Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain miesystäväni Suomi24.fi Treffit -palstalta kiinni rysän päältä...

Vierailija
18.07.2013 |

Etsi "jännitystä ja kokemuksia elämäänsä"  profiilissaan.

Ollaan oltu yhdessä 1,5 v. Tämä ei tullut yllätyksenä, sillä olen jo kerran aiemmin saanut miehen kiinni (tapasimme myös verkossa).

Ollut todella muutaman naisen kanssa elämänsä aikana. Naimisissa saman kanssa n. 16 v. ennen minua...Ilmeisesti tekee mieli nyt sitten hakea kokemuksia eri naisten kanssa.

Mutta hyvä, että tuli ilmi.miehen pettämistaipumukset näinkin aikaisessa vaiheessa..

Just lähetellyt mulle tekstareita, kuinka rakastaa mua aina ja haluaa aina olla mun kanssa. Voi itku noita miehiä!

Sen tää kyllä aiheuttaa, etten ihan heti pysty luottamaan kehenkään...

Kommentit (152)

Vierailija
61/152 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvä parisuhde siihen ei kolmas väliin mahtuu. Jos miehellä on tarve muihin niin anti mennä, ihan fiksuja kunnon miehiäkin kun sentään vielä on. En katsoisi päivääkään tuommosta pelleä.

Vierailija
62/152 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 19:05"]

Jos on hyvä parisuhde siihen ei kolmas väliin mahtuu. Jos miehellä on tarve muihin niin anti mennä, ihan fiksuja kunnon miehiäkin kun sentään vielä on. En katsoisi päivääkään tuommosta pelleä.

[/quote]

Ei se noin mene

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/152 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailma on tätä tänä päivänä, etsivä löytää. Rakkaus on tänä päivänä melko harvinainen sana, ja siihen kuuluu muutakin kuin hyvän olon tunnetta. Kummankin pitää näyttää ja osoittaa että ovat valmiita tekemään toistensa puolesta asioita jotka tekevät toisen onnelliseksi. Toivon että löydät ihmisen joka ymmärtää tämän asian, ja toivon että ennen kuin löydät sen, olet sinut itsesesi kanssa ja osaat arvostaa ja kunnioittaa toista. Ja mikä tärkeää on myöskin, mitä toinen on valmis tekemään vuoksesi.

Olen itse löytänyt elämäni naisen, tiedän että kuulumme toisillemme, se on enemmän kuin voisin toivoa.

Arvostamma toisiamme, voimme puhua ja olla mieltä eri asioista mutta kunnioitamma toisiamme ja mikä tärkeintä rakastamme toisiamme aidosti. En voisi elämältä enempää toivoa. Olemme todella onnellisia ja rakastavaisia. Vaimoni kanssa tapasimme linja-auto pysäkillä, seurustelu aika kesti 8 vuotta ja kihloissa seuraavat 8 vuotta ja sitten naimisiin. 4 lasta, elämä on köyhää ja rahat ei riitä laskuihin eikä ruokaan.

Mutta rakkaus on ihanaa ( Eikä se ole yhteiskunnan ansiota)

Vierailija
64/152 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
65/152 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käys kattoo myös Iskuri ja Deitti.net samat hemmot molemmissa pyörii.

Vierailija
66/152 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on mennyt usko täysin parisuhteisiin. Miehet pettää aina, kun vain tilaisuus tulee. Eniten arvostan miehiä ja naisia, jotka eivät sitten sitoudu ja tekevät sinkkuina kukasta kukkaan lentämistä. Toisaalta tuntuu ihmeelliseltä, että niin harva haluaa enää nykypäivänä olla yhden ihmisen kanssa parisuhteessa!

Vierailija
67/152 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä olit Suomi24:ssa hakemassa seuraa?

Vierailija
68/152 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

RYSÄN PÄÄLTÄ  18.7.2013

Voihan rähmä.

Vierailija
69/152 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Vierailija
70/152 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 22:14"]

Kokeilin joskus 4 vuotta sitten netin deittipalstoja, ja totesin muutamassa kuukaudessa, etten ainakaan itse löydä sieltä mitään.  Minulla kun on vaatimuksia sekä älyn, huumorintajun että ulkonäön suhteen. Ainakin PK-seudulla tuo on vaikea yhtälö. Tapaamispaikkoja ei ole (ainakaan talvisin) missään yli 4-kymppisille...   

[/quote]

Ehkäpä se ettet löytänyt sieltä mitään johtuikin siitä, että myös miehillä on vaatimuksia naisten henkisten ja fyysisten ominaisuuksien suhteen. Viestisi perusteella ainakin tämä vaikuttaa todennäköisimmältä vaihtoehdolta.

Vierailija
71/152 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ap muslimi? Vastasiko se?

Vierailija
72/152 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuo on yllättävän yleistä että parisuhteessa miehet hakevat vierasta, kun kyllästyvät omaan naiseen. Oma mieheni myös jäi rysänpäältä kiinni ku rupesi löytymään suomi24.fi treffi sivustolta viestejä. Ja seuraa hakenut myös iskuri.net sivustolta.hirveet selittelyt kun sain asiasta tietää, nyt en enää voi luottaa mieheeni ja epäilen häntä koko ajan kun hän käy edes naamakirjassa, koska sielläkin ruinannut naisilta lämpöö....itselleni riittäisi seksi oman miehen kanssa mutta tuntuu että hän ei jaksa tai ei sitä kiinnosta antaa sitä mulle vaikka ollaankin saman ikäisiä. Tuntuu tyhmältä näin naisena ruinata seksiä ja pettyä ku ei sitä saa.

Vierailija
73/152 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
74/152 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no meillä mies kävi kahvilla & leffassa jonkun naisen kanssa.. kuulemma kaveripohjalta ! katsoin tämän naisen profiilia suomi24:tä  & kavereita tosiaan etsi, vaikka avoliitossa.. käsittämätöntä!!! tein miehelle selväksi, että hänhän ei naisten kanssa kaveeraa. en todellakaan usko, että mies ja nainen voivat olla "vain ystäviä" ilman jonkinlaista seksiä!!!

Vierailija
75/152 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 12:49"]no meillä mies kävi kahvilla & leffassa jonkun naisen kanssa.. kuulemma kaveripohjalta ! katsoin tämän naisen profiilia suomi24:tä  & kavereita tosiaan etsi, vaikka avoliitossa.. käsittämätöntä!!! tein miehelle selväksi, että hänhän ei naisten kanssa kaveeraa. en todellakaan usko, että mies ja nainen voivat olla "vain ystäviä" ilman jonkinlaista seksiä!!!
[/quote]

Oletpa ahdasmielinen :) ihme, että mies haluaa nähdä muita naisia, sinun onneksi VAIN niitä kavereita.

Vierailija
76/152 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 12:52"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 12:49"]no meillä mies kävi kahvilla & leffassa jonkun naisen kanssa.. kuulemma kaveripohjalta ! katsoin tämän naisen profiilia suomi24:tä  & kavereita tosiaan etsi, vaikka avoliitossa.. käsittämätöntä!!! tein miehelle selväksi, että hänhän ei naisten kanssa kaveeraa. en todellakaan usko, että mies ja nainen voivat olla "vain ystäviä" ilman jonkinlaista seksiä!!! [/quote] Oletpa ahdasmielinen :) ihme, että mies haluaa nähdä muita naisia, sinun onneksi VAIN niitä kavereita.

[/quote]

Ei kun tylsä. Ihmiset, jotka uskovat, etteivät miehet ja naiset voi olla "vain kavereita", ovat usein itse tylsimyksiä, joilla ei ole hirveästi vaikkapa älyllisiä kiinnostuksen kohteita. Heidän on todella vaikea ymmärtää, että älylliset ihmiset todellakin pystyvät keskustelemaan toisten älyllisten ihmisten kanssa sukupuolesta riippumatta. Itselläni on aina ollut kyllä harrastuksia, joiden kautta olen miespuolisia kavereita saanut, ei ole tarvinnut Suomi.24:ltä heitä hakea. Tosin sitten puoliso - monipuolisesti asioista kiinnostunut - sieltä löytyi.

Vierailija
77/152 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käynyt samantyylisesti. Mies oaljasti vielä itse vahingossa itsensä! Joku sen kaveri oli kutsunut sen jollekin deittisivustolle (siis se kutsu oli tullut meilillä) ja kun kysyin siltä että mitä tää nyt on (lueskeli siis meilejään ja näytti mulle itse tän meilin) niin se sanoi että ei se oo mitään, voi vaikka välittää meilin mulle, siinä on vaan linkki sille nettisivulle. Väitti että ei itse harrasta tuollaisia. Ajattelin että ookoo, no luotan mieheen enkä edes avaa kyseistä meiliä ikinä. Sitten olin kuitenkin liian utelias ja klikkasin linkistä sille deittisivustolle, ja sehän veikin mut suoraan herran omalle sivulle siellä! Luin läpi kaikki viestit mitä se oli lähetellyt eri naisten kanssa. Kauheeta vonkausta, että ei ole suhteessa tällä hetkellä ja haluaa tavata yms. Onneks enää en sen paskiaisen kaa ole, harmi vaan että neljä vuotta tuhlasin sen kanssa ja hankittiin lapsikin.

Vierailija
78/152 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi ei.

Vierailija
79/152 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan te naiset täällä niitä miestenne treffiprofiileja ja netissä kirjoittelua surette. Ei niitä kukaan oikeasti halua tavat tai mitää edes niiden kanssa tehdä. Kyllä ne pelimiehet on ihan muualla kun lähettelemässä viestejä joillekin epämääräsille profiileille, joista osa on miehiä naisen nimillä ja loput sekopäisiä naisia ja loput nigerialaiskirjeiden tekijöitä.

Vierailija
80/152 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jk

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän