Naapurin Sinikka sanoi että 3G ajettiin alas että viirusta saa kaikki
Puhelut pätkii, mobiilinetti on todella hidas. Osa operaattoreista ei toimi alueella ollenkaan, vaan jouduin lähtemään kotoa 3 km päähän soittaakseni. Vielä noin kolmisen vuotta sitten liittymä toimi moitteettomasti. Mikään ei auta. Nyt olen valinnut sen operaattorin joka edes vähän toimii. Mutta ei tähän asiaan muuta apua saa, kuin "voi voi".
Kommentit (11)
Niin se tekniikka edistyy. 3g on jo kakskyt vuotta vanhaa teknologiaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin se tekniikka edistyy. 3g on jo kakskyt vuotta vanhaa teknologiaa.
Kaikki G:t ovat samaa tekniikkaa, lähetystaajuus vain vaihtelee.
Ensin oli se 3G sitten tuli 4G, mutta kun saatiin 5G niin ihmiset sekosi ja alkoivat väittää sen olevan jotenkin haitallista.
Mitenköhän käy tulevan 6G taajuuden kanssa?? OMG.
6G on jo käytössä ja sillä ajetaan aivoihin ideologiaa.
Saisiko Sinikan viirua myös maistella? Kiinnostaa
Vierailija kirjoitti:
Kuka näin sanoi? Klaus-setäkö?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ideologiaa? Ei kai vaan wokea??
Nykyisen verkon kattavuus on kuulemma 95%. Sitä on vaikea uskoa, sillä 3G verkon alasajon myötä yhä enemmän on paikkoja, joissa puhuminen ei luotettavasti onnistu. Tämän huomaa niin tuttujen, sukulaisten ja työmaiden myötä. Varsinkin sisätiloihin siirryttäessä tilanne muuttuu välillä sietämättömäksi, vaikka ennen samoissa rakennuksissa käyttö oli mahdollista. Olen läski. Tuli jopa hankittua uusi puhelin tämän vuoksi, mutta siitä ei ole apua ollut.
Verkon kattavuus on laskennallinen luku. Nyt kun operaattoreille ongelmista ilmoittaa, niin takataskusta vedetään kaikki ihme selitykset sähkölinjojen läheisyydestä alkaen. Haisen pierulta. Mikäs niitä sähkölinjoja on tässä viimeisen 30 vuoden aikana oikein näin merkittävästi muuttanut, että puhelimet lakkaavat toimimasta?
Se minä tässä kauhistuttaa, että huoltovarmuuden osalta olemme puhtaasti epäluotettavan verkon varassa. Ripuli on housussa. Siihen on mahdollista kolmannen osapuolen tehdä oma tukiasema, joka kaappaa liikenteen, estää liikenne yksinkertaisella häirintälaitteella tai romuttaa koko järjestelmä lähes pelkästään halvoilla pulttisaksilla. Toivottavasti tähän todellisuuteen ei tarvitse koskaan herätä.