Hävettääkö sinua käydä kakalla jos muut kuulevat?
Hävettääkö sinua käydä kakalla esim. kylässä tai töissä jos vessa on sellaisessa paikassa että muut oit kuulla asioitisi äänet, pierut,pökäleiden plumsahdukset veteen jne.?Kuulijat eivät voi välttyä ajatukselta miltä näytätkään pöntöllä kun ponnistat pökäleitä ulos ryppyreiästä ja katsovat sinua tämä ajatus mielessä kun tulet ulos vessasta.
Kommentit (19)
No en mä nyt varsinaisesti haluaisi hakeutua tuollaiseen tilanteeseen.
Ei hävetä, koska kyseisessä tilanteessa ei ole mitään mahdollisuutta, että suolisto toimisi.
Yleiset vessat joissa on avonaiset vessakopit ovat inhottavia.
Sinä se Ap noin ajattelet, ei ketään oikeasti kiinnosta. Et varmaan kehtaa ostaa vessapaperiakaan kaupasta, ainakaan isoa pakettia?
Krapulap@skani on kuin moderni taideteos.
No tavallaan. Inhoan nykyisiä asuntoja joissa ainoa wc on rakennettu pahvista ja sijoitettu kirurgisen tarkasti keskelle asuntoa jotta äänet kuuluisivat tasapuolisesti sekä olohuoneeseen, keittiöön, eteiseen että kaikkiin makuuhuoneisiin. Jouduin olemaan tällaisessa asunnossa vieraana useamman päivän ja oli se ahdistavaa. Itse en ikinä huolisi tuollaista asuntoa. Mieluummin ottaisin jopa vanhan mökin ja ulkohuussin.
Kyllä hävettää. Eilen just oli tlanne, että oln tarpeillani ja puhelin soi. Jostain hiton syystä mä sitten vastasin siihen ja sen hetken hiljaisuuden aikana kuului muheva trööt ja plöts.
Minua hävetti. Siellä soitteli esimieheni, joka varmisteli juttuja... "taisin soittaa huonoon aikaa, että jos mä sitten vähän myöhemmin.. moikka". Voi hävetyksen puna.
Esimieheni on semmoinen supliikki ja reipas 15 vuotta vanhempi mies.
Hän ei soittanut myöhemmin, vaan lähetti sähköpostin. "jos sulla on muita kiireitä, niin en viitti soitella... Tässähän nää tärkeimmät yhdessä sähköpostissa!" Voieivoieivoiei! Enhän mä ikinä kehtaa mennä sen eteen!
N28
Joo mutta en sen vuoksi ikinä käy. Jokainen kait pystyy sen verran pidättämään.
Meillä on työpaikalla semmoinen vessa, että vaikka se on eri kerroksessa kuin työtilat, niin ihan hirveät pärinää sieltä usein kuuluu kun ihmiset käyvät.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hävettää. Eilen just oli tlanne, että oln tarpeillani ja puhelin soi. Jostain hiton syystä mä sitten vastasin siihen ja sen hetken hiljaisuuden aikana kuului muheva trööt ja plöts.
Minua hävetti. Siellä soitteli esimieheni, joka varmisteli juttuja... "taisin soittaa huonoon aikaa, että jos mä sitten vähän myöhemmin.. moikka". Voi hävetyksen puna.
Hän ei soittanut myöhemmin, vaan lähetti sähköpostin. "jos sulla on muita kiireitä, niin en viitti soitella... Tässähän nää tärkeimmät yhdessä sähköpostissa!" Voieivoieivoiei! Enhän mä ikinä kehtaa mennä sen eteen!
N28
Miehenä tuo olisi minusta vain hieman kiihottavaa kuulla puhelimessa kun nuorehko nainen on kakalla, en varmaan lopettaisi puhelua vaan koittaisin pitkittää sitä jotta kuulisin varmasti kaikki pyllystä tulevat äänet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N28
Miehenä tuo olisi minusta vain hieman kiihottavaa kuulla puhelimessa kun nuorehko nainen on kakalla, en varmaan lopettaisi puhelua vaan koittaisin pitkittää sitä jotta kuulisin varmasti kai
Oletkin palstamies. Lainaamasi kirjoittajan tarinassa oli ihan normaali, työssäkäyvä mies kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen adaptoimaan koppikakan. Käsi vaan siihen veden pinnan päälle ja otat kopin, sen jälkeen voit tuotoksen laskea kuin joutsenen konsanaan veteen
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Sinä se Ap noin ajattelet, ei ketään oikeasti kiinnosta. Et varmaan kehtaa ostaa vessapaperiakaan kaupasta, ainakaan isoa pakettia?
Pahempiakin aloituksia täällä on. Itse vetäsen vessan ennen kuin annan tulla😉
Ei.
Vuonna 5 kaveri oli pannut jonkun tyypin kanssa, ei mikään random, ei kehdannut kakkia sen tykönä. Aika outoa, kuuntelin vaan.
Vierailija kirjoitti:
N28
Oikeesti olet 15 v?
Kukaan ei vastaa puhelimeen jos on paskalla. Kellä ylipäätään on luuri mukana paskahuusissa?
Itse aina viheltelen kun tulee isompia pieruja.
Pöntön pohjalle paperia johon lasket kaapelin. Näin ainakin minimoit loiskahdukset.
Jos joskus rakennan vielä omakotitalon. Sijoitan vessan kauimpaan nurkkaan ja panostan äänenvaimennukseen desipeliovella yms.
Ilmoitan sanallisesti käyväni paskalla. Sen jälkeen en häpeä mitään, kuten en ennen sitäkään.
Suosittelen adaptoimaan koppikakan. Käsi vaan siihen veden pinnan päälle ja otat kopin, sen jälkeen voit tuotoksen laskea kuin joutsenen konsanaan veteen