Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain miesystäväni Suomi24.fi Treffit -palstalta kiinni rysän päältä...

Vierailija
18.07.2013 |

Etsi "jännitystä ja kokemuksia elämäänsä"  profiilissaan.

Ollaan oltu yhdessä 1,5 v. Tämä ei tullut yllätyksenä, sillä olen jo kerran aiemmin saanut miehen kiinni (tapasimme myös verkossa).

Ollut todella muutaman naisen kanssa elämänsä aikana. Naimisissa saman kanssa n. 16 v. ennen minua...Ilmeisesti tekee mieli nyt sitten hakea kokemuksia eri naisten kanssa.

Mutta hyvä, että tuli ilmi.miehen pettämistaipumukset näinkin aikaisessa vaiheessa..

Just lähetellyt mulle tekstareita, kuinka rakastaa mua aina ja haluaa aina olla mun kanssa. Voi itku noita miehiä!

Sen tää kyllä aiheuttaa, etten ihan heti pysty luottamaan kehenkään...

Kommentit (152)

Vierailija
101/152 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 00:39"]

Ei ole provo. En ymmärrä miksi edes kuulostaisi provolta? Tapahtuuhan tällaista varmaan koko ajan!

Ap

[/quote]

Oletko muslimi?

Vierailija
102/152 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mennyt "testaamaan menekkiäni", en ole sieltä seuraa ollut hakemassa!

Miehen käyttäytyminen muuttui myös...Yhtäkkiä ei ottanutkaan tietokonettaan luokseni, ja tuli töistä tavallista myöhemmin. On ollut myös ärtyneempi ja välinpitämättömämpi minua kohtaan.

Uskon, että mies haluaa yksinkertaisesti kokeilla eri naisia. Olen myös itse ollut epävarma suhteen jatkamisesta, ja olemme siitä keskustelleet vaihtelevalla menestyksellä...Minä tätä suhdetta enemmän olen ollut lopettamassa kuin mies. En tiedä sitten, halusiko mies jo hankkia uuden naisen ennen suhteemme loppumista, ettei tulisi sängyssä kylmä...Seksiä meillä on ollut paljon. Mutta ehkä haluaa tosiaan kokeilla erilaisia naisia?

Mikä oli mun mielestä törkeintä, oli, että mies oli laittanut hakevansa naisia 16-vuotiaista alkaen!!! Ja aika vanhoihin asti oli ikähaarukka toisellakin puolella :). Kokemuksia, kokemuksia.

Itselläni on kaksi tytärtä, ja tuli sellainen olo, että varmasti paras, että tuli loppu, jos noin nuoret tytöt kiinnostaa...

Mies on vähän alle 40 v.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/152 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut tyytyväinen suhteeseen -> mies ei ole ottanut kuuleviin korviinsa -> olen turhautunut  ja sanonut toistuvasti, että pitäisikö erota, kuitenkin yrittäen uskoa suhteeseemme -> mies kokee, että haluan lähteä ja laittaa ilmoituksen palstalle siinä pelossa että jää yksin JA ajattelee, että jes, nyt on aikani kokeilla eri naisia, enpäs haluakaan mitää vakavaa nyt heti perään.

Näin se on mennyt.

Mutta tämä on minulle helpotus tässä kohdin. Ainoastaan tietenkin luottamusta miehiin horjuttaa kyllä. Olisi voinut kokeilla niitä naisia heti avoimesti sen pitkän suhteensa jälkeen.

Ap

Vierailija
104/152 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 00:57"]

En ole mennyt "testaamaan menekkiäni", en ole sieltä seuraa ollut hakemassa!

Miehen käyttäytyminen muuttui myös...Yhtäkkiä ei ottanutkaan tietokonettaan luokseni, ja tuli töistä tavallista myöhemmin. On ollut myös ärtyneempi ja välinpitämättömämpi minua kohtaan.

Uskon, että mies haluaa yksinkertaisesti kokeilla eri naisia. Olen myös itse ollut epävarma suhteen jatkamisesta, ja olemme siitä keskustelleet vaihtelevalla menestyksellä...Minä tätä suhdetta enemmän olen ollut lopettamassa kuin mies. En tiedä sitten, halusiko mies jo hankkia uuden naisen ennen suhteemme loppumista, ettei tulisi sängyssä kylmä...Seksiä meillä on ollut paljon. Mutta ehkä haluaa tosiaan kokeilla erilaisia naisia?

