Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain miesystäväni Suomi24.fi Treffit -palstalta kiinni rysän päältä...

Vierailija
18.07.2013 |

Etsi "jännitystä ja kokemuksia elämäänsä"  profiilissaan.

Ollaan oltu yhdessä 1,5 v. Tämä ei tullut yllätyksenä, sillä olen jo kerran aiemmin saanut miehen kiinni (tapasimme myös verkossa).

Ollut todella muutaman naisen kanssa elämänsä aikana. Naimisissa saman kanssa n. 16 v. ennen minua...Ilmeisesti tekee mieli nyt sitten hakea kokemuksia eri naisten kanssa.

Mutta hyvä, että tuli ilmi.miehen pettämistaipumukset näinkin aikaisessa vaiheessa..

Just lähetellyt mulle tekstareita, kuinka rakastaa mua aina ja haluaa aina olla mun kanssa. Voi itku noita miehiä!

Sen tää kyllä aiheuttaa, etten ihan heti pysty luottamaan kehenkään...

Kommentit (152)

Vierailija
121/152 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateeminen ja duunari... Luokitteletko Ap tosiaankin kaiken noin mustavalkoisesti? Jos luokittelet, niin sua on helppo pettää, vaikkei pettäisikään... Suurin osa pedofiili -tapauksissa kiinnijääneitä on akateemisesti koulutettuja nörttejä, myös naisia. Arkoja ja ujoja tohtoreita ym. Semmösta...

Vierailija
122/152 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero kuutoselle. MItä sinä sitten itse teit siellä selaamassa miesten profiileja. Taitaa pata soimata kattilaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/152 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, uskokaa nyt jo, että mies on moniavioinen otus, näin se valitettavasti on ja tulee olemaan. Pitäisi löytää jostain tosi nynny ja vähäspermainen = pienipallinen, niin luultavasti hänelle riittäisi yksi nainen. Huomatkaa, että sanoin "pallinen", sillä sieltä se kiinnostus naisiin lähtee, ei peniksestä eikä sen koosta.

Vierailija
124/152 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks tää suomi24 oo just jonku asuntovaunurahvaan suosiossa heh ottakaa kakkua.

Vierailija
125/152 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 01:10"]

Mulla ei ollut silloin profiilia, niitä sai silloin lukea ilman että oli profiili. Löysin miehen, ja väitti kivenkovaan, ettei ole hän, vaikka kaikki faktat puhui puolesta!

Kyllä itkin sitä asiaa silloin...nyt on tosi vaikeaa luottaa miehiin taas hetkeen aikaan. Mut eihän ne kaikki ole kusipäitä, eihän?

Ap

[/quote]

http://hikipedia.info/wiki/Suomi24

Vierailija
126/152 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista:(

Vierailija
127/152 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 00:17"]

Jep, se mikä tapahtuu suoli24:ssä, jää suoli24:ään. Anteeksi kirotusvireet.

[/quote]

Toivottavasti jää.

Vierailija
128/152 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 00:22"]

Millä kirjaimella miehen etu- ja sukunimi alkaa?

[/quote]

Kerro ihmeessä.

Vierailija
129/152 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

asematie naiset jakaa mitä vaan joensuu niittylahti.ja st1 on homojen kohtaus paikka.

smarket luotto mennyt kavaltaa.

Vierailija
130/152 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene niittylahteen olet hullu heti sinkkojen mielestä

Vierailija
131/152 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämistaipumukset jos sutkin tapasi siellä ollessaan naimisissa:):) mistä näitä yksinkertaisia naisia löytyy??

Vierailija
132/152 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 14:55"]

Kalamiehiä tämä sinu prinssi. Vähän niinku Jeesus Nasaretilainen. Eikö sekin käynyt rysillä. Selviskö se kuka oli se eli se nainen siellä kalaretkellä? Tuliko mitään kalaa edes...? Aattelin, kun oon itsekkin joskus kalastanut rysällä.

[/quote] teologian harrastajana sanoisin että Pietari ja Andreas -veljekset sekä 

Jaakob ja Johannes -veljekset olivat kalastajia.

Jeesus ehkä parin näyttökerran perusteella toisaalta kalastuskonsultti,

toisaalta kalastusaiheista vertauskuvaa käyttävä koutsi.

Hiukkaisen vitsailen. Toki myös Jumalan Poika.

Vierailija
133/152 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi helvetti noita mulkkuja! Minulle kävi samoin kuin aloittajalle. Puoli vuotta seurusteltuani löysin miesystäväni profiilin suomi 24-treffeistä. Haki mm. "intohimoista  naista"  ja kaikkea muuta soopaa. Tein profiilin itselleni ja vastasin hänelle... Hän itki ja rukoili minua jäämään, kun pakkasin tavaroitani. Kaikki oli meillä ollut mielestäni siihen saakka ihanaa ja hän oli sanonut samaa. No, kahden vrk:n eron jälkeen, minä hullu palasin takaisin... Yhdessä olemme edelleen, mutta luottamaan en pysty enää koskaan. Epäily kulkee aina mukana, varsinkin kun hän ei osannut sanoa mitään järkevää selitystä tapahtuneelle. Se oli kuulemma vain ajankulua...

Vierailija
134/152 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi! Hän ei tainnut olla sun tyyppiäsi.Toivottavasti löydät jonkun paremman ja uskollisemman hän oli aika huono sinulle. Löydät vielä paremman T:12.v tyteliini

Vierailija
135/152 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 00:13"]

Etsi "jännitystä ja kokemuksia elämäänsä"  profiilissaan.

Ollaan oltu yhdessä 1,5 v. Tämä ei tullut yllätyksenä, sillä olen jo kerran aiemmin saanut miehen kiinni (tapasimme myös verkossa).

Ollut todella muutaman naisen kanssa elämänsä aikana. Naimisissa saman kanssa n. 16 v. ennen minua...Ilmeisesti tekee mieli nyt sitten hakea kokemuksia eri naisten kanssa.

Mutta hyvä, että tuli ilmi.miehen pettämistaipumukset näinkin aikaisessa vaiheessa..

Just lähetellyt mulle tekstareita, kuinka rakastaa mua aina ja haluaa aina olla mun kanssa. Voi itku noita miehiä!

Sen tää kyllä aiheuttaa, etten ihan heti pysty luottamaan kehenkään...

[/quote]

Minun ex myös löytyi suomi24 kautta ja piti profiilejaan yllä koko suhteemme ajan. Oli hirveän mustasukkaista laatua ja vannotti minua heti tavattuamme poistamaan oman profiilini netistä. Ajatteli varmaan, että olisipa kauheaa hänelle jos joku olisikin häntä kohtaan samanlainen ketku kuin hän itse. Edellisen naisystävänsä oli myöskin löytänyt suomi24:stä ja minua seuranneen naisen myös. Edelleen hänellä on useita profiileja suomi24:ssä ja etsii niissä seuraa itselleen sinkkuna. Taitaa olla tuo nykyinen hieman sinisilmäisempää sorttia kuin me aiemmat...

Vierailija
136/152 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 01:17"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 01:10"]

Mulla ei ollut silloin profiilia, niitä sai silloin lukea ilman että oli profiili. Löysin miehen, ja väitti kivenkovaan, ettei ole hän, vaikka kaikki faktat puhui puolesta!

Kyllä itkin sitä asiaa silloin...nyt on tosi vaikeaa luottaa miehiin taas hetkeen aikaan. Mut eihän ne kaikki ole kusipäitä, eihän?

Ap

[/quote]Mitkä mahtoivat olla nämä "faktat"? Oletan, että kuvaa ei profiilissa ollut.

Muutenkin tunnistamisesi tuntuu aika erikoiselta sen vuoksi, että sanot miehen uudemmassa ilmoituksessaan valehdelleen pituutensa 10 cm ALAkanttiin. Mun on lähes mahdotonta uskoa, että kukaan oikeaa liveseuraa etsivä mies niin tekisi.

[/quote]

Jos mies on vaikka 192cm pitkä, niin miksei laittaisi 182? Ei todellakaan kaikki naiset tykkää järjettömän pitkistä miehistä. Jos mun pitäisi valita pelkän pituuden perusteella mies, niin ottaisin 170-180cm pitkän, en todellakaan sen pidempää. 

Vierailija
137/152 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin joskus 4 vuotta sitten netin deittipalstoja, ja totesin muutamassa kuukaudessa, etten ainakaan itse löydä sieltä mitään.  Minulla kun on vaatimuksia sekä älyn, huumorintajun että ulkonäön suhteen. Ainakin PK-seudulla tuo on vaikea yhtälö. Tapaamispaikkoja ei ole (ainakaan talvisin) missään yli 4-kymppisille...   

Vierailija
138/152 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä ammattiprovo trollilla (ap) on  näitä juttuja jo ollut 10v   joka vitun paikassa, hanki hyvä ihminen itsellesi lääkitys kohdalleen.

Vierailija
139/152 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 01:02"]

En ole ollut tyytyväinen suhteeseen -> mies ei ole ottanut kuuleviin korviinsa -> olen turhautunut  ja sanonut toistuvasti, että pitäisikö erota, kuitenkin yrittäen uskoa suhteeseemme -> mies kokee, että haluan lähteä ja laittaa ilmoituksen palstalle siinä pelossa että jää yksin JA ajattelee, että jes, nyt on aikani kokeilla eri naisia, enpäs haluakaan mitää vakavaa nyt heti perään.

Näin se on mennyt.

Mutta tämä on minulle helpotus tässä kohdin. Ainoastaan tietenkin luottamusta miehiin horjuttaa kyllä. Olisi voinut kokeilla niitä naisia heti avoimesti sen pitkän suhteensa jälkeen.

Ap

[/quote]

no aika samassa veneessä olette. kumpikin niin luuseri että etsii uusia kumppaneita samalta sivustolta ennenkuin osaa laittaa edellisen suhteen pakettiin. 

mitä ihmettä kitiset miehesi käytöksestä kun itse haet seuraa samoilta sivustoilta. 

pitäkää nyt sen verran selkärankaa että suhde poikki rehellisesti ennenkuin haette uutta. molemmille.  

Vierailija
140/152 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurihan ap sanoi aikaisemmin ettei ollut luottoa ja siksi teki profiilin jotta näkee onko miehellä siellä tunnukset.
Näin toimisin minäkin jos olisi vahvat syyt epäillä.
Lopettakaa se ap:n morkkaaminen, häntä on juuri petetty!
Vanha ketju joo mutta pakko oli sanoa kun niin moni täällä vikisee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan