Sain miesystäväni Suomi24.fi Treffit -palstalta kiinni rysän päältä...
Etsi "jännitystä ja kokemuksia elämäänsä" profiilissaan.
Ollaan oltu yhdessä 1,5 v. Tämä ei tullut yllätyksenä, sillä olen jo kerran aiemmin saanut miehen kiinni (tapasimme myös verkossa).
Ollut todella muutaman naisen kanssa elämänsä aikana. Naimisissa saman kanssa n. 16 v. ennen minua...Ilmeisesti tekee mieli nyt sitten hakea kokemuksia eri naisten kanssa.
Mutta hyvä, että tuli ilmi.miehen pettämistaipumukset näinkin aikaisessa vaiheessa..
Just lähetellyt mulle tekstareita, kuinka rakastaa mua aina ja haluaa aina olla mun kanssa. Voi itku noita miehiä!
Sen tää kyllä aiheuttaa, etten ihan heti pysty luottamaan kehenkään...
Kommentit (152)
Mielestäni tuollaiset pitäisi käräyttää. Lopputulos on parempi sen tietämättömän kumppaninkin takia ottaen huomioon, että hänellä on kuitenkin ystäviä tukena sitten.
Narsistihuorille, miksi heitä sanookaan, (luonnetyypiltään alempitasoisia kuitenkin) ei pidä antaa tilaa sekoittaa elämää, heidät pitää mielestäni käräyttää, ei kahta puhetta, muutoin he vain vievät ja muut vikisevät.
Pitää vain katsoa, että se toinen osapuoli ei jää yksin murehtimaan.
Tällä hetkellä ei kukaan saa kiinni ketään rysänpäältä.
Jos yrittää vaikka shattiin niin aina vaan tulee maahanmuuttajan kuva näkyviin,ei muuta.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 20:35"]
Voi kuinka tuttu juttu. Oulun seudulla asuva, naimisissa oleva mies, pyörii monella deittisivustolla. On vaikuttavassa ammatissa ja hiton hyvä puhumaan. Etsii naisia ikähaarukassa 18-57 ja ihan vain seksi mielessään. Lankesin tähän mieheen, kun vannoi rakkauttaan. Aikani uskoin, kunnes sain hänet kiinni asiassa. Minulle selvisi, että hän on tapaillut yhtäaikaa muitakin naisia ja ollut samalla tavoin suhteessa heidän kanssaan. Miettikääpä, mikä järjestely miehellä täytyy olla ajankäytön suhteen, näitä juttuja pyöritellessään. Ihmettelen tätä asiaa paljon, miten hän on esim estänyt naisten soittelut ym yhteydenpidot, kun hän on luonani. Hän jakaa numeroaan avoimesti treffisivustolla ja se on monen tiedossa. Vaimoparka ei tiedä mitään asiasta. Säälin häntä, koska hän on varmasti kunnon ihminen, eikä ansaitsisi tuollaista miestä. Mies myös soittaa paljon työaikanaan ja työhommat jää paitsioo silloin satavarmasti. En nyt tiedä, mitä hänen kanssaan tekisin. Käräytänkö vaimolle, vai mitä. Minulla on tiedossa usean naisen nimi, kenen kanssa hän on ollut salasuhteessa myös minun aikana .... Hän on uhkaillut minua pahalla, jos käräytän hänet, mutta toisaalta en haluaisi, että hän jatkaa enää peliään....
[/quote]
Ihan rehellisesti sanottuna, eikö tuo ikähaarukka "melkein mikä vaan käy" kerro että ei ole mitään elämänsä rakkaustarinaa etsimässä, vaan ihan sitä seksiä.
Ihmettelen, että miten aina nämä kaikki käy-miehet saa sitä naista. Kai naiset on vaan niin tyhmiä ja uskoo miehen lepertelyt, koska haluaa uskoa että toi rakastaa mua ihmisenä, ei mun alapääni takia.
N27
Pihtari täällä vollottamassa. Ei se mitään pettämistä ole vaan nussimista muiden kanssa. Jos pihtaa niin tässä tulos. Ei me miehet turhaa mietitä kun lähdetään kastamaan kosteampaan mättääseen. Kaveri varmaan 16 vuoden aikana oppinut että nussimaan vaan muualle jos kotona ei irtoo.
Tiesittekö mammat että esim täällä on yks kyseisen palstan pelimies pahimmastapäästä. Se on kuules nii että jos vähä jaksaisitte panostaa mieheenne kotona ei olis mitään tarvetta moiseen, se parisuhde vaatii eräänlaisia asioita ja jos niitä ei ole ennemmin tai myöhemmin niitä hakee muualta. Onko se liikaa joskus, siis edes joskus olla miehellekkin mieleen eikä aina vaan pihdata tai antaa sillonku mies haluu? Eikö kannattais itsekkin vähä uhrautua jotta suhde kestäisi?
Jep, se mikä tapahtuu suoli24:ssä, jää suoli24:ään. Anteeksi kirotusvireet.
No, kuten kaikki aina kehottaa niin laita se treffiprofiili ja laita miehelle viestiä ja katso kuinka reagoi.
Millä kirjaimella miehen etu- ja sukunimi alkaa?
Laitoin jo treffiprofiilin ja vastasi omilla tiedoillaan...ei voi erehtyä! Ihmettelin, että kuinka niin paljastikaan itsestään paljon heti! Olis tietty voinu vielä sopia tapaamisenkin :)!
Mulle vastas, että etsii lähinnä yhden yön juttua eikä etsi mitään vakituista :), mutta jos homma mielyttää molempia, miksei jatkettaisi.
Ei kai täälläkin ole jo joku, jolle se on kirjoitellut? Oli vähän yli viikon aikana kirjoitellut yli 40 käyttäjälle. Olin tuolloin juuri lasteni kanssa lomalla, ja mies oli tosi väsynyt, kun tulin kotiin...Taitanut olla rankkoja treffejä, tai ainakin verkossa ahkeraan pitäny kalastaa...
Kyllä se täytyy sanoa, että miehet voi tasan touhailla tuolla suomi24.fi:ssä ihan mitä lystää. ja moni voi vaan ajatella, ettei se mun mies..Mut sitä ei kyllä koskaan tiedä. Tosin kyllä ne kai yleensä jossain vaiheessa jää kiinni.
Uskomatonta, et kaikkien niiden profiilien joukosta koko maakunnassa onnistuin löytämään miehen profiilin. Kirjoittelin omalla profiilillani ihan vaan ehkä kolmelle. Sitä vaan tuntee miehensä tyylin kirjoittaa...Oli ilmeisesti yrittänyt harhauttaa laittamalla pituudekseen kymmenen senttiä liian vähän :D. Mut eihän se meitä naisia hämää...
Ap
Mitä sä ap itse, onnellisessa parisuhteessa elävä nainen, teet jossain suolitreffipalstalla? Hengailet huviksesi ja kenties katsastelet samalla parempia vaihtoehtoja? Vai oliko luotto omaan miesystävääsi alunperinkin niin vähäinen, että hänen profiiliaan menit sinne etsimään?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 00:36"]
Mitä sä ap itse, onnellisessa parisuhteessa elävä nainen, teet jossain suolitreffipalstalla? Hengailet huviksesi ja kenties katsastelet samalla parempia vaihtoehtoja? Vai oliko luotto omaan miesystävääsi alunperinkin niin vähäinen, että hänen profiiliaan menit sinne etsimään?
[/quote] No joo, provoltahan tää just tän vuoksi vaikuttaa.
Se kuule naisenvaisto kertoo aika paljon...Olen siihen aina voinut luottaa. Siksi tein sinne profiilin. Minusta on vain hyvä tietää, missä mennään. Nyt siis tämä suhde on loppu. Viime syksynä tapahtui samankaltainen episodi, ja annoin miehelle anteeksi. Nyt en enää anna. Luotto mennyt täysin. Kerroin jo miehellekin, että jäi niinsanotusti kiinni.
Ap
Ei ole provo. En ymmärrä miksi edes kuulostaisi provolta? Tapahtuuhan tällaista varmaan koko ajan!
Ap
Saapa ap vittuilua osakseen..
Miten teillä muuten menee, meneekö niin hyvin että et odottanut tätä? Oletko puhunut miehen kanssa, mitä hän on vailla?
Toisaalta - en minäkään luottaisi jos on jo kerran tuo aiempi tapaus ollut. Mieshän vain toistaisi saman heti kun pöly on laskeutunut.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 00:31"]
Kyllä se täytyy sanoa, että miehet voi tasan touhailla tuolla suomi24.fi:ssä ihan mitä lystää. ja moni voi vaan ajatella, ettei se mun mies..Mut sitä ei kyllä koskaan tiedä. Tosin kyllä ne kai yleensä jossain vaiheessa jää kiinni.
Uskomatonta, et kaikkien niiden profiilien joukosta koko maakunnassa onnistuin löytämään miehen profiilin. Kirjoittelin omalla profiilillani ihan vaan ehkä kolmelle. Sitä vaan tuntee miehensä tyylin kirjoittaa...Oli ilmeisesti yrittänyt harhauttaa laittamalla pituudekseen kymmenen senttiä liian vähän :D. Mut eihän se meitä naisia hämää...
Ap
[/quote]Kerro nyt, että miten tää sun seuranhakusi eroaa miesystäväsi vastaavasta? Koetko tosiaan itse olevasi "luotettava kumppani", kun hakeudut treffipalstalle tekemään profiilin (testaamaan menekkiäsi?) ja "ihan vain kirjoittelemaan" useampien miesten kanssa? Mieheltäsi et kuitenkaan samaa hyväksy?
Nyt vaan sitä murehdin, ettei olisi tullut mitään sukupuolitauteja, jos ympäri maakuntaa on pyörinyt...Aion ihan oikeasti mennä testeihin. Mies nimittäin ei pysty käyttämään kondomia, ei seiso jos on kondomi...Siis seksistä ei tule oikein mitään. Hienoa jos on ollut ilman kondomia.
Tulipa sekin todistettua, ettei akateemisen ja duunarin liitto taida oikein toimia. Ehkä seksi jonkin aikaa, mutta sitten alkaa tökkiä se keskustelun taso, molemmat ovat hieman eri asioista kiinnostuneet.
Yritin olla avoin ja kokeilla duunariakin...mutta nyt täytyy ilmeisesti pysyä akateemisissa tämän kokemuksen perusteella.
Ap
Itellä käyny ihan samalla tavalla. 2v parisuhdetta, asuttiin yhdessä ja itse luulin et se puhuu totta kun sano et rakastaa ym. Eikä tosiaan jääny ainooks kerraks... Monta kertaa jäi kii tälläsistä, ku etti: "TOSITARKOTUKSELLA seuraa" Huoh..
Ap miten kokisit sen, jos miehesi kertoisi roikkuvansa samaisella palstalla, koska etsii sieltä sinun mahdollista profiiliasi ja siinä sivussa "ihan vaan juttelee" muiden naisten kanssa?
Tuollainen käytös on narsisteille ominaista, heitä on myös naisissa, että äläpä tee vain miesten ongelmaa ja sitä paitsi kyseessä on vähemmistö, ei montaa prosenttia kansasta.
Hienoa, että saita asiasta selvän, tuollaiset petturit eivät ansaistisi ketään.
Itse esim. olen ollut 15 vuotta naimisissa oleva mies ja pettäminen ei kuulu tasooni. Ainuttakaan kertaa en elämässäni ole pettänyt, vain kahden naisen kanssa olen seurustellut.