Mikä oli mun mielestä törkeintä, oli, että mies oli laittanut hakevansa naisia 16-vuotiaista alkaen!!! Ja aika vanhoihin asti oli ikähaarukka toisellakin puolella :). Kokemuksia, kokemuksia.

Itselläni on kaksi tytärtä, ja tuli sellainen olo, että varmasti paras, että tuli loppu, jos noin nuoret tytöt kiinnostaa...

Mies on vähän alle 40 v.

Ap

[/quote]

Oletko muslimi?

Vierailija
105/152 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti ottaa päähän, kun pitää olla niin TYHMÄ itsekin. Miksen lopettanut suhdetta silloin vuosi sitten, kun ekan kerran vastaavaa tapahtui...

Mihin se mies karvoistaan pääsisi.

Ap

Vierailija
106/152 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko sen silloin edellisellä kerralla samalla taktiikalla kiinni? Jos, niin mikä sut silloin ajoi treffipalstalle etsimään...jotakin?

Vierailija
107/152 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut silloin profiilia, niitä sai silloin lukea ilman että oli profiili. Löysin miehen, ja väitti kivenkovaan, ettei ole hän, vaikka kaikki faktat puhui puolesta!

Kyllä itkin sitä asiaa silloin...nyt on tosi vaikeaa luottaa miehiin taas hetkeen aikaan. Mut eihän ne kaikki ole kusipäitä, eihän?

Ap

Vierailija
108/152 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kun ollaan naisen valppaita, jos saatais tällaista käytöstä vähän vähenemään...Ja jos ei omaa kuvaansa voi laittaa treffipalstalle, siitäkin voi jotain päätellä (ei aina, tietenkään!). Mutta ainakaan pettäjätyyppi ei sinne kuvaa laita...

Ap

Vierailija
109/152 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 01:10"]

Mulla ei ollut silloin profiilia, niitä sai silloin lukea ilman että oli profiili. Löysin miehen, ja väitti kivenkovaan, ettei ole hän, vaikka kaikki faktat puhui puolesta!

Kyllä itkin sitä asiaa silloin...nyt on tosi vaikeaa luottaa miehiin taas hetkeen aikaan. Mut eihän ne kaikki ole kusipäitä, eihän?

Ap

[/quote]Mitkä mahtoivat olla nämä "faktat"? Oletan, että kuvaa ei profiilissa ollut.

Muutenkin tunnistamisesi tuntuu aika erikoiselta sen vuoksi, että sanot miehen uudemmassa ilmoituksessaan valehdelleen pituutensa 10 cm ALAkanttiin. Mun on lähes mahdotonta uskoa, että kukaan oikeaa liveseuraa etsivä mies niin tekisi.

Vierailija
110/152 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 01:12"]

Ei muuta kun ollaan naisen valppaita, jos saatais tällaista käytöstä vähän vähenemään...Ja jos ei omaa kuvaansa voi laittaa treffipalstalle, siitäkin voi jotain päätellä (ei aina, tietenkään!). Mutta ainakaan pettäjätyyppi ei sinne kuvaa laita...

Ap

[/quote] Voi, oli mulla sutinaa naapurinmiehen kanssa, ja selvis sitten että sillä oli tyttöystävä ollut jo pidempään. Mä vedin tyhmyyttäni kilarit kun se valitsi sen toisen :D

Mutta oli jätkä omalla naamallaan vielä palstalla vuodenkin päästä :O Sääliksi käy sitä emäntää, mutta näin kai nää treffipalstariippuvaiset toimii, sama onko kuvaa vai ei.

Vierailija
111/152 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 01:17"]Mun on lähes mahdotonta uskoa, että kukaan oikeaa liveseuraa etsivä mies niin tekisi.

[/quote]Sillä oletuksella, että kyseessä on suht "normaalin" kokoinen kaveri eikä mikään 2,3 metrinen erikoisuus..

Vierailija
112/152 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lienee näitä Porvoon yliopiston "akateemikkoja". Kirjoitusten taso, logiikka ja ajatuksenlento ainakin on sitä luokkaa... Ellei, niin siitä naapurista Nikkilästä sitten.

Vierailija
113/152 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ihmettelin minäkin, että laittoi pituutensa noin alakanttiin...Siis on just sopivan pitkä mies :). Olis ny laittanu vaikka muutaman sentin vähemmän tai enemmän, jos sitä pituutta piti alkaa muuttamaan...kuka sen nyt huomaa!

Ap

Vierailija
114/152 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ymmärsinkö oikein, että olet tunnistanut miehen lähinnä kirjoitustyylin ja vaistosi perusteella, sillä ilmoituksissa mainitut tiedot ovat epätosia? Ja mies itse kiven kovaan kieltää kyseessä olevan hänen profiilinsa?

Vierailija
115/152 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 01:17"]

Muutenkin tunnistamisesi tuntuu aika erikoiselta sen vuoksi, että sanot miehen uudemmassa ilmoituksessaan valehdelleen pituutensa 10 cm ALAkanttiin. Mun on lähes mahdotonta uskoa, että kukaan oikeaa liveseuraa etsivä mies niin tekisi.

[/quote]

Mieti nyt itse. Mieluummin kertoo netissä mitan alhaisemmaksi, jotta ei tuota pettymystä heti, kun katseet kohtaa. Jos sieltä saa seuraa joka tapauksessa, eiköhän se ole parempi, että livetilanteessa ensivaikutelma on myönteisempi kuin profiili.

Vierailija
116/152 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 02:37"]

[/quote]

Mieti nyt itse. Mieluummin kertoo netissä mitan alhaisemmaksi, jotta ei tuota pettymystä heti, kun katseet kohtaa. Jos sieltä saa seuraa joka tapauksessa, eiköhän se ole parempi, että livetilanteessa ensivaikutelma on myönteisempi kuin profiili.

[/quote]Tän takia mäkin naisena ilmoitan mitoikseni 170/70, vaikka oikeasti olen 170/55.

Vierailija
117/152 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 02:39"]

[/quote]

[/quote]Tän takia mäkin naisena ilmoitan mitoikseni 170/70, vaikka oikeasti olen 170/55.

[/quote]

Tuo on jo melkein 30% lisäys. Tuo mies vähensi vain 5% pituudestaan. 

Vierailija
118/152 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 03:16"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]Missä ap kertoi, että mies on oikeasti 2m pitkä? Ihan yhtä hyvin saattaa olla vaikka 180. Toiseksi pituuden havaitsee ihan silmillä, sen sijaan painoa on huomattavasti vaikeampi arvioida.

Vierailija
119/152 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 03:26"]

Tän takia mäkin naisena ilmoitan mitoikseni 170/70, vaikka oikeasti olen 170/55.

[/quote]

[/quote]Missä ap kertoi, että mies on oikeasti 2m pitkä? Ihan yhtä hyvin saattaa olla vaikka 180. Toiseksi pituuden havaitsee ihan silmillä, sen sijaan painoa on huomattavasti vaikeampi arvioida.

[/quote]

10 senttiä 180:stä 5,55%, eli pyöristyy 6%. Onhan se jo melkein 30%. Laskin sen 5%, eli 5,4% 185:n mukaan joka taitaa olla aika lähellä miesten keskimittaa.

Vierailija
120/152 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 03:35"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 03:26"]

Tän takia mäkin naisena ilmoitan mitoikseni 170/70, vaikka oikeasti olen 170/55.

[/quote]

[/quote]

10 senttiä 180:stä 5,55%, eli pyöristyy 6%. Onhan se jo melkein 30%. Laskin sen 5%, eli 5,4% 185:n mukaan joka taitaa olla aika lähellä miesten keskimittaa.

[/quote]170 ja 180cm tai 180 ja 190cm jne. välisen eron, eli pituuden valehtelun profiilissa, huomaa 100% varmuudella livenä. Sen sijaan silmämääräisesti kanssani saman kokoinen nainen voi oikeastikin painaa mitä tahansa väliltä 50-65kg ruumiinrakenteesta ja kehon koostumuksesta riippuen, joten 5% lisäys olisi niin pientä kaunistelua ettei sitä kukaan edes tajuaisi. Vasta 70kg alkaa olla sellainen paino, että jokainen tajuaa ettei ole totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi