylässä tai töissä jos vessa on sellaisessa paikassa että muut oit kuulla asioitisi äänet, pierut,pökäleiden plumsahdukset veteen jne.?Kuulijat eivät voi välttyä ajatukselta miltä näytätkään pöntöllä kun ponnistat  pökäleitä ulos ryppyreiästä ja katsovat sinua tämä ajatus mielessä kun tulet ulos vessasta.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen adaptoimaan koppikakan. Käsi vaan siihen veden pinnan päälle ja otat kopin, sen jälkeen voit tuotoksen laskea kuin joutsenen konsanaan veteen

Vierailija
2/19 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä nyt varsinaisesti haluaisi hakeutua tuollaiseen tilanteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä, koska kyseisessä tilanteessa ei ole mitään mahdollisuutta, että suolisto toimisi.

Vierailija
4/19 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleiset vessat joissa on avonaiset vessakopit ovat inhottavia. 

Vierailija
5/19 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä se Ap noin ajattelet, ei ketään oikeasti kiinnosta. Et varmaan kehtaa ostaa vessapaperiakaan kaupasta, ainakaan isoa pakettia?

Vierailija
6/19 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapulap@skani on kuin moderni taideteos.

Vierailija
7/19 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tavallaan. Inhoan nykyisiä asuntoja joissa ainoa wc on rakennettu pahvista ja sijoitettu kirurgisen tarkasti keskelle asuntoa jotta äänet kuuluisivat tasapuolisesti sekä olohuoneeseen, keittiöön, eteiseen että kaikkiin makuuhuoneisiin. Jouduin olemaan tällaisessa asunnossa vieraana useamman päivän ja oli se ahdistavaa. Itse en ikinä huolisi tuollaista asuntoa. Mieluummin ottaisin jopa vanhan mökin ja ulkohuussin.

Vierailija
8/19 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hävettää. Eilen just oli tlanne, että oln tarpeillani ja puhelin soi. Jostain hiton syystä mä sitten vastasin siihen ja sen hetken hiljaisuuden aikana kuului muheva trööt ja plöts.

Minua hävetti. Siellä soitteli esimieheni, joka varmisteli juttuja... "taisin soittaa huonoon aikaa, että jos mä sitten vähän myöhemmin.. moikka". Voi hävetyksen puna.

Esimieheni on semmoinen supliikki ja reipas 15 vuotta vanhempi mies.

Hän ei soittanut myöhemmin, vaan lähetti sähköpostin. "jos sulla on muita kiireitä, niin en viitti soitella... Tässähän nää tärkeimmät yhdessä sähköpostissa!" Voieivoieivoiei! Enhän mä ikinä kehtaa mennä sen eteen! 

N28

Vierailija
9/19 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta en sen vuoksi ikinä käy. Jokainen kait pystyy sen verran pidättämään. 

Vierailija
10/19 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on työpaikalla semmoinen vessa, että vaikka se on eri kerroksessa kuin työtilat, niin ihan hirveät pärinää sieltä usein kuuluu kun ihmiset käyvät. 

Vierailija
11/19 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hävettää. Eilen just oli tlanne, että oln tarpeillani ja puhelin soi. Jostain hiton syystä mä sitten vastasin siihen ja sen hetken hiljaisuuden aikana kuului muheva trööt ja plöts.

Minua hävetti. Siellä soitteli esimieheni, joka varmisteli juttuja... "taisin soittaa huonoon aikaa, että jos mä sitten vähän myöhemmin.. moikka". Voi hävetyksen puna.

Hän ei soittanut myöhemmin, vaan lähetti sähköpostin. "jos sulla on muita kiireitä, niin en viitti soitella... Tässähän nää tärkeimmät yhdessä sähköpostissa!" Voieivoieivoiei! Enhän mä ikinä kehtaa mennä sen eteen! 

N28

Miehenä tuo olisi minusta vain hieman kiihottavaa kuulla puhelimessa kun nuorehko nainen on kakalla, en varmaan lopettaisi puhelua vaan koittaisin pitkittää sitä jotta kuulisin varmasti kaikki pyllystä tulevat äänet

Vierailija
12/19 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N28

Miehenä tuo olisi minusta vain hieman kiihottavaa kuulla puhelimessa kun nuorehko nainen on kakalla, en varmaan lopettaisi puhelua vaan koittaisin pitkittää sitä jotta kuulisin varmasti kai

Oletkin palstamies. Lainaamasi kirjoittajan tarinassa oli ihan normaali, työssäkäyvä mies kyseessä.

Vierailija
13/19 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen adaptoimaan koppikakan. Käsi vaan siihen veden pinnan päälle ja otat kopin, sen jälkeen voit tuotoksen laskea kuin joutsenen konsanaan veteen

😂😂😂

Vierailija
14/19 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä se Ap noin ajattelet, ei ketään oikeasti kiinnosta. Et varmaan kehtaa ostaa vessapaperiakaan kaupasta, ainakaan isoa pakettia?

Pahempiakin aloituksia täällä on. Itse vetäsen vessan ennen kuin annan tulla😉

15/19 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vuonna 5 kaveri oli pannut jonkun tyypin kanssa, ei mikään random, ei kehdannut kakkia sen tykönä. Aika outoa, kuuntelin vaan.

16/19 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N28

Oikeesti olet 15 v?

Kukaan ei vastaa puhelimeen jos on paskalla. Kellä ylipäätään on luuri mukana paskahuusissa?

Vierailija
17/19 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aina viheltelen kun tulee isompia pieruja. 

Vierailija
18/19 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöntön pohjalle paperia johon lasket kaapelin. Näin ainakin minimoit loiskahdukset.

Jos joskus rakennan vielä omakotitalon. Sijoitan vessan kauimpaan nurkkaan ja panostan äänenvaimennukseen desipeliovella yms.

Vierailija
19/19 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitan sanallisesti käyväni paskalla. Sen jälkeen en häpeä mitään, kuten en ennen sitäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme