Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain miesystäväni Suomi24.fi Treffit -palstalta kiinni rysän päältä...

Vierailija
18.07.2013 |

Etsi "jännitystä ja kokemuksia elämäänsä"  profiilissaan.

Ollaan oltu yhdessä 1,5 v. Tämä ei tullut yllätyksenä, sillä olen jo kerran aiemmin saanut miehen kiinni (tapasimme myös verkossa).

Ollut todella muutaman naisen kanssa elämänsä aikana. Naimisissa saman kanssa n. 16 v. ennen minua...Ilmeisesti tekee mieli nyt sitten hakea kokemuksia eri naisten kanssa.

Mutta hyvä, että tuli ilmi.miehen pettämistaipumukset näinkin aikaisessa vaiheessa..

Just lähetellyt mulle tekstareita, kuinka rakastaa mua aina ja haluaa aina olla mun kanssa. Voi itku noita miehiä!

Sen tää kyllä aiheuttaa, etten ihan heti pysty luottamaan kehenkään...

Kommentit (152)

Vierailija
41/152 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies etsii treffipalstalta lammasta ,jota sais panna ,kun apina .

Vierailija
42/152 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalamiehiä tämä sinu prinssi. Vähän niinku Jeesus Nasaretilainen. Eikö sekin käynyt rysillä. Selviskö se kuka oli se eli se nainen siellä kalaretkellä? Tuliko mitään kalaa edes...? Aattelin, kun oon itsekkin joskus kalastanut rysällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/152 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todellakin 165/93 eli yhtä pitkä ja paksu ja siis tässä kohtaa lyhyt. Eli enemmän sellanen hillanpoimijan näköinen. Mihet alkaa 190 pituudesta. Sen alle olevat ovat "taunoja".

Vierailija
44/152 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs haudasta tämä vuonna 2013 aloitettu ketju nyt on kaivettu esille ja miksi?

Vierailija
45/152 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm.. Eihän tuo mukavaa tietenkään ole, mutta luulisi aikuisten ihmisten voivan puhua tällaisesta kasvotusten kunnolla eikä kikkailla tuolla tavalla. Siltikään en ymmärrä mitä sinua haittaa miehen deittipalstoilla pyöriminen, jos jo muutenkin suhde sinun puolestasi oli loppumassa? Jos olit sen hänelle sanonutkin niin siitä syystä ehkä oli alempi kynnys luoda hänellä profiili.

Vierailija
46/152 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 14:58"]

Olet todellakin 165/93 eli yhtä pitkä ja paksu ja siis tässä kohtaa lyhyt. Eli enemmän sellanen hillanpoimijan näköinen. Mihet alkaa 190 pituudesta. Sen alle olevat ovat "taunoja".

[/quote]

Miksi kaivetaan vanha viestiketju naftaliinista, jotta voidaan lähettää tällaisia sekopäisiä viestejä(?) Ei kai ihmisen, miehenkään, viehättävyys ole pelkästä ruumiin pituudesta kiinni. Oma oletukseni on, että aloitus on tekaistu, kenties jopa "vauva.fi"-sivuston puolesta, jotta lukijat pääsevät keskustelemaan aiheesta "pettäminen netin avustuksella". Pelkkä suomi24.fi - sivustolla roikkuminenhan ei vielä ole mitään pettämistä. Ompahan vaan jonkinlaista ajanvietettä, joskaan ei välttämättä hyvää.

Onneksi olemme mieheni kanssa niin vanhanaikaisia, ettemme etsi seuraa netin kautta; siellähän voi sinkkukin kaikesta päätellen törmätä jos jonkinlaisiin huijareihin - keksittyine profiileineen. Ja onneksi olemme siinäkin mielessä vanhanaikaisia, että arvostamme, ja vaalimme uskollisuutta parisuhteessa(mme).

Vierailija
47/152 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi sitä naisten tyhmyyden määrää.......

haukutaan miehiä, mut sit kuitenkin salaa väristen haaveillaan tosi uroksista jotka kaataa naisen kuin naisen...

naiset ei pysty rehellisyyteen..salakavalii ja kateellisii lähes jokainen..

Vierailija
48/152 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä. Sain itsekin kiinni yhden varatun miehen Suomi24. Minulle tuttu mies, jonka jäljille pääsin kun yhdistin nimimerkin heti ko. henkilöön ja ikäkin täsmäsi. Tekaisin sitten feikkiprofiilin jolla sain varmistuksen, että sama varattu mieshän se täällä naisia metsästää. Ja pahinta, ettei avovaimo tiedä mitään. Kumpa se pettäminen oiskin jäänyt vaan tähän, mutta ei ihan seksiäkin on ollut vieraan naisen kanssa. Ja kyllä teki mieli käräyttää ko. mies ja laittaa print screenit avovaimolle facebookin inboxiin, mutta ei ollu tarpeeksi rohkeutta tehdä sitä. 

Vierailija
49/152 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä pahempiakin sivustoja olemassa. Esim. Haet paikkakunnan, mitä haet, saat ehdokkaat jotka ovat valmiita sukupuoli yhteyteen heti. Netti osoite ei vaan ole julkinen, netti osote kulkee kaverilta kaverille.

Vierailija
50/152 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
51/152 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset on niin surkeita että pakko käydä vieraissa. Pelkkää nalkutusta ja draamaa.

Vierailija
52/152 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 16:44"]

Käys kattoo myös Iskuri ja Deitti.net samat hemmot molemmissa pyörii.

[/quote]

Mua pelottaa miten avoimesti noissa ilmoitetaan että ollaan varattuja mutta seksi kiinnostais...menee tosi pahasti usko miehiin.

Vierailija
53/152 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 13:36"]

Mulla on käynyt samantyylisesti. Mies oaljasti vielä itse vahingossa itsensä! Joku sen kaveri oli kutsunut sen jollekin deittisivustolle (siis se kutsu oli tullut meilillä) ja kun kysyin siltä että mitä tää nyt on (lueskeli siis meilejään ja näytti mulle itse tän meilin) niin se sanoi että ei se oo mitään, voi vaikka välittää meilin mulle, siinä on vaan linkki sille nettisivulle. Väitti että ei itse harrasta tuollaisia. Ajattelin että ookoo, no luotan mieheen enkä edes avaa kyseistä meiliä ikinä. Sitten olin kuitenkin liian utelias ja klikkasin linkistä sille deittisivustolle, ja sehän veikin mut suoraan herran omalle sivulle siellä! Luin läpi kaikki viestit mitä se oli lähetellyt eri naisten kanssa. Kauheeta vonkausta, että ei ole suhteessa tällä hetkellä ja haluaa tavata yms. Onneks enää en sen paskiaisen kaa ole, harmi vaan että neljä vuotta tuhlasin sen kanssa ja hankittiin lapsikin.

[/quote]

Heh, tossa vaiheessa eroaisin jo miehen tyhmyyden takia :D kunnon hölmöläinen

Vierailija
54/152 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 23:43"]

Onhan näitä. Sain itsekin kiinni yhden varatun miehen Suomi24. Minulle tuttu mies, jonka jäljille pääsin kun yhdistin nimimerkin heti ko. henkilöön ja ikäkin täsmäsi. Tekaisin sitten feikkiprofiilin jolla sain varmistuksen, että sama varattu mieshän se täällä naisia metsästää. Ja pahinta, ettei avovaimo tiedä mitään. Kumpa se pettäminen oiskin jäänyt vaan tähän, mutta ei ihan seksiäkin on ollut vieraan naisen kanssa. Ja kyllä teki mieli käräyttää ko. mies ja laittaa print screenit avovaimolle facebookin inboxiin, mutta ei ollu tarpeeksi rohkeutta tehdä sitä. 

[/quote]

Kai sen avovaimon sähköpostiosoitteen olisit voinut selvittää ja laittaa jostain ano-mailista ne jutut menemään. 

Vierailija
55/152 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kattoo iteki tota paikkaa ja huomasin et moni on siellä hattu päässä + aurinkolasit... Joko häpeää jotenki sitä että ettivät netistä seuraa tai sit on just nuo niitä petturimiehiä! Siellä voi muuten kattella niitä profiileja vaikkei olis rekisteröitynytkää.

Vierailija
56/152 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 19:03"]

Suomalaiset naiset on niin surkeita että pakko käydä vieraissa. Pelkkää nalkutusta ja draamaa.

[/quote]

No oisko sillon suoraselkäistä jättää ne suomalaiset naikkoset kokonaan ja elellä hyvällä omallatunnolla sinkkuna? 

Vierailija
57/152 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka tuttu juttu. Oulun seudulla asuva, naimisissa oleva mies, pyörii monella deittisivustolla. On vaikuttavassa ammatissa ja hiton hyvä puhumaan. Etsii naisia ikähaarukassa 18-57 ja ihan vain seksi mielessään. Lankesin tähän mieheen, kun vannoi rakkauttaan. Aikani uskoin, kunnes sain hänet kiinni asiassa. Minulle selvisi, että hän on tapaillut yhtäaikaa muitakin naisia ja ollut samalla tavoin suhteessa heidän kanssaan. Miettikääpä, mikä järjestely miehellä täytyy olla ajankäytön suhteen, näitä juttuja pyöritellessään. Ihmettelen tätä asiaa paljon, miten hän on esim estänyt naisten soittelut ym yhteydenpidot, kun hän on luonani. Hän jakaa numeroaan avoimesti treffisivustolla ja se on monen tiedossa. Vaimoparka ei tiedä mitään asiasta. Säälin häntä, koska hän on varmasti kunnon ihminen, eikä ansaitsisi tuollaista miestä. Mies myös soittaa paljon työaikanaan ja työhommat jää paitsioo silloin satavarmasti. En nyt tiedä, mitä hänen kanssaan tekisin. Käräytänkö vaimolle, vai mitä. Minulla on tiedossa usean naisen nimi, kenen kanssa hän on ollut salasuhteessa myös minun aikana .... Hän on uhkaillut minua pahalla, jos käräytän hänet, mutta toisaalta en haluaisi, että hän jatkaa enää peliään....

Vierailija
58/152 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sitten? Anna seikkailla. Pilluhan se vaan on.

Vierailija
59/152 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisitpa sittenkin olla treffipalstoilla koska teit treffit miehesi kanssa,vai kuinka?

Vierailija
60/152 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 20:35"]

Voi kuinka tuttu juttu. Oulun seudulla asuva, naimisissa oleva mies, pyörii monella deittisivustolla. On vaikuttavassa ammatissa ja hiton hyvä puhumaan. Etsii naisia ikähaarukassa 18-57 ja ihan vain seksi mielessään. Lankesin tähän mieheen, kun vannoi rakkauttaan. Aikani uskoin, kunnes sain hänet kiinni asiassa. Minulle selvisi, että hän on tapaillut yhtäaikaa muitakin naisia ja ollut samalla tavoin suhteessa heidän kanssaan. Miettikääpä, mikä järjestely miehellä täytyy olla ajankäytön suhteen, näitä juttuja pyöritellessään. Ihmettelen tätä asiaa paljon, miten hän on esim estänyt naisten soittelut ym yhteydenpidot, kun hän on luonani. Hän jakaa numeroaan avoimesti treffisivustolla ja se on monen tiedossa. Vaimoparka ei tiedä mitään asiasta. Säälin häntä, koska hän on varmasti kunnon ihminen, eikä ansaitsisi tuollaista miestä. Mies myös soittaa paljon työaikanaan ja työhommat jää paitsioo silloin satavarmasti. En nyt tiedä, mitä hänen kanssaan tekisin. Käräytänkö vaimolle, vai mitä. Minulla on tiedossa usean naisen nimi, kenen kanssa hän on ollut salasuhteessa myös minun aikana .... Hän on uhkaillut minua pahalla, jos käräytän hänet, mutta toisaalta en haluaisi, että hän jatkaa enää peliään....

[/quote]

Laita se kärsimään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi