Mistä kouluaineesta sinulle on ollut vähiten hyötyä?
Kommentit (63)
Oiskohan kemiasta ja liikunnasta. Liikuntatunnit latistivat liikkumishaluja myös minulla.
Liikunnasta
Toiseksi vähiten kuviksesta.
Matematiikasta...ihan sillä ala-asteen matikalla olisin pärjännyt.
Kuvis taitaa olla mullekin se ainoa täysin turha aine...
Pitkästä matikasta lukiossa. Siinä mielessä, että ko. laskuja en ole koskaan missään tarvinnut. Toisaalta sen opiskelu on ehkä voinut vaikuttaa logiiseen ajattelukykyyni... ehkä :)
Ruotsin kurssit on käyty kaikilla kouluasteilla, mutta koskaan sitä ei ole tarvinnut puhua. Edes ruotsalaisten kanssa.
Liikunta, historia, matematiikka (ala-asteen matikalla pärjää ihan hyvin)
nro 15 jatkaa ja musiikki. Aivan turhia aineita, missään koskaan tarvinnut. Nekin tunnit olisi voinut käyttää vaikka matikan opiskeluun jossa olen kaikinpuolin surkea.
nro 15 jatkaa ja musiikki. Aivan turhia aineita, missään koskaan tarvinnut. Nekin tunnit olisi voinut käyttää vaikka matikan opiskeluun jossa olen kaikinpuolin surkea.
Liikunta (sai minut inhoamaan liikuntaa vuosiksi), kuvaamataito (tykkäsin piirtää mutta koin että kuvaamataito tappoi luovuuden kun oli aina tehtävänanto mistä aiheesta piti milläkin välineillä puuhata jotain), ruotsi (tätä ei tarvitse varmaankaan selittää, missään ei tarvitse, varsinkaan ruotsissa), ala-asteen jälkeen matematiikka ja lukion fysiikka, arkielämässä pärjää perusteilla
Uskonto. Semmoista soopaa ei pitäisi verovaroilla kustantaa.
Varmaan kemia? En muista sitä ollenkaan.
Musiikki. Niiltä tunneilta ei jäänyt mitään käteen.
Mikään osaaminen ei koskaan ole hyödytöntä. Näin ajattelen.
Musiikki. Tästä olisi varmaan voinut ollakin hyötyä, jos opettaja olisi jotain opettanut, mutta aina vaan laulettiin.
Tekstiilityö. Opin varmaan paljonkin, mutta en ole koskaan innostunut käyttämään mitään oppimiani taitoja myöhemmin; virkkausta, neulontaa tai ompelua esimerkiksi.
Tekstiilityöstä. Olen harrastanut alle kouluikäisestä lähtien niin paljon käsitöitä, etten oppinut kässäntunneilla yhtään mitään uutta